MA Σχεδιασμός Επικοινωνίας και Δημιουργικές Στρατηγικές
HMKW
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Berlin, Γερμανία
Γλώσσες
Αγγλικά, Γερμανός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 - 6 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 850 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Χρέωση μερικής απασχόλησης: 449 EUR μηνιαίως
Εισαγωγή
Το MA Communication Design και Creative Strategies είναι ένα μελλοντικό πρόγραμμα. Παρέχει βασικές ικανότητες που αναμένονται από δημιουργικούς διευθυντές σε διευθυντικές θέσεις, εστιάζοντας στην αισθητική παραγωγή στη διαφήμιση, το μάρκετινγκ και την οπτική επικοινωνία. Ο στόχος είναι να κυριαρχήσει ολόκληρη η διαδικασία δημιουργίας αξίας προσανατολισμένη στο σχεδιασμό τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη.
Χαρακτηριστικά
Ενσωμάτωση της θεωρίας και της πρακτικής του σχεδιασμού:
- τελευταίες εξελίξεις στην έρευνα και ανάλυση του σχεδιασμού και της δημιουργικότητας
- πρακτικά έργα και έργα κατεύθυνσης τέχνης
Τύπος | Πλήρης ή μερική απασχόληση |
Βαθμός | Master of Arts (MA) |
Τοποθεσία | Βερολίνο, Κολωνία, Φρανκφούρτη (Μάιν) |
Γλώσσα | Γερμανικά (Campus Cologne: MA Kommunikationsdesign und Kreative Strategien), Αγγλικά (Campus Berlin, Cologne και Frankfurt) (Γραπτή εργασία μπορεί να υποβληθεί σε οποιαδήποτε γλώσσα επιλογής) |
Δίδακτρα | Πλήρης απασχόληση: 670, - € μηνιαίως | Μερική απασχόληση: 449, - € μηνιαίως |
Διάρκεια | Πλήρης απασχόληση: 4 εξάμηνα | Μερική απασχόληση: 6 εξάμηνα |
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ενότητες
Γενικές ενότητες: Δίκαιο των Μέσων, Διαχείριση Περιουσιακών Στοιχείων ΜΜΕ, Ψυχολογία Μέσων, Διαπολιτισμική Διαχείριση
Συγκεκριμένες ενότητες π.χ.: Κριτική και Δημιουργική Σκέψη, Σχεδιασμός και Κοινωνική Έρευνα, Διαδικασίες Δημιουργικού Σχεδιασμού, Τεχνολογία Διαφημίσεων, Διαχείριση Σχεδιασμού, Δημιουργική Ηγεσία
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακά αποτελέσματα
Η ικανότητα εκτέλεσης των ρόλων και των ευθυνών που σχετίζονται με τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και άλλες διευθυντικές θέσεις που κατέχουν δημιουργικά ταλέντα, στο πλαίσιο της διαρκώς αυξανόμενης σύγκλισης των έντυπων, διαδικτυακών, ραδιοτηλεοπτικών και κινητών μέσων.
Δίδακτρα προγράμματος
Ιδανικοί μαθητές
Ιδανικοί υποψήφιοι
Υποψήφιοι: Απόφοιτοι δημιουργικών προγραμμάτων σπουδών, ιδιαίτερα όσοι ειδικεύτηκαν στο σχέδιο ή τις καλές τέχνες
Θέσεις εργασίας στόχος: Σχεδιαστής (αυτοαπασχολούμενος ή σε απασχόληση), Καλλιτεχνικός Διευθυντής, Σχεδιαστής Επικοινωνίας, Δημιουργικός Διευθυντής
Ευκαιρίες καριέρας
Θέσεις εργασίας στόχος: Σχεδιαστής (αυτοαπασχολούμενος ή εργαζόμενος), Καλλιτεχνικός Διευθυντής, Σχεδιαστής Επικοινωνίας, Δημιουργικός Διευθυντής