MSc Fashion και Lifestyle Marketing
British School of Fashion
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 8.400 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Πλήρης απασχόληση Φροντηστήρια Διεθνές (εκτός Ευρώπης): £ 12600 / Μέση Μερική Απασχόληση, Ετήσιο Δίδακτρο Αρχική (συμπεριλαμβανομένης της Σκωτίας και της Ευρώπης): £ 2800; Μέσος Μερική Απασχόληση, Ετήσιος Διδακτορικός Διεθνής (έξω
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Πρόγραμμα που επικεντρώνεται στο μέλλον και διερευνά τη μεταβαλλόμενη βιομηχανία μόδας και την ενσωμάτωση της μόδας και του τρόπου ζωής.
Η βιομηχανία της μόδας είναι δυναμική, όπου ορισμένοι τομείς αντιμετωπίζουν μια επιβράδυνση των πωλήσεων καθώς οι καταναλωτές μετατοπίζουν τις δαπάνες τους προς αγαθά και εμπειρίες τρόπου ζωής.
Για να αποκατασταθεί αυτό, εμφανίστηκαν μάρκες για τον τρόπο ζωής στην αγορά, όπου η μόδα πωλείται παράλληλα, για παράδειγμα, με τα τεχνολογικά προϊόντα, τα ρολόγια και τα οικιακά σκεύη μαζί με εμπειρίες στο κατάστημα, όπως μαθήματα γιόγκα. Αυτά τα εμπορικά σήματα αποτελούν παραδείγματα προϊόντων ή υπηρεσιών που ενσωματώνουν τα ενδιαφέροντα και τις στάσεις ενός ατόμου και επιδιώκουν να εμπνεύσουν και να καθοδηγήσουν τον τρόπο ζωής του καταναλωτή.
Το πρόγραμμα MSc Fashion and Lifestyle Marketing έχει σχεδιαστεί για φοιτητές που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με την ανάπτυξη εμπορικών σημάτων, την αγορά, την εμπορία, την εμπορία ψηφιακών και κοινωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας, τη διοργάνωση της λιανικής εμπειρίας, τη σχεδίαση και τη λήψη αποφάσεων και την κατανόηση του συνδεδεμένου καταναλωτή.
Με βάση τις πιο πρόσφατες έρευνες στον τομέα, οι σπουδαστές θα γίνουν ειδικοί στη διαχείριση του σχεδιασμού και την ανάλυση τάσεων, το branding, το βιωματικό μάρκετινγκ στο εμπόριο, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις επικοινωνίες μάρκετινγκ, όλα μέσα στο πλαίσιο της μόδας και του τρόπου ζωής.
Οι μαθητές έχουν στη συνέχεια την ευκαιρία να εξερευνήσουν αυτή τη θεωρία σε πρακτικό περιβάλλον μέσω της εργασιακής εμπειρίας, των επισκέψεων της βιομηχανίας, των ομιλητών και των ζωντανών έργων.
Πτυχιακές προοπτικές
Με την αποφοίτησή τους από αυτό το πρόγραμμα, οι μαθητές θα ενταχθούν στην ομάδα της British School of Fashion αποφοίτων, πολλοί από τους οποίους καταλαμβάνουν μια παγκόσμια παρουσία, σε ανώτερο επίπεδο στη βιομηχανία της μόδας.
Τι θα μελετήσετε/>
Μόδα και εργαστήριο μάρκας Lifestyle/>
Εξετάζει την ανάπτυξη νέων σημάτων και την εισαγωγή τους στην αγορά. Περιλαμβάνει τις διαστάσεις της ταυτότητας της μάρκας, της τοποθέτησης της μάρκας, της εικόνας του εμπορικού σήματος, της μάρκας, των στρατηγικών επωνυμίας, και βιωσιμότητας στο branding.
Μάρκετινγκ μόδας και τρόπου ζωής: Θεωρίες και έννοιες
Βασικά, στρατηγικά και επικοινωνιακά στοιχεία του μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει τον ρόλο και τις συνέπειες των ψηφιακών τεχνολογιών, εξετάζει τις συνέπειες, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες μάρκετινγκ σε ψηφιακό περιβάλλον.
Καταναλωτικές πληροφορίες
Εξετάζει την κατανόηση των καταναλωτών και πώς ενημερώνει τις πρακτικές μάρκετινγκ και το ρόλο της στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ. Τα μοντέλα καταναλωτικής συμπεριφοράς εξετάζονται στο πλαίσιο της στρατηγικής λήψης αποφάσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Σχεδιασμός καριέρας και επαγγελματική ανάπτυξη
Εξοπλίζει τους σπουδαστές με την ικανότητα να εντοπίζουν τις δικές τους δεξιότητες, αξίες και ενδιαφέροντα και να τους ταιριάζει με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται από τους εργαζόμενους μάρκετινγκ μόδας και lifestyle.
Μόδα και Λύσεις Λιανικής Λιανικής
Εξετάζει τις βασικές έννοιες και τα θεωρητικά θεμέλια του βιωματικού εμπορικού μάρκετινγκ τόσο σε εικονικό όσο και σε φυσικό επίπεδο (λιανικό εμπόριο τρίτης θέσης).
Fair Fashion
Καλύπτει τις λειτουργίες αγοράς, εμπορευματοποίησης και διανομής και την ανάγκη για βιωσιμότητα σε αυτές τις λειτουργίες και το ρόλο διαφόρων φορέων για βιώσιμο τρόπο. Αναζητά τη συνεχή παραγωγή / κατανάλωση και πώς αυτό μπορεί να γίνει με πιο βιώσιμο τρόπο. Επίσης, διερευνά τα ρούχα στο τέλος της ζωής και τα σχετικά θέματα υλικοτεχνικής υποστήριξης στην αντιμετώπιση της ανακύκλωσης.
Τάσεις και σχεδιαστικές αποφάσεις
Εξετάζει τα στάδια της εφαρμογής του σχεδιασμού στις επιχειρήσεις. Περιλαμβάνει τη θεωρία του σχεδιασμού
Εισαγωγή στις ερευνητικές μεθόδους
Εισάγει τους μαθητές στις ερευνητικές προσεγγίσεις και τις δεξιότητες διαχείρισης χρόνου που είναι απαραίτητες για το ερευνητικό τους έργο. Η ενότητα παρέχει τις βασικές γνώσεις του σχεδιασμού της έρευνας σε βασικούς τομείς και υιοθετεί μια κρίσιμη προοπτική για τη σύγκριση και την αντίθεση των εναλλακτικών ερευνητικών μοντέλων.
Ερευνητικό πρόγραμμα
Το τελικό στοιχείο του προγράμματος δίνει στους φοιτητές την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν μια σε βάθος έρευνα για την επιλεγμένη περιοχή σπουδαστών.
Προυποθέσεις εισόδου/>
Όλες οι απαιτήσεις εισόδου που αναφέρονται εδώ θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ως οδηγός και να αντιπροσωπεύουν το ελάχιστο απαιτούμενο για να ληφθεί υπόψη η είσοδος. Οι υποψήφιοι που γίνονται υπό όρους προσφοράς ενός χώρου μπορούν να κληθούν να επιτύχουν κάτι περισσότερο από αυτό που δηλώνεται.
Τυπικές απαιτήσεις εισόδου
UK Βαθμός 2: 2 ή ισοδύναμο
Αγγλική γλώσσα
Ακαδημαϊκό βαθμό IELTS 6,0 (ή ισοδύναμο) χωρίς στοιχείο κάτω από 5,5.
Σημειώστε ότι αν είστε από μια πλειοψηφία αγγλόφωνη χώρα, μπορεί να μην χρειαστεί να παράσχετε περαιτέρω αποδείξεις για την επάρκεια της αγγλικής γλώσσας.
Επιπλέον πληροφορίες
Άλλα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά προσόντα
Κάθε αίτηση σε GCU εξετάζεται σε ατομική βάση. Εάν δεν διαθέτετε τα τυπικά προσόντα για ακαδημαϊκή είσοδο, αλλά μπορείτε να επιδείξετε σχετική εργασιακή εμπειρία και / ή πιστώσεις από αναγνωρισμένους επαγγελματικούς οργανισμούς, ενδέχεται να δικαιούστε να εισέλθετε σε αυτό το μάθημα μέσω του προγράμματος Αναγνώρισης Προηγούμενης Μάθησης του Πανεπιστημίου.
Διεθνείς Pathways
Οι διεθνείς φοιτητές που δεν πληρούν τις ακαδημαϊκές απαιτήσεις ενδέχεται να είναι επιλέξιμοι για το πρόγραμμα Pre-Masters στο INTO Glasgow στην πανεπιστημιούπολη της Γλασκόβης. Η επιτυχής ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος INTO με τις απαιτούμενες βαθμολογίες σημαίνει εγγυημένη προϋπόθεση προσφοράς ενός χώρου στο πρόγραμμα σπουδών στο GCU London.
Εάν δεν πληροίτε τις απαιτήσεις της αγγλικής γλώσσας, ενδέχεται να έχετε δικαίωμα συμμετοχής στο προ-συνεδριακό αγγλικό πρόγραμμα που διδάσκεται στην πανεπιστημιούπολη του Λονδίνου.
Τέλη και χρηματοδότηση/>
Τα δίδακτρα που πληρώνετε εξαρτώνται κυρίως από την κατάσταση των τελών.
Δίδακτρα 2018/19
Ιθαγένεια |
Εάν αρχίσετε τις σπουδές σας τον Σεπτέμβριο του 2018 ή τον Ιανουάριο του 2019, πρόκειται για τα ετήσια ή τα λειτουργικά έξοδα που ισχύουν για τη διάρκεια της πορείας σας. Ωστόσο, τα τέλη υπόκεινται σε αλλαγές.
Εκτός από τα δίδακτρα διδάκτρων, μπορεί να αντιμετωπίσετε επιπλέον έξοδα κατά τη διάρκεια του χρόνου σας στο Πανεπιστήμιο.
Υποτροφίες
Παρέχουμε εκπαίδευση υψηλής ποιότητας για μια δίκαιη τιμή. ως Πανεπιστήμιο για το Κοινό Αγαθό, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε προσιτή τριτοβάθμια εκπαίδευση για ταλαντούχους φοιτητές, διατηρώντας τα δίδακτρα χαμηλά και παρέχοντας ένα γενναιόδωρο πακέτο υποτροφιών ύψους άνω των 2,5 εκατομμυρίων λιρών στερλινών ετησίως.
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master of Science στο Fashion & Luxury Marketing
- Barcelona, Ισπανία
MA Creative Direction για Fashion Media
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
MA Fashion Marketing and Sustainability
- London, Ηνωμένο Βασίλειο