MEd στην Ένταξη και τις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Belfast, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 3 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 19.100 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Βόρεια Ιρλανδία και Δημοκρατία της Ιρλανδίας: 6.650 £ | Αγγλία, Σκωτία ή Ουαλία: 7.470 £ | ΕΕ Άλλα και Διεθνή: £18.200
Εισαγωγή
Καθώς οι σύγχρονες κοινωνίες γίνονται πιο ετερογενείς και καθώς οι μεταρρυθμίσεις της εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς αποκτούν ισχύ σε όλο τον κόσμο, τα εκπαιδευτικά συστήματα καλούνται να αντιμετωπίσουν ορισμένα θεμελιώδη ερωτήματα σχετικά με τη διδασκαλία και τη μάθηση που σχετίζονται με την προσαρμογή και τον σεβασμό της διαφορετικότητας.
Η υποστήριξη του κινήματος για ένταξη είναι μια ανησυχία για κοινωνική δικαιοσύνη και ευημερία. Η κάλυψη των διαφορετικών αναγκών των μαθητών στα σημερινά σχολεία, κολέγια και πανεπιστήμια είναι ένα από τα πιο απαιτητικά και σημαντικά καθήκοντα που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση σήμερα.
Αυτό το διεξοδικά αναθεωρημένο μεταπτυχιακό είναι μοναδικό όχι μόνο λόγω των πειθαρχικών προσεγγίσεων που χρησιμοποιεί αλλά και επειδή οι φοιτητές μελετούν και εφαρμόζουν μια προσέγγιση για την ευημερία που έχει αναπτυχθεί από ορισμένους από τους κορυφαίους στοχαστές του κόσμου.
Αυτή είναι μια προσέγγιση που αναγνωρίζεται διεθνώς από, για παράδειγμα, τα Ηνωμένα Έθνη και οι αρχές της οποίας εντοπίζονται ολοένα και περισσότερο στην κυβερνητική πολιτική για την εκπαίδευση και τα ΕΕΑ, δηλαδή την Προσέγγιση Ικανοτήτων. Είμαστε ένα από τα πολύ λίγα ιδρύματα στο Ηνωμένο Βασίλειο που προσφέρουμε αυτήν την πρακτική και ηθική προσέγγιση για την αξιολόγηση θεμάτων ΕΕΑ, ισότητας και ένταξης.
Οι δεξιότητες που θα αναπτύξετε περιλαμβάνουν δεξιότητες κριτικής σκέψης και τον καλύτερο τρόπο για να είστε επαγγελματίας χωρίς αποκλεισμούς. Είναι σημαντικό ότι πρόκειται για ένα επαγγελματικό πτυχίο που σημαίνει ότι θα εφαρμόσετε ό,τι έχετε μάθει στη δική σας επαγγελματική πρακτική, είτε είστε βοηθός τάξης, SENCO είτε λέκτορας πανεπιστημίου.
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων: Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022 στις 4 μ.μ.
Φοιτητική Εμπειρία
Ευελιξία Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις ανάγκες των επαγγελματιών. Διατίθενται επίσης επιλογές διπλώματος και πιστοποιητικού.
Φοιτητές μεταφοράς πιστωτικών μονάδων που έχουν ολοκληρώσει άλλα βραβεία μεταπτυχιακού επιπέδου, π.χ Το PGCE, εντός των τελευταίων δέκα ετών είναι επιλέξιμο για μεταφορά πίστωσης. Η αίτηση μεταφοράς πίστωσης πρέπει να υποβληθεί ταυτόχρονα με την ηλεκτρονική αίτηση προγράμματος, καθώς δεν γίνονται δεκτές αναδρομικές αιτήσεις.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Οι φοιτητές μπορούν να εγγραφούν σε πλήρη (1 έτος) ή μερική (3 έτη) βάση. Οι μεμονωμένες ενότητες μπορούν να μελετηθούν ως σύντομο μάθημα. Οι φοιτητές μερικής φοίτησης συνήθως ολοκληρώνουν μία ή δύο ενότητες ανά εξάμηνο. Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης συνήθως ολοκληρώνουν τρεις ενότητες ανά εξάμηνο.
Το MEd απονέμεται σε μαθητές που ολοκληρώνουν επιτυχώς έξι διδακτικές ενότητες (120 βαθμούς CATS) και μια ερευνητική διατριβή 15.000 - 20.000 λέξεων (60 βαθμούς CATS).
Τα προσόντα εξόδου είναι διαθέσιμα: οι μαθητές μπορούν να τερματίσουν με μεταπτυχιακό δίπλωμα συμπληρώνοντας με επιτυχία 120 πόντους CATS από διδακτικές ενότητες ή ένα μεταπτυχιακό πιστοποιητικό συμπληρώνοντας με επιτυχία 60 πόντους CATS από διδακτικά μαθήματα.
Διευκολύναμε τη μελέτη για μια μεταπτυχιακή ενότητα ως σύντομο μάθημα.
Λεπτομέρειες μαθήματος
Βασικές ενότητες (υποχρεωτικά, και τα 20 σημεία CATS):
Εισαγωγή στις ερευνητικές μεθόδους: παιδιά, νέοι και εκπαίδευση (διαδικτυακά)
Αυτή η ενότητα εισαγωγικών μεθόδων έρευνας είναι υποχρεωτική για όλους τους μεταπτυχιακούς φοιτητές στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας και δεν προϋποθέτει προηγούμενη εμπειρία ή γνώση μεθόδων έρευνας. Ο στόχος της ενότητας είναι να παρέχει μια γενική επισκόπηση της έρευνας και να ενσωματώσει το ευρύ φάσμα προσεγγίσεων και συζητήσεων που είναι εμφανείς στη σύγχρονη εκπαιδευτική έρευνα. Η ενότητα στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές κατανόηση της θεωρίας και εκτίμηση των διαφορετικών προοπτικών που στηρίζουν τις ποσοτικές και ποιοτικές μεθοδολογίες. Οι μαθητές θα εισαχθούν στα ηθικά ζητήματα που σχετίζονται με την εκπαιδευτική έρευνα καθώς και μια σειρά μεθοδολογικών προσεγγίσεων, εντός των οποίων θα εξεταστούν τα βασικά θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα.
Αποδόμηση Εκπαίδευσης και Ένταξης Ειδικών Αναγκών
Θα επικεντρωθούμε στην αποδόμηση της Ειδικής Αγωγής και της Ένταξης διερευνώντας πώς ορισμένες δημοφιλείς προσεγγίσεις και θεωρητικά μοντέλα συμπεριφοράς έχουν επηρεάσει την κατανόησή μας για τα ΕΕΑ. Μεγάλο μέρος της «γνώσης» της ειδικής αγωγής είναι, αναμφισβήτητα, παρανόηση και προωθεί την ανισότητα αντί να την αντιμετωπίζει. Κατά την εξέταση των συνεπειών, για παράδειγμα, της επισήμανσης ή των κοινωνικών και συναισθηματικών δυσκολιών συμπεριφοράς (SEBD), θα εξετάσουμε ένα ισχυρό σκεπτικό για συμπερίληψη που βασίζεται στην αποδόμηση της ίδιας της έννοιας της «ανάγκης» και της «ειδικής» για να αναρωτηθούμε: γιατί η ειδική εκπαίδευση; Και ποιον πραγματικά εξυπηρετεί;
Επιστημονική αδικία: Η ηθική της γνώσης στην ΕΕΑ/Ένταξη
Τι είναι ένα στερεότυπο και πώς ένα στερεότυπο οδηγεί σε προκαταλήψεις; Πώς οι μορφές άγνοιας προκαλούν την αδικία εναντίον των περιθωριοποιημένων; Για να διερευνήσουμε αυτά τα ζητήματα, θα εξετάσουμε πώς τα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις συμβάλλουν σε μορφές «επιστημικής αδικίας», όπου σε ό,τι γνωρίζουν ορισμένες ομάδες ανθρώπων δίνεται λιγότερη αξιοπιστία και βαρύτητα απλώς και μόνο λόγω της αναπηρίας, του φύλου, της τάξης ή της εθνικότητάς τους. Η μαρτυρία (τι γνωρίζουν ή βιώνουν) των μελών στιγματισμένων ομάδων είναι πιθανό να απορριφθεί λόγω (συχνά ασυνείδητων) προκατειλημμένων πεποιθήσεων και στάσεων, που μπορεί να μεγεθύνουν τα αποτελέσματα της αδικίας και να δημιουργήσουν άλλες, όπως η αποτυχία αναγνώρισης ορισμένων ερωτήσεων όπως είναι σχετικό για έρευνα, όπως η σεξουαλική κακοποίηση ευάλωτων κοριτσιών και αγοριών ή η σεξουαλικότητα ατόμων με αναπηρία ή με αναπηρία. Οι κρίσεις μας, όπως θα μάθουμε, είναι πιθανό να επηρεαστούν από σιωπηρές προκαταλήψεις ακόμα και όταν νομίζουμε ότι κάνουμε κρίσεις επιστημονικής ή επιχειρηματολογικής αξίας.
Κοινωνική δικαιοσύνη στην εκπαίδευση και ένταξη σε ειδικές ανάγκες: Προσέγγιση ικανοτήτων
Σε αυτή τη βασική ενότητα, θα διερευνήσουμε μερικές από τις πολυπλοκότητες της κατανόησης της κοινωνικής δικαιοσύνης στην εκπαίδευση και τι σημαίνει να ανθίζεις, ένας πολύκωτος στόχος στην εκπαίδευση επί του παρόντος. Ενώ τα εκπαιδευτικά συστήματα σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο και σε πολλά μέρη του κόσμου υποστηρίζουν το ίσο δικαίωμα στην εκπαίδευση και τη σημασία να επιτρέπεται στο παιδί και ο νέος να ανθίσουν και να αποκτήσουν ευημερία, το ακριβές περιεχόμενο αυτού του στόχου είναι δύσκολο να προσδιοριστεί και να συμφωνηθεί. Μια προσέγγιση που έχει εμφανιστεί με σημαντική ισχύ και εφαρμογή είναι η Προσέγγιση Ικανοτήτων (CA). Η CA υποστηρίζει δύο βασικούς κανονιστικούς ισχυρισμούς: πρώτον, ότι η ελευθερία επίτευξης ευημερίας είναι πρωταρχικής ηθικής σημασίας. και, δεύτερον, ότι η ελευθερία επίτευξης ευημερίας πρέπει να γίνει κατανοητή με βάση τις δυνατότητες των ανθρώπων, δηλαδή τις πραγματικές ευκαιρίες τους να κάνουν και να είναι αυτό που έχουν λόγους να εκτιμούν. Τα παραδείγματα μπορεί να περιλαμβάνουν την απόκτηση πτυχίου, τα ταξίδια, το να είσαι δάσκαλος ή να σε εκτιμούν, να σε σέβονται και να περιλαμβάνεσαι.
Η Προσέγγιση Δυνατοτήτων είναι ένα ηθικά αξιολογικό πλαίσιο που, προκειμένου να αξιολογήσει την ευημερία, την ανάπτυξη και τη δικαιοσύνη, θέτει απλώς δύο ερωτήματα: τι είναι ικανό να κάνει και να είναι ένα άτομο; Η απάντηση σε αυτά τα δύο ερωτήματα θα εξαρτηθεί από το πώς είναι διαρρυθμισμένη η κοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των εκπαιδευτικών μας ιδρυμάτων. Άρα, σε ποιο βαθμό τα σχολεία μας περιλαμβάνουν ετικέτες μειονοτήτων ή παιδιών με ειδικές ανάγκες; Για παράδειγμα, πώς μπορεί ένα παιδί στο αυτιστικό φάσμα να είναι το άτομο που θέλει να είναι και να κάνει τα πράγματα που εκτιμά;
Δύο προαιρετικές ενότητες μπορούν να επιλεγούν από το πτυχίο Educational Studies (MEd).
Κατάταξη
Η εκπαιδευτική μας έρευνα έχει καταταχθεί στην 4η θέση στο Ηνωμένο Βασίλειο σε σχέση με την ένταση της έρευνας, με το 87% να αξιολογείται ως «διεθνώς εξαιρετική ή κορυφαία παγκοσμίως» (REf, 2014).
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι αυτού του πτυχίου το βρήκαν επωφελές στα επαγγελματικά τους ιδρύματα στην παροχή συμβουλών σε συναδέλφους, επηρεάζοντας την πολιτική και στηρίζοντας μαθητές και φοιτητές.
Το πτυχίο βοηθά τους μαθητές να αναδιαμορφώσουν τη σκέψη τους σχετικά με την ειδική εκπαίδευση και θέματα ένταξης για να αμφισβητήσουν αξίες και πεποιθήσεις που προηγουμένως θεωρούνταν δεδομένα. Είναι σημαντικό ότι ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα στην ΕΕΑ/Ενσωμάτωση θα είναι μεγάλο πλεονέκτημα για τους επαγγελματίες που αναζητούν προαγωγή καθώς προχωράμε προς ένα επάγγελμα διδασκαλίας υπό την ηγεσία του Master.
Τα μεταπτυχιακά του Queen αποκομίζουν εξαιρετικά οφέλη. Μοναδικές πρωτοβουλίες, όπως το Degree Plus και το Researcher Plus, ενισχύουν τη δέσμευσή μας στην απασχολησιμότητα, ενώ τα καινοτόμα προγράμματα ηγεσίας και στελεχών βοηθούν τους μαθητές μας να αποκτήσουν βασικές ηγετικές θέσεις τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.
Απασχόληση μετά το μάθημα
Οι περισσότεροι από τους μαθητές σε αυτό το μάθημα είναι εν ενεργεία δάσκαλοι στο νηπιαγωγείο, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Συμμετέχουν επίσης μαθητές από τους τομείς της μετεκπαίδευσης και της αναπηρίας. Οι μαθητές αναλαμβάνουν εργασία ή συνεχίζουν να εργάζονται στη διδασκαλία, υποβάλλουν αίτηση για προαγωγή ή συνεχίζουν να λαμβάνουν περαιτέρω πτυχία.
Σύνδεσμοι απασχόλησης
- Εκπαίδευση
- Οργανώσεις αναπηρίας
- Περαιτέρω και Ανώτατη Εκπαίδευση
Πρόσθετα βραβεία που αποκτήθηκαν
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα πρόσθετα κόστη μαθημάτων που σχετίζονται με αυτό το πρόγραμμα.
Βραβεία και βραβεία
Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε έργα διατριβής με βάση την τάξη μπορούν να υποβάλουν αίτηση για το βραβείο του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας της Βόρειας Ιρλανδίας (NICER).
Πτυχίο συν βραβείο για εξωσχολικές δεξιότητες
Εκτός από το πρόγραμμα σπουδών σας, στο Queen's, μπορείτε να έχετε την ευκαιρία να αποκτήσετε ευρύτερες δεξιότητες ζωής, ακαδημαϊκές και απασχολησιμότητας. Για παράδειγμα, τοποθετήσεις, εθελοντική εργασία, σύλλογοι, κοινωνίες, αθλήματα και πολλά άλλα. Έτσι, όχι μόνο αποφοιτάτε με πτυχίο αναγνωρισμένο από ένα παγκόσμιο κορυφαίο πανεπιστήμιο, θα έχετε πρακτική εθνική και διεθνή εμπειρία καθώς και ευρύτερη έκθεση στη ζωή συνολικά. Αυτό το ονομάζουμε Degree Plus. Αυτό είναι που κάνει ξεχωριστές τις σπουδές στο Queen's University του Μπέλφαστ.