MA στη Διεθνή Τουριστική Ανάπτυξη
Deggendorf Institute of Technology
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Pfarrkirchen, Γερμανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 72 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Δεν υπάρχουν δίδακτρα, μόνο € 52 αμοιβή φοιτητικών υπηρεσιών ανά εξάμηνο
Εισαγωγή
Ο διεθνής τουρισμός παράγει δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως και παραμένει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες. Ανάλογα με το αν είναι δουλειά ή ευχαρίστηση, οι τομείς της φιλοξενίας και της διοργάνωσης εκδηλώσεων επωφελούνται επίσης - και προστίθενται στην εμπειρία - του διεθνούς τουρισμού και είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με αυτόν. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις συναφείς περιοχές, μόνο ο συνολικός τομέας καθίσταται πιο προσοδοφόρος και ελκυστικός.
Στον μεταπτυχιακό αυτό βαθμό, οι σπουδαστές διευρύνουν την τεχνογνωσία τους και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σε διατομεακές βιομηχανίες στον τομέα της υγείας και του τουρισμού, όπως ιαματικά λουτρά, κέντρα πρόληψης, κλινικές αποκατάστασης, αθλητικά κέντρα, κέντρα αναψυχής, ψυχαγωγίας και πολιτισμού. Οι ακόλουθες παγκόσμιες τάσεις του τουρισμού θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα Masters:
- Ο τουρισμός υγείας και ευεξίας οφείλεται στη δημογραφική αλλαγή και στην αύξηση της συνείδησης της υγείας
- Η συνεχιζόμενη παγκοσμιοποίηση και η αστικοποίηση των συμφωνιών πακέτων προορισμού, η ανάπτυξη νέων διεθνών προορισμών
- Αυξημένη ψηφιοποίηση στην τουριστική βιομηχανία μέσω μηχανών κρατήσεων ιστοτόπων
- Η αυξημένη προσαρμογή των ταξιδιωτικών πακέτων με τη λεγόμενη "δυναμική συσκευασία"
- Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν βάση επικοινωνίας για κριτικές και σχόλια ταξιδιωτικών προορισμών
- Τάσεις για οικολογικό, πράσινο τουρισμό
Προοπτικές καριέρας
Ο διεθνής τουρισμός παράγει δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως και παραμένει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες.
Αποτελείται από ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων που πρέπει να πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, αλλά να είναι προσιτά για τον καταναλωτή. Ως εκ τούτου, οι υπηρεσίες στον κλάδο είναι μέσα σε σύνθετες διαδικασίες με διαπολιτισμικές και πολυεπιστημονικές επιδράσεις, επομένως υπάρχει μεγάλη ζήτηση ειδικευμένων ειδικών σε πολλούς εξειδικευμένους τομείς, όπως:
- Ανώτερα καθήκοντα διαχείρισης με φορείς του τουρισμού (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, οργανώσεις, γαστρονομία, πρακτορεία εκδηλώσεων, ψυχαγωγία και αθλητική βιομηχανία, ιατρικός και ιατρικός τουρισμός, ιαματικά κέντρα και ιαματικά λουτρά κ.λπ.)
- Ανάπτυξη προϊόντων σε εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς κρατήσεων και κρατήσεων
- Συμβουλευτική, δημοσιότητα και καθοδήγηση για προορισμούς
- Επιστημονική αξιολόγηση των τουριστικών εγκαταστάσεων και των καταναλωτικών ροών
Περιεχόμενο μαθήματος
Ενότητα Ομάδα Διεθνούς Διοίκησης Τουρισμού
Η διαχείριση του τουρισμού λαμβάνει χώρα σε ένα διεθνώς διασυνδεδεμένο πλαίσιο. Το "σύστημα" του τουρισμού διαμορφώνεται από τις νομικές απαιτήσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, τους κανονισμούς των συνδικάτων, καθώς και από την αυξανόμενη διεθνή τυποποίηση. Παράλληλα, η παροχή υπηρεσιών πραγματοποιείται σε αστικό ή περιφερειακό επίπεδο, συχνά με υψηλό βαθμό εξειδίκευσης.
Ενότητα Ομάδα τεχνολογίας ταξιδιών
Σήμερα, η πλειονότητα των διαδικασιών στον τομέα του τουρισμού βασίζονται στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών. Τα τελευταία χρόνια, θέματα όπως το eTourism, ο τουρισμός 2.0 και η τεχνολογία ταξιδίων έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος των διεθνών εμπορικών εκθέσεων, μεταξύ των οποίων η ITB Berlin. Το εύρος των προμηθευτών και των παραγωγών λογισμικού συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων και κρατήσεων κυμαίνεται από τους μεγαλύτερους παρόχους όπως οι AMADEUS και SABER σε λύσεις ανοιχτού κώδικα. Οι εφαρμογές ταξιδίων ή κρατήσεων και άλλες εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας χρησιμοποιούνται παγκοσμίως.
Ενότητα Ομάδα έρευνας και μεθοδολογίας
Η διαχείριση βασισμένη σε αποδεικτικά στοιχεία βασίζεται στην αρχή των εμπειρικά υποστηριζόμενων διαχειριστικών αποφάσεων. Τα συστήματα κρατήσεων μέσω διαδικτύου, οι τουριστικοί ιστότοποι και τα κοινωνικά δίκτυα στο eTourism προσφέρουν μια τεράστια ποσότητα δεδομένων που προς το παρόν μπορούν να επεξεργαστούν μόνο μέσω σύγχρονων τεχνολογιών εξόρυξης δεδομένων και ανάλυσης δεδομένων. Αυτά τα δεδομένα αποτελούν τη βάση για τις αποφάσεις διαχείρισης στον τομέα του τουρισμού.
Διαχείριση επιχειρησιακής ομάδας
Ο τουρισμός είναι τομέας έντασης εργασίας που απαιτεί πολυεπίπεδη και διαπολιτισμική συνεργασία. Η Διαχείριση Ανθρώπινου Κεφαλαίου έχει επομένως ιδιαίτερη σημασία στην παροχή και τον σχεδιασμό τουριστικών υπηρεσιών. Οι ομάδες μαλακών δεξιοτήτων λόγω της έντασης εργασίας και των πολύπλοκων συστημάτων ανάδρασης που διαμορφώνονται μεταξύ παρόχων και χρηστών τουριστικών υπηρεσιών, έχουν ιδιαίτερη σημασία για την κατανόηση και την αξιολόγηση των διαπολιτισμικών και διεπιστημονικών διαδικασιών. Η τρέχουσα έρευνα και η γνώση στους τομείς της νευροεπιστήμης και της επιστήμης των επικοινωνιών παίζουν σημαντικό ρόλο εδώ. Στο σεμινάριο αυτής της ενότητας ομάδας, οι τρέχουσες πτυχές της έρευνας μπορούν να εξεταστούν και να συζητηθούν κριτικά.
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο μαθήματος
Module Group International Tourism Management
Η διαχείριση στον τουρισμό λαμβάνει χώρα σε ένα διεθνώς διασυνδεδεμένο πλαίσιο. Το τουριστικό «σύστημα» διαμορφώνεται από νομικές απαιτήσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, συνδικαλιστικούς κανονισμούς, καθώς και από την αυξανόμενη διεθνή τυποποίηση. Ταυτόχρονα, η παροχή υπηρεσιών πραγματοποιείται σε αστικό ή περιφερειακό πλαίσιο, συχνά με υψηλό βαθμό εξειδίκευσης.
Module Group Travel Technology
Σήμερα, η πλειονότητα των διαδικασιών στον τουρισμό βασίζεται στην τεχνολογία των πληροφοριών και των επικοινωνιών. Τα τελευταία χρόνια, θέματα όπως ο eTourism, το Tourism 2.0 και η Travel Technology έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος των διεθνών εμπορικών εκθέσεων, συμπεριλαμβανομένης της ITB Berlin. Το εύρος των παρόχων και των παραγωγών λογισμικού συστημάτων κρατήσεων και κρατήσεων ηλεκτρονικών υπολογιστών κυμαίνεται από τους μεγαλύτερους παρόχους όπως η AMADEUS και η SABER έως λύσεις ανοιχτού κώδικα. Εφαρμογές ταξιδιών ή κρατήσεων και άλλες εφαρμογές για κινητές συσκευές χρησιμοποιούνται παγκοσμίως.
Ενότητα Ομάδα Έρευνα και Μεθοδολογία
Η διαχείριση που βασίζεται σε στοιχεία βασίζεται στην αρχή των εμπειρικά υποστηριζόμενων αποφάσεων διαχείρισης. Τα συστήματα κρατήσεων που βασίζονται στο Διαδίκτυο, οι τουριστικοί ιστότοποι και τα κοινωνικά δίκτυα στον eTourism προσφέρουν μια τεράστια ποσότητα δεδομένων τα οποία επί του παρόντος μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία μόνο μέσω σύγχρονων τεχνολογιών εξόρυξης δεδομένων και ανάλυσης δεδομένων. Αυτά τα δεδομένα αποτελούν τη βάση για τις αποφάσεις διαχείρισης στον τουρισμό.
Ενότητα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ομίλου
Ο τουρισμός είναι ένας κλάδος έντασης εργασίας που απαιτεί πολυεπαγγελματική και διαπολιτισμική συνεργασία. Η Διαχείριση Ανθρώπινου Κεφαλαίου έχει επομένως ιδιαίτερη σημασία στην παροχή και τον προγραμματισμό τουριστικών υπηρεσιών. Το Module Group Soft Skills λόγω της έντασης εργασίας και των πολύπλοκων συστημάτων ανατροφοδότησης που διαμορφώνονται μεταξύ παρόχων και χρηστών τουριστικών υπηρεσιών, η κατανόηση και η αξιολόγηση των διαπολιτισμικών και διεπιστημονικών διαδικασιών έχουν ιδιαίτερη σημασία. Η τρέχουσα έρευνα και γνώση στους τομείς της νευροεπιστήμης και της επιστήμης των επικοινωνιών διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο εδώ. Στο σεμινάριο αυτής της ομάδας ενότητας, οι τρέχουσες πτυχές της έρευνας μπορούν να εξεταστούν και να συζητηθούν κριτικά.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Σε αυτό το μεταπτυχιακό, οι φοιτητές διευρύνουν την τεχνογνωσία τους και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σε διατομεακές βιομηχανίες στον τομέα της υγείας και του τουρισμού, όπως ιαματικά λουτρά, κέντρα πρόληψης, κλινικές απεξάρτησης, αθλητικά κέντρα, κέντρα αναψυχής, αναψυχής και πολιτισμού. Οι ακόλουθες παγκόσμιες τουριστικές τάσεις θα συμπεριληφθούν σε αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα:
- Τουρισμός υγείας και ευεξίας λόγω της δημογραφικής αλλαγής και της αύξησης της συνείδησης για την υγεία
- Συνεχής παγκοσμιοποίηση και αστικοποίηση πακέτων προορισμών, ανάπτυξη νέων διεθνών προορισμών
- Αυξημένη ψηφιοποίηση στον τουριστικό κλάδο μέσω μηχανών κρατήσεων ιστοσελίδων
- Αυξημένη προσαρμογή ταξιδιωτικών πακέτων με τη λεγόμενη «δυναμική συσκευασία»
- Τα κοινωνικά δίκτυα ως βάση επικοινωνίας για μάρκετινγκ και κριτικές ταξιδιωτικών προορισμών
- Τάσεις προς τον οικολογικό, πράσινο τουρισμό
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Ο διεθνής τουρισμός παράγει δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως και εξακολουθεί να είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους.
Αποτελείται από ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων που πρέπει να πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, αλλά να είναι προσιτά για τον καταναλωτή. Ως εκ τούτου, οι υπηρεσίες στον κλάδο βρίσκονται σε πολύπλοκες διαδικασίες με διαπολιτισμικές και πολυεπιστημονικές επιρροές, επομένως υπάρχει μεγάλη ζήτηση για ειδικευμένους ειδικούς σε πολλούς εξειδικευμένους τομείς, όπως:
- Καθήκοντα ανώτερης διαχείρισης με παρόχους τουρισμού (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, οργανισμούς, γαστρονομία, γραφεία εκδηλώσεων, βιομηχανία αναψυχής και αθλητισμού, υγειονομικός και ιατρικός τουρισμός, θέρετρα υγείας και σπα, κ.λπ.)
- Ανάπτυξη προϊόντων σε εθνικά και διεθνή γραφεία κρατήσεων και κρατήσεων
- Συμβουλευτική, δημοσιότητα και καθοδήγηση για προορισμούς
- Επιστημονική αξιολόγηση τουριστικών εγκαταστάσεων και καταναλωτικών ροών