MA in Publishing Media
Oxford Brookes University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Headington, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 - 24 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 15.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές από το Ηνωμένο Βασίλειο πλήρους φοίτησης: 8.900 £ | Διεθνείς/ΕΕ φοιτητές πλήρους φοίτησης: £15.200
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το MA in Publishing Media στο Oxford Brookes είναι σεβαστό σε όλο τον κόσμο. Το μάθημα σας δίνει μια ευρεία κατανόηση των βασικών ζητημάτων που αντιμετωπίζει η εκδοτική βιομηχανία στον 21ο αιώνα.
Θα είστε σε θέση να εξερευνήσετε εξειδικευμένους τομείς σε βάθος μέσω ανεξάρτητης μελέτης και μιας διατριβής ή μεγάλου έργου. Και θα αναπτύξετε τις εξειδικευμένες δεξιότητες που χρειάζεστε για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας σας.
Το προσωπικό μας έχει εκτενή εμπειρία σε εθνικούς και διεθνείς εκδοτικούς ρόλους. Πολλοί από αυτούς έχουν γράψει βασικά κείμενα για τις εκδόσεις. Έχουμε επίσης μια εκτενή λίστα επισκεπτών ομιλητών και συνεργατών εισηγητών που είναι κορυφαίοι ειδικοί του κλάδου.
Η Οξφόρδη είναι ένα παγκόσμιο κέντρο για τον εκδοτικό κλάδο. Έτσι θα έχετε ασυναγώνιστη πρόσβαση στην εργασιακή εμπειρία στην Οξφόρδη, το Λονδίνο και αλλού.
Το Publishing Media είναι μέρος μιας ομάδας μαθημάτων που διοργανώνει το Διεθνές Κέντρο Εκδοτικών Σπουδών της Οξφόρδης, τα οποία απολαμβάνουν υψηλή διεθνή θέση στον εκδοτικό κόσμο. Θα επωφεληθείτε από τους στενούς μας δεσμούς με εκδοτικές εταιρείες στην Οξφόρδη και το Λονδίνο.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Ενότητες μελέτης
Υποχρεωτικές ενότητες
- Διαχείριση σύνταξης και ανάπτυξη περιεχομένου (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα διερευνά τον στρατηγικό ρόλο του συντάκτη στη διαδικασία έκδοσης και τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την ανάπτυξη νέων έργων, είτε σε έντυπη είτε σε ψηφιακή μορφή. - Σχεδιασμός και παραγωγή (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα διερευνά τις ψηφιακές πτυχές του σχεδιασμού και της παραγωγής στη διαδικασία έκδοσης. Εξετάζει προσεκτικά τις τρέχουσες πρακτικές εργασίας σε τομείς όπως ο σχεδιασμός περιεχομένου και η τυπογραφία, η διαχείριση έργων, η αξιολόγηση και η επιλογή κατάλληλων πλατφορμών μέσων, η αγορά πρώτων υλών και οι διαδικασίες παραγωγής και η χρήση εξωτερικών πόρων. - Πωλήσεις, μάρκετινγκ και πληροφορίες για τους καταναλωτές (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα παρέχει μια συστηματική εξέταση των βασικών εννοιών και κλάδων του μάρκετινγκ και της σχέσης και της συνάφειάς τους με τα προϊόντα της έκδοσης. Περιλαμβάνει κάλυψη του μείγματος μάρκετινγκ, της συμπεριφοράς των καταναλωτών, της τμηματοποίησης, της στόχευσης και της τοποθέτησης, και στοιχεία έρευνας αγοράς, συμπεριλαμβανομένου του SEO. - Προαιρετικές ενότητες
- Παιδικές εκδόσεις (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα διερευνά την ανάπτυξη του τομέα της αγοράς και την τρέχουσα μορφή και τις επιχειρηματικές πρακτικές των εκδόσεων για παιδιά και νέους ενήλικες. Τα θέματα περιλαμβάνουν εικονογραφημένα βιβλία, συνεκδόσεις και μεταφρασιμότητα. τους δεσμούς του κλάδου με άλλες βιομηχανίες αναψυχής, το merchandising και την επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου· μοντάζ και λογοκρισία· εύρος ηλικίας και φύλαξη πύλης. εκστρατείες αλφαβητισμού και ανάγνωσης· και προώθηση. - Εκδόσεις μυθοπλασίας και μη μυθοπλασίας (20 μονάδες)
Το Fiction και το Non-Fiction Publishing είναι διαχρονικά δημοφιλή επιχειρηματικά μοντέλα στον εκδοτικό κόσμο και η παγκοσμιοποίηση και η ψηφιοποίηση του τοπίου των καταναλωτικών βιβλίων έχουν βελτιώσει μόνο έναν από τους πιο δυναμικούς και δημιουργικούς τομείς της βιομηχανίας. Μέσα σε αυτήν την ενότητα, θα εξερευνήσετε το εύρος και το βάθος των παγίδων και των δυνατοτήτων που είναι εγγενείς σε αυτή τη διαρκώς μεταβαλλόμενη πτυχή της δημοσίευσης. Θα κατανοήσετε τη σημασία των κάθετων στις καταναλωτικές εκδόσεις καθώς και την ελαστικότητα του ρόλου του συγγραφέα. - Ακαδημαϊκές και επαγγελματικές εκδόσεις (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα σάς παρέχει μια κατανόηση της φύσης της επιστημονικής επικοινωνίας και των τρεχουσών συζητήσεων γύρω από θέματα όπως η χρηματοδότηση της έρευνας, η ανοιχτή πρόσβαση και η αξιολόγηση από ομοτίμους. Η σύγκλιση βιβλίων και περιοδικών σε αυτόν τον τομέα και η εμφάνιση νέων εκδοτικών και επιχειρηματικών μοντέλων που ταιριάζουν στην αγορά διερευνώνται παράλληλα με την ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων. - Εκδόσεις σε πολλές πλατφόρμες (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα εξετάζει μορφές ψηφιακής δημοσίευσης με ιδιαίτερη αναφορά στο epub και τις εφαρμογές. Τα βιομηχανικά πρότυπα σε μορφές σήμανσης και eBook καλύπτονται λεπτομερώς με ιδιαίτερη έμφαση στις διαφορές μεταξύ των πλατφορμών και των μεθόδων διανομής. Η τεχνογνωσία αυξάνεται μέσω της χρήσης πιο εξελιγμένων βελτιώσεων στο περιεχόμενο με πολυμέσα, κινούμενα σχέδια και διαδραστικότητα. - Στρατηγική ψηφιακών εκδόσεων (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα σάς δίνει τη δυνατότητα να ασχοληθείτε με τη δυναμική φύση ενός ταχέως εξελισσόμενου τμήματος της εκδοτικής βιομηχανίας. Εξετάζεται η τεχνολογική βάση για τα ίδια τα προϊόντα και αξιολογούνται κριτικά οι στρατηγικοί λόγοι ανάπτυξής τους. Θα μάθετε για τη διαδικασία και τη διαχείριση του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ψηφιακών προϊόντων. - Ανεξάρτητη Μελέτη στις Εκδόσεις (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα σας προσφέρει την ευκαιρία να σχεδιάσετε ένα πρόγραμμα σπουδών που να ταιριάζει στα δικά σας ενδιαφέροντα και ανησυχίες. Μπορεί να είναι να μελετήσετε έναν τομέα που δεν διδάσκεται ειδικά κατά τη διάρκεια του μαθήματος, να διεξάγετε μια μελέτη με βάση την εργασιακή σας εμπειρία ή μια μελέτη που ταιριάζει με την καριέρα ή τα επιχειρηματικά σας σχέδια. Τα πρακτικά έργα είναι κατάλληλα ως ανεξάρτητη μελέτη αλλά θα πρέπει να συνοδεύονται από αναλυτική έκθεση. Θα οργανώσετε και θα εκτελέσετε ένα πρόγραμμα εργασίας που θα ορίσετε μόνοι σας, το οποίο θα καθορίσει ένα σύνολο μαθησιακών αποτελεσμάτων και κριτηρίων αξιολόγησης σε συνεργασία με τον επικεφαλής της ενότητας και έναν επόπτη. - Ιστορία και πολιτισμός των εκδόσεων (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα εξετάζει την κουλτούρα και την ιδεολογία των εκδόσεων όσον αφορά την ανάπτυξή της κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα και τη σύγχρονη πρακτική της. Εξετάζονται διάφορες θεωρίες της έντυπης κουλτούρας και κριτικές για το ρόλο του εκδότη στην κοινωνία και εξετάζονται οι ιδεολογικές προκλήσεις στην κουλτούρα των εκδόσεων. - Διαχείριση διεθνών δικαιωμάτων (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα εισάγει τη διαχείριση των δικαιωμάτων στον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο των παγκόσμιων εκδόσεων. Εκτός από την απόκτηση δικαιωμάτων από τον δημιουργό και τα διαφορετικά δικαιώματα που έχουν συναφθεί, η ενότητα καλύπτει τη λειτουργία δικαιωμάτων εντός του εκδοτικού οίκου και την ευθύνη του για την αδειοδότηση μιας σειράς προϊόντων. - Διαδραστικά μέσα (20 μονάδες)
- Η τέχνη της αφήγησης (20 μονάδες)
Η δημιουργία και η αφήγηση μιας ιστορίας είναι κεντρικής σημασίας για όλες τις μορφές δημοσίευσης και είναι ολοένα και πιο καίρια σε όλους τους κλάδους παγκοσμίως. Αυτή η ενότητα θα βασιστεί στη γνώση από τις υποχρεωτικές ενότητες του πρώτου εξαμήνου, προκειμένου να εξετάσει και να εξασκήσει τις τεχνικές που εμπλέκονται στη συγγραφή και τη διαμόρφωση αφηγήσεων σε όλες τις μορφές μυθοπλασίας και μη, καθώς και για σκοπούς προώθησης και επωνυμίας. Μέσα από μια σειρά από παρουσιάσεις, εργαστήρια και διαλέξεις προσκεκλημένων, θα μάθετε να εντοπίζετε και να εφαρμόζετε μεθόδους που βελτιστοποιούν τις δυνατότητες των αφηγήσεων σε μια σειρά ειδών και πλατφορμών και για πολλαπλούς σκοπούς. - Brand Publishing (20 μονάδες)
Αυτή η ενότητα παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα και κατανόηση της διεθνούς βιομηχανίας περιοδικών και της θέσης της τόσο ως έντυπου όσο και ως ηλεκτρονικού προϊόντος. Καλύπτει μια σειρά σύγχρονων θεμάτων και επιχειρηματικών μοντέλων, διερευνώντας τους εργασιακούς ρόλους που εμπλέκονται στην παραγωγή περιοδικών και αντιμετωπίζει θέματα εκδοτικού περιεχομένου, μάρκετινγκ, επωνυμίας, τεχνολογίας, νόμου και σχεδίου.
Τοποθέτηση εργασίας (λειτουργία σάντουιτς)
- Τοποθέτησης σε θέσεις εργασίας
Η λειτουργία σάντουιτς επιτρέπει τη διεξαγωγή του μαθήματος για δύο χρόνια με το δεύτερο έτος να σχηματίζει θέση εργασίας. Οι μαθητές που μελετούν αυτόν τον τρόπο λειτουργίας πρέπει να ολοκληρώσουν 180 μονάδες συμπεριλαμβανομένων των υποχρεωτικών ενοτήτων προτού μπορέσουν να προχωρήσουν στην ενότητα τοποθέτησης εργασίας.
Δεν υπάρχει εγγύηση για θέση εργασίας για φοιτητές που σπουδάζουν σε λειτουργία σάντουιτς. Η εξασφάλιση μιας θέσης είναι ευθύνη του φοιτητή και καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος, θα λάβετε υποστήριξη με τις αιτήσεις σας, συμπεριλαμβανομένων βιογραφικών σημειωμάτων, συνοδευτικών επιστολών, προετοιμασίας συνεντεύξεων και συνδέσεων δικτύωσης.
Τελικό έργο
- Διατριβή ή Μείζον Έργο
Η Διατριβή ή το Μείζον Έργο είναι το καθοριστικό και ουσιαστικό συστατικό για την απονομή του πτυχίου MA. Είναι μια σημαντική σε βάθος διερεύνηση ενός θέματος, θέματος ή θεμάτων που είναι σημαντικά για τη μελέτη της δημοσίευσης μέσω έρευνας και εκτεταμένης γραπτής εργασίας (15.000 λέξεις ή ισοδύναμο για μεγάλα έργα).
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Τα προγράμματά μας στο Publishing σάς παρέχουν τις δεξιότητες, τις γνώσεις και την εξίσου σημαντική πρόσβαση σε δίκτυα που ξεκινούν την καριέρα σας στις εκδόσεις ή βελτιώνουν την τρέχουσα θέση σας.
Οι απόφοιτοι που έχουν ολοκληρώσει μαθήματα εκδόσεων στο Oxford Brookes έχουν εξαιρετική επιτυχία στην απόκτηση απασχόλησης αμέσως μετά την αποφοίτησή τους και έχουν ισχυρό ιστορικό εξέλιξης σταδιοδρομίας, επειδή τα μαθήματά μας απολαμβάνουν υψηλό διεθνές κύρος. Οι ευέλικτες ευκαιρίες εργασιακής εμπειρίας μας σε τοπικές, περιφερειακές, εθνικές και διεθνείς εκδοτικές επιχειρήσεις σάς παρέχουν τις απαραίτητες ενημερωμένες πρακτικές γνώσεις που θα ενισχύσουν τις προοπτικές απασχόλησής σας με την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Επιπλέον, το διδακτικό μας προσωπικό έχει εκτενή εμπειρία σε εθνικούς και διεθνείς εκδοτικούς ρόλους και ένα ευρύ φάσμα επαφών που είναι στη διάθεσή σας για τα ατομικά σας ενδιαφέροντα σε αυτόν τον ποικίλο κλάδο.
Ενώ μελετάτε μαζί μας, θα αναπτύξετε ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων δημοσίευσης και γενικής διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένης της προηγμένης επάρκειας πληροφορικής. Οι απόφοιτοι που έχουν ολοκληρώσει τα εκδοτικά μας μαθήματα έχουν εξαιρετική επιτυχία στην απόκτηση απασχόλησης στους ακόλουθους ρόλους:
- εμπορικές συναλλαγές
- παιδικά περιοδικά
- ELT και σχολικές εκδόσεις
- διαχείριση δικαιωμάτων
- ψηφιακή παραγωγή.
Οι απόφοιτοί μας έχουν ισχυρά ρεκόρ εξέλιξης σταδιοδρομίας.
Οι απόφοιτοί μας έχουν δημιουργήσει μια αξιοζήλευτη φήμη στον εκδοτικό κλάδο και είναι εξαιρετικά επιτυχημένοι στην απόκτηση καλών θέσεων εργασίας γρήγορα. Τα στοιχεία από τους αποφοίτους μας υποδηλώνουν ότι είναι σε θέση να εισέλθουν στον κλάδο σε υψηλότερο επίπεδο από αυτό που θα ήταν διαφορετικά.
Οι διεθνείς μας απόφοιτοι εργάζονται σε:
- εκδοτικές εταιρείες στη Νέα Υόρκη
- διαχείριση δικαιωμάτων στο Τορόντο
- παραγωγή στην Ινδία
- ψηφιακές επιχειρήσεις στην Κένυα
- ποικίλοι ρόλοι σε όλες τις ευρωπαϊκές εκδοτικές εταιρείες.
Επιπλέον, Ευρωπαίοι και Βρετανοί φοιτητές εργάζονται σε:
- Oxford and Cambridge University Presses
- Τέιλορ και Φράνσις
- Σάιμον και Σούστερ
- ΣΟΦΌΣ
- πιγκουίνος
- Elsevier
- Αγγίξτε Πατήστε
- Lion Hudson
- Ξυπόλητα βιβλία.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master of Social Sciences in Sustainable Digital Life, Sustainable Societies and Digitalisation
- Tampere, Φινλανδία
MA in Emerging Media Studies
- Boston, Ηνωμένες Πολιτείες
Master in Creative Direction, Content & Branding
- Madrid, Ισπανία