MSc στη Διαχείριση Μάρκετινγκ

Bournemouth University

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MSc στη Διαχείριση Μάρκετινγκ

Bournemouth University

Σε έναν κόσμο όπου η μάρκα σας βρίσκεται μεταξύ εκατομμυρίων και όπου φαίνεται ότι οι καταναλωτές σας προτιμούν να μιλούν για εσάς παρά για εσάς, είναι σημαντικό οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ να μένουν μπροστά από το παιχνίδι. Το μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητα στο επίκεντρο όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Το πρόσφατα αναπτυγμένο μας πλαίσιο ενσωματώνει ειδικές μονάδες που διερευνούν σύγχρονα ζητήματα για τους σημερινούς εμπόρους και συμπληρώνεται από ευρύτερες μονάδες διαχείρισης. Αυτό θα ενισχύσει την εκτίμησή σας για τη σχέση μεταξύ μάρκετινγκ και την ευρύτερη σφαίρα του οργανισμού, και θα αυξήσει τη ζήτηση για τις ιδέες σας στη βιομηχανία. Η ποικιλόμορφη διεθνής κουλτούρα στο Business School παρέχει μια πραγματικά παγκόσμια εμπειρία μάθησης.

Η σημερινή έμφαση στο μάρκετινγκ νέων μέσων σημαίνει ότι οι περισσότεροι έμποροι δεν επικοινωνούν αποκλειστικά με μια τοπική ή ακόμα και εθνική αγορά. Η μάθηση σε ένα περιβάλλον που συγκεντρώνει προσωπικό και φοιτητές από όλο τον κόσμο θα σας δώσει την πρωτοπορία στον κλάδο για να είστε μελλοντικός ηγέτης στον τομέα της εμπειρογνωμοσύνης σας.

Προυποθέσεις εισόδου:

Ένα πτυχίο Bachelors Honors με 2: 2 σε οποιοδήποτε θέμα, ή ισοδύναμο. Αν τα αγγλικά δεν είναι η πρώτη σας γλώσσα, θα χρειαστείτε το IELTS 6.0 (Ακαδημαϊκό) ή παραπάνω.

Λεπτομέρειες μαθήματος

Μονάδες πυρήνα
  • Διαχείριση ανθρώπων: Οι έννοιες και η πρακτική της διοίκησης και της ηγεσίας στον μεταβαλλόμενο χαρακτήρα της διεθνούς εργασίας και των επιχειρήσεων. Θα ακολουθήσετε μια αξιολόγηση προσέγγιση για να εξερευνήσετε αυτές τις περιοχές σε μια σειρά από οργανωτικά σενάρια. Αυτό θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε μια σειρά εννοιολογικών και πρακτικών εργαλείων διαχείρισης.
  • Εμπορία
  • Βασικά στοιχεία ηγεσίας: Θεωρία ηγεσίας και πρακτική σε μια ποικιλία επιχειρηματικών πλαισίων. Θα αναγνωρίσετε και θα αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της σύγχρονης ηγεσίας και θα βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στη στρατηγική ηγεσία, η οποία θα οδηγήσει σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο και θα οδηγήσει σε αλλαγές.
  • Σύγχρονα Θέματα στο Μάρκετινγκ: Η θεωρητική και πρακτική εφαρμογή μιας σειράς σύγχρονων θεμάτων στη διαχείριση μάρκετινγκ. Η μονάδα βασίζεται στην έρευνα που διεξάγεται από το προσωπικό της Business School μας για να σας δώσει γνώση σημαντικών εξελίξεων στο μάρκετινγκ. Θα ενθαρρυνθείτε να συζητήσετε και να αξιολογήσετε αυτά τα θέματα σε όλη τη μονάδα.
  • Επιχειρηματικές Σχέσεις
  • Επικοινωνίες μάρκετινγκ: Οι επικοινωνίες μάρκετινγκ αλλάζουν συνεχώς. Νέες θεωρίες, πολιτισμικές επιρροές και τεχνολογικές εξελίξεις συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ένα δυναμικό περιβάλλον. Θα εξετάσετε βασικά ζητήματα και προκλήσεις στις επικοινωνίες μάρκετινγκ. Η μονάδα καλύπτει στρατηγικά ζητήματα ενσωμάτωσης και προγραμματισμού καθώς και τις τακτικές εκτιμήσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση εκστρατειών επικοινωνίας μάρκετινγκ που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.
  • Ερευνητικό Έργο: Μια ευκαιρία να αναλάβετε ένα σημαντικό κομμάτι αυτοδιαχειριζόμενης έρευνας σε μια περιοχή που σας ενδιαφέρει. Θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε προαιρετική εργασιακή εμπειρία στο πλαίσιο της μονάδας του Έργου Έρευνας, με την προϋπόθεση ότι θα έχετε συνέντευξη και διαθεσιμότητα. Αυτή η εμπειρία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενημερώσει το έργο σας.

Προδιαγραφές προγράμματος

Οι προδιαγραφές του προγράμματος παρέχουν οριστικά αρχεία των διδακτορικών τίτλων του Πανεπιστημίου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας. Κάθε μάθημα που οδηγεί σε βραβείο BU έχει προδιαγραφή προγράμματος που περιγράφει τους στόχους, τη δομή, το περιεχόμενο και τα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς και τις μεθόδους διδασκαλίας, εκμάθησης και αξιολόγησης.

Καριέρα

Αυτό το μάθημα σας δίνει την ευκαιρία να μάθετε σε ένα περιβάλλον που συγκεντρώνει προσωπικό και φοιτητές από όλο τον κόσμο που θα σας προσφέρει την πρωτοπορία στον κλάδο για να είστε μελλοντικός ηγέτης στον τομέα της εμπειρογνωμοσύνης σας.

Μερικοί από τους πτυχιούχους της διαχείρισης μάρκετινγκ αναλαμβάνουν τώρα ρόλους όπως:

  • Βοηθος λογηστηριου
  • Βοηθός αγοραστή
  • Εκπαιδευόμενος διαχείρισης επιχειρήσεων
  • Συντονιστής
  • Εμπορία.

Οι βιομηχανίες εργάστηκαν

  • Χρηματοδότηση
  • Εμπορία
  • Ανθρώπινο δυναμικό
  • Επιχείρηση
  • Διαχείριση.

Περαιτέρω μελέτη

Αν θέλετε να συνεχίσετε τις σπουδές σας μετά την επίτευξη του Master's, μπορείτε να εξετάσετε το φάσμα των διδακτορικών προγραμμάτων.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση February 10, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Ιαν. 2019
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
12 - 18 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
9,500 GBP
Ηνωμένο Βασίλειο / ΕΕ / Νησιά της Μάγχης: £ 9.500 Διεθνείς (εκτός ΕΕ): £ 14.750
Locations
Ηνωμένο Βασίλειο - Poole, England
Ημερομηνία Έναρξης : Ιαν. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Ιαν. 2019
Ηνωμένο Βασίλειο - Poole, England
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Σεπτ. 2019
Ηνωμένο Βασίλειο - Poole, England
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών