MSc Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία

Royal Holloway University of London

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MSc Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία

Royal Holloway University of London

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε άτομα που επιθυμούν να ακολουθήσουν μια καριέρα ως επιχειρηματίας, είτε πρόκειται για την ίδρυση νέας οργάνωσης είτε για την ανάπτυξη επιχειρηματικών και καινοτόμων σχεδίων στο πλαίσιο των υφιστάμενων οργανισμών. Θα είστε εξοπλισμένοι με έναν εξειδικευμένο και σε βάθος κατανόηση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μαζί με τις πρακτικές δεξιότητες, ενισχύοντας την απασχολησιμότητά σας.

Το μάθημα βασίζεται στο υψηλότερο επίπεδο θεωρίας και πρακτικής σε αυτόν τον τομέα και στηρίζεται στην εκτεταμένη ερευνητική και διδακτική εμπειρία των ακαδημαϊκών στην Σχολή Διοίκησης. Το περιεχόμενο αυτού του μαθήματος ενημερώνεται συνεχώς για να αντικατοπτρίζει σύγχρονα ζητήματα και τομείς ενδιαφέροντος, όπως η διαχείριση της οικογενειακής επιχείρησης, η επιχειρηματικότητα και η παροχή συμβουλών και η κοινωνική επιχειρηματικότητα.

Με την αποφοίτησή σας θα έχετε μια κριτική αντίληψη της επιχειρηματικότητας και της έρευνας καινοτομίας, μια εκτίμηση των επιπτώσεων της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας και των διαδικασιών και πρακτικών σε όλα τα επίπεδα. Θα εξετάσετε τη δημιουργία επιχειρήσεων, την καινοτομία, τη συμβουλευτική, τον οικονομικό σχεδιασμό, το επιχειρηματικό μάρκετινγκ, την κοινωνική επιχειρηματικότητα και τη διαχείριση της οικογενειακής επιχείρησης.

Το μάθημά μας εμπλουτίζεται με τις γνώσεις και την εμπειρογνωμοσύνη που μοιράζονται οι ομιλητές που επισκέπτονται, μεταξύ των οποίων επιχειρηματίες που έχουν επιτυχημένες και σε πολλές περιπτώσεις πολύ καινοτόμες επιχειρήσεις.

Ως φοιτητής της Σχολής Διοίκησης θα συμμετάσχετε σε ένα πνευματικά διεγερτικό, φιλικό και υποστηρικτικό ερευνητικό περιβάλλον και, σε στενή συνεργασία με το έμπειρο και έμπειρο ακαδημαϊκό προσωπικό μας, θα είστε σε θέση να υλοποιήσετε τις δυνατότητές σας.

  • Εξαιρετική θέση για να είναι επιτυχημένος ιδιοκτήτης επιχείρησης ή διαχειριστής, αποκτώντας βαθιά γνώση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας, σε συνδυασμό με ένα πρακτικό σύνολο δεξιοτήτων και την έναρξη ενός αποτελεσματικού επιχειρηματικού δικτύου.
  • Ευκαιρία υποτροφιών με τον Santander, ο οποίος προσφέρει μια απαλλαγή από τα δίδακτρα ύψους £ 5.000.
  • Ευελιξία να προσαρμόσετε τις σπουδές σας ώστε να ταιριάζουν στις συγκεκριμένες περιοχές ενδιαφέροντος, όπως οι επικοινωνίες μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η λογιστική.
  • Εξαιρετική έρευνα. Το Royal Holloway βρίσκεται στο κορυφαίο 25% των πανεπιστημίων του Ηνωμένου Βασιλείου για έρευνα που χαρακτηρίζεται ως «κορυφαία στον κόσμο» και «διεθνώς εξαιρετική».
  • Τελευταίες σκέψεις και συναρπαστικές πνευματικές προκλήσεις που παρέχονται από ακαδημαϊκούς που βρίσκονται στα σύνορα των υποκειμένων τους.
  • Εμπνευσμένη διεθνής κοινότητα. Το 60% των φοιτητών μας προέρχονται από το εξωτερικό, με περισσότερες από 130 χώρες να εκπροσωπούνται στο φοιτητικό σώμα του Royal Holloway.

Δομή μαθημάτων

Βασικές ενότητες

Δημιουργία Επιχειρηματικών Επιχειρήσεων και Οικονομικός Προγραμματισμός

Αυτή η ενότητα θα σας παρουσιάσει τις βασικές θεωρίες και πρακτικές που σχετίζονται με τον επιχειρηματικό σχεδιασμό και την επιχειρηματική διαδικασία εκκίνησης. Θα εξετάσετε την ανακάλυψη επιχειρηματικών ευκαιριών, την ανάπτυξη και αξιολόγηση επιχειρηματικών ιδεών, το σχηματισμό ιδρυτικών ομάδων και τον τρόπο προετοιμασίας ενός επιχειρηματικού σχεδίου.

Καινοτομία

Σε αυτή την ενότητα θα εξερευνήσετε την επιχειρηματική καινοτομία στο πλαίσιο νέων επιχειρήσεων και επιχειρήσεων, συζητώντας πώς οι αλλαγές στην τεχνολογία της πληροφορίας, τις αγορές και την κοινωνία επηρεάζουν την εμφάνιση νέων επιχειρηματικών μοντέλων, προϊόντων και υπηρεσιών. Θα εξετάσετε τις πηγές καινοτομίας και δημιουργικότητας, την καινοτόμο οργάνωση, την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, τα δίκτυα και πολιτικές καινοτομίας, τη διαχείριση της γνώσης και την καινοτομία στο παγκόσμιο πλαίσιο για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Επιχειρηματικό μάρκετινγκ

Αυτή η ενότητα θα σας δώσει μια εισαγωγή στα βασικά θέματα του μάρκετινγκ, εστιάζοντας στο πώς οι μικρές και επιχειρηματικές οργανώσεις με περιορισμένη αγορά πόρων και προωθούνται οι ίδιοι. Θα αναπτύξετε μια κατανόηση της πώλησης και της διαπραγμάτευσης, της ανάλυσης αγοράς και της κατάτμησης των πελατών, της συμπεριφοράς των καταναλωτών, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, αξιοποιώντας τους περιορισμένους πόρους μάρκετινγκ, τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και τη δημιουργία εμπορικών σημάτων.

Επιχειρηματικότητα και Συμβουλευτική

Σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση των βασικών πτυχών της επιχειρηματικότητας. Θα εξετάσετε τη διαδικασία επιχειρηματικότητας, τις βασικές διαφορές μεταξύ των μεγάλων εταιρειών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τις δυνατότητες χρηματοδότησης που διατίθενται για τις νεοϊδρυόμενες και τις αναπτυσσόμενες εταιρείες. Θα εξετάσετε τους εμπορικούς φραγμούς, την ανάπτυξη και τις επιδόσεις, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στον ρόλο της εκκίνησης και της επιχειρηματικής δραστηριότητας στους τομείς υψηλής τεχνολογίας και βιοφαρμακευτικής περίθαλψης.

Μέθοδοι προετοιμασίας και έρευνας της διατριβής

Σε αυτή την ενότητα, θα αναπτύξετε τις αναλυτικές και τεχνικές δεξιότητες έρευνας σας έτσι ώστε να είστε καλύτερα προετοιμασμένοι να αναλάβουν τις εργασίες και τη διατριβή σας. Θα εξετάσετε τις προσεγγίσεις της έρευνας διαχείρισης και τις υποθέσεις στις οποίες βασίζονται και θα εξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο αξιολογείτε κριτικά τις πηγές πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Θα εξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο θα επιλέξετε κατάλληλες μεθόδους ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας για τη συλλογή δεδομένων και την επακόλουθη ανάλυση και τον τρόπο διεξαγωγής της έρευνας με συστηματικό και κριτικό αντανακλαστικό τρόπο. Θα αναλύσετε επίσης τις δεοντολογικές επιπτώσεις των ερευνητικών ερευνών και τις επιπτώσεις τους στα ευρήματα.

Ανεξάρτητο Επιχειρηματικό Έργο

Σε αυτήν την ενότητα Capstone, θα σας δοθεί ένα θέμα, που προέρχεται από τα τρέχοντα θέματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, και θα πρέπει να προσδιορίσετε και να επιλέξετε ένα οργανωτικό ή βιομηχανικό πλαίσιο. Θα πρέπει να αναλάβετε μια ουσιαστική αναθεώρηση των δευτερευουσών πηγών, που θα περιλαμβάνει τόσο ακαδημαϊκά περιοδικά όσο και δημοσιεύσεις του κλάδου. Χρησιμοποιώντας σχετικές τεχνικές έρευνας αγοράς, θα πραγματοποιήσετε μια ουσιαστική και μοναδική πρωτογενή ερευνητική μελέτη, παρέχοντας μια κριτική ανάλυση βασικών στοιχείων. Θα σας ζητηθεί να κάνετε αιτιολογημένες και εφικτές διαχειριστικές προτάσεις, να συντάξετε μια σύνοψη και να παρουσιάσετε μια παρουσίαση για να γνωστοποιήσετε τα ευρήματά σας.

Προαιρετικές ενότητες

Εκτός από αυτές τις υποχρεωτικές μονάδες μαθήματος, υπάρχουν διαθέσιμες ορισμένες προαιρετικές μονάδες μαθήματος κατά τη διάρκεια των σπουδών σας. Τα παρακάτω είναι μια επιλογή προαιρετικών μονάδων μαθήματος που είναι πιθανόν να είναι διαθέσιμες. Σημειώστε ότι παρόλο που το Ακαδηίο θα κρατήσει τις αλλαγές στο ελάχιστο, μπορούν να προσφερθούν νέες μονάδες ή να ανακληθούν οι υπάρχουσες μονάδες, για παράδειγμα, ως απάντηση σε μια αλλαγή στο προσωπικό. Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν εάν πρέπει να γίνουν σημαντικές αλλαγές.

Διαχείριση Οικογένειας και Μικρών Επιχειρήσεων

Σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση των προκλήσεων και των ευκαιριών των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ). Θα θεωρήσετε τις οικογενειακές επιχειρήσεις ως έναν ξεχωριστό τύπο οργάνωσης, εξετάζοντας τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους. Θα εξετάσετε τον επιπολασμό και την οικονομική συμβολή των οικογενειακών επιχειρήσεων, καθώς και ζητήματα διακυβέρνησης, στρατηγικής διαχείρισης, διαδοχής, αλλαγής και δημιουργίας αξίας από διαγενεακή άποψη, καθώς και σχέσεων και συγκρούσεων μεταξύ των μελών της οικογένειας.

Ηθική και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα

Σε αυτή την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση του ρόλου των επιχειρήσεων στη σύγχρονη κοινωνία από μια ηθική προοπτική. Θα εξετάσετε διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των πολυεθνικών που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο, των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, των κοινωνικών επιχειρήσεων και των οικογενειακών επιχειρήσεων. Θα εξετάσετε τα θέματα σε αυτούς τους οργανωτικούς τύπους και θα διατυπώσετε ηθικά επιχειρήματα από μια σειρά από προοπτικές, επικρίνοντας εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, του δίκαιου εμπορίου και της μικροχρηματοδότησης.

Βιωσιμότητα και λογιστική

Σε αυτή την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση των σύγχρονων ζητημάτων στη θεωρία και την πρακτική της λογιστικής βιωσιμότητας και της λογοδοσίας. Θα διερευνήσετε τις φιλοσοφικές βάσεις της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της λογιστικής βιωσιμότητας και θα εξετάσετε τους ρόλους της εμπλοκής των ενδιαφερομένων και του διαλόγου, συμπεριλαμβανομένων των κινήτρων για κοινωνική και περιβαλλοντική αναφορά. Θα εξετάσετε επίσης τη δυνατότητα υποβολής εκθέσεων για τη βιωσιμότητα σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ), την πλήρη λογιστική επίπτωση και το ρόλο των σιωπηλών και σκιωδών λογαριασμών στη βιωσιμότητα.

Θέματα Επικοινωνίας στη Λογιστική

Σε αυτή την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση των σύγχρονων θεμάτων σχετικά με τη θεωρία και την πρακτική της επικοινωνίας στη λογιστική. Θα εξετάσετε τη φύση του διεθνούς περιβάλλοντος υποβολής εκθέσεων, εξετάζοντας τους ρόλους, τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των αναγνωστών και εμπειρογνωμόνων των οικονομικών εκθέσεων. Θα εξετάσετε πώς δημιουργούνται οι εμφανίσεις μέσω της χρήσης γραφημάτων, αφηγήσεων και εικόνων και του ρόλου της πειραματικής έρευνας. Επίσης, θα εξερευνήσετε τις προοπτικές ρητορικής, λογοτεχνίας και πολιτιστικής θεωρίας στην κριτική μελέτη των εγγράφων χρηματοοικονομικής πληροφόρησης και θα εξετάσει μελέτες περιπτώσεων σχετικά με διάφορες πρακτικές διεθνών αναφορών.

Υπηρεσίες Marketing

Σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση του τρόπου με τον οποίο ο ρόλος του μάρκετινγκ υπηρεσιών αλλάζει στην κοινωνία και τους μεταβαλλόμενους παράγοντες που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ για οργανισμούς. Θα εξετάσετε τις διαφορές μεταξύ των υπηρεσιών και των αγαθών, τα βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ των υπηρεσιών, τη διαδικασία παροχής υπηρεσιών και την εφαρμογή και διαχείριση κερδοφόρων στρατηγικών υπηρεσιών.

Τέχνη Marketing

Αυτή η ενότητα θα σας εισάγει στις βασικές θεωρίες και πρακτικές μάρκετινγκ που απαιτούνται για την επιτυχή λειτουργία των γκαλερί τέχνης. Θα εξετάσετε πώς καταναλώνεται η τέχνη, οι καταναλωτές της και πώς λειτουργούν οι οργανώσεις των τεχνών σε όλους τους ιδιωτικούς, δημόσιους και εθελοντικούς τομείς. Θα εξετάσετε τις ιδιαιτερότητες του «μάρκετινγκ για τις τέχνες», όπως η ανάπτυξη του κοινού, η εταιρική χορηγία και η φιλανθρωπία, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζονται παράλληλα με τα συμβατικά προβλήματα μάρκετινγκ, όπως τμηματοποίηση, στόχευση, τοποθέτηση, branding, διαμεσολάβηση και προωθήσεις. Θα εξετάσετε επίσης τα μέσα χρηματοπιστωτικής επένδυσης για θεάτρου, κινηματογράφου και τέχνης και τον ρόλο της θεσμικής κριτικής από τους σύγχρονους καλλιτέχνες.

Επικοινωνίες μάρκετινγκ

Σε αυτήν την ενότητα, θα εξετάσετε τα βασικά μέσα επικοινωνίας μάρκετινγκ - διαφήμιση, προώθηση, δημόσιες σχέσεις, ομάδες άμεσης μάρκετινγκ και πωλήσεων. Θα αναπτύξετε μια κατανόηση του σύγχρονου περιβάλλοντος των μέσων ενημέρωσης και πώς αυτό επηρεάζει τις προσπάθειες των εμπόρων να επικοινωνούν με τους ενδιαφερόμενους. Θα εξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο οι επικοινωνίες πρέπει να προσαρμοστούν στο τμήμα της αγοράς και θα εξετάσετε τον αντίκτυπο των επικοινωνιακών πολιτισμών, ιδιαίτερα στο εξωτερικό, στην είσοδο στην αγορά.

Κατανάλωση, Αγορές και Καλλιέργειες

Σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση των ευρύτερων κοινωνικο-πολιτιστικών θεμάτων που σχετίζονται με την πρακτική μάρκετινγκ στον 21ο αιώνα. Θα εξετάσετε τις αλληλεπιδράσεις που συμβαίνουν μεταξύ της αγοράς, των καταναλωτών και της αγοράς, εστιάζοντας στο πώς συγκεκριμένες εκδηλώσεις του πολιτισμού αποτελούνται, διατηρούνται και μετασχηματίζονται από ευρύτερες δυνάμεις όπως πολιτιστικές αφηγήσεις, μύθους, ιδεολογίες και βασίζονται σε συγκεκριμένες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες και συστήματα αγοράς. Θα ασχοληθείτε με σύνθετες θεωρητικές έννοιες, συμπεριλαμβανομένης της θεωρίας καταναλωτικής κουλτούρας, της συμβολικής κατανάλωσης και της παραγωγής του πολιτισμού.

Διδασκαλία και αξιολόγηση

Τα μαθήματα είναι αλληλεπιδραστικά, συνήθως προσφέρουν ένα σεμινάριο-υπόβαθρο βασικών θεωριών και αρχών στο πρώτο μέρος, και πιο πρακτικές δραστηριότητες, ασκήσεις και ομαδικές συζητήσεις στο δεύτερο μέρος των διαλέξεων. Οι προσκεκλημένες διαλέξεις προσκαλούνται σε διαφορετικές τάξεις για να δώσουν στους μαθητές μια πραγματική εμπειρία στην επιχειρηματικότητα. Η συμμετοχή των μαθητών στην τάξη αποτελεί βασική αρχή για τη μάθηση.

Εκτός της αίθουσας διδασκαλίας, στο φθινοπωρινό όρο διοργανώνουμε εκδρομές σε επιχειρηματικό κόμβο και την άνοιξη διοργανώνουμε ένα ταξίδι σε μια μικρή επιχείρηση. Αυτές παρέχουν περισσότερες ευκαιρίες για επίσκεψη και μάθηση από πραγματικούς επιχειρηματίες στο περιβάλλον τους, δίνοντας περισσότερες ευκαιρίες για να προωθήσουν τις ιδέες τους μετά τις σπουδές τους. Επιπλέον, οι δραστηριότητες επιχειρηματικότητας από τις φοιτητικές κοινωνίες στην πανεπιστημιούπολη θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στη διαδικασία διδασκαλίας για τη γεφύρωση της θεωρίας και της πρακτικής.

Εκτίμηση

Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με ποικίλες μεθόδους. Στην τάξη, θα συμμετάσχετε σε διάφορες δραστηριότητες, προσομοιώσεις, συζητήσεις περί μελέτης περιπτώσεων και παρουσιάσεις, όπου θα λάβετε άμεση ανατροφοδότηση από τους διδάσκοντες.

Οι επίσημες αξιολογήσεις περιλαμβάνουν τα μαθήματα υπό μορφή ατομικών ή ομαδικών εργασιών, αλλά και παρουσιάσεις, αφίσες ή δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου, ανάλογα με το μάθημα. Οι εξετάσεις είναι προς την περίοδο των εξετάσεων του Μαΐου και μια δοκιμασία στην τάξη θα μπορούσε να λάβει χώρα κατά τις τελευταίες εβδομάδες κάθε κύκλου μαθημάτων.

Μετά τη διδασκαλία, στους φοιτητές θα δοθεί ένας επόπτης που θα τους καθοδηγήσει μέσω ενός Ανεξάρτητου Επιχειρηματικού Έργου Έρευνας. Οι φοιτητές του έτους θα διατεθούν σε ένα μέντορα που θα παρακολουθήσει την πρόοδο και την εργασία τους, βοηθώντας τους να διατηρήσουν ένα ημερολόγιο και να γράψουν ένα παρόμοιο τελικό σχέδιο. Αυτό το τελικό πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσετε να μάθετε ιδέες και ιδέες στην πράξη σε ένα πραγματικό επιχειρηματικό πλαίσιο μέσω έρευνας και ανάλυσης.

Προυποθέσεις εισόδου

Κριτήρια συμμετοχής:

Ηνωμένο Βασίλειο 2: 2 (Τιμές) ή ισοδύναμο.

Θα ληφθούν υπόψη τα σχετικά επαγγελματικά προσόντα και η σχετική πείρα σε μια συνδεδεμένη περιοχή.

Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για:

  • φοιτητές από το υπόβαθρο διαχείρισης ή από άλλους κλάδους - τις τέχνες και τις κοινωνικές επιστήμες (π.χ. ψυχολογία, κοινωνιολογία και οικονομία), καθώς και την επιστήμη και τη μηχανική.
  • ώριμοι φοιτητές με καλή αρχική και επαγγελματική εμπειρία.
  • όσοι έχουν μελετήσει εναλλακτικούς κλάδους της διοίκησης ή της επιχείρησης θα πρέπει να πάρουν τη μονάδα «Θεμέλια της Μοντέρνας Διοίκησης» κατά την Εβδομάδα Εισαγωγής για να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις που απαιτούνται για αυτό το μάθημα.

Ένας επιτυχημένος υποψήφιος συνήθως:

  • να είναι μια πρωτοβουλία αυτο-εκκίνησης, επιχειρηματικότητας και επίδειξης
  • έχουν έντονο ενδιαφέρον για την επιχειρηματικότητα
  • έχουν καλές γραπτές, λεκτικές και δεξιότητες παρουσίασης
  • να είναι σε θέση να καθορίσει και να εκπληρώσει τους στόχους
  • να είναι ικανός και επαγγελματικός
  • να είναι σε θέση να εργαστεί καλά τόσο ανεξάρτητα όσο και με άλλους

Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας:

IELTS 6.5 συνολικά, με ελάχιστο όριο 6,0 σε όλες τις υποπεριοχές. Για ισοτιμίες, δείτε εδώ.

Εάν χρειάζεστε την Royal Holloway για να χρηματοδοτήσετε τη μελέτη σας στο Ηνωμένο Βασίλειο, το IELTS σας πρέπει να είναι μια δοκιμασία Secure English Language (SELT) που έχει εγκριθεί από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η μελλοντική καριέρα σου

Με την απόκτηση πτυχίου Master στο επιχειρηματικό πνεύμα από την Royal Holloway, θα έχετε μεγάλη απασχόληση και θα έχετε ποικίλες διαδρομές σταδιοδρομίας, όπως: ανάπτυξη προϊόντων / έρευνα, επιχειρηματικό σχεδιασμό, ανάπτυξη και επιχειρησιακή / στρατηγική διαχείριση σε υπάρχουσες επιχειρήσεις, δημιουργία νέων επιχειρήσεων, υποστήριξη και συμβουλές επιχειρήσεων ή ειδίκευση στην πολιτική για την επιχειρηματικότητα, την έρευνα και την εκπαίδευση. Θα έχετε επίσης μια σταθερή βάση για να συνεχίσετε τις διδακτορικές σπουδές.

Τέλη και χρηματοδότηση

Δίδακτρα φοιτητών στο σπίτι και στην ΕΕ 2018/19 *: £ 10.400

Διεθνές Δίδακτρο φοιτητών ανά έτος 2018/19 *: £ 17.500

Άλλα βασικά έξοδα **: Δεν υπάρχει ενιαίο σχετικό κόστος μεγαλύτερο από £ 50 ανά τεμάχιο σε αυτό το μάθημα

* Αυτά τα δίδακτρα ισχύουν για τους φοιτητές που εγγράφονται με πλήρη απασχόληση. Οι φοιτητές που σπουδάζουν με μερική απασχόληση επιβαρύνονται με ένα κατ 'αναλογίαν αμοιβή διδάκτρων, που συνήθως ισοδυναμεί με το ήμισυ περίπου της αμοιβής πλήρους απασχόλησης.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση January 8, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Αυγ. 2018
Duration
Διάρκεια
1 Έτος
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
17,500 GBP
Locations
Ηνωμένο Βασίλειο - Λονδίνο, Αγγλία
Ημερομηνία Έναρξης: Αυγ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Αυγ. 2018
Ηνωμένο Βασίλειο - Λονδίνο, Αγγλία
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Price
Διεθνή φοιτητικά δίδακτρα ανά έτος 2018/19