Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά που απαιτούνται σήμερα από τις εταιρείες έχει να κάνει με το ψηφιακό περιβάλλον. Για το λόγο αυτό, ένα Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ όχι μόνο θα σας προετοιμάσει για να σας οδηγήσει σε σχέδια στρατηγικής σε απευθείας σύνδεση, αλλά θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το βιογραφικό σας σημείωμα.

Το Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ της EUDE θα σας επιτρέψει να γνωρίζετε όλα τα εργαλεία και τις τεχνικές του Online Marketing στους διαφορετικούς τομείς του, όπως SEO, SEM, Analytics και Web Usability, Κοινωνικά Μέσα, Μεγάλα Δεδομένα, CRM, Mobile Marketing, Ηλεκτρονικό Εμπόριο ...

Επιλέξτε να εκπαιδεύσετε στο EUDE Business School, ένα από τα σπουδαιότερα επαγγελματικά σχολεία στην Ευρώπη που έχει ήδη εκπαιδεύσει περισσότερους από 50.000 φοιτητές, με Masters που εμφανίζονται στις κορυφαίες θέσεις των αναγνωρισμένων διεθνών τάξεων.

114038_Mktdigital.jpeg

Αρμοδιότητες και Επαγγελματικές Εξόδους του Δασκάλου στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Με τη μεταβίβαση Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ θα αποκτήσετε τις ακόλουθες επαγγελματικές και προσωπικές ικανότητες:

  • Αναπτύξτε και διαχειριστείτε σε παγκόσμιο επίπεδο ψηφιακά σχέδια μάρκετινγκ και online έργα.
  • Να γνωρίσετε σε βάθος το διαδικτυακό μέσο, το οποίο θα σας επιτρέψει να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε αποτελεσματικές και αποδοτικές πραγματικές στρατηγικές.
  • Δημιουργήστε ιστότοπους βελτιστοποιημένους για μηχανές αναζήτησης και εστιάστε στη μετατροπή, αναπτύξτε ηλεκτρονικά καταστήματα και σχεδιάστε ολοκληρωμένα έργα ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Δημιουργήστε σε απευθείας σύνδεση εκστρατείες επικοινωνίας 360 μοίρες.
  • Αναπτύξτε την επαγγελματική τους εργασία ως Social Media Manager , διαχειρίζοντας με επιτυχία την εικόνα της μάρκας και την επικοινωνία μεταξύ καταναλωτών και εμπορικών σημάτων σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα.
  • Αναπτύξτε την επαγγελματική σας εργασία ως σύμβουλος SEO και εμπειρογνώμονας πρόσληψης .
  • Επικεφαλής τμήματα και λογαριασμοί μεγάλων πελατών στον τομέα των καμπανιών PPC / SEM , με ιδιαίτερη έμφαση σε όλες τις συνθέσεις και βελτιστοποιήσεις του Google Adwords.
  • Δημιουργήστε και εφαρμόστε ολοκληρωμένα σχέδια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Πρωτοποριακή αρχιτεκτονική αρχιτεκτονικής και να γίνει ειδικός στον τομέα της ανάλυσης ιστού.

Πρόγραμμα Μάστερ στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ

1. Ψηφιακό μάρκετινγκ

2. Ψηφιακές στρατηγικές και έργα

3. Εικονικά καταστήματα και ηλεκτρονικό εμπόριο

4. Πώς να πωλούν περισσότερα στο Διαδίκτυο: Στρατηγικές Προϊόντων και Online Τιμή

5. Δημιουργικότητα και Διαδικτυακή Διαφήμιση

6. Διαφήμιση προβολής και μάρκετινγκ θυγατρικών

7. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

8. Κοινοτική διαχείριση και κοινωνικά μέσα

9. Σχεδιασμός ψηφιακών μέσων

10. Κινητό μάρκετινγκ

11. Σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ

12. Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης: Sem. Adwords

13. SEO. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

14. WEB Analytics

15. Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδων

16. Ευχρηστία και εμπειρία χρήστη

17. CRM, εξόρυξη δεδομένων και μεγάλα δεδομένα

18. Google Analytics

19. Μάρκετινγκ τυχερών παιχνιδιών και βίντεο

20. Νευρομάρκετινγκ

21. Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα Έναρξη ενός Ηλεκτρονικού Έργου

22. Δεξιότητες του Ψηφιακού Επιχειρηματία

23. Απειλές στον κυβερνοχώρο και προστασία των ψηφιακών πληροφοριών

24. Νομική ρύθμιση του ψηφιακού περιβάλλοντος

25. Τελικό κύριο πρόγραμμα

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (PFM) στοχεύει στην πρακτική εφαρμογή των γνώσεων και εργαλείων που αποκτά ο φοιτητής κατά τη διάρκεια του προγράμματος, σε μια επιχειρηματική πρωτοβουλία ή σε μια ουσιαστική βελτίωση μιας υπάρχουσας επιχειρηματικής δραστηριότητας, μέσω της ανάπτυξης ενός Επιχειρησιακού Σχεδίου o Επιχειρηματικό Σχέδιο.

* Το PFM είναι υποχρεωτικό μόνο για διαδικασίες πρόσωπο με πρόσωπο.

Μεθοδολογία του Δασκάλου στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Η μεθοδολογία εργασίας που αναπτύχθηκε στο EUDE Business School βασίζεται στην μέθοδο υποθέσεων . Μια εξαιρετικά πρακτική εκπαίδευση είναι η καλύτερη βάση για να αποκτήσει ο σπουδαστής τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις εμπειρίες που χρειάζεται η επιχείρηση. Οι περιπτώσεις που αναπτύσσονται σε κάθε τομέα γνώσης είναι ιστορίες επιτυχίας που προσφέρουν στον σπουδαστή ένα ευρύ περιθώριο για ανάλυση και συζήτηση.

Η αίθουσα διδασκαλίας με μικρές ομάδες ή το EUDE Virtual Campus, η κορυφαία πλατφόρμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, θα είναι τα καταλληλότερα φόρουμ για τους μαθητές να μοιράζονται τις απόψεις τους και τους προβληματισμούς τους σε κάθε έγγραφο.

Το πρόγραμμα έχει προετοιμαστεί υπό την εποπτεία και συμβουλές κορυφαίων εταιρειών του κλάδου , καθώς και από σχολή αποτελούμενη από στελέχη και πρώην διευθυντές πολυεθνικών και εθνικών εταιρειών (Telefonica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé ή Drommer Consulting) .

Καθ 'όλη τη διάρκεια του προγράμματος ο φοιτητής θα έχει έναν εξατομικευμένο εκπαιδευτή και μια συνεχή ανατροφοδότηση από τους εκπαιδευτικούς, η οποία θα επιτρέψει στον σπουδαστή να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τα σημεία βελτίωσης και δυνατοτήτων του.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
ισπανικά
Αγγλικά

Κοιτάξτε1 περισσότερα μαθήματα αποEUDE Escuela Europea De Dirección De Empresas »

Τελευταία ενημέρωση April 15, 2019
Το μάθημα αυτό είναι Διαδίκτυο, Campus based, Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο
Ημερομηνία έναρξης
Ιούνιος 2019
Οκτ. 2019
Duration
1500 Ώρες
Μερική παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ιούνιος 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ιούνιος 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη