Σε μια περίοδο άνευ προηγουμένου παγκόσμιων αλλαγών, η συμπεριφορά των καταναλωτών, τα δεδομένα και η ανάλυση είναι βασικά για την ανάπτυξη στρατηγικών που είναι προσαρμόσιμες και καθοδηγούνται από τον πελάτη, οι οποίες συνδέουν δεδομένα και πληροφορίες με τεχνικές μάρκετινγκ.
Το MSc in Marketing Analytics δίνει στους ταλαντούχους νέους κατόχους πτυχίου Bachelor μια ισχυρή αναλυτική όρεξη για τα ποσοτικά και αναλυτικά εργαλεία και την τεχνογνωσία για τη λήψη ορθών αποφάσεων μάρκετινγκ.
Σε αυτό το πρόγραμμα διάρκειας 18 μηνών, το οποίο διδάσκεται εξ ολοκλήρου στα αγγλικά, θα καλύψετε μια σειρά θεμάτων και τεχνικών που θα σας επιτρέψουν να γίνετε αποτελεσματικός ηγέτης στον τομέα της ανάλυσης και του μάρκετινγκ - από την εμπειρία πελατών και τις στρατηγικές ψηφιακής επιχειρηματικής μοντελοποίησης έως την ανάλυση συναισθήματος και την ανάλυση ψηφιακού μάρκετινγκ ‒ χρήση λογισμικού και πλατφορμών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των Python, Tableau και Google Analytics.