MSc Μάρκετινγκ
Greenwich School of Management
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Ζητήστε πληροφορίες
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Τα προγράμματα MSc ως στόχο να εξοπλίσει τους φοιτητές με σχετικές δεξιότητες, κατανόηση και δεξιότητες στο Marketing Management από την αύξηση των γνώσεων των μελών του προγράμματος »της οργάνωσης και της δομής των επιχειρήσεων και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον. Το πρόγραμμα ενθαρρύνει τα μέλη του προγράμματος να εφαρμόσει μια σειρά από επιχειρηματικές προοπτικές για τον εντοπισμό και την επίλυση των προβλημάτων των επιχειρήσεων και να διερευνήσει τη διεπιστημονική φύση της επιχείρησης. Τα μέλη του προγράμματος να αναπτύξουν μια σειρά από δικαιώματα πνευματικής και προσωπικές δεξιότητες που σχετίζονται με την επαγγελματική σταδιοδρομία στη διαχείριση των επιχειρήσεων και, κατά συνέπεια, είναι σε θέση να προσαρμοστούν σε, να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν με το ρυθμό των αλλαγών σε όλο και πιο απαιτητικό κόσμο της διοίκησης επιχειρήσεων.
Τρόπος συμμετοχής
Τα προγράμματα MSc στο Greenwich School of Management μπορεί να μελετηθεί από την συμμετοχή με τους ακόλουθους τρόπους:
- Τη διάρκεια της ημέρας - 12 μήνες πλήρους απασχόλησης ή 24 μήνες με μερική απασχόληση
- Βραδιά - 24 μήνες με μερική απασχόληση
Δομή του προγράμματος
Τα μέλη του προγράμματος συμπληρώσουν έξι πλήρεις 20 πάνελ πίστωσης και κατά 60 πιστωτικό pr oject ως εξής:
- Διαχείριση Αγορών
- Έρευνα Μάρκετινγκ και Αξιολόγηση Αγοράς
- Διαφήμιση, Προώθηση και Δημόσιες Σχέσεις
- Διαχείριση Άνθρωποι
- Διαχείριση Οικονομικών
- Μεθοδολογία Έρευνας και Προγραμματισμού Διατριβής
- Ερευνητικό Πρόγραμμα Msc
Εκτίμηση
Και οι 20 μονάδες πίστωσης, εκτός από τη μεθοδολογία της έρευνας και της Διατριβής μονάδα σχεδιασμού θα τυπικά req uire απόσπαση για εργασιακούς λόγους, έκτασης περίπου 3.000 λέξεων που θα συμβάλει το 50% της συνολικής βαθμολογίας για την ενότητα, και δίωρη γραπτή εξέταση ή μελέτη περίπτωσης η οποία συμβάλλει κατά ένα περαιτέρω 50% του σήματος ενότητας. Ωστόσο, οι ποικίλες μέθοδοι της στρατηγικής εκτίμησης που χρησιμοποιούνται σε όλη την ενότητες. Η μεθοδολογία της έρευνας και της Διατριβής ενότητα Σχεδιασμός απαιτεί μια λεπτομερή πρόταση διατριβής. Η μονάδα έργου απαιτεί την υποβολή ενός διατριβή της έρευνας της μεταξύ 10.000 και 15.000 λέξεις.
Αποφοίτηση
Για να είναι επιλέξιμες για την αποφοίτηση και την απονομή των μελών Business MSc Διαχείρισης φυσικά πρέπει να κερδίσει 180 μονάδες. Τα μέλη Γήπεδο κανονικά απαιτείται για την απόκτηση τουλάχιστον του 50 τοις εκατό σε κάθε ενότητα για να είναι επιλέξιμα για την απονομή του Master of Science (Δελτίο ταυτότητας). Μια MSc με διάκριση μπορεί να απονεμηθεί στην οποία το μέσο σήμα ένα μέλος πορεία του σε όλη την ενότητες είναι 70 τοις εκατό ή περισσότερο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- Brighton, Ηνωμένο Βασίλειο
MSc στη Διεθνή Διοίκηση Επιχειρήσεων με το μάρκετινγκ
- Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
MSc Διαχείριση Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Glasgow, Ηνωμένο Βασίλειο