MA Στρατηγική & Επιχείρηση Πολυτελούς Μάρκας
Conde Nast College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 29.950 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
30 Sep 2024
* συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ
Ελάτε μαζί μας για διαδικτυακές ενημερωτικές εκδηλώσεις
Δείτε τις διαθέσιμες ημερομηνίες
Εισαγωγή
Το MA Luxury Brand Strategy & Business είναι ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα που θα σας παρουσιάσει πολυτελείς μάρκες, στρατηγικά και επιχειρηματικά μοντέλα ειδικά για τη βιομηχανία πολυτελείας.
Το πρόγραμμα προσφέρει σε μαθητές από διαφορετικά υπόβαθρα και επιστημονικούς κλάδους την ευκαιρία να εισαχθούν στη βιομηχανία πολυτελείας σε μεταπτυχιακό επίπεδο, αξιοποιώντας και βελτιώνοντας τις υπάρχουσες μεταβιβάσιμες δεξιότητές σας, ενώ αποκτά πολύτιμες γνώσεις σύμφωνα με τις φιλοδοξίες της σταδιοδρομίας σας να εργαστούν στη βιομηχανία πολυτελείας.
Στόχοι προγράμματος
Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι να παρέχει ευκαιρίες για να γίνετε αποτελεσματικοί επαγγελματίες στην πολυτελή επιχείρηση και την επικοινωνία, να είστε σε θέση να κατανοήσετε τα επιχειρηματικά μοντέλα και τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται από μάρκες πολυτελείας και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να είναι αυτά τα επιχειρηματικά μοντέλα και κανάλια επικοινωνίας χρησιμοποιήθηκε πιο δημιουργικά και αποτελεσματικά εφαρμόζοντας αποτελεσματικές στρατηγικές λύσεις.
Το πρόγραμμα στοχεύει να διασφαλίσει ότι με την ολοκλήρωση του μαθήματος θα μπορείτε να δείξετε:
- Κριτική επίγνωση των τρεχόντων ζητημάτων και εξελίξεων στις βιομηχανίες πολυτελείας
- Η αποτελεσματική εφαρμογή δεξιοτήτων κριτικής σκέψης
- Γνώση και κατανόηση της επαγγελματικής και επιχειρηματικής ευθύνης, της ακεραιότητας και της ηθικής
- Η ικανότητα να προβληματιστείτε για την πρόοδό σας ως εκπαιδευόμενος και επαγγελματίας επαγγελματίας
Ο στόχος είναι να υποστηρίξει μια αποτελεσματική μετάβαση από τη μελέτη στην απασχόληση, συνδέοντας σαφώς τα θεωρητικά θέματα και την ακαδημαϊκή μελέτη με τη σύγχρονη πρακτική της βιομηχανίας.
Θα εξοικειωθείτε με προσεγγίσεις δια βίου μάθησης που θα σας επιτρέψουν να συνεχίσετε να προωθείτε τις γνώσεις και την κατανόησή σας και να αναπτύσσετε νέες δεξιότητες σε υψηλό επίπεδο μετά την αποφοίτηση.
Το πρόγραμμα θα συνδυάσει ανεξάρτητη έρευνα με διδακτικό ακαδημαϊκό περιεχόμενο και ομιλίες / μάστερ-τάξεις από κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου. Θα παρέχεται τεχνική υποστήριξη για την υποστήριξη και ανάπτυξη δεξιοτήτων στο Adobe Creative Suite, ενισχύοντας τη δημιουργική επικοινωνία και την ανταλλαγή ιδεών.
Πρόγραμμα προγράμματος
Εβδομάδα διαδικτυακής εισαγωγής | 7 Δεκεμβρίου 2020 - 11 Δεκεμβρίου 2020 |
Χειμερινή περίοδος (όρος 1) | 11 Ιανουαρίου 2021 - 19 Μαρτίου 2021 |
Εβδομάδα ανάγνωσης | 22 Μαρτίου 2021 - 26 Μαρτίου 2021 |
Διακοπές του Πάσχα | 29 Μαρτίου 2021 - 09 Απριλίου 2021 |
Άνοιξη (όρος 2) | 12 Απριλίου 2021 - 18 Ιουνίου 2021 |
Ταξίδι στη Νέα Υόρκη (προαιρετικό) / Εβδομάδα ανάγνωσης | 21 Ιουνίου 2021 - 25 Ιουνίου 2021 |
Θερινή περίοδος (όρος 3) | 28 Ιουνίου 2021 - 03 Σεπτεμβρίου 2021 |
Προαιρετική τοποθέτηση | 06 Σεπτεμβρίου 2021 - 08 Οκτωβρίου 2021 |
Φθινοπωρινός όρος (όρος 4) | 11 Οκτωβρίου 2021 - 17 Δεκεμβρίου 2021 |
Λήξη προθεσμίας | 17 Δεκεμβρίου 2021 |
Δομή μαθημάτων
Το πρόγραμμα είναι δομημένο ως τέσσερις όροι 10 εβδομάδων. Τα πρώτα τρία διδάσκονται και ο τελικός όρος αφιερώνεται σε ανεξάρτητη μελέτη για την ολοκλήρωση των τελικών έργων και μιας διατριβής.
Δομή προγράμματος
Όρος 1 | Στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ μάρκας | Κριτική έρευνα: κατανόηση κοινού |
Όρος 2 | Η επιχείρηση της πολυτέλειας | Κριτική έρευνα: κατανόηση κοινού |
Όρος 3 | Luxury Innovation & Futures: Live Luxury Project | Τελικό πρόγραμμα μάστερ |
Όρος 4 | Τελικό πρόγραμμα μάστερ | Τελικό πρόγραμμα μάστερ |
Ο πρώτος όρος αυτού του νέου προγράμματος MA διερευνά την έρευνα του κοινού και διερευνά μετατοπίσεις στον πολιτισμό της πολυτέλειας, διευκολύνοντας παράλληλα την ανάπτυξη δεξιοτήτων branding, μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτώνται θα υποστηρίξουν και θα στηρίξουν τη συνεχή μελέτη παρέχοντας πολύτιμο πλαίσιο και ευαισθητοποίηση της βιομηχανίας πολυτελείας.
Ο δεύτερος όρος έχει ως στόχο να προσελκύσει την ικανότητα κάθε μαθητή για επιχειρηματική σκέψη και προοπτική της βιομηχανίας - τους καλούνται να διερευνήσουν μια πολυτελή επιχείρηση, αμφισβητώντας το επιχειρηματικό μοντέλο που χρησιμοποιούν και πώς έχουν περιστρέψει το μοντέλο τους για προσαρμογή με τις παγκόσμιες απαιτήσεις των καταναλωτών.
Ο τρίτος όρος αναπτύσσει συνεργατικές δεξιότητες και εφευρετικότητα με την εισαγωγή ενός βιομηχανικού έργου και εξετάζει και διερευνά ορισμένα από τα περίπλοκα ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία πολυτελείας ανά πάσα στιγμή. Ένα βασικό στοιχείο της μαθησιακής εμπειρίας είναι για κάθε μαθητή να αναρωτιέται τον πιθανό ρόλο του στη βιομηχανία πολυτελείας και να σκέφτεται τι και πώς μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο ή συμβολή μέσω του επιλεγμένου ειδικού τομέα τους.
Ο τελικός όρος ενοποιεί βασικές πτυχές της προηγούμενης μελέτης, ενώ επιτρέπει στον μαθητή να αναπτύξει τα δικά του θέματα, ιδέες και έννοιες επιχειρήσεων πολυτελείας, επωνυμίας ή μάρκετινγκ στον επιλεγμένο τομέα πολυτέλειας. Το Final Master's Project παρουσιάζει την ευκαιρία για τον μαθητή να παρουσιάσει ένα σώμα εργασίας που υποστηρίζεται από μια διατριβή που αποδεικνύει την ακαδημαϊκή τους ικανότητα, την ανεξάρτητη σκέψη και τη δημιουργική ικανότητα.
Προυποθέσεις εισόδου
Καλωσορίζουμε τους αιτούντες από μια μεγάλη ποικιλία θεματικών τομέων και επαγγελματικών υποβάθρων, αλλά με πραγματικό ενδιαφέρον για τη βιομηχανία πολυτελείας.
Οι τυπικές προϋποθέσεις συμμετοχής για αυτό το μάθημα είναι πτυχίο BA, κατά προτίμηση 2: 2 ή παραπάνω, ή ισοδύναμο πτυχίο ΕΕ / διεθνές. Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ηλικίας 18 ετών και άνω την πρώτη ημέρα του μαθήματος.
Διαπίστευση προηγούμενης Βιωματικής Μάθησης (APEL)
Οι εξαιρετικοί υποψήφιοι που δεν πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις εισόδου μπορούν να εξεταστούν μέσω του APEL εάν μπορούν να αποδείξουν εκτενώς τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται για την ακαδημαϊκή μελέτη σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Μερικές φορές η εμπειρία είναι εξίσου ευεργετική με αυτό που μαθαίνεται σε μια τάξη. Οι εισαγωγές και οι ακαδημαϊκές ομάδες θα εξετάσουν αιτήσεις που παρουσιάζουν εξαιρετικά πλεονεκτήματα και εναλλακτικά στοιχεία, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Προϋπηρεσία
- Μη-διαπιστευμένα μαθήματα
- Εκτεταμένη ανάγνωση και έρευνα
- Μια λαμπρή, σχετική και αξιόπιστη προσωπική δήλωση
- Μια εξαιρετικά ισχυρή ακαδημαϊκή ή επαγγελματική αναφορά
- Ή συνδυασμός αυτών.
Κάθε αίτηση θα εξεταστεί βάσει της δικής της αξίας, αν και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σε κάθε υποψήφιο μια προσφορά.
Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας
Επίπεδο IELTS 6.5 ή παραπάνω ή ισοδύναμο Secure English Language Test (SELT) Πλήρεις πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα των Διεθνών Φοιτητών.
Κριτήρια επιλογής
Επιλέγουμε υποψηφίους ανάλογα με τις δυνατότητες και την τρέχουσα ικανότητα στους ακόλουθους τομείς:
- Επίδειξη ισχυρής προσωπικής ταυτότητας
- Η δυνατότητα να επωφεληθείτε από το μάθημα
- Εξαιρετικές ικανότητες επικοινωνίας
- Απόδειξη κινήτρου και δέσμευσης
Καριέρα
Το Condé Nast College of Fashion & Design έχει μεγάλη έμφαση στην προετοιμασία για τη βιομηχανία.
Το μάθημα θα διερευνήσει ξεχωριστές ευκαιρίες σταδιοδρομίας στους κλάδους πολυτελείας, ελκυστικό για μια σειρά μαθητών από διαφορετικά υπόβαθρα. Τα τελευταία χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις οδήγησαν νέες ευκαιρίες στον τομέα και η πορεία θα επικεντρωθεί στην παγκόσμια και μελλοντική σκέψη.
Το επίκεντρο του MA σχετίζεται επίσης με ένα όλο και πιο ευρύ φάσμα ευκαιριών απασχόλησης που οφείλονται στην ανάπτυξη των τομέων πολυτελείας και εμπειριών πολυτέλειας.
Το μάθημα θα βασιστεί στην εμπειρία των εκδόσεων Condé Nast και του ευρύτερου δικτύου συνεργατών της στον τομέα της μόδας και της πολυτέλειας.
Οι μαθητές θα υποστηριχθούν για να συνεργαστούν με σχετικούς επαγγελματίες και οργανισμούς στις βιομηχανίες μόδας και πολυτελείας.
Η κύρια εστίαση του προγράμματος είναι σε πολυτελείς μάρκες και επιχειρήσεις που δημιουργούν και πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες πολυτελείας (π.χ. σε διαφημιζόμενους Condé και όχι στη δημιουργία περιεχομένου περιοδικών)
Η προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των φοιτητών είναι μια συνεχής εστίαση καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος και είναι το κλειδί στη διαδικασία εξασφάλισης τοποθετήσεων και προσδιορισμού μελλοντικών σταδιοδρομιών στη βιομηχανία πολυτελείας.
Υπηρεσίες Καριέρας
Οι μαθητές σε αυτό το μάθημα θα έχουν επίσης πρόσβαση στις Υπηρεσίες Καριέρας μας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά:
- Δοκιμές δυναμικών
- Επεξεργασία βιογραφικού
- Δοκίμασε συνεντεύξεις
- Σχεδιασμός διαδρομής καριέρας
Πληρωμή του μαθήματος
Για να επιβεβαιώσουν και να εξασφαλίσουν μια θέση σε αυτό το μάθημα, οι μαθητές θα κληθούν να καταβάλουν προκαταβολή ύψους £ 1.200 στο σημείο να λάβουν μια προσφορά από εμάς.
Οι φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου / ΕΕ μπορούν να καταβάλλουν το δίδακμα σε δόσεις καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.
Οι διεθνείς φοιτητές θα κληθούν να πληρώσουν το τέλος των μαθημάτων τους πριν από την άφιξή τους στο Κολλέγιο και πριν από την έκδοση του CAS.
Γιατί να σπουδάσετε με το κολλέγιο Condé Nast;
Θα μελετήσετε αυτό το μάθημα με τον μοναδικό πάροχο μόδας στο Ηνωμένο Βασίλειο που δραστηριοποιείται από τη βιομηχανία μόδας. Αυτό το εξαιρετικό περιβάλλον σάς προσφέρει μια μοναδική εικόνα για την επικοινωνία της μόδας σε όλες τις μορφές και τη λειτουργία των δημιουργικών βιομηχανιών, καθώς και την πρόσβαση σε πολλούς ασυναγώνιστους ειδικούς στους τομείς τους.
Με εβδομαδιαία προσκεκλημένους ομιλητές από ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων στη βιομηχανία της μόδας και της δημιουργίας, θα μάθετε απευθείας από τους καλύτερους της βιομηχανίας.
Η πανεπιστημιούπολη
Το Condé Nast College στεγάζεται σε ένα υπερσύγχρονο κτήριο στην καρδιά του Soho, του δημιουργικού και πολιτιστικού κέντρου του Λονδίνου. Η περιοχή φιλοξενεί πολυάριθμους κινηματογράφους, μόδες και πολυμέσα που προσφέρουν απαράμιλλες ευκαιρίες για επαγγελματική δικτύωση και πολιτιστικές εμπειρίες. Το Κολλέγιο απέχει 10 λεπτά με τα πόδια από την έδρα του Condé Nast International, καθώς και από το Vogue House, το οποίο οι μαθητές μας μπορούν να βιώσουν μέσω επισκέψεων ή διαδικτυακών δραστηριοτήτων, ως μέρος της έκθεσής τους στον επαγγελματικό κόσμο.
Ποιος διδάσκει στο Κολλέγιο μόδας της Condé Nast;
Ένας ειδικός στην επικοινωνία, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τη γραφή, ο Johannes Reponen είναι Διευθυντής Προγράμματος του μαθήματος MA Fashion Media Strategy. Έχει προηγουμένως επικεφαλής πτυχία MA στο London College of Fashion, γράφει για μια σειρά εκδόσεων μόδας και σχεδιασμού και συνεργάζεται με διεθνείς πελάτες για μελλοντικές πληροφορίες. Με πτυχία BA και MA στην επικοινωνία και κριτική, ο Johannes ολοκληρώνει επί του παρόντος το διδακτορικό του πτυχίο έρευνας.
Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής σας, θα διδαχθεί και από ένα ευρύ φάσμα ακαδημαϊκών υπαλλήλων, καθώς και από επαγγελματίες του κλάδου και από επίσκεψη καθηγητών.
Οι προσκεκλημένοι ομιλητές και οι προσκεκλημένοι ομιλητές περιλαμβάνουν:
- Osman Ahmed, ανώτερος συνεργάτης στο The Business of Fashion
- Η Georgia Murray, συντάκτης μόδας στο Refinery29
- Nova Dando, δημιουργικός σκηνοθέτης
- Aled John, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης στο Condé Nast International
- Paul Nesbitt, επικεφαλής έρευνας κοινού στο Condé Nast International
- Η Δρ. Kate Nelson Καλύτερη, μελετητής μόδας και μέσων
- Marcus Agerman Ross, ιδρυτής και εκδότης του Jocks & Nerds
Οι μαθητές στο μάθημα έχουν επίσης πρόσβαση στο πρόγραμμα διαλέξεων για τη βιομηχανία σε ολόκληρο το κολέγιο που πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα. Οι προηγούμενοι ομιλητές περιλαμβάνουν τη Victoria Beckham, την Suzy Menkes και την Becky Smith.
Ευκαιρίες καριέρας
Είμαστε αφοσιωμένοι στο να δίνουμε στους μαθητές μας τη δυνατότητα να διαπρέψουν στον κόσμο της μόδας. Αναγνωρίζουμε ότι μια ακμάζουσα σταδιοδρομία σε αυτόν τον δυναμικό τομέα απαιτεί κάτι περισσότερο από ακαδημαϊκές γνώσεις. Απαιτεί πρακτικές δεξιότητες, καθοδήγηση και ευκαιρίες. Καθ' όλη τη διάρκεια του εκπαιδευτικού σας ταξιδιού μαζί μας, θα παρέχουμε μια σειρά από επιλογές υποστήριξης σταδιοδρομίας προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας.
Αυτό το πρόγραμμα περιέχει ενότητες, εμπειρίες και ευκαιρίες σχολαστικά σχεδιασμένες για να σας εξοπλίσουν με τις απαραίτητες δεξιότητες, γνώσεις και πρακτικές ζωτικής σημασίας για μια επιτυχημένη καριέρα μόδας, από την προσωπική εξέλιξη έως την επαγγελματική πρακτική.
Το μάθημα θα διερευνήσει ξεχωριστές ευκαιρίες σταδιοδρομίας στις βιομηχανίες πολυτελείας, ελκυστικές σε μια σειρά φοιτητών από διαφορετικά υπόβαθρα. Τα τελευταία χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν οδηγήσει σε νέες ευκαιρίες στον τομέα και το πρόγραμμα θα επικεντρωθεί στην παγκόσμια και μελλοντική σκέψη. Η εστίαση αυτού του MA σχετίζεται επίσης με ένα ολοένα και πιο ευρύ φάσμα ευκαιριών εργασίας που οδηγούνται από την ανάπτυξη στους τομείς της πολυτέλειας και της εμπειρίας πολυτελείας. Η κύρια εστίαση του προγράμματος είναι σε μάρκες πολυτελείας και επιχειρήσεις που δημιουργούν και πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες πολυτελείας (π.χ. σε διαφημιστές Condé Nast αντί για δημιουργία περιεχομένου περιοδικών).
Το μάθημα είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν τις ακόλουθες σταδιοδρομίες:
- Εργαστείτε για μια μάρκα πολυτελείας σε μια θέση κεντρικού γραφείου που σχετίζεται με το μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, την προώθηση ή την επικοινωνία
- Ξεκινήστε τη δική σας επιχείρηση πολυτελείας
- Εργαστείτε για πολυτελή δημοσίευση μέσων ενημέρωσης στο τμήμα επικοινωνιών, πωλήσεων, μάρκετινγκ
- Εργαστείτε για διαφημιστικό πρακτορείο, PR ή branding που παρέχει υπηρεσίες σε πολυτελείς επωνυμίες.
Μέσα στο περιεχόμενο του μαθήματος, θα υπάρχουν διαθέσιμα πολλά στοιχεία και δραστηριότητες καριέρας και επαγγελματικής εξέλιξης, όπως:
- Πάνελ σταδιοδρομίας αποφοίτων κατά τη διάρκεια της εισαγωγικής εβδομάδας
- Πολλαπλά εργαστήρια με επίκεντρο την καριέρα μέχρι την τελευταία σας θητεία
- Ημέρα Καριέρας στο τέλος του μαθήματος
Θα έχετε επίσης πρόσβαση στις Υπηρεσίες Σταδιοδρομίας μας που περιλαμβάνουν, ενδεικτικά:
- Δοκιμές δυναμικών
- Βιογραφικό & Επιμέλεια Συνοδευτικής Επιστολής
- Δοκίμασε συνεντεύξεις
- Προαιρετικό σεμινάριο 1-2-1 με τον Σύμβουλο Σταδιοδρομίας μας
Προηγούμενοι φοιτητές που αποφοίτησαν από τα προγράμματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης συνέχισαν να εργάζονται σε: Condé Nast, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L'Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (AKA H-Lans ), GQ, Harper's Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times και πολλά άλλα.
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα είναι δομημένο σε τέσσερις περιόδους 10 εβδομάδων. Τα τρία πρώτα διδάσκονται και το τελευταίο τρίμηνο είναι αφιερωμένο στην ανεξάρτητη μελέτη για την ολοκλήρωση των τελικών έργων και μιας διατριβής. Η δομή του προγράμματος αποτελείται από ενότητες που μοιράζονται σε όλα τα προγράμματα Fashion Business, τα οποία επικεντρώνονται στις ερευνητικές δεξιότητες και στην οικοδόμηση κριτικής επίγνωσης των τρεχόντων θεμάτων, καθώς και στις εξελίξεις στη βιομηχανία της μόδας, των μέσων ενημέρωσης και της πολυτέλειας, μαζί με ενότητες για συγκεκριμένα προγράμματα που σας επιτρέπουν να αποκτήσετε τεχνικές και πρακτικές δεξιότητες που ευθυγραμμίζονται με τους στόχους της καριέρας σας.
Η πρώτη περίοδος αυτού του νέου προγράμματος MA θα διερευνήσει την έρευνα κοινού και θα διερευνήσει αλλαγές στην κουλτούρα της πολυτέλειας, ενώ θα διευκολύνει επίσης την ανάπτυξη δεξιοτήτων branding, μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν θα υποστηρίξουν και θα στηρίξουν τη συνεχή μελέτη παρέχοντας πολύτιμο πλαίσιο και ευαισθητοποίηση για τη βιομηχανία πολυτελείας.
Ο δεύτερος όρος θα εμπλέξει την ικανότητά σας για επιχειρηματική σκέψη και προνοητικότητα του κλάδου - θα σας ζητηθεί να διερευνήσετε μια επιχείρηση πολυτελείας, αναρωτιέστε ποιο επιχειρηματικό μοντέλο χρησιμοποιούν και πώς έχουν στρέψει το μοντέλο τους για να προσαρμοστούν στις παγκόσμιες απαιτήσεις των καταναλωτών.
Ο τρίτος όρος θα αναπτύξει δεξιότητες συνεργασίας και εφευρετικότητα με την εισαγωγή ενός έργου επικεντρωμένου στη βιομηχανία και επίσης θα εξετάσει και θα διερευνήσει μερικά από τα πολύπλοκα ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία πολυτελείας ανά πάσα στιγμή. Ένα βασικό στοιχείο της μαθησιακής εμπειρίας είναι να αμφισβητήσετε τον πιθανό ρόλο σας στη βιομηχανία πολυτελείας και να σκεφτείτε τι και πώς μπορείτε να έχετε θετικό αντίκτυπο ή συνεισφορά μέσω του επιλεγμένου εξειδικευμένου τομέα σας.
Ο τελικός όρος θα εδραιώσει βασικές πτυχές της προηγούμενης μελέτης, ενώ θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε τα δικά σας θέματα, ιδέες και ιδέες πολυτελείας, επωνυμίας ή μάρκετινγκ στον τομέα πολυτελείας που έχετε επιλέξει.
Το Final Masters Project θα σας παρουσιάσει μια ευκαιρία να παρουσιάσετε ένα σύνολο εργασιών που υποστηρίζεται από μια διατριβή που καταδεικνύει την ακαδημαϊκή σας ικανότητα, την ανεξάρτητη σκέψη και τη δημιουργική σας ικανότητα.