MSc στο Διεθνές Μάρκετινγκ Μόδας

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Διεθνές Μάρκετινγκ Μόδας του Heriot-Watt είναι ένα καθιερωμένο και σεβαστό πρόγραμμα που σχεδιάστηκε για να σας εξοπλίσει με τις τεχνικές και τις πρακτικές που απαιτούνται για μια καριέρα στον διεθνή τομέα της μόδας.

Διάρκεια προγράμματος

  • MSc - 12 μήνες πλήρους απασχόλησης? 24 μήνες με μερική απασχόληση
  • PG Diploma - 9 μήνες πλήρους απασχόλησης. 21 μήνες με μερική απασχόληση

Διαπίστευση

Το Πρόγραμμα αυτό είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM), υποδεικνύοντας ότι η διδασκαλία και η αξιολόγησή μας πληρούν τα αυστηρά πρότυπα του CIM όσον αφορά το περιεχόμενο, το πεδίο εφαρμογής και τα μαθησιακά αποτελέσματα.

Ως αποτέλεσμα, όλοι οι πτυχιούχοι του MSc International Marketing Μάρκετινγκ αποκομίζουν απαλλαγή από δύο υπομονάδες CIM: την ενότητα Marketing Level Certificate και το CIM Diploma Level Strategic Marketing module. Η απαλλαγή αυτή παρέχεται χωρίς επιπλέον χρέωση και μειώνει το κόστος άσκησης αυτού του κύρους επαγγελματικού προσόντος μέχρι και £ 400. Στους μαθητές δίνεται επίσης η ευκαιρία να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις δικτύωσης CIM που πραγματοποιούνται στην πανεπιστημιούπολη και στο Εδιμβούργο και τη Γλασκόβη.

Περιεχόμενο μαθήματος

Το πρόγραμμα International Marketing Μάρκετινγκ (IFM) επεκτείνει την υπάρχουσα γνώση της διαδικασίας μάρκετινγκ για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων που απαιτούνται για μια καριέρα μάρκετινγκ στον διεθνή τομέα της μόδας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει οκτώ μαθήματα που διδάσκονται και μια διατριβή με βάση την έρευνα. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν

  • Σύγχρονοι καταναλωτές στη μόδα - εξετάζει τα κίνητρα και τις προοπτικές των καταναλωτών μόδας σε διάφορες διεθνείς τοποθεσίες.
  • Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ - προσδιορίζει τις επιλογές στις στρατηγικές μάρκετινγκ για τοπικές και διεθνείς μάρκες, εστιάζοντας στη λειτουργία μιας παγκόσμιας επιχείρησης.
  • Marketing Logistics - εξηγεί πώς να αποκτήσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο διεθνές περιβάλλον διανομής καναλιών Omni.
  • Νέα Ανάπτυξη Προϊόντων - εντοπίζει τις διαδικασίες και τις προκλήσεις της ανάπτυξης νέων προϊόντων μόδας. Αυτό το μάθημα παραδίδεται στη σχολή μόδας και κλωστοϋφαντουργίας από κορυφαίους ειδικούς στην κατασκευή ενδυμάτων και τα χαρακτηριστικά των υφασμάτων και περιλαμβάνει μια επίσκεψη στη βιομηχανία.
  • Branding and Communications in Fashion - θεωρεί τη δύναμη των μαρκών και βοηθά τους μαθητές να κυριαρχήσουν τις βασικές αρχές της διαχείρισης της μάρκας μόδας.
  • Έρευνα Φιλοσοφία και πρακτική - παρέχει κατάρτιση στη συλλογή δεδομένων και την ανάλυση για τους ρόλους στην καταναλωτική διορατικότητα και την επιχειρηματική συμβουλευτική και σας προετοιμάζει για τη διατριβή.
  • Προκαταβολές στο ψηφιακό μάρκετινγκ - εξετάζει τις τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ συμπεριλαμβανομένης της gamification, της διαχείρισης της κοινότητας μάρκας και του μάρκετινγκ συνεργατών.
  • Fashion Purchasing and Merchandising - που διδάσκονται από ειδικούς της Σχολής μόδας και κλωστοϋφαντουργίας, το μάθημα αυτό εξηγεί τις λειτουργίες αγοράς και εμπορευματοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής προμηθευτών, διαπραγμάτευσης και αξιολόγησης της απόδοσης.

Το καλοκαίρι η διατριβή του Μεταπτυχιακού σας δίνει τη δυνατότητα να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας σε ένα θέμα της επιλογής σας συλλέγοντας και αναλύοντας δεδομένα από εταιρείες ή καταναλωτές σε ένα διεθνές περιβάλλον μάρκετινγκ μόδας που σχετίζεται άμεσα με τις φιλοδοξίες σας. Προηγούμενοι φοιτητές στο πρόγραμμα IFM έχουν διδαχθεί διατριβές σε θέματα όπως:

  • Η άνοδος των νέων επιρροών μόδας - Μια συγκριτική ματιά στους bloggers της μόδας και επίδραση των διασημοτήτων στις τάσεις της μόδας σε όλη την περιοχή.
  • Χρήση των κοινωνικών μέσων (Instagram) για τα αθλητικά / αθλητικά προϊόντα.
  • Υπεύθυνη πολυτέλεια: Η σημασία των πρωτοβουλιών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην οικοδόμηση της κεφαλαιακής επάρκειας των εμπορικών σημάτων στα πολυτελή προϊόντα
  • Η χρήση παλαιότερων μοντέλων σε διεθνείς εκστρατείες μόδας.

Δέσμευση με τον κλάδο λιανικής της μόδας

Η αφοσίωση στον παγκόσμιο κλάδο λιανικής πώλησης της μόδας αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα του προγράμματος IFM. Κάθε χρόνο στους σπουδαστές προσφέρεται μια σειρά επισκέψεων στον κλάδο για τη διευκόλυνση της άμεσης συμμετοχής στον τομέα της μόδας. Είναι πολύ ωφέλιμο να καθοδηγείται από έναν κορυφαίο υπάλληλο της βιομηχανίας όπως ο Γιώργος Ντέιβις ο οποίος έχει εκτεταμένες γνώσεις για το λιανικό εμπόριο της μόδας.

Διεθνείς δεξιότητες και δεξιότητες μάρκετινγκ μόδας

Οι ικανότητές σας στο μάρκετινγκ θα αναπτυχθούν μέσω της εκμάθησης μελετών περιπτώσεων, της άμεσης αλληλεπίδρασης με τη βιομηχανία και των εκτιμήσεων που εστιάζονται στη βιομηχανία Τα καινοτόμα μαθήματα με βάση τις ομάδες και τα ατομικά μαθήματα θα σας οδηγήσουν να μετατρέψετε τη θεωρία σε λύσεις μάρκετινγκ μόδας και να επιδείξετε δεξιότητες στη διαχείριση του χρόνου, την ηγεσία της ομάδας, τη διαχείριση πληροφοριών και τις προφορικές, γραπτές και ψηφιακές επικοινωνίες. Οι φετινοί φοιτητές IFM κέρδισαν εμπειρία σε:

  • Δημιουργία ενός Vlog για την επικοινωνία των βασικών μηνυμάτων με έναν αυθεντικό τρόπο και στη συνέχεια να αξιολογήσει τον τρόπο επαναχρησιμοποίησης του περιεχομένου σε ένα podcast.
  • Σχεδίαση και μαγνητοσκόπηση διαφημίσεων μάρκας μόδας.
  • Ανάπτυξη σχεδίου αγορών και εμπορευμάτων.
  • Αποσυναρμολογήστε τα ενδύματα για να καταλάβετε πώς θα μπορούσαν να αναδιαμορφωθούν σε διαφορετικά σημεία τιμών.
  • Οι επιδιωκόμενες μεταβιβάσιμες δεξιότητες που κερδίζετε μέσω αυτού του προγράμματος θα σας τοποθετήσουν ως έναν ελκυστικό υποψήφιο για τους εργοδότες. Οι προηγούμενοι μαθητές έχουν προχωρήσει σε ρόλους όπως η εμπορία, οι δημόσιες σχέσεις και το λιανικό εμπόριο.

Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας

Όταν τα αγγλικά δεν ήταν το μέσο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι υποψήφιοι πρέπει να επιδεικνύουν γλωσσική επάρκεια ισοδύναμη με το IELTS 6.5 (με όλα τα στοιχεία να έχουν περάσει στο 6.0 ή παραπάνω). Οι υποψήφιοι που έχουν ολοκληρώσει τη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία. Απαιτείται ελάχιστη ετήσια μελέτη πλήρους φοίτησης στα αγγλικά.

Προθεσμία εφαρμογής

Το πανεπιστημιακό μας κέντρο στο Ντουμπάι λειτουργεί μια κυλιόμενη διαδικασία εισαγωγής καθόλη τη διάρκεια του έτους: μόλις ολοκληρωθεί η πρόσληψη, αρχίζουμε να δεχόμαστε αιτήσεις για την επόμενη. Μπορείτε επίσης να αναβάλλετε την ημερομηνία έναρξης για ένα έτος.

Οι περισσότεροι σπουδαστές εφαρμόζουν 6-10 μήνες πριν από την επιλεγμένη πρόσληψή τους. Μπορούμε να δεχτούμε αιτήσεις μέχρι 3 εβδομάδες πριν από την έναρξη κάθε πρόσληψης, αλλά θα πρέπει να σημειώσετε ότι μια καθυστερημένη υποβολή αιτήσεων θα σημαίνει σχεδόν βεβαίως καθυστέρηση στην παροχή βασικών διοικητικών υπηρεσιών, όπως η κάρτα φοιτητικής εγγραφής (χωρίς την οποία δεν θα είστε δυνατότητα πρόσβασης στη βιβλιοθήκη ή σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες).

Τελευταία ενημέρωση Σεπτέμβριος 2019

Σχετικά με τη Σχολή

Pioneering British education in Dubai, with highly acclaimed degree programmes that meet the specific demands of local business and industry.

Pioneering British education in Dubai, with highly acclaimed degree programmes that meet the specific demands of local business and industry. Διαβάστε Λιγότερα
Ακαδημαϊκή Πόλη

FAQ

Άλλη