MA Εκπαίδευση
University of Lincoln
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 15.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Διεθνές | Σπίτι / ΕΕ: 7.700 £
Ανακαλύψτε το Lincoln όπου κι αν βρίσκεστε στον κόσμο
Τα διαδικτυακά σεμινάρια, τα μαθήματα master, οι συνεδρίες ερωτήσεων και απαντήσεων και οι ομιλίες σε πάνελ φοιτητών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε πώς είναι να ζεις και να σπουδάζεις στο University of Lincoln
Εισαγωγή
Το MA Education προσφέρει στους ασκούμενους και επίδοξους εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να μάθουν, να εφαρμόσουν και να παράγουν κρίσιμες γνώσεις στον διεπιστημονικό τομέα της Εκπαίδευσης, με σκοπό να τους επιτρέψουν να το χρησιμοποιήσουν για να ενημερώσουν και να μεταμορφώσουν τη μελλοντική εκπαιδευτική πρακτική, τη θεωρία, την πολιτική και τα ιδρύματα.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί γύρω από τρεις βασικές ενότητες και δύο προαιρετικές ενότητες. Οι βασικές ενότητες στοχεύουν να υποστηρίξουν τους μαθητές στον εντοπισμό των συγκεκριμένων ερευνητικών ερωτημάτων τους μέσω μιας κριτικής επισκόπησης της βιβλιογραφίας. ανάπτυξη των απαιτούμενων γνώσεων, κατανόησης και πρακτικών δεξιοτήτων σε κατάλληλες ερευνητικές μεθόδους · και παράγει ένα συναρπαστικό κομμάτι προηγμένης έρευνας. Οι προαιρετικές ενότητες επιτρέπουν στους μαθητές να εμβαθύνουν τις υπάρχουσες γνώσεις τους και να διευρύνουν την εκτίμησή τους για τη μελέτη της εκπαίδευσης.
Το MA στην Εκπαίδευση είναι ένα πρόγραμμα προηγμένης μελέτης για όσους θέλουν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους για την εκπαίδευση γενικά και για εκείνους που επιθυμούν να κάνουν συνδέσεις μεταξύ εκπαιδευτικής πρακτικής, θεωρίας και έρευνας.
Πώς μελετάτε
Όλοι οι μαθητές αναμένεται να παρακολουθήσουν προγραμματισμένη διδασκαλία στο πρόγραμμα. Αυτό γίνεται σε δύο σχολεία μελέτης Σαββατοκύριακου (Παρασκευή - Κυριακή τον Οκτώβριο και Φεβρουάριο) και σε σχολείο μελέτης διάρκειας μίας εβδομάδας (Δευτέρα - Παρασκευή τον Ιούλιο).
Τα σχολεία μελέτης περιλαμβάνουν διαλέξεις, παρουσιάσεις μαθητών, σεμινάρια, ομιλητές που επισκέπτονται και εργαστήρια. Δίνεται έμφαση σε όλη την ενθάρρυνση των μαθητών να μοιράζονται και να συζητούν τη δική τους δουλειά, και να παρέχουν δομημένες δραστηριότητες που βασίζονται στα ερευνητικά ενδιαφέροντα των μαθητών και εκείνων του ακαδημαϊκού προσωπικού. Τα Σχολεία Σπουδών παρακολουθούνται από όλους τους μεταπτυχιακούς και ερευνητικούς φοιτητές στη Σχολή Εκπαίδευσης και προσφέρουν μια εντατική, φιλική και εντυπωσιακή εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους.
Μεταξύ σχολών μελέτης, πραγματοποιούνται δεκαπενθήμερα σεμινάρια για κάθε ενότητα. Αυτά μπορεί να παρακολουθούνται αυτοπροσώπως ή εξ αποστάσεως. Αυτά τα σεμινάρια είναι επίσης διαθέσιμα ως ηχογραφημένα «διαδικτυακά σεμινάρια» μέσω του εικονικού μαθησιακού περιβάλλοντος και του συστήματος διαχείρισης μάθησης του Πανεπιστημίου (Blackboard). Το Blackboard παρέχει στους μαθητές πρόσβαση σε μια σειρά δομημένων πόρων, συμπεριλαμβανομένων πολλών ψηφιοποιημένων κειμένων και βασικών αναγνώσεων. Χρησιμοποιείται επίσης πιο διαδραστικά, ως μέσο επέκτασης των διαλόγων που θεωρούνται ζωτικής σημασίας για τη μάθηση των μαθητών.
Δομή προγράμματος
Βασικές ενότητες:
- Κρίσιμη δέσμευση με την εκπαιδευτική λογοτεχνία
- Ερευνητικές μέθοδοι
- Διατριβή
Προαιρετικές ενότητες (οι μαθητές επιλέγουν δύο):
- Εκπαίδευση και Κοινωνική Δικαιοσύνη
- Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση: Θεωρία και Πρακτική
- Γλώσσα και Εκπαίδευση
- Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες
- Mentoring και Coaching για Εκπαιδευτικούς Επαγγελματίες
Ώρες Επικοινωνίας και Ανεξάρτητη Μελέτη
Λόγω της φύσης αυτού του προγράμματος, οι εβδομαδιαίες ώρες επαφής ενδέχεται να διαφέρουν. Η μεταπτυχιακή εκπαίδευση περιλαμβάνει ένα σημαντικό ποσοστό ανεξάρτητων σπουδών, διερευνώντας το υλικό που καλύπτεται σε διαλέξεις και σεμινάρια. Ως γενικός οδηγός, για κάθε ώρα που αφιερώνεται στην τάξη, οι μαθητές αναμένεται να περάσουν τουλάχιστον δύο έως τρεις ώρες σε μια ανεξάρτητη μελέτη. Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Πρόεδρο προγράμματος
Ώρες επικοινωνίας
Λόγω της φύσης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων, ένα σημαντικό μέρος του χρόνου σας θα δαπανηθεί σε ανεξάρτητη μελέτη και έρευνα. Οι φοιτητές της έρευνας θα έχουν συναντήσεις με τους ακαδημαϊκούς επόπτες τους, ωστόσο, η κανονικότητά τους θα ποικίλλει ανάλογα με τις ατομικές απαιτήσεις, το θέμα, τη διαθεσιμότητα του προσωπικού και το στάδιο του προγράμματος. Για προγράμματα που διδάσκονται, οι εβδομαδιαίες ώρες επαφής μπορεί να ποικίλλουν ανάλογα με τις επιμέρους επιλογές της ενότητας και το στάδιο της μελέτης.
Μέθοδοι αξιολόγησης
Ο τρόπος αξιολόγησής σας στο μάθημά σας θα ποικίλει ανάλογα με το θέμα και τον τύπο του μεταπτυχιακού προγράμματος που επιλέγετε. Ένα διδακτικό πρόγραμμα θα μπορούσε να περιλαμβάνει γραπτή διατριβή, εξετάσεις, παρουσιάσεις και έργα. Ένα ερευνητικό πρόγραμμα θα μπορούσε να περιλαμβάνει μια διατριβή, προφορική εξέταση και παρουσίαση σε μια ομάδα ερευνητικών ακαδημαϊκών. Μπορεί να αναμένεται να δείξετε πώς τα ευρήματά σας έχουν συμβάλει στη γνώση ή έχετε αναπτύξει υπάρχουσα θεωρία ή κατανόηση. Ανατρέξτε στις μεμονωμένες σελίδες μαθημάτων για να μάθετε περισσότερα.
Ενότητες
- Κριτική δέσμευση με εκπαιδευτική λογοτεχνία (Core)
- Διατριβή (Εκπαίδευση) (Πυρήνας)
- Μέθοδοι έρευνας (Εκπαίδευση) (Πυρήνας)
- Εκπαίδευση και Κοινωνική Δικαιοσύνη (Επιλογή) †
- Εκπαιδευτική ηγεσία και διαχείριση: θεωρία και πρακτική (Επιλογή) †
- Γλώσσα και Εκπαίδευση (Επιλογή) †
- Mentoring και Coaching για Εκπαιδευτικούς Επαγγελματίες (Επιλογή) †
- Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία (επιλογή) †
- Η τέχνη και η τέχνη της κοινωνικής θεωρίας (επιλογή) †
Πώς εκτιμάτε
Η αξιολόγηση γίνεται μέσω γραπτών εργασιών, χαρτοφυλακίων και παρουσιάσεων. Οι μαθητές λαμβάνουν επίσης τακτικά σχόλια σχετικά με τη δουλειά τους από το διδακτικό προσωπικό και τον δάσκαλό τους, καθώς και από βαθμούς για να σημειώσουν την πρόοδό τους μέσω των προγραμμάτων σπουδών. Επιπλέον, οι μαθητές θα πρέπει να περιμένουν να συμμετάσχουν στη διαμορφωτική αξιολόγηση από ομότιμους ομολόγους του άλλου και να εργαστούν καθ 'όλη τη διάρκεια του προγράμματος μέσω ενεργού ομαδικής συζήτησης και ποικίλων μεθόδων παρουσίασης (π.χ. ετήσιες παρουσιάσεις συνεδρίων μαθητών, συνεδρίες αφίσας, συνεδρίες «PechaKucha»).
Ανατροφοδότηση αξιολόγησης
Η πολιτική του University of Lincoln σχετικά με την ανατροφοδότηση αξιολόγησης στοχεύει να διασφαλίσει ότι οι ακαδημαϊκοί θα επιστρέψουν τις αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στους φοιτητές - συνήθως εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υποβολής.
Υποτροφίες
Υπάρχουν περισσότεροι τρόποι από ποτέ για να χρηματοδοτήσετε τη μεταπτυχιακή σας μελέτη, είτε θέλετε να κάνετε ένα εκπαιδευτικό είτε ερευνητικό μάθημα. Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν ένα μάστερ, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για δάνειο ως συνεισφορά στο μάθημα και το κόστος διαβίωσης. Δάνεια είναι επίσης διαθέσιμα σε όσους επιθυμούν να κάνουν διδακτορική μελέτη. Το Πανεπιστήμιο προσφέρει μια σειρά υποτροφιών και χρηματοδοτούμενων υποτροφιών για όσους ενδιαφέρονται για μεταπτυχιακές σπουδές.
Πρόσθετα κόστη ειδικά για το μάθημα
Όλοι οι μαθητές αναμένεται να παρακολουθήσουν προγραμματισμένη διδασκαλία σχετικά με το πρόγραμμα - αυτό πραγματοποιείται στο Λίνκολν (ΗΒ) σε σχολεία μελέτης δύο Σαββατοκύριακων (Παρασκευή - Κυριακή Οκτώβριο και Φεβρουάριο) και σχολείο μελέτης διάρκειας μίας εβδομάδας (Δευτέρα - Παρασκευή τον Ιούλιο). Λάβετε υπόψη ότι οι μαθητές θα είναι υπεύθυνοι για τα δικά τους ταξίδια, διαμονή και γενικά έξοδα διαβίωσης ενώ παρακολουθούν προγραμματισμένη διδασκαλία.
Απαιτήσεις συμμετοχής 2021-22
Πτυχίο πρώτης ή δεύτερης κατηγορίας ή ισοδύναμο προσόν.
Λαμβάνεται υπόψη η σχετική επαγγελματική εμπειρία. Προηγούμενες πιστώσεις που αποκτήθηκαν μέσω Μεταπτυχιακού Πιστοποιητικού στην Εκπαίδευση (PGCE) μπορεί να υπολογίζονται σε αυτόν τον βαθμό. Επικοινωνήστε με τη Σχολή Εκπαίδευσης για να μιλήσετε με έναν σύμβουλο σχετικά με τη Διαπίστευση της Προηγούμενης Μάθησης.
Εάν έχετε σπουδάσει εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου και δεν είστε βέβαιοι εάν το προσόν σας πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, επισκεφθείτε τις σελίδες της χώρας μας για πληροφορίες σχετικά με ισοδύναμα προσόντα.
Οι αλλοδαποί μαθητές θα πρέπει να αποδείξουν την επάρκεια της αγγλικής γλώσσας που ισοδυναμεί με το IELTS 7.0 συνολικά, με τουλάχιστον 5,5 σε κάθε στοιχείο. Αυτή η πιστοποίηση πρέπει να έχει αποκτηθεί πριν από την υποβολή της αίτησής σας.
Για πληροφορίες σχετικά με άλλα προσόντα Αγγλικής γλώσσας που αποδεχόμαστε, επισκεφθείτε τη σελίδα Αγγλικών Απαιτήσεων.
Εάν δεν πληροίτε τις παραπάνω απαιτήσεις IELTS, ενδέχεται να μπορείτε να λάβετε μέρος σε ένα από τα μαθήματα δεξιοτήτων σπουδών στα Αγγλικά και τις ακαδημαϊκές σπουδές . Αυτά τα εξειδικευμένα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγγλικής γλώσσας για το πρόγραμμα σπουδών που προορίζονται.
Διδασκαλία και μάθηση κατά τη διάρκεια του Covid-19
Στο Λίνκολν, ο Covid-19 μας έχει ενθαρρύνει να επανεξετάσουμε τις πρακτικές μας και, ως εκ τούτου, να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία να βρούμε νέους τρόπους για να βελτιώσουμε την εμπειρία των μαθητών. Έχουμε κάνει αλλαγές στην προσέγγιση διδασκαλίας και μάθησης και στην πανεπιστημιούπολη μας, για να διασφαλίσουμε ότι οι μαθητές και το προσωπικό μπορούν να απολαύσουν μια ασφαλή και θετική μαθησιακή εμπειρία. Θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε την κυβερνητική καθοδήγηση και να συνεργαζόμαστε στενά με τους τοπικούς εμπειρογνώμονες στη Δημόσια Υγεία καθώς εξελίσσεται η κατάσταση και να προσαρμόζουμε τη διδασκαλία και τη μάθησή μας αναλόγως για να διατηρήσουμε την πανεπιστημιούπολη μας όσο το δυνατόν πιο ασφαλή.
Περιοχές έρευνας, έργα και θέματα
Οι σπουδές στη Σχολή Εκπαίδευσης προσφέρουν πολλές ευκαιρίες να μάθουν από έμπειρους ερευνητές και να γίνουν μέρος συναρπαστικών νέων ερευνητικών έργων που στοχεύουν στην πρόκληση και τη βελτίωση της τρέχουσας εκπαιδευτικής σκέψης και πρακτικής.
Η έρευνα της Σχολής ασχολείται με μερικές από τις πιο επείγουσες συζητήσεις στον τομέα σήμερα, όπως:
- Έργα για την πολυτροπική, πρακτική και λειτουργική μάθηση μεταξύ των παιδιών
- Μελέτες για την προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας στα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αφρικής
- Έρευνα για την ανάπτυξη συνεργατικής εκπαιδευτικής ηγεσίας
- Έρευνες σχετικά με το γραφείο των εκπαιδευτικών και τις επαγγελματικές ταυτότητες
- Αξιολογήσεις παιδαγωγικής
- Κρίσιμες θεωρίες της εμπορικής εμπορευματοποίησης
Η Σχολή διαθέτει δύο ερευνητικές ομάδες - την Ομάδα Εκπαίδευσης Επιστήμης και Τεχνολογίας και την Έρευνα στις Σπουδές Κριτικής Εκπαίδευσης (RiCES).
Καριέρα και Προσωπική Ανάπτυξη
Το MA Education είναι ένα ευέλικτο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών που στοχεύει στην περαιτέρω κριτική κριτική των υπαρχόντων εκπαιδευτικών για την πρακτική τους και επιτρέπει στους επίδοξους εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την εκπαίδευση στο πλαίσιο της προετοιμασίας για καριέρα στην εκπαίδευση ή περαιτέρω διδακτορική έρευνα.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Κριτική δέσμευση με εκπαιδευτική λογοτεχνία (Core)
Σε αυτή την ενότητα, οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον εντοπισμό, την αναζήτηση, την κριτική αξιολόγηση και τη σύνθεση της ακαδημαϊκής βιβλιογραφίας, καθώς και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την κατανόηση και την εφαρμογή αυτής της γνώσης στην ανάπτυξη της δικής τους έρευνας. Η ενότητα εστιάζει στην κριτική αξιολόγηση της ερευνητικής βιβλιογραφίας σε διάφορους τομείς των εκπαιδευτικών σπουδών και ειδικότερα γύρω από τους τομείς έρευνας των φοιτητών. Η ενότητα έχει σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές να επικεντρωθούν στη μελέτη τους και να την τοποθετήσουν στο ευρύτερο πεδίο της εκπαιδευτικής έρευνας.
Μέθοδοι έρευνας (Εκπαίδευση) (Πυρήνας)
Αυτή η ενότητα στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις εκπαιδευτικής έρευνας για την προετοιμασία για τη μεταπτυχιακή έρευνά τους, η οποία είναι το τελευταίο μέρος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εκπαίδευση. Η ενότητα εισάγει τους φοιτητές σε μεθοδολογίες έρευνας και μεθόδους διεξαγωγής εμπειρικής κοινωνικής έρευνας στον τομέα της εκπαίδευσης και τις προκλήσεις που συνδέονται με αυτήν.
Εκφοβισμός σε εκπαιδευτικές ρυθμίσεις (επιλογή)†
Αυτή η ενότητα εξετάζει σε βάθος τη δυναμική του σχολικού εκφοβισμού και την τεκμηριωμένη πρακτική που επιδιώκει να αντιμετωπίσει το εν λόγω φαινόμενο. Θα εξεταστούν οι αιτίες και οι συνέπειες του εκφοβισμού, τα είδη του εκφοβισμού, οι διαφορετικοί ρόλοι που παίζουν οι μαθητές και το προσωπικό και οι πολιτιστικοί παράγοντες. Οι μαθητές αναμένεται να ασχοληθούν με τη λογοτεχνία, να συμμετάσχουν ενεργά σε συζητήσεις και να λάβουν υπόψη διάφορες πτυχές καταστάσεων που σχετίζονται με τον εκφοβισμό για να βρουν πιθανές λύσεις. Στο τέλος της ενότητας, οι μαθητές θα έχουν καλή κατανόηση της εσωτερικής λειτουργίας των καταστάσεων εκφοβισμού, του τρόπου υποστήριξης των μαθητών και των διαθέσιμων πόρων για την αντιμετώπιση του εκφοβισμού.
Εκπαίδευση και Κοινωνική Δικαιοσύνη (Επιλογή)†
Αυτό το μάθημα διερευνά τη σχέση μεταξύ κοινωνικής δικαιοσύνης και εκπαίδευσης. Εισάγει εννοιολογικά εργαλεία για τον εντοπισμό και την αμφισβήτηση αδικιών σε εκπαιδευτικά πλαίσια και στρατηγικές για την ανάπτυξη γνώσεων, μεθόδων και δεξιοτήτων για τη δημιουργία κοινωνικά δίκαιων μαθησιακών πρακτικών και περιβαλλόντων. Η εκπαίδευση είναι μια ισχυρή δραστηριότητα και θεσμός. Η σημασία της έγκειται όχι μόνο στον κεντρικό της ρόλο στην εθνική και διεθνή πολιτική, αλλά στην ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση ότι η εκπαίδευση έχει την ικανότητα να απελευθερώνει άτομα, να προάγει την κοινωνική άνθηση και την ισότητα και να επιτρέπει ουσιαστική συμμετοχή στην κοινωνική και πολιτική ζωή. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικές πρακτικές και τα συστήματα μπορούν επίσης να αποδυναμώσουν τους ανθρώπους, να αναπαράγουν δομές ανισότητας και να διαιωνίσουν μεροληπτικές και καταπιεστικές κοινωνικές σχέσεις. Η κατανόηση της περίπλοκης σχέσης μεταξύ εκπαίδευσης και κοινωνικής δικαιοσύνης είναι επομένως μια ουσιαστική ικανότητα για τους εκπαιδευτικούς. Αυτό το μάθημα στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές πόρους για να αξιολογήσουν κριτικά τις προσωπικές, κοινωνικές και πολιτικές επιπτώσεις διαφορετικών εκπαιδευτικών θεωριών, πρακτικών, πολιτικών και θεσμών και να καλλιεργήσουν πρακτικές που προάγουν την κοινωνική δικαιοσύνη στο δικό σας πλαίσιο. Τα θέματα μπορεί να περιλαμβάνουν θεωρίες κοινωνικής δικαιοσύνης στην εκπαίδευση. η πολιτική της εκπαιδευτικής πολιτικής και της μεταρρύθμισης· τη σχέση μεταξύ εκπαίδευσης, κράτους, αγοράς, οικογένειας, εργασίας και κοινωνικών κινημάτων. αποαποικιοποίηση? Πολιτική ταυτότητας και διατομεακότητα· και προσεγγίσεις της κοινωνικής δικαιοσύνης στην παιδαγωγική, το πρόγραμμα σπουδών και την εκπαιδευτική διακυβέρνηση.
Εκπαιδευτική ηγεσία και διαχείριση: θεωρία και πράξη (Επιλογή)†
Αυτή η ενότητα θα διερευνήσει την εκπαιδευτική διαχείριση και ηγεσία με ιδιαίτερη αναφορά στις οργανωτικές και λειτουργικές πτυχές των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Χωρίζεται σε τρία σχετικά μέρη. Το πρώτο μέρος αναλύει την οργάνωση, τη δομή και την κουλτούρα των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με βάση την οργανωτική θεωρία, την πολιτισμική ανάλυση και τη χρήση της μεταφοράς. Το δεύτερο μέρος διερευνά τη φύση της ηγεσίας στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, μια σύνθετη και αμφισβητούμενη έννοια. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη συναλλακτική, μετασχηματιστική και κονστρουκτιβιστική ηγεσία και ηγεσία για μάθηση. Το τρίτο μέρος παρέχει την ευκαιρία να εξετάσουμε κριτικά ορισμένα βασικά ζητήματα στην εκπαιδευτική ηγεσία και διαχείριση, συμπεριλαμβανομένης της φύσης των οργανισμών μάθησης, της ηγεσίας για επαγγελματική ανάπτυξη και της ηγετικής εκπαίδευσης σε δύσκολες συνθήκες.
Αυτή η ενότητα έχει επίσης εγκριθεί να παραδοθεί ως αυτόνομο σύντομο μάθημα.
Γλώσσα και Εκπαίδευση (Επιλογή)†
Αυτή η ενότητα εξετάζει τον ρόλο της γλώσσας(ών) στην εκπαίδευση. Οι μαθητές θα εξερευνήσουν μια σειρά θεμάτων σε όλη την ενότητα και θα αναλογιστούν τις δικές τους εμπειρίες εκπαίδευσης και τον τρόπο εφαρμογής αυτών των θεμάτων. Μέσω αυτού, θα αναπτύξουν μια κριτική κατανόηση του κεντρικού ρόλου της γλώσσας(ών) στην εκπαίδευση και του πιθανού (και ποικίλου) αντίκτυπου γλωσσικών ζητημάτων όπως: η υποστήριξη της πολυγλωσσίας, της γλωσσικής ηγεμονίας και του σεξισμού στη γλώσσα, για παράδειγμα. Οι μαθητές θα κληθούν επίσης να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον και να βιώσουν την πολυπλοκότητα που συνεπάγεται η λήψη αποφάσεων σχετικά με τη γλώσσα(ες) στην εκπαίδευση. Οι γλωσσικές εμπειρίες των μαθητών θα αξιοποιηθούν καθώς γίνονται κριτικοί, γλωσσομαθείς μελετητές της εκπαίδευσης σε αυτή τη διεπιστημονική ενότητα
Καθοδήγηση και καθοδήγηση στην εκπαίδευση (επιλογή)†
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους μαθητές βασικές γνώσεις, κατανόηση και δεξιότητες καθοδήγησης και καθοδήγησης σε ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο. Η καθοδήγηση και η καθοδήγηση στην εκπαίδευση διερευνά, κριτικάρει και αξιολογεί κριτικά βασικές έννοιες, θεωρίες, πρακτικές, μοντέλα, πλαίσια και προσεγγίσεις καθοδήγησης και καθοδήγησης. Οι μαθητές θα αναπτύξουν μια βαθύτερη κατανόηση της καθοδήγησης και της καθοδήγησης στην εκπαίδευση μέσω μιας κριτικής ανασκόπησης και κριτικής της βιβλιογραφίας και μιας αξιολόγησης της εμπειρικής και βασισμένης στην πράξη έρευνας. Οι μαθητές θα αναπτύξουν γνώσεις για τα ζητήματα, τις προκλήσεις και την ερευνητική βάση αποδεικτικών στοιχείων της καθοδήγησης και της καθοδήγησης για την ενίσχυση της επαγγελματικής πρακτικής. Οι μαθητές θα υποστηριχθούν στην ανάπτυξη της επαγγελματικής τους πρακτικής και στην εμβάθυνση των δεξιοτήτων τους μέσω κριτικών προβληματισμών, διαδραστικών σεμιναρίων, κριτικής γραφής και συζήτησης για ένα ρεπερτόριο μοντέλων καθοδήγησης και καθοδήγησης, θεωριών, προγραμμάτων και πλαισίων. Η ενότητα θα διερευνήσει την ερευνητική βάση αποδεικτικών στοιχείων της καθοδήγησης και της καθοδήγησης στην εκπαίδευση με ιδιαίτερη έμφαση στις επιπτώσεις και τα αποτελέσματα για τους συμμετέχοντες και τους οργανισμούς.
Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Αναπηρία (Επιλογή)†
Οι μαθητές θα επικεντρωθούν στην κριτική διερεύνηση θεμάτων που σχετίζονται με την πολιτική και την πρακτική για το SEND τόσο σε σχολεία πρωτοβάθμιας όσο και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το υλικό που μελετάται μπορεί να επεκταθεί σε έναν ενήλικο πληθυσμό. Η ενότητα αφορά επίσης τη διεθνή πρωτοβουλία και διερευνά τον αντίκτυπο που έχουν στην τρέχουσα πολιτική.
STEM Education (Επιλογή)†
Αυτή η ενότητα θα αντικατοπτρίζει τη δυναμική της εκπαίδευσης STEM στον σύγχρονο κόσμο, επιτρέποντας στους μαθητές να αναλογιστούν τις μεταβαλλόμενες θεωρίες και πρακτικές στο STEM σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Θα εξετάσει κριτικά την εκπαίδευση STEM και τον ρόλο που διαδραματίζει στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένων των σχολείων και των άτυπων περιβαλλόντων μάθησης. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να αναλύσουν σε βάθος συγκεκριμένους τομείς της εκπαίδευσης STEM που θα τους επιτρέψει να προβληματιστούν και να εξετάσουν τις επιπτώσεις της θεωρίας στην πράξη. Η ενότητα θα προσφέρει στους φοιτητές την ευκαιρία να εξετάσουν ιστορικές και πολιτικές πτυχές της εκπαίδευσης STEM μέσω της βιβλιογραφίας και της πρακτικής.
Η διαθεσιμότητα των προαιρετικών ενοτήτων μπορεί να διαφέρει από έτος σε έτος και θα υπόκειται στον ελάχιστο αριθμό μαθητών που θα επιτευχθεί. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι εγγυημένη η διαθεσιμότητα συγκεκριμένων προαιρετικών μονάδων. Η επιλογή της προαιρετικής μονάδας μπορεί επίσης να επηρεαστεί από τη διαθεσιμότητα του προσωπικού.
Περιοχές έρευνας, έργα και θέματα
Η φοίτηση στη Σχολή Εκπαίδευσης προσφέρει πολλές ευκαιρίες για μάθηση από έμπειρους ερευνητές και συμμετοχή σε νέα συναρπαστικά ερευνητικά έργα που στοχεύουν να αμφισβητήσουν και να βελτιώσουν την τρέχουσα εκπαιδευτική σκέψη και πρακτική. Οι ερευνητικοί τομείς της Σχολής περιλαμβάνουν:
- Εκπαιδευτική ηγεσία και διαχείριση
- Επαγγελματική μάθηση και επαγγελματική εξέλιξη
- Εκπαιδευτική πολιτική
- Παιδαγωγική και πρακτική της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Πρόσληψη και διατήρηση εκπαιδευτικών
- STEM Education
- Εκπαίδευση και κοινωνική δικαιοσύνη
- Εφαρμοσμένη γλωσσολογία και εκπαίδευση
Το School of Education ίδρυσε και ηγείται το Lincolnshire Learning Lab, μια ερευνητική ομάδα που δημιουργήθηκε για να φέρει την ακαδημαϊκή αυστηρότητα και την τεκμηριωμένη έρευνα στην τάξη, εμπλέκοντας τα τρία βασικά ενδιαφερόμενα μέρη - δασκάλους, ακαδημαϊκούς και όσους εμπλέκονται ή ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση σύστημα όπως γονείς ή εκπαιδευτικοί σύμβουλοι.
Πώς μελετάτε
Όλοι οι μαθητές αναμένεται να παρακολουθήσουν την προγραμματισμένη διδασκαλία στο πρόγραμμα. Αυτό πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση για κάθε ενότητα και παρακολουθείται αυτοπροσώπως/πρόσωπο με πρόσωπο. Κατόπιν αιτήματος, αυτά τα σεμινάρια διατίθενται επίσης ως διαδικτυακά σεμινάρια χρησιμοποιώντας το εικονικό περιβάλλον μάθησης (VLE) και το σύστημα διαχείρισης μάθησης (Μαυροπίνακας). Ο Μαυροπίνακας παρέχει στους μαθητές πρόσβαση σε μια σειρά δομημένων πόρων, συμπεριλαμβανομένων πολλών ψηφιοποιημένων κειμένων και βασικών αναγνώσεων. Χρησιμοποιείται επίσης πιο διαδραστικά, ως μέσο επέκτασης των διαλόγων που θεωρούνται κρίσιμοι για τη μάθηση των μαθητών.
Πώς εκτιμάτε
Η αξιολόγηση γίνεται μέσω γραπτών εργασιών, χαρτοφυλακίων και παρουσιάσεων. Οι μαθητές λαμβάνουν επίσης ανατροφοδότηση για την εργασία τους από το διδακτικό προσωπικό και τον καθηγητή τους, καθώς και βαθμούς για να σημειώσουν την πρόοδό τους μέσω των προγραμμάτων σπουδών. Επιπλέον, οι μαθητές θα πρέπει να αναμένουν να συμμετέχουν σε διαμορφωτικές αξιολογήσεις από ομοτίμους των ιδεών του άλλου και να εργαστούν σε όλο το πρόγραμμα μέσω ενεργού ομαδικής συζήτησης και ποικίλων μεθόδων παρουσίασης (π.χ. ετήσιες παρουσιάσεις/συνέδρια μαθητών και συνεδρίες αφισών).