MSc στο στρατηγικό μάρκετινγκ
International Business School - Budapest
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Budapest, Ουγγαρία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 5.900 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Τέλος αίτησης 100 EUR | 900 EUR εφάπαξ τέλος εγγραφής για πολίτες εκτός ΕΕ
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση βασίζονται όλο και περισσότερο στις επιστήμες της συμπεριφοράς που αναλύουν το πραγματικό κίνητρο των καταναλωτών. Γίνετε ειδικός στη συμπεριφορά των καταναλωτών, την έρευνα μάρκετινγκ, την επικοινωνία και τη διαχείριση με το βρετανικό μας μεταπτυχιακό πρόγραμμα.
Περιεχόμενο προγράμματος
MSc in Strategic Marketing Program ( με αρ. 8 στην Ανατολική Ευρώπη!* ) Αναπτύσσει γνώσεις και δεξιότητες στις επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ και κατευθύνει τους μαθητές προς το εμπορικό περιβάλλον. Το πρόγραμμα επιδιώκει επίσης να ενθαρρύνει τη δημιουργική έκφραση κάποιου και να βοηθήσει να ομαλοποιηθεί η πορεία προς αυτόν τον συναρπαστικό τομέα. Οι απόφοιτοί μας εκπροσωπούνται σε μια εξαιρετικά ποικίλη ποικιλία πολυεθνικών, εθνικών και τοπικών οργανώσεων σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων, διαφήμισης, διαχείρισης λογαριασμών, δημοσίων σχέσεων και έρευνας αγοράς.
*Eduniversal Master Ranking
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Βασικοί τομείς σπουδών
Συμπεριφορά καταναλωτή, έρευνα μάρκετινγκ, επικοινωνία μάρκετινγκ, σύγχρονα ζητήματα μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ, εταιρικές επικοινωνίες, μάρκετινγκ υπηρεσιών, επιχειρηματική στρατηγική, δεξιότητες διαπολιτισμικής διαχείρισης. Το πρόγραμμα σπουδών είναι ενδεικτικό και υπόκειται σε αλλαγές.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Γνώση & Κατανόηση
Οι φοιτητές μετά την αποφοίτησή τους θα πρέπει να είναι εξοπλισμένοι με:
- παγκόσμια οικονομικά και διαχειριστικά ζητήματα που σχετίζονται με τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων·
- σύγχρονα ζητήματα του μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του φαινομένου των νέων μέσων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης·
- την τρέχουσα ερμηνεία των εμπορικών σημάτων και το μάρκετινγκ ψυχαγωγίας·
- πώς η ΕΚΕ, το υπεύθυνο και ηθικό μάρκετινγκ μπορούν να προσθέσουν αξία σε κερδοφόρες επιχειρηματικές στρατηγικές.
- κατάλληλες τεχνικές για την αντιμετώπιση σύνθετων ζητημάτων κρίσιμων για την επιτυχία των πολυεθνικών εταιρειών.
Πειθαρχικές & Επαγγελματικές Δεξιότητες
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
- Να δημιουργήσει μια ευκαιρία για τους μαθητές να καταλάβουν θέσεις διαχείρισης μάρκετινγκ μεσαίου επιπέδου σε εταιρείες και να αναπτύξουν διεθνείς διαχειριστικές δεξιότητες.
- Να μελετήσει, να αναθεωρήσει και να εφαρμόσει τόσο τις «δοκιμασμένες» τεχνικές και τις πιο πρόσφατες έννοιες στον τομέα της διαχείρισης μάρκετινγκ.
- Να εμβαθύνει την ικανότητα των μαθητών να εφαρμόζουν, να αναπτύσσουν και να αξιολογούν κριτικά τις τρέχουσες τεχνικές, θεωρίες και πρακτικές που συναντώνται στο περιβάλλον μάρκετινγκ τοπικών και διεθνών εταιρειών.
- Να αναπτύξει κριτική επίγνωση του παγκόσμιου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και των σχετικών εργαλείων μάρκετινγκ που απαιτούνται για την επιτυχία μιας επιχείρησης ή οργανισμού σε έναν όλο και πιο ανταγωνιστικό κόσμο.
- Ανάπτυξη διεθνών μάνατζερ, ειδικευμένων στις διαπροσωπικές και διαπολιτισμικές επικοινωνίες και εξοπλισμένα με ενημερωμένες γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση μάρκετινγκ.
- Να δημιουργήσει μια παγκόσμια και στρατηγική νοοτροπία και να αναπτύξει ευαισθησία στη μάθηση από άλλους πολιτισμούς.
- Να οικοδομήσει μια εκτίμηση στους μαθητές της ανάγκης να αναπτύσσουν συνεχώς δεξιότητες και γνώσεις σε όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας τους.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι θα μπορούν να ακολουθήσουν σταδιοδρομία σε ένα ευρύ φάσμα ρόλων μάρκετινγκ σε μια δημιουργική εταιρεία ή στον τομέα των μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων της Διαχείρισης Προϊόντων, των Πωλήσεων, της Διαφήμισης, των Δημοσίων Σχέσεων και της Έρευνας Αγοράς.
Οι πρόσφατοι απόφοιτοι του IBS εργάζονται ως διευθυντές επωνυμίας ή στελέχη πωλήσεων σε πρακτορεία δημοσίων σχέσεων/μάρκετινγκ/διαφημίσεων ή στον τομέα FMCG, στον κλάδο της υγείας ή στα μέσα ενημέρωσης.
Μαρτυρίες Φοιτητών
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master στην Branding και Brand στρατηγική
- Barcelona, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στη στρατηγική μάρκετινγκ
- Barcelona, Ισπανία
Master's Degree in Psychology and Consumer Behavior
- Barcelona, Ισπανία