MSc Διεθνής Διοίκηση (Marketing)

Royal Holloway University of London

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MSc Διεθνής Διοίκηση (Marketing)

Royal Holloway University of London

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Το Master of Science (MSc) International Royal Management (Μάρκετινγκ) του Royal Holloway είναι ένα πρόγραμμα αυστηρών και ικανοποιητικών προγραμμάτων που στοχεύει σε φιλόδοξα και αυτοκινούμενα άτομα στην αρχή της επαγγελματικής τους επαγγελματικής ζωής που έχουν σπουδάσει προηγουμένως τη διοίκηση. Είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν μεταπτυχιακό δίπλωμα γενικής διοίκησης (μάρκετινγκ) με διεθνή προσανατολισμό και θα σας προετοιμάσουν να εισέλθετε στον παγκοσμιοποιημένο κόσμο της εργασίας σε ανταγωνιστική βάση, μεγιστοποιώντας τις δυνατότητές σας και διευρύνοντας τις επιλογές σας.

Με την αποφοίτησή σας θα έχετε μια ολοκληρωμένη και ολοκληρωμένη γνώση και κατανόηση των οργανισμών, της διαχείρισης τους και του περιβάλλοντος μάρκετινγκ στο οποίο λειτουργούν. Στο πλαίσιο αυτό, θα έχετε εξετάσει τη λογιστική και τη χρηματοδότηση από την άποψη των στελεχών και θα αξιολογήσει τον αντίκτυπο των εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων στα είδη στρατηγικών ανθρωπίνων πόρων που έχουν καταρτιστεί από διεθνείς οργανισμούς. Το μάθημα θα επικεντρωθεί στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο το διεθνές μάρκετινγκ εντάσσεται στην οργάνωση και τη λειτουργία μιας εταιρείας ή μιας πολυεθνικής εταιρείας.

Ως μέλος της Σχολής Διοίκησης, θα συμμετάσχετε σε ένα διεπιστημονικό, φιλικό και υποστηρικτικό ερευνητικό περιβάλλον και, σε στενή συνεργασία με το έμπειρο και έμπειρο ακαδημαϊκό προσωπικό μας, θα είστε σε θέση να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητές σας.

  • Απαιτεί μαθήματα με διδασκαλία κανονικά πέντε ημέρες την εβδομάδα για 15 ώρες, συνολικά πάνω από 300 ώρες και στους δύο ανοιξιάτικους και φθινοπωρινικούς όρους.
  • Δεξιότητες διαχείρισης καριέρας και απασχολησιμότητας για την ανάπτυξη ανταγωνιστικών εφαρμογών σε πολυεθνικές επιχειρήσεις, μη κυβερνητικές οργανώσεις ή ως πλατφόρμα για την άσκηση πρόσθετων προσόντων (όπως η λογιστική ή η χρηματοδότηση).
  • Το καινοτόμο και αποτελεσματικό μάρκετινγκ κατέλαβε την 4η θέση (Πλήρης Οδηγός Πανεπιστημίου 2017).
  • Ζωντανή διεθνής κοινότητα: Το 60% των φοιτητών μας προέρχονται από το εξωτερικό και οι 8.500 φοιτητές στο Royal Holloway του Πανεπιστημίου του Λονδίνου προέρχονται από 130 χώρες.

Δομή μαθημάτων

Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οικονομικών

Σε αυτή την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση των ζητημάτων που πρέπει να αντιμετωπίσει μια επιχείρηση και τα στελέχη της. Θα εξετάσετε τις στρατηγικές αποφάσεις που πρέπει να λάβει ένας διαχειριστής για να επιβιώσει και να ανταγωνιστεί στην αγορά και τα προβλήματα κατανομής των πόρων μεταξύ και εντός των επιχειρήσεων, των καταναλωτών τους και του τρόπου αντιμετώπισής τους. Θα αξιολογήσετε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται καλύτερα αυτά τα «μεγάλα ζητήματα» στο πλαίσιο των οικονομικών χαρακτηριστικών μιας επιχείρησης και θα εξετάσετε την ανταγωνιστικότητα του περιβάλλοντος.

Διεθνής Λογιστική και Χρηματοοικονομική

Σε αυτή την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση βασικών λογιστικών και οικονομικών τεχνικών και πρακτικών. Θα εξετάσετε το ρόλο των λογιστικών πληροφοριών στις εξωτερικές και εσωτερικές αποφάσεις λήψης αποφάσεων και θα εξετάσετε τις ιδιότητες του κέρδους και τις κύριες τεχνικές μέτρησης. Θα μάθετε πώς να προετοιμάζετε τις βασικές οικονομικές καταστάσεις και να εξοικειωθείτε με τις διαφορετικές περιφερειακές και εθνικές επιρροές στις απαιτήσεις και στις προσδοκίες των οικονομικών εκθέσεων.

Διεθνής Στρατηγική και Επιχειρηματικότητα

Σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση του πώς η διεθνής στρατηγική και η επιχειρηματικότητα εντάσσονται στην οργάνωση και τη λειτουργία μιας εμπορικής οντότητας. Θα εξετάσετε τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να επιτύχει ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της στρατηγικής και της επιχειρηματικότητας, αξιολογώντας τις διαδικασίες που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για την ανάπτυξη, ανανέωση και αναδιάρθρωση τους. Θα εξετάσετε επίσης τα θεωρητικά πλαίσια στρατηγικής και επιχειρηματικότητας στον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων.

Διεθνής Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργανωσιακή Συμπεριφορά

Σε αυτή την ενότητα θα αναλύσετε κριτικά τις σχέσεις μεταξύ διοίκησης προσωπικού, σχέσεων εργαζομένων και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων. Θα αξιολογήσετε τον αντίκτυπο της εσωτερικής και εξωτερικής αγοράς εργασίας στις στρατηγικές ανθρώπινου δυναμικού που χρησιμοποιούν οι οργανισμοί, λαμβάνοντας υπόψη τον αντίκτυπο της παγκοσμιοποίησης, του πολιτισμού και της πληροφόρησης. Θα εξετάσετε τη διεθνή πρόσληψη και επιλογή και θα εξετάσετε τη σημασία της κατάρτισης και της ανάπτυξης σε πολυεθνικές εταιρείες. Θα εξετάσετε επίσης τον ρόλο των διεθνών πρακτικών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και της ηθικής της ανάπτυξης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για τις εργασιακές σχέσεις.

Διεθνής Διοίκηση Μάρκετινγκ

Σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση για το πώς η διεθνής πρακτική μάρκετινγκ εντάσσεται στην οργάνωση και λειτουργία μιας παγκόσμιας εταιρείας. Θα εξετάσετε βασικές έννοιες μάρκετινγκ σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο, λαμβάνοντας υπόψη την τυποποίηση και την προσαρμογή των στρατηγικών, των πολιτιστικών δυνάμεων και την επίδρασή τους στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Θα εξετάσετε επίσης κοινές επικρίσεις σχετικά με την πρακτική μάρκετινγκ και τις τυπικές απαντήσεις στο μάρκετινγκ.

Εργασίες Έργων για Διευθυντές - Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ

Σε αυτή την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση της σύγχρονης διαχείρισης επικοινωνίας μάρκετινγκ σε ένα διεθνές πλαίσιο. Θα εξετάσετε τις διαδικασίες και τις πρακτικές των διεθνών επικοινωνιών μάρκετινγκ και του σχεδιασμού μάρκας, εξετάζοντας την συμπληρωματική και αλληλοεξάρτηση των διακριτών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ σε στρατηγική προοπτική. Θα εξετάσετε την πολυπλοκότητα και τη σημασία των ηθικών ζητημάτων στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση και θα εξετάσετε την ευρύτερη κοινωνική επιρροή της δραστηριότητας μάρκετινγκ.

Εργασίες Έργου για Διευθυντές - Δεξιότητες Έρευνας Μάρκετινγκ

Στην ενότητα, θα αναπτύξετε τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ανάληψη ενός κομμάτι της δικής σας έρευνας στον τομέα της Επικοινωνίας Μάρκετινγκ. Θα μάθετε πώς να γράφετε μια πρόταση έρευνας και να αναθεωρείτε την υπάρχουσα βιβλιογραφία. Θα εξετάσετε μεθόδους συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, αξιολογώντας κριτικά την καταλληλότητα τους για την ερευνητική σας ερώτηση.

Εργασίες Έργων για Διευθυντές - Σχεδιασμός Μάρκετινγκ

Ο προγραμματισμός μάρκετινγκ είναι η τελική ανάθεση - 6,000 έως 8,000 λέξεων σε μήκος - σε ένα δεδομένο θέμα που σχετίζεται με την εμπορική επικοινωνία. Είναι μια ευκαιρία για ανεξάρτητη μελέτη και ταυτόχρονα για να σκεφτείτε τη μελλοντική καριέρα σας. Θα σας ενθαρρυνθεί από την αρχή του μαθήματος να σκεφτείτε πώς να συμπληρώσετε αυτή την ανεξάρτητη έκθεση.

Διαχείριση στο Πλαίσιο

Αυτή η σειρά εργαστηρίων θα σας δώσει την ευκαιρία να εφαρμόσετε τις γνώσεις που έχετε αναπτύξει καθ 'όλη τη διάρκεια των σπουδών σας σε μια σειρά λειτουργιών διαχείρισης. Εργάζεστε σε μικρές ομάδες, θα απαντήσετε κριτικά και εποικοδομητικά σε σχόλια άλλων, αναπτύσσοντας την ικανότητά σας να δημιουργείτε και να υπερασπίζετε ένα συνεκτικό επιχείρημα.

Επαγγελματικές Δεξιότητες Επιχειρήσεων και Εφαρμοσμένης Έρευνας

Σε αυτή την ενότητα θα αναπτύξετε μια κατανόηση της αποτελεσματικής επικοινωνίας των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της δημόσιας ομιλίας στα αγγλικά, δίνοντας ανατροφοδότηση και επικοινωνώντας σε ομάδες. Θα εξετάσετε τις ενέργειες και τις συμπεριφορές που περιλαμβάνουν την επαγγελματική συμπεριφορά στο επιχειρηματικό περιβάλλον και θα εξετάσετε τις τυπικές διαδικασίες πρόσληψης. Θα εισαχθεί σε μια σειρά ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων έρευνας που χρησιμοποιούνται συνήθως στις μελέτες διαχείρισης.

Διδασκαλία και αξιολόγηση

Θα μελετήσετε επτά υποχρεωτικές μονάδες στη γενική διεύθυνση για τους δύο πρώτους όρους. Επιπλέον, θα μελετήσετε τρεις ερευνητικές μονάδες, συμπεριλαμβανομένης της Ανεξάρτητης Έκθεσης (6-8.000 λέξεις) κατά την τελευταία περίοδο, δίνοντάς σας την ευκαιρία να μελετήσετε σε βάθος ένα θέμα Μάρκετινγκ. Θα συμμετέχετε επίσης σε μια αναπτυξιακή μονάδα για τους δύο πρώτους όρους και εργαστήρια σε τρεις όρους.

Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με ποικίλες μεθόδους, όπως γραπτές εργασίες, εξετάσεις κλειστού βιβλίου, δοκιμές στην τάξη, προφορικές παρουσιάσεις, ομαδική εργασία και ανεξάρτητη έρευνα.

Προυποθέσεις εισόδου

Κριτήρια συμμετοχής:

Ηνωμένο Βασίλειο 2: 2 (Τιμές) ή ισοδύναμο.

Το MSc International Management (Marketing) υποθέτει ότι οι υποψήφιοι θα έχουν διαβάσει τη διαχείριση ως μέρος ενός προπτυχιακού διπλώματος. Εάν δεν έχετε διαβάσει τη διαχείριση ως μέρος ενός προπτυχιακού διπλώματος, θα πρέπει να εξετάσετε το MSc International Management.

Οι φοιτητές στο MSc International Management (Marketing) έχουν τυπικά λιγότερο από τρία χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Εάν έχετε τρία ή περισσότερα έτη πρακτικής άσκησης πλήρους απασχόλησης, ενδέχεται να εξακολουθείτε να δικαιούστε αυτό το πρόγραμμα, αλλά σας συνιστούμε να εξετάσετε επίσης το μάθημα MBA International Management.

Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας:

IELTS 6.5 συνολικά, με ελάχιστο όριο 6,0 σε όλες τις υποπεριοχές.

Αν χρειάζεστε την Royal Holloway για να χρηματοδοτήσετε τη σπουδαστική σας εργασία στο Ηνωμένο Βασίλειο, το IELTS πρέπει να είναι εγκεκριμένο από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου Secure English Language Test (SELT)

Η μελλοντική καριέρα σου

Με την αποφοίτησή σας με ένα MSc στη διεθνή διαχείριση (Marketing) από το Royal Holloway θα είστε σε θέση να πάρετε μια ποικιλία διαφορετικών σταδιοδρομιών. Μπορείτε να επιλέξετε να συνδυάσετε αυτό το προσόν με τις σπουδές πρώτου βαθμού για να δείξετε έναν τομέα της αγοράς ή μια λειτουργική ειδικότητα. Σημαντικές δεξιότητες αποκτώνται για όσους εισέρχονται σε τομείς όπως οι οικονομικοί, λογιστικοί και ρυθμιστικοί φορείς. αναγνωρίζουμε επίσης τον ρόλο των οικογενειών και των στενά κρατουμένων επιχειρήσεων για μερικούς.

Θα βοηθήσουμε τους μαθητές να αναγνωρίσουν τα δικά τους πλεονεκτήματα, δεξιότητες και ικανότητες ώστε να μπορούν να κάνουν ισχυρές εφαρμογές για την επιλεγμένη δουλειά τους ή για περαιτέρω σπουδές.

Οι απόφοιτοι έχουν εισέλθει σε πολλούς διαφορετικούς τομείς που σχετίζονται με τη διεθνή διοίκηση, όπως ο Ανώτερος Συνεργάτης στην Τράπεζα της Κίνας, ο Αναπληρωτής στην Ειδησεογραφική Υπηρεσία Xinhua, ο Ανώτερος Συνεργάτης στην PricewaterhouseCoopers, ο Οικονομικός Διευθυντής του Συμβουλίου Ealing Borough και οι Relationship Manager Investments) στην Barclays Bank.

Τέλη και χρηματοδότηση

Δίδακτρα φοιτητών στο σπίτι και στην ΕΕ 2018/19 *: £ 10.400

Διεθνές Δίδακτρο φοιτητών ανά έτος 2018/19 *: £ 17.500

Άλλα βασικά έξοδα **: Δεν υπάρχει ενιαίο σχετικό κόστος μεγαλύτερο από £ 50 ανά τεμάχιο σε αυτό το μάθημα

* Αυτά τα δίδακτρα ισχύουν για τους φοιτητές που εγγράφονται με πλήρη απασχόληση. Οι φοιτητές που σπουδάζουν με μερική απασχόληση επιβαρύνονται με ένα κατ 'αναλογίαν αμοιβή διδάκτρων, που συνήθως ισοδυναμεί με το ήμισυ περίπου της αμοιβής πλήρους απασχόλησης.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση January 11, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Αυγ. 2018
Duration
Διάρκεια
1 Έτος
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
10,050 GBP
Οι σπουδαστές στο σπίτι και στην ΕΕ / 17.500 £ για τους φοιτητές στο εξωτερικό
Locations
Ηνωμένο Βασίλειο - London, England
Ημερομηνία Έναρξης : Αυγ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Αυγ. 2018
Ηνωμένο Βασίλειο - London, England
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών