MSc Διαχείριση Επιχειρήσεων

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

126794_pexels-photo-3184291.jpeg fauxels / Pexels

Μεταπτυχιακό πρόγραμμα που χορηγείται από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ

Μη τοπική καταχώριση μαθημάτων αρ. 252953

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Στο ολοένα και πιο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, υπάρχει μεγάλη ζήτηση για δημιουργικότητα, καινοτομία και μοναδικότητα - και αυξανόμενη ζήτηση για επιχειρηματικές δραστηριότητες. Το μάθημά μας Enterprise Management έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με επαγγελματίες του κλάδου για να σας δώσει τις επιχειρηματικές γνώσεις και την επαγγελματική εμπειρία που χρειάζεστε για να προχωρήσετε σε θέσεις διοίκησης στον τομέα των υπηρεσιών των επιχειρήσεων. Το μάθημα θα σας δώσει επίσης τις δεξιότητες για να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση και να μάθετε πώς να αναπτυχθεί και να αναπτυχθεί στρατηγικά. Καθώς εξερευνείτε τη βάση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, θα αναπτύξετε περαιτέρω τις δεξιότητές σας στις επιχειρήσεις και τη διαχείριση, επιτρέποντάς σας να εντοπίσετε και να ανταποκριθείτε στις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Μπορείτε να αναπτύξετε το δικό σας επιχειρηματικό σχέδιο ως επιλογή για το τελικό ερευνητικό σας έργο, με τους εταίρους του κλάδου να συνεισφέρουν στη διαδικασία ανάπτυξης της επιχείρησής σας.

Μονάδα μέτρησης

Δημιουργία και Ανάπτυξη Επιχειρήσεων

Η Δημιουργία και Ανάπτυξη Επιχειρήσεων θα προσελκύσει τους σπουδαστές στα πιο πρακτικά στοιχεία της επιχειρηματικής δραστηριότητας, όχι μόνο από την άποψη της δημιουργίας νέων επιχειρήσεων, αλλά και από την άποψη της επιχειρηματικότητας στο επιχειρηματικό περιβάλλον και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Η ενότητα εξετάζει τις βασικές αρχές της εκκίνησης και της ανάπτυξης επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου του επιχειρηματικού πνεύματος, της επιχειρηματικής δημιουργικότητας, της επιχειρηματικής ανάπτυξης, του επιχειρηματικού σχεδιασμού, της διαμόρφωσης στρατηγικής και της βελτίωσης των επιχειρήσεων.

Επιχειρησιακό Έργο

Η ενότητα επεκτείνει και αναπτύσσει τις γνώσεις και την ικανότητα των σπουδαστών να επικεντρωθούν και να προετοιμαστούν για την επιχειρηματική έρευνα. Εισάγει τους φοιτητές στους κλάδους της κριτικής αξιολόγησης και των ερευνητικών τεχνικών, καθώς και το σχεδιασμό και την εκτέλεση ενός ερευνητικού προγράμματος επιχείρησης. Το σχέδιο μπορεί είτε να λάβει τη μορφή ενός νέου σχεδίου εκκίνησης επιχείρησης είτε ενός υφιστάμενου σχεδίου επιχειρηματικής ανάπτυξης. Ο στόχος είναι να αναπτυχθούν οι δεξιότητες και η εξειδίκευση των σπουδαστών στα βασικά ερευνητικά εργαλεία που θα χρειαστούν τόσο για την επιτυχή μεταπτυχιακή τους μελέτη όσο και για τους αυτοαπασχολούμενους επιχειρηματίες ή διευθυντές του μέλλοντος. Η ενότητα υιοθετεί μια δομημένη προσέγγιση για να προσφέρει ένα βασικό φάσμα εργαλείων που επιτρέπουν την εφαρμογή κριτικής αξιολόγησης και δεξιοτήτων σχεδιασμού της έρευνας. Οι μαθητές θα ενθαρρυνθούν να προσπαθήσουν να ενσωματώσουν τις έννοιες και τις γνώσεις από διάφορες ενότητες του προγράμματος και να αξιοποιήσουν ένα ευρύ φάσμα πηγών. Η πρόταση, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του επιχειρηματικού έργου είναι μια μεμονωμένη δραστηριότητα που εκτελείται από τον εκπαιδευόμενο υπό την εποπτεία ενός κατάλληλα έμπειρου ακαδημαϊκού / επιχειρηματικού μέντορα.

Επιχειρηματική χρηματοδότηση

Η ενότητα αυτή στοχεύει στην ανάπτυξη της κατανόησης και συνειδητοποίησης των φοιτητών σχετικά με τις θεμελιώδεις έννοιες της χρηματοδότησης από την επιχειρηματική σκοπιά όσον αφορά την ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων, τη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης, τα μοντέλα πρόβλεψης, τον προϋπολογισμό κεφαλαίου και την αξιολόγηση των επενδύσεων. Η ενότητα δίνει έμφαση στο πώς οι διαχειριστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν οικονομικές τεχνικές για να ενισχύσουν σημαντικά τις αποφάσεις που λαμβάνονται σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και στις νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Διεθνής Επιχειρηματικότητα

Αυτή η ενότητα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της κατανόησης και της ευαισθητοποίησης των φοιτητών σχετικά με τη διεθνή επιχειρηματικότητα στον τομέα των υπηρεσιών. Θα δοθεί έμφαση στην εξέταση και κριτική των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και διεθνώς. Θα εξεταστεί λεπτομερώς η διαδικασία οργανωτικής ανάπτυξης για τις επιχειρηματικές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των στρατηγικών εναλλακτικής ανάπτυξης. Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις που επικρατούν στο διεθνές περιβάλλον θα ενσωματωθούν επίσης.

Μάρκετινγκ και ψηφιακά μέσα

Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να παρέχει στους φοιτητές μια εις βάθος κατανόηση του μάρκετινγκ και των ψηφιακών μέσων στο πλαίσιο του παγκόσμιου ταξιδιού και του τουρισμού. Χρησιμοποιώντας μια διεπιστημονική προσέγγιση, αυτή η ενότητα θα συνδυάζει τη θεωρητική θεμελίωση με τις σύγχρονες τεχνικές και πρακτικές μάρκετινγκ και ψηφιακών μέσων. Τα βασικά θέματα θα καλυφθούν και θα ενσωματωθούν με πρακτικές εφαρμογές.

Προσωπική Ανάπτυξη Ηγεσίας

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, η ισχυρή ηγεσία είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχειρηματική επιτυχία. Για να γίνουν ειδικοί σε τέτοιους μεταβαλλόμενους χρόνους, οι επιχειρηματίες πρέπει να αναπτύξουν προσωπικές δεξιότητες ηγεσίας. Αρχικά, η ενότητα εισάγει σύγχρονες θεωρίες και μοντέλα στήριξης της ηγεσίας. Από αυτό, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν προσωπικές ηγετικές ικανότητες, συμπεριλαμβανομένης της καθοδήγησης, της καθοδήγησης και της επικοινωνίας. Η ενότητα θα επιτρέψει επίσης στους μαθητές να αναλογιστούν την προϋπάρχουσα και υπάρχουσα εμπειρία ηγεσίας, να εργαστούν μέσω περιπτωσιολογικών μελετών, επιχειρηματικών γνώσεων και να συμμετάσχουν σε κριτική διάλογο με άλλους για να αναπτύξουν τις δικές τους δεξιότητες και ικανότητες ηγεσίας.

Διαχείριση κινδύνων και στρατηγικών επιχειρήσεων

Οι επιχειρήσεις λειτουργούν εντός παγκόσμιου, πολύπλοκου και ολοένα και πιο δυναμικού περιβάλλοντος. Αυτό καθιστά επιτακτική την ανάγκη για τους επιχειρηματίες και τα στελέχη να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν αποτελεσματικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση των εγγενών κινδύνων της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε αυτά τα ασταθή περιβάλλοντα. Η ενότητα αυτή παρέχει ένα πλαίσιο για τον εντοπισμό, την αξιολόγηση, την ποσοτικοποίηση των κινδύνων και την εκπόνηση αποτελεσματικών στρατηγικών μετριασμού του κινδύνου. Αυτό θα εξεταστεί τόσο από την πλευρά των ΜΜΕ όσο και από την επιχειρηματική προοπτική. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες όσον αφορά τη διαχείριση των κινδύνων ενσωματώνονται επίσης. Μέσα από την εξέταση διαφόρων πλαισίων, παρέχεται στους φοιτητές η ευκαιρία να αξιολογήσουν και να εφαρμόσουν εργαλεία και τεχνικές διαχείρισης κινδύνου σε καταστάσεις πραγματικού χρόνου.

Αποτελεί ζήτημα διακριτικής ευχέρειας για τους μεμονωμένους εργοδότες να αναγνωρίζουν τα προσόντα στα οποία μπορεί να οδηγήσει αυτό το μάθημα.

Προυποθέσεις εισόδου

Ακαδημαϊκά αιτήματα

  • Σχετικό πτυχίο (ή ισοδύναμο) από αναγνωρισμένο ίδρυμα.
  • Όλες οι εισαγωγές καθορίζονται από την UCB.
  • Άλλες μεμονωμένες εφαρμογές θα εξεταστούν κατά περίπτωση.

Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας

  • IELTS 6.0 ή
  • Κωδικός Αγγλικά Test 6.0 ή ισοδύναμο

Αμοιβές

Το συνολικό πρόγραμμα είναι $ 99.600 HK για 7 μπλοκ διδασκαλίας, πληρωτέα σε 6 δόσεις ύψους 16.600 HK η κάθε μία. Κάθε μάθημα διδασκαλίας περιλαμβάνει σημειώσεις διαλέξεων, πακέτο μελέτης, πρώτη βαθμολόγηση αξιολόγησης και ανατροφοδότηση και 1 επανεξέταση εξέτασης ή επαναδιατύπωση εκχώρησης.

Διαδικασίες υποβολής αιτήσεων

Οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν τα ακόλουθα στο Aston Institute :

  1. Συμπληρωμένο έντυπο αίτησης
  2. Πληρώστε για το τέλος αίτησης HKD $ 350 από το PayPal (μη επιστρέψιμη)

Πληροφορίες για το Πανεπιστήμιο

University College Birmingham

Το Πανεπιστημιακό Κολλέγιο Μπέρμιγχαμ (UCB) έχει πάνω από 8.000 μαθητές εκ των οποίων 1.100 είναι διεθνείς φοιτητές από 65 χώρες. Το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ είναι διαπιστευμένο από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ (Πανεπιστήμιο του Russell Group) και πολλά από τα πτυχιακά του προγράμματα, πτυχίο και μεταπτυχιακά προγράμματα οδηγούν σε πτυχία που απονέμονται από το Πανεπιστήμιο του Birmingham. Αυτό περιλαμβάνει τους βαθμούς ολοκλήρωσης για την BA (Hons) Business Enterprise και την BA (Hons) Marketing Management που προσφέρουν σήμερα στο Aston Institute του Χονγκ Κονγκ.

Το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ και το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ

Τα δύο πανεπιστήμια του Μπέρμιγχαμ έχουν υπογράψει μια συμφωνία που αξιοποιεί τα δυνατά σημεία κάθε θεσμικού οργάνου. Η συνεργασία γιορτάζει και βασίζεται σε μια 22ετή σχέση που έχει δει το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ να πιστοποιεί και να απονέμει 20.000 πτυχία του Πανεπιστημίου του Μπέρμιγχαμ.

Η εταιρική σχέση δημιουργεί ένα νέο μοντέλο συνεργασίας, αξιοποιώντας τα διακεκριμένα και συλλογικά πλεονεκτήματα των δύο πανεπιστημίων μας, για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων για τους νέους μέσω μιας σειράς κοινών δραστηριοτήτων, όπως:

  • Περαιτέρω ενίσχυση των ευκαιριών των φοιτητών για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω των διαδρομών περαιτέρω εκπαίδευσης
  • Εκπαίδευση και ανάπτυξη του ακαδημαϊκού προσωπικού
  • Δημιουργία καλύτερης εμπειρίας σπουδαστών στο Μπέρμιγχαμ με την ανταλλαγή διευκολύνσεων
  • Βοηθώντας τους διεθνείς φοιτητές να έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικές ευκαιρίες στο Μπέρμιγχαμ
Τελευταία ενημέρωση Ιαν. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Aston Institute is registered with the Education Bureau and provides academic and English courses for continuing and further education. Our teaching and learning philosophy focuses on an international ... περαιτέρω

Aston Institute is registered with the Education Bureau and provides academic and English courses for continuing and further education. Our teaching and learning philosophy focuses on an international perspective, with courses and qualifications benchmarked according to international standards. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη