Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει τόσο σημαντικό σήμερα ότι η εξοικείωση με το θέμα είναι απαραίτητη, ακόμη και για εκείνους που σκοπεύουν να εκτελέσουν ευρύτερες λειτουργίες όπως διευθυντής μάρκετινγκ, διαχειριστής μάρκας, ερευνητής αγοράς, στρατηγικός σχεδιασμός, δημιουργικός διευθυντής, σχεδιαστής ή ανώτερο στέλεχος σε διαφημιστικό πρακτορείο.

Η μοναδικότητα του Εκτελεστικού Δασκάλου στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ έγκειται στο συνδυασμό μιας δομημένης προσέγγισης στο θέμα και μιας επιλογής σχολών με εμπειρία σε εταιρείες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του ψηφιακού μάρκετινγκ που όχι μόνο κυριαρχούν στις κεντρικές έννοιες αυτού του τομέα αλλά και στην πρακτική εφαρμογή τους στην επιχειρηματική πραγματικότητα .

Αυτό το εκτελεστικό πρόγραμμα αποτελεί επίσης ευκαιρία για όσους θέλουν να εδραιώσουν τις δεξιότητές τους σε αυτόν τον κρίσιμο τομέα επιτυχίας στις σύγχρονες αγορές, προκειμένου να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ στην καθημερινή τους επαγγελματική δραστηριότητα.

Βασικά πλεονεκτήματα:

  • Εκτελεστικός Δάσκαλος των 272 ωρών.
  • Πρόσβαση στο Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
  • Σύνδεση των σημαντικότερων θεωρητικών εννοιολογικών μοντέλων με την πρακτική διάσταση και την πραγματικότητα των οργανισμών.
  • Πάνω από τα δύο τρίτα του πρακτικού σχεδιασμού, των σεμιναρίων, των πρακτικών και εργαστηριακών τάξεων.
  • Πρακτικό πρόγραμμα που συνοδεύει τον φοιτητή από την πρώτη τάξη μέχρι το τέλος.
  • Δάσκαλοι με ακαδημαϊκή και επαγγελματική εμπειρία.
  • Ανταλλαγή εμπειριών και δικτύωσης.
  • Εργαστήρια και πρακτική:
  • SEM, SEO και Adwords eMailling
  • Google Analytics
  • Εξόρυξη δεδομένων
  • Εκμετάλλευση δεδομένων
  • Σχεδιασμός Σκέψης
  • Διαχείριση Έργου
  • Οι συμμετέχοντες θα επωφεληθούν από την επικαιροποιημένη και ρεαλιστική έκθεση στις πιο σχετικές αρχές και πρακτικές για όσους θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αποδέκτες:

  • Επαγγελματίες στον τομέα της εμπορίας, των πωλήσεων, των επικοινωνιών, των διαφημίσεων και των συστημάτων πληροφοριών που ασχολούνται με τους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ή που επιθυμούν να είναι υπεύθυνοι σε αυτούς τους τομείς.
  • Επαγγελματίες που ξεκινούν την καριέρα τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή θέλουν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους.

Συνεχιζόμενες σπουδές για το ακαδημαϊκό μάστερ:

Με την ολοκλήρωση του Executive Master, ο φοιτητής θα είναι σε θέση να ολοκληρώσει ένα ακόμη ακαδημαϊκό έτος και τη διατριβή για να αποκτήσει το μεταπτυχιακό δίπλωμα στον ίδιο τομέα σπουδών.

Patron: Pedro Salgueiro, Σύμβουλος Marketing Nestle και πρώην Ψηφιακή Επιχειρηματική Αριστερότητα

Ο Εκπαιδευτικός Δάσκαλος στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ είναι ένα μάθημα με τη μεγαλύτερη δυνατή σημασία, δεδομένης της πληρότητας των θεμάτων που αποτελούν το σχέδιο σπουδών σας. Δομημένο με ολοκληρωμένο και εξελικτικό τρόπο μέσω διαφόρων ενοτήτων, που κυμαίνονται από τον ορισμό της Ψηφιακής Στρατηγικής, μέσω των θεμελιωδών πυλώνων του Περιεχομένου και της δημιουργίας, της σχέσης και της αλληλεπίδρασης, που τελειώνουν στο Σύστημα Συναλλαγών (Ηλεκτρονικό Εμπόριο) και στα Ψηφιακά Επιχειρησιακά Μοντέλα.
Με ένα ισχυρό θεωρητικό-πρακτικό στοιχείο που καλύπτει όλες τις τρέχουσες έννοιες του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αυτό το εκτελεστικό πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης την εκπόνηση ενός υποβοηθούμενου πρακτικού έργου, καθώς και αρκετών προσθέτων.

Καριέρα

Αυτό το μάθημα επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία και τη διαφήμιση

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Πορτογάλος

Κοιτάξτε11 περισσότερα μαθήματα αποUniversidade Europeia »

Τελευταία ενημέρωση August 6, 2018
Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Duration
9 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη