MA στην Επαγγελματική Επικοινωνία
University of San Francisco - College of Arts & Sciences
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
San Francisco, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 24.160 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Λεπτομέρειες προγράμματος
Το Master of Arts στην Επαγγελματική Επικοινωνία είναι ένα πρόγραμμα 30 μονάδων που μπορεί να ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια. Οι φοιτητές ολοκληρώνουν τέσσερις βασικές και έξι μαθήματα επιλογής που είναι τρεις μονάδες η κάθε μία. Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης εγγράφονται σε μαθήματα κάθε φθινόπωρο και εαρινό εξάμηνο Τα μαθήματα διατίθενται επίσης το καλοκαίρι. Ο βαθμός κορυφώνεται είτε με μια καταιγίδα είτε με μια κατευθυνόμενη μελέτη και με αποκορύφωμα έργου, όπως ένα χαρτοφυλάκιο αντανακλαστικών, σχετικό με πρακτική άσκηση, αναλυτικό χαρτί ή ακαδημαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα.
Οι μαθητές μπορούν να εγγραφούν στο γενικό κομμάτι της επαγγελματικής επικοινωνίας, το οποίο συνδυάζει μαθήματα στρατηγικής και τεχνικής επικοινωνίας για μια μεικτή ειδικότητα στον κλάδο και την οργανωτική επικοινωνία. Αυτή η ευρύτερη εστίαση δίνει στους σπουδαστές πολύτιμες γνώσεις για την προώθηση ή την προώθηση επιτυχημένων σταδιοδρομιών επικοινωνίας σε διάφορους τομείς και οργανισμούς.
Εκπαιδευτικά αποτελέσματα προγράμματος
- Βασική γνώση: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα καθορίσουν, θα προσδιορίσουν και θα εφαρμόσουν τις ρητορικές συμβάσεις και τις στρατηγικές που είναι κατάλληλες για την αποτελεσματική και ηθική επικοινωνία με το διαφορετικό κοινό.
- Επιστημονική επικοινωνία: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα γράψουν και θα επεξεργαστούν ένα σημαντικό ποσό αναθεωρημένης πεζογραφίας, την τήρηση προτύπων και την εφαρμογή συμβάσεων που καθορίζονται από τον τομέα της επικοινωνίας.
- Επαγγελματισμός: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα παράγουν γραπτή, προφορική και ψηφιακή επικοινωνία υψηλής ποιότητας σύμφωνα με την επαγγελματική τους συγκέντρωση και εστίαση.
- Έρευνα: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα διεξάγουν εξειδικευμένη και δεοντολογική έρευνα στον τομέα της επικοινωνίας και θα συνεισφέρουν πρωτότυπες γνώσεις στην βιομηχανία και το επάγγελμά τους.
Συγκεντρώσεις
- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι στρατηγικοί υπεύθυνοι επικοινωνίας εργάζονται ως σχεδιαστές, σχεδιαστές και ηγέτες για να αναπτύξουν και να διαδώσουν μηνύματα τόσο εντός όσο και εκτός των οργανώσεων. Οι σπουδαστές που συμμετέχουν σε αυτή τη συγκέντρωση αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί αλληλεπιδρούν εσωτερικά και εξωτερικά με το κοινό, τη βιομηχανία και τα μέσα ενημέρωσης. Οι σπουδαστές αποκτούν επίσης πρακτικές δεξιότητες επικοινωνίας που τους προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο χώρο εργασίας.
- ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι τεχνικοί επικοινωνούντες χρησιμοποιούν επικοινωνιακές δεξιότητες για να μεταφράζουν σύνθετες επιστημονικές, τεχνικές ή τεχνικές πληροφορίες στο περιεχόμενο που μπορούν να κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες. Οι σπουδαστές που εγγράφονται σε αυτή τη συγκέντρωση μάθουν πώς να επικοινωνούν με τον χρήστη διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι το προϊόν ή η υπηρεσία έχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Καθώς η τεχνολογία αναπτύσσεται σε διάφορους τομείς, η ζήτηση τέτοιων ειδικευμένων, έμπειρων και ευκίνητων τεχνικών επικοινωνιών δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη.
- ΥΓΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αυτή η συγκέντρωση εξοπλίζει τους μαθητές με τα θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία επικοινωνίας που απαιτούνται για να επηρεάσουν αποτελεσματικά και δεοντολογικά το δημόσιο και προσωπικό μόρφωμα για την υγεία. Με τη δημιουργία εκστρατειών ευαισθητοποίησης στην υγεία, τη βελτίωση των σχέσεων ασθενών, τη συνεργασία με κανονισμούς και την εξήγηση της πολιτικής περί υγειονομικής περίθαλψης, οι επαγγελματίες της επικοινωνίας στον τομέα της υγείας είναι καθοριστικοί για τη διευκόλυνση της κατανόησης των θεμάτων υγείας ως βάση για την ενημέρωση, .
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
σύνοψη προγράμματος
Το πρόγραμμα Master of Arts in Professional Communication (MAPC) είναι ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα 32 ενοτήτων που μπορεί να ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια. Οι μαθητές ολοκληρώνουν τέσσερα μαθήματα πυρήνα και τρία μαθήματα συγκέντρωσης με ένα μάθημα επιλογής. Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης εγγράφονται σε μαθήματα κάθε φθινοπωρινό και εαρινό εξάμηνο. Τα μαθήματα είναι διαθέσιμα και το καλοκαίρι. Το πτυχίο κορυφώνεται είτε σε μια κορυφαία ή αυτοκατευθυνόμενη μελέτη με ένα έργο κορύφωσης, όπως ένα στοχαστικό χαρτοφυλάκιο, αναλυτική εργασία, ακαδημαϊκό ερευνητικό έργο ή σχετική εργασία ή έργο που σχετίζεται με την πρακτική άσκηση.
Συγκεντρώσεις
Στρατηγική Επικοινωνία
Οι στρατηγικοί φορείς επικοινωνίας εργάζονται ως στρατηγοί, σχεδιαστές, σχεδιαστές και ηγέτες για να αναπτύξουν σχέδια προσανατολισμένα στα αποτελέσματα και να στοχεύσουν μηνύματα τόσο εντός όσο και εκτός οργανισμών για να επηρεάσουν τη συμπεριφορά και τη φήμη. Οι μαθητές που εγγράφονται σε αυτή τη συγκέντρωση αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί αλληλεπιδρούν εσωτερικά και εξωτερικά με τους ενδιαφερόμενους, τη βιομηχανία και τα παραδοσιακά ή ψηφιακά μέσα. Οι μαθητές αποκτούν επίσης πρακτικές δεξιότητες επικοινωνίας που τους δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε ένα περιβάλλον εργασίας μετά την πανδημία που εξακολουθεί να επαναπροσδιορίζεται.
Τεχνική Επικοινωνία
Οι τεχνικοί φορείς επικοινωνίας μεταφράζουν σύνθετες επιστημονικές, μηχανικές ή τεχνικές πληροφορίες σε περιεχόμενο που οι χρήστες μπορούν να κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν. Οι μαθητές που εγγράφονται σε αυτή τη συγκέντρωση μαθαίνουν πώς να επικοινωνούν με τον χρήστη διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι το προϊόν ή η υπηρεσία έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Καθώς η τεχνολογία προχωρά και αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ένας αριθμός βιομηχανιών συγκεντρώνει, αναλύει και ενσωματώνει δεδομένα, η ζήτηση για τέτοιους ειδικευμένους, χρηστοκεντρικούς και ευέλικτους τεχνικούς επικοινωνητές δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη.
Επικοινωνία Υγείας
Αυτή η συγκέντρωση εξοπλίζει τους μαθητές με τα θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία επικοινωνίας που χρειάζονται για να επηρεάσουν αποτελεσματικά και ηθικά τη δημόσια και προσωπική παιδεία για την υγεία μέσω της ανάπτυξης εκστρατειών ευαισθητοποίησης για την υγεία, της βελτίωσης των σχέσεων με τους ασθενείς και της επεξήγησης της πολιτικής υγειονομικής περίθαλψης. Οι επαγγελματίες της επικοινωνίας στον τομέα της υγείας είναι ζωτικής σημασίας για να κάνουν κατανοητά σύνθετα ζητήματα υγειονομικής περίθαλψης, ώστε οι εργοδότες, οι ρυθμιστικές αρχές, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και οι καταναλωτές να μπορούν να ενημερωθούν και να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα για να δημιουργήσουν πιο υγιείς κοινότητες και να ζήσουν πιο υγιεινές ζωές.
Ευκαιρίες για Συνδέσεις στον Πραγματικό Κόσμο
Το πρόγραμμα MAPC υποστηρίζει τους μαθητές συνδέοντας την εκπαίδευσή τους με τη βιομηχανία μέσω πόρων που είναι ενσωματωμένοι στο πρόγραμμα και το πρόγραμμα σπουδών. Οι μαθητές θα εφαρμόσουν τις γνώσεις τους μέσω πρακτικής, αλληλεπίδρασης από πρώτο χέρι και εμπειριών. Το MAPC παρέχει εξαιρετικές ευκαιρίες σε μαθητές που έχουν τη γνώση και την πρακτική εμπειρία να επιτύχουν.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Το Master of Arts in Professional Communication (MAPC) παρέχει τη γνώση και την εκπαίδευση για ανώτερες δεξιότητες προφορικής, γραπτής και οπτικής επικοινωνίας. Το πρόγραμμά μας έχει σχεδιαστεί για άτομα που αναζητούν τις τεχνικές και τις γνώσεις που απαιτούνται για να είναι ειδικοί στην επικοινωνία σε ένα ευρύ φάσμα τομέων σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο χώρο εργασίας του 21ου αιώνα.
Μαθησιακά Αποτελέσματα Προγράμματος
- Βασική Γνώση: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα καθορίσουν, θα αναγνωρίσουν και θα εφαρμόσουν τις ρητορικές συμβάσεις και τις στρατηγικές που είναι κατάλληλες για την αποτελεσματική και ηθική επικοινωνία σε ποικίλα ακροατήρια.
- Ακαδημαϊκή Επικοινωνία: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα γράψουν και θα επεξεργαστούν ένα σημαντικό αριθμό αναθεωρημένης πεζογραφίας, πληρώντας τα πρότυπα και εφαρμόζοντας τις συμβάσεις που ορίζονται από τον τομέα της επικοινωνίας.
- Επαγγελματισμός: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα παράγουν γραπτή, προφορική και ψηφιακή επικοινωνία υψηλής ποιότητας σύμφωνα με την επαγγελματική τους συγκέντρωση και εστίαση.
- Έρευνα: Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα διεξάγουν εξειδικευμένη και ηθική έρευνα στον τομέα της επικοινωνίας και θα συνεισφέρουν πρωτότυπες γνώσεις στον κλάδο και το επάγγελμά τους που έχουν επιλέξει.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Το πρόγραμμά μας προσφέρει περιορισμένο αριθμό υποτροφιών σε νέους φοιτητές. Αυτές οι υποτροφίες προγράμματος βασίζονται στην αξία, ποικίλλουν ως προς το ποσό και καλύπτουν μέρος του κόστους διδάκτρων. Όλοι οι υποψήφιοι, τόσο Αμερικανοί όσο και διεθνείς φοιτητές, λαμβάνονται υπόψη για αυτές τις υποτροφίες κατά τη διαδικασία απόφασης εισαγωγής. δεν απαιτείται ξεχωριστή αίτηση. Εάν χορηγηθεί υποτροφία, θα αναφέρεται στην επιστολή εισδοχής.
Ευκαιρίες καριέρας
Το επικοινωνιακό τοπίο γίνεται όλο και πιο περίπλοκο δεδομένης της συνεχιζόμενης πανδημίας, των φυσικών καταστροφών, του κινήματος κοινωνικής δικαιοσύνης και της παγκόσμιας πολιτικής αναταραχής. Οι ζωές είναι πολύ πιο περίπλοκες και τα προηγούμενα μοντέλα για το πώς, το πότε και το γιατί επικοινωνούμε αλλάζουν ώστε να αντικατοπτρίζουν νέους τρόπους εργασίας. Μέσα σε αυτούς τους μεταβαλλόμενους καιρούς, οι μαθητές του MAPC μαθαίνουν πώς να στρέφονται προς το μέλλον.
Επιδεικνύοντας την αληθινή φύση του Changing the World from Here, οι απόφοιτοί μας εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό προετοιμασμένοι για σήμερα και για το μέλλον. Οι απόφοιτοι του προγράμματος MAPC εφαρμόζουν την εκπαίδευσή τους σε τεράστιες ευκαιρίες στον κόσμο της επαγγελματικής επικοινωνίας. Από την τοποθεσία της τάξης μας στην Οικονομική Περιοχή του Σαν Φρανσίσκο, οι απόφοιτοι έχουν εισέλθει στον τομέα της τεχνολογίας από μεγάλες εταιρείες λογισμικού έως νεοσύστατες επιχειρήσεις με γρήγορο ρυθμό. Η περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο φιλοξενεί τον κόλπο Biotech, όπου οι απόφοιτοι μπορούν να ηγηθούν των επικοινωνιών για βιοϊατρικές και φαρμακευτικές εταιρείες, καθώς και συστήματα παροχής φροντίδας. Οι απόφοιτοι παίρνουν τη φήμη παγκόσμιας κλάσης των προγραμμάτων μας και χτίζουν σταδιοδρομία σε πόλεις σε όλη την Αμερική—και σε όλο τον κόσμο!
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μας υπηρετούν ως:
- Στρατηγοί επικοινωνίας, που επιτυγχάνουν επιχειρηματικούς στόχους μέσω στοχευμένων σχέσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Σχεδιαστές επικοινωνίας, ικανοί να δημιουργούν εξειδικευμένες πληροφορίες σε πολλαπλές μορφές για διαφορετικά κοινά χρησιμοποιώντας πλατφόρμες τεχνολογίας αιχμής.
- Τεχνικοί υπεύθυνοι επικοινωνίας, που εργάζονται για τη διασφάλιση της χρηστικότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών σε όλες τις φάσεις της διαδικασίας σχεδιασμού. Λειτουργούν ως η φωνή του χρήστη, υποστηρίζοντας χαρακτηριστικά σχεδιασμού για να διασφαλιστεί ότι ικανοποιούνται οι ανάγκες του χρήστη, καθώς και εργάζονται για να διασφαλίσουν ότι το προϊόν ή η υπηρεσία έχει στρατηγικό, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.
- Ηθικοί επικοινωνιακοί μέσα σε οργανισμούς, φέρνοντας μια ενδελεχή κατανόηση των ηθικών θεμάτων και τη λήψη αποφάσεων στον χώρο εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της οργανωτικής επικοινωνίας και της βιομηχανικής επικοινωνίας που συνδέει τους οργανισμούς με τους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους καταναλωτές τους.
- Υπερασπιστές της υγείας ή άλλων βιομηχανιών στις κοινότητές τους, συνδέοντας ζωτικής σημασίας, προσωπικές ιστορίες με τα μέσα ενημέρωσης και δημιουργώντας ισχυρότερες συνεργασίες και καμπάνιες για την προώθηση της δράσης. Οι απόφοιτοι χρησιμεύουν ως εκπρόσωποι και ηγέτες για να βοηθήσουν στη δημιουργία πιο υγιών κοινοτήτων, αναγνωρίζοντας την ισότητα στην υγεία και άλλες προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζει η Αμερική και ο κόσμος.
- Συνέχιση μεταπτυχιακών εργασιών, δεδομένης της θεωρητικής κατάρτισης και των εφαρμοσμένων εννοιών του προγράμματος MAPC. Με κριτική σκέψη και σε βάθος γνώση, οι φοιτητές θα προετοιμαστούν για διδακτορική εργασία στις επικοινωνίες.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.