MBA

Universidad Autonoma de Aguascalientes

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA

Universidad Autonoma de Aguascalientes

Το πρόγραμμα προσφέρει τρεις τομείς εξειδίκευσης: Οργανωτική Διαχείρισης, Οικονομικών και Μάρκετινγκ, διαρκεί για 2 χρόνια και 2,5 ετών, συμπεριλαμβανομένης τη λήψη του πτυχίου.

σχεδιασμός του προγράμματος παρέχει μια ευέλικτη δομή του προγράμματος σπουδών, το οποίο επιτρέπει στους μαθητές να λάβουν μαθήματα εντός ή εκτός του ιδρύματος, επιλέγοντας μια περιοχή ενδιαφέροντος του 3 που προσφέρει το πρόγραμμα οδηγείται κατά προτίμηση παραμένει στην επιχείρηση. Ο μαθητής θα έχει ένα δάσκαλο, ο οποίος θα οργανώσει, να σχεδιάζει, υλοποιεί και να επιβλέπει την ανάπτυξη του φοιτητή ακαδημαϊκή κατάρτιση και τη διεύθυνση εργασίας υποτιτλισμού, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενική και η προτεινόμενη διδακτέα ύλη στο προφίλ μεταπτυχιακό.

Το Master επικεντρώνεται στην κάλυψη των αναγκών στις ακόλουθες γραμμές παραγωγής και εφαρμογής της γνώσης:

  1. Στρατηγικές τοπικής ανάπτυξης και της βιωσιμότητας.
  2. Οργανωσιακής Συμπεριφοράς και Πολιτισμού.
  3. Επιχειρηματικές στρατηγικές.

Το πρόγραμμα αυτό είναι μια εξαιρετική επιλογή για τους επαγγελματίες να βελτιώσουν την επαγγελματική τους πρακτική.

Γενικός στόχος

Ο γενικός στόχος του MBA είναι να «επαγγελματίες τρένο του υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου μπορεί να έχει εφαρμογή καινοτόμων λύσεων στον τομέα της διοίκησης, μέσω της ηγεσίας και της διαχείρισης σε δημόσιους ή ιδιωτικούς οργανισμούς, για την επίτευξη της ανάπτυξης, την κερδοφορία και τη βιωσιμότητα με τη γνώση και την οικονομική και mercadológicas εφαρμογές μέσα από ένα ευέλικτο πρόγραμμα που θα σας επιτρέψει να κάνει μια ορθή απόφαση κάνει σε ένα περιβάλλον με υψηλό βαθμό αβεβαιότητας και ένα μεταβαλλόμενο και δυναμικό παγκόσμιο περιβάλλον. "

Ειδικοί στόχοι

Οι ειδικοί στόχοι που επιδιώκονται στο MBA και έχουν προέλθει από το γενικό στόχο, έχουν ως εξής:

  • Αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της διαχείρισης των επιχειρήσεων, που επιτρέπουν στους μαθητές να χρησιμοποιούν τα εργαλεία διαχείρισης σε διάφορες λειτουργικές περιοχές, μέσω της αποτελεσματικής και αποδοτικής διαχείρισης του οργανισμού, καθώς και το σχεδιασμό νέων επιχειρηματικών σχεδίων επιχειρήσεις και να επιτύχει τη βιωσιμότητα του ίδιου.
  • Αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της χρηματοδότησης που επιτρέπουν στους μαθητές να βελτιώσουν την οικονομική τους δεξιότητες για να αλληλεπιδρούν με τους άλλους λειτουργικούς τομείς της επιχείρησης, και να κάνουν προβλέψεις και να λάβει τις κατάλληλες αποφάσεις, με στόχο η εταιρεία έχει το επαρκή και έγκαιρη οικονομικούς πόρους, και να επιτρέψει την κερδοφορία και την ανάπτυξη του ίδιου.
  • Αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα του μάρκετινγκ που θα επιτρέπουν στους μαθητές να εφαρμόσουν στην αγορά των συστημάτων πληροφοριών, την αφομοίωση των πληροφοριών και κατάλληλη απάντηση για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών, καθώς και τα σχέδια μάρκετινγκ σχεδιασμό και την εφαρμογή για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να επιτύχουν τους στόχους τους μέσα από ένα βέλτιστο συνδυασμό των στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ.

προφίλ Πτυχιούχος

Το προφίλ που αναζητά απόφοιτοι του MBA είναι ότι κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι μαθητές έχουν αποκτήσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις των οικονομικών, διοικητικών περιοχής με έμφαση στη διαχείριση, το μάρκετινγκ και τη χρηματοδότηση, ζητώντας την εφαρμογή αυτών των γνώσεις στον επαγγελματικό τομέα του, εκτός από να αναλάβει πάντα μια άκρως επαγγελματική ευθύνη για την κοινωνία εξυπηρετεί και ανήκει, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να οικοδομήσει στενές σχέσεις με άλλους επαγγελματίες που επιτρέπουν την ανταλλαγή ιδεών με τους άλλους, πάντα με σεβασμό στις διαφορές υπάρχουσες και να συμμορφώνονται με το θεσμικό εκπαιδευτικό μοντέλο. Ως εκ τούτου, οι απόφοιτοι του μεταπτυχιακού πρέπει να υποβάλουν το συνολικό προφίλ αποφοίτησή τους παρουσιάζονται παρακάτω:.

γνώση

  • Τεχνικές για τη λήψη πληροφοριών και προτείνοντας λύσεις για τα προβλήματα της κυβέρνησης.
  • μεθοδολογίες παρέμβασης στην οργάνωση για διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ, οικονομικών και διαχειριστικών.
  • Το περιβάλλον επηρεάζει την οργάνωση.
  • Επιχειρηματικά μοντέλα και την επιχειρηματικότητα.
  • Οργανωτική, οικονομικό και κοινωνικό σύστημα ενημερώνεται συνεχώς.
  • Η διοικητική διαδικασία και λειτουργικούς χώρους.
  • Οργανωτική κουλτούρα και τη βιωσιμότητα των οργανισμών.
  • Μεγάλες στην επιχείρηση, επιχειρησιακές και τις επιχειρήσεις, καθώς και στη χρηματοδότηση ιδίων κεφαλαίων.
  • Στο τρέχον τεύχος των παραγώγων έννοιες του κινδύνου και της απόδοσης των επενδύσεων των εθνικών και διεθνών.
  • Η σαφής προοπτική όραμα για την ανάπτυξη οικονομικών οικονομικά σενάρια.
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών.
  • Διαδικασία της κατάτμησης και τοποθέτηση στην αγορά.
  • Η μεθοδολογία για την υλοποίηση της έρευνας αγοράς και την ανάπτυξη και διαχείριση των νέων προϊόντων και υπηρεσιών. ƒ διαδικασίες και τις στρατηγικές του marketing mix.

δεξιότητες

  • Για να αναλύει και αξιολογεί πληροφορίες και να προτείνει στρατηγικές για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οργάνωσης.
  • Στην επίλυση των προβλημάτων που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές τους μέσα σε κοινωνικούς φορείς, προτείνοντας και την αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων μέσα από μια αναλυτική και συστηματική επεξεργασία των πληροφοριών, σύμφωνα με τη μεθοδολογία των διοικητικών επιστημών.
  • Για να αναλύσει και να αξιολογήσει τη λογιστική, χρηματοοικονομικές και οικονομικές πληροφορίες.
  • Για την εφαρμογή των κατάλληλων κριτηρίων για την ανάλυση, αποτίμηση και αξιολόγηση των μέσων χρηματαγοράς, παράγωγα χρηματοοικονομικά προϊόντα, τα επενδυτικά σχέδια και τις τοποθετήσεις των ιδιωτικών επιχειρήσεων στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό.
  • Για να κάνετε στρατηγικό και επιχειρησιακό σχεδιασμό της αγοράς, την ανάπτυξη σχεδίων μάρκετινγκ που ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες και τα προβλήματα των επιχειρήσεων σε εθνικό και διεθνές περιβάλλον.
  • Για την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ και των δράσεων που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τους πόρους των επιχειρήσεων και την αύξηση της ανταγωνιστικής τους δυνάμεις.

στάσεις

  • Με δεδομένη την κοινωνική ευθύνη της οργάνωσης.
  • Την ηθική συμπεριφορά στην επιχείρηση.
  • Σχετικά με τη βιωσιμότητα της εταιρείας και το περιβάλλον.
  • Προληπτική στις αλλαγές και καινοτομίες σε οργανισμούς.
  • Η προθυμία να εργαστούν από κοινού.
  • Η κατάλληλη χρήση των πληροφοριών.
  • Στην ειλικρίνεια στη διαμόρφωση των προτάσεων, τους στόχους και το πεδίο εφαρμογής των στρατηγικών σχεδίων της οργάνωσης.
  • Η ευθύνη να λάβει τα αποτελέσματα και τις συνέπειες της οικονομικής, νομικής, κοινωνικής και φιλανθρωπικούς οργανισμούς στο ακριβώς την ισορροπία των συμφερόντων της εταιρείας και των καταναλωτικών αποφάσεων.
  • Ο σεβασμός των ατομικών διαφορών, αποφεύγοντας πρακτικές που εισάγουν διακρίσεις

Απαιτήσεις για το βαθμό

Έγκριση όλα τα υλικά του προγράμματος, συμπεριλαμβανομένων των σεμιναρίων υπόθεση Πρακτική Ι και ΙΙ, του βαθμού των εξετάσεων στο χρόνο σήμανση του κανονισμού και να συμμορφώνονται με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Διδασκαλία της ΧΓΕ σχετικά με τη λήψη του πτυχίου.

Η μελέτη περίπτωσης θα οδηγηθείτε σε μια εταιρεία που έχει άδεια από το Ακαδημαϊκό Συμβούλιο, προκειμένου να λάβει το πτυχίο θα πρέπει να έχει την επιστολή της ικανοποίησης. Η πρόταση της πρακτικής εργασίας θα είναι πάντα μέσα στις γραμμές παραγωγής και εφαρμογής των γνώσεων του προγράμματος, καμία εργασία δεν αποτελεί μέρος των οποίων θα επιτρέπεται.

Για όλους τους μαθητές, θα πρέπει να πληρούν τις επαγγελματικές διαμονές αναφέρονται στο αναλυτικό πρόγραμμα, διαμονή πρέπει να είναι σύμφωνη με την πρακτική εργασία και τις γραμμές παραγωγής και εφαρμογής των γνώσεων του προγράμματος.

Επιδοτούμενα φοιτητής πρέπει να πληρούν τους δείκτες ποιότητας προσδιορίζονται σε εθνικό επίπεδο.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά


Τελευταία ενημέρωση October 18, 2017
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ιούλιος 2019
Duration
Διάρκεια
4 - 5 Εξάμηνα
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Μεξικό - Aguascalientes, Aguascalientes
Ημερομηνία Έναρξης : Ιούλιος 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ιούλιος 2019
Μεξικό - Aguascalientes, Aguascalientes
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών