MA στο TESOL (Διδασκαλία Αγγλικών ως Δεύτερη Γλώσσα) με έμφαση στο TEFL (Διδασκαλία Αγγλικών ως Ξένης Γλώσσας)
Webster University Greece
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Athens, Ελληνική Δημοκρατία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 5.220 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* διδακτορικό εξάμηνο 9-12 ώρες πίστωσης
Εισαγωγή
Το Master of Arts στη διδασκαλία της αγγλικής ως δεύτερης γλώσσας (MA στο TESL) στο Πανεπιστήμιο Webster έχει σχεδιαστεί για άτομα που επιδιώκουν να αναπτύξουν τις αγγλικές δεξιότητες μη ιθαγενών ομιλητών που ζουν είτε στο εξωτερικό είτε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το πρόγραμμα επιτρέπει στους υποψηφίους να αναπτύξουν ένα σταθερό θεωρητικό υπόβαθρο σε κρίσιμες πτυχές όπως ο πολιτισμός, η δομή της γλώσσας, η πρώτη και η δεύτερη θεωρία απόκτησης γλωσσών, η ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών και υλικών, η μεθοδολογία διδασκαλίας, η αξιολόγηση και η έρευνα ενώ προετοιμάζονται να γίνουν αποτελεσματικοί καθηγητές γλωσσών.
Έμφαση Εκπαίδευσης ESL / EFL - σχεδιασμένη για να ικανοποιεί τις ανάγκες των μελλοντικών εκπαιδευτικών ενηλίκων ή / και να διδάσκει Αγγλικά ως ξένη γλώσσα στο εξωτερικό. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν απαιτείται προηγούμενη διδακτική εμπειρία.
- Η διδασκαλία αγγλικών ως πιστοποιητικό ξένων γλωσσών (TEFL) * (ένα πιστοποιητικό απόφοιτου Webster διάρκειας 21 ωρών) μπορεί επίσης να εκδοθεί μόνο του ή σε συνδυασμό με το MA στο πτυχίο TESL - την έμφαση στην εκπαίδευση ESL / EFL, για όσους ενδιαφέρονται να διδάξουν στο εξωτερικό.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Στόχοι προγράμματος - Οι ακόλουθοι στόχοι προγράμματος βασίζονται σε ένα εννοιολογικό πλαίσιο γνώσης, εφαρμογής και προβληματισμού.
Οι υποψήφιοι θα επιδείξουν γνώση:
- Το σύστημα αγγλικής γλώσσας, τα συστατικά του (δηλαδή, φωνολογία, μορφολογία, σύνταξη, σημασιολογία, κ.λπ.), και θέματα γλωσσικής παραλλαγής (δηλαδή, διάλεκτοι, λόγος, αργκό, χιούμορ κ.λπ.).
- Οι κύριες θεωρίες, βασικές έννοιες και έρευνα στην απόκτηση πρώτης και δεύτερης γλώσσας (SLA).
- Σύγχρονες και παραδοσιακές διδακτικές προσεγγίσεις, καθώς και οι νομικές διαδικασίες και πολιτικές που έχουν επηρεάσει τα Αγγλικά ως πεδίο Δεύτερης Γλώσσας.
- Πολυπολιτισμικές πτυχές και προσωπικές μεταβλητές (δηλαδή, ιστορικές εμπειρίες, αξίες, πεποιθήσεις, φύλο) που επηρεάζουν τη διαδικασία απόκτησης γλώσσας και πολιτιστικής ολοκλήρωσης.
- Αποτελεσματικές στρατηγικές μάθησης και επικοινωνίας.
- Σχεδιασμός προγράμματος σπουδών και κατάλληλο υλικό / εγχειρίδια.
- Τρέχουσες και ιστορικές πτυχές του σχεδιασμού και της εφαρμογής της αξιολόγησης, καθώς και οι επιπτώσεις τους σε διάφορους ενδιαφερόμενους.
Οι υποψήφιοι θα εξασκηθούν στην τάξη τους:
- Διάφορες εκπαιδευτικές στρατηγικές βασισμένες σε πρότυπα για την υποστήριξη αποτελεσματικών εκπαιδευτικών πρακτικών που εκτιμούν τις ατομικές και πολιτιστικές διαφορές.
- Πρόγραμμα σπουδών βασισμένο σε πρότυπα σχεδιασμένα σε σύγχρονες θεωρίες διδασκαλίας και ουσιαστικό, αυθεντικό περιεχόμενο και γλωσσικό υλικό (δηλαδή, εμπειρίες που διαμορφώνουν κοινωνικά και ακαδημαϊκά περιβάλλοντα ενσωματώνοντας όλες τις γλωσσικές δεξιότητες - ακρόαση, ομιλία, ανάγνωση και γραφή).
- Πολλαπλές πολιτισμικά ενημερωμένες, έγκυρες, αξιόπιστες, αυθεντικές, πραγματιστικές και αμερόληπτες τεχνικές αξιολόγησης που μετρούν την μαθησιακή πρόοδο και την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού / προγράμματος / περιεχομένου.
- Δραστηριότητες με επίκεντρο την τεχνολογία που προωθούν το περιεχόμενο και την εκμάθηση γλωσσών, ακολουθώντας ένα κονστρουκτιβιστικό μοντέλο που επιτρέπει άφθονη εισαγωγή και πρακτική γλώσσας.
Οι υποψήφιοι θα εξετάσουν:
- Οι ρόλοι που διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με συναδέλφους, διαχειριστές σχολείων, παραπροϋπολογιστές, γονείς και μέλη της κοινότητας για να υποστηρίξουν τις ανάγκες της κοινότητας των μαθητών τους και την άμεση πρόσβασή τους σε πόρους.
- Προσωπική ανάπτυξη μέσω της συνεχούς συμμετοχής σε δραστηριότητες προσωπικής ανάπτυξης.
- Καταλληλότητα του προγράμματος σπουδών σύμφωνα με τα εθνικά και περιφερειακά πρότυπα, καθώς και τις προσδοκίες του προγράμματος και τις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών, την ετοιμότητα, τους πόρους και την ικανότητα.
- Η ανάγκη υποστήριξης και ενθάρρυνσης των μαθητών και των οικογενειών του ESOL στο ταξίδι της κοινωνικής, πολιτιστικής και γλωσσικής διαμονής.
Αδεια
Οι μαθητές που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση σε αυτό το πρόγραμμα πτυχίων πρέπει επίσης να δουν την Ενότητα Εισαγωγής αυτού του καταλόγου για γενικές απαιτήσεις.
Απαιτήσεις εισδοχής
- Παραλαβή επίσημων αντιγράφων από το ίδρυμα που χορηγεί το απολυτήριο.
- Προπτυχιακό αθροιστικό ΣΔΣ 2,5 ή υψηλότερο.
- Οι μη εγγενείς ομιλητές πρέπει να περάσουν το TOEFL, βαθμολογία με βάση το χαρτί των 575 και άνω (Διεθνείς φοιτητές - δείτε τον κατάλογο μεταπτυχιακών στην ιστοσελίδα μας).
- Συνιστάται ιδιαίτερα οι εγγενείς ομιλητές δύο εξάμηνα μιας ξένης γλώσσας (με βαθμό Β ή καλύτερη).
- Δοκίμιο: Περιγράψτε τη διδακτική σας φιλοσοφία ως προς το είδος της γνώσης και των αξιών που θα κάνουν έναν δάσκαλο πιο αποτελεσματικό Αγγλικό ως Δεύτερη Γλώσσα / Αγγλικά ως εκπαιδευτή Ξένων Γλωσσών.
Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο Webster International Viewbook .
Εισαγωγές
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακά αποτελέσματα
Στόχοι Προγράμματος – Οι ακόλουθοι στόχοι του προγράμματος βασίζονται σε ένα εννοιολογικό πλαίσιο γνώσης, εφαρμογής και προβληματισμού.
Οι υποψήφιοι θα επιδείξουν γνώσεις:
- Το αγγλικό γλωσσικό σύστημα, τα συστατικά του (δηλαδή φωνολογία, μορφολογία, σύνταξη, σημασιολογία κ.λπ.), και ζητήματα γλωσσικής παραλλαγής (δηλαδή διάλεκτοι, λόγος, αργκό, χιούμορ κ.λπ.).
- Οι κύριες θεωρίες, οι βασικές έννοιες και η έρευνα στην απόκτηση πρώτης και δεύτερης γλώσσας (SLA).
- Σύγχρονες και παραδοσιακές προσεγγίσεις διδασκαλίας, καθώς και οι νομικές διαδικασίες και πολιτικές που έχουν επηρεάσει το πεδίο της Αγγλικής ως Δεύτερης Γλώσσας.
- Πολυπολιτισμικές πτυχές και προσωπικές μεταβλητές (δηλαδή, εμπειρίες υπόβαθρου, αξίες, πεποιθήσεις, φύλο) που επηρεάζουν τη διαδικασία της γλωσσικής απόκτησης και της πολιτιστικής ολοκλήρωσης.
- Αποτελεσματικές στρατηγικές μάθησης και επικοινωνίας.
- Σχεδιασμός προγράμματος σπουδών και κατάλληλο υλικό/διδακτικά βιβλία.
- Τρέχουσες και ιστορικές πτυχές του σχεδιασμού και της εφαρμογής της αξιολόγησης, καθώς και οι επιπτώσεις τους για διάφορους ενδιαφερόμενους.
Οι υποψήφιοι θα εξασκηθούν στην τάξη τους:
- Διάφορες εκπαιδευτικές στρατηγικές βασισμένες σε πρότυπα για την υποστήριξη αποτελεσματικών εκπαιδευτικών πρακτικών που εκτιμούν τις ατομικές και πολιτισμικές διαφορές.
- Πρόγραμμα σπουδών βασισμένο σε πρότυπα σχεδιασμένο σε σύγχρονες θεωρίες διδασκαλίας και ουσιαστικό, αυθεντικό περιεχόμενο και γλωσσικό υλικό (δηλαδή, εμπειρίες που μοντελοποιούν κοινωνικά και ακαδημαϊκά πλαίσια ενσωματώνοντας όλες τις γλωσσικές δεξιότητες - ακρόαση, ομιλία, ανάγνωση και γραφή).
- Πολλαπλές τεχνικές αξιολόγησης με πολιτισμικά ενημερωμένες, έγκυρες, αξιόπιστες, αυθεντικές, ρεαλιστικές και αμερόληπτες τεχνικές αξιολόγησης που μετρούν την μαθησιακή πρόοδο και την αποτελεσματικότητα του δασκάλου/προγράμματος/περιεχομένου.
- Δραστηριότητες με επίκεντρο την τεχνολογία που προωθούν περιεχόμενο και εκμάθηση γλωσσών, ακολουθώντας ένα κονστρουκτιβιστικό μοντέλο που επιτρέπει άφθονη γλωσσική εισαγωγή και εξάσκηση.
Οι υποψήφιοι θα προβληματιστούν σχετικά με:
- Οι ρόλοι που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με συναδέλφους, διευθυντές σχολείων, παραεπαγγελματίες, γονείς και μέλη της κοινότητας για να υποστηρίξουν τις ανάγκες της κοινότητας των μαθητών τους και την άμεση πρόσβασή τους σε πόρους.
- Προσωπική ανάπτυξη μέσω της συνεχούς συμμετοχής σε δραστηριότητες προσωπικής ανάπτυξης.
- Καταλληλότητα του προγράμματος σπουδών σε συμμόρφωση με τα εθνικά και περιφερειακά πρότυπα, καθώς και με τις προσδοκίες του προγράμματος και τις διαφορετικές ανάγκες, την ετοιμότητα, τους πόρους και τις ικανότητες των μαθητών.
- Την ανάγκη υποστήριξης και ενθάρρυνσης των μαθητών και των οικογενειών του ESOL στο ταξίδι τους για κοινωνική, πολιτιστική και γλωσσική στέγαση.