MSc Marketing, Management & Communication
TBS Education
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Toulouse, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 18.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
15 Jul 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
09 Sep 2024
* Δίδακτρα
Εισαγωγή
Σύνοψη προγράμματος
Υπό το πρίσμα της ψηφιακής επανάστασης, οι μαθητές αναμένεται να κατακτήσουν δεξιότητες πέρα από το αρχικό μάρκετινγκ ή την επικοινωνία. Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να ταχυδακτυλουργούν τις στρατηγικές προσεγγίσεις ελέγχοντας τα κανάλια επικοινωνίας και κατανοώντας τα τεχνικά εργαλεία που σχετίζονται με την ψηφιοποίηση και την εξόρυξη δεδομένων. Το Master of Science Marketing, Management and Communication θα εκπαιδεύσει ικανά στελέχη που κατανοούν τις προκλήσεις πίσω από τη διεθνοποίηση μιας επωνυμίας και την ψηφιοποίηση τόσο στην προσέγγιση μάρκετινγκ όσο και στην επικοινωνία.
Το πρόγραμμα θα παρέχει στους φοιτητές τη στρατηγική και επιχειρησιακή τεχνογνωσία των παραδοσιακών και ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Οι μαθητές θα δημιουργήσουν μια συνέργεια μεταξύ της παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας και του σχεδίου επικοινωνίας για κάθε ενδιαφερόμενο. Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αντιμετωπίσουν την πρόκληση της ψηφιακής εποχής λαμβάνοντας υπόψη τη διαχείριση δεδομένων, την ταχύτητα αντίδρασης και τη βελτιστοποίηση της σχέσης με τους καταναλωτές.
Οι μαθητές θα δημιουργήσουν νέες εφαρμογές δεδομένων και συνδεδεμένων αντικειμένων σε αυτούς τους τομείς ενώ θα διερευνήσουν ευκαιρίες για νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Οι μαθητές θα κληθούν να παρουσιάσουν λύσεις επικοινωνίας που βελτιστοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, ακολουθώντας τις νέες τάσεις των αυριανών καταναλωτών.
Οι μαθητές θα μάθουν επίσης πώς να διαμορφώνουν μια κατάλληλη στρατηγική επικοινωνίας προσαρμοσμένη στον νέο πελάτη και θα κληθούν να συνδυάσουν την ποιότητα της παραδοσιακής ατομικής σχέσης και του βιωματικού μάρκετινγκ με αυστηρές και οικονομικά αποδοτικές μεθόδους μαζικού μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα MSc θα συνοδεύει τους φοιτητές στην απόκτηση νέων δεξιοτήτων, όπως η δημιουργία νέων μεθόδων ακρόασης και ανάλυσης, η κατανόηση του νέου καταναλωτή και η ύπαρξη νέων επεξηγηματικών μοντέλων, η ανάπτυξη νέων προσεγγίσεων στις σχέσεις με τους πελάτες και η επανεξέταση του μάρκετινγκ από την άποψη της νομιμότητας. πολλαπλών φορέων και κοινωνικών αλλαγών. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας πρέπει να επιδείξουν ευελιξία στον οργανισμό τους προκειμένου να συνενώσουν τις εσωτερικές δυνάμεις γύρω από το έργο και έτσι να δημιουργήσουν συνέργεια μεταξύ όλων των τμημάτων.
Με την πανεπιστημιούπολη που βρίσκεται στην καρδιά της Τουλούζης, οι μαθητές θα εκτεθούν σε γαλλικές εταιρείες επικοινωνίας καθώς και θα αλληλεπιδράσουν με επαγγελματίες της επικοινωνίας στο Λονδίνο, το Παρίσι ή/και τη Βαρκελώνη. Το IoT Valley, η Τουλούζη θα εμπνεύσει τους μαθητές σε έναν κόσμο που βασίζεται σε εφαρμογές.
- Διάρκεια : 12 μήνες
- Πανεπιστημιούπολη : Τουλούζη
- Γλώσσα : Αγγλικά
- Λειτουργία : Πλήρης απασχόληση
- Πιστοποίηση: CGE
- Δίδακτρα : 18000€
- Τέλη Αίτησης : 100€
- Πρόσληψη : Σεπτέμβριος 2023
- Προθεσμία : 15 Ιουλίου 2023
TBS -accordion__title open"> Δυνατά σημεία
TBS -accordion__content">
- Με τα ιστολόγια, τα δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την ταχεία διάδοση από τα smartphone, οι εταιρείες πρέπει να είναι διαφανείς. Οι μαθητές θα αναπτύξουν ένα όραμα 360° για τον πελάτη, καθώς και πώς να οδηγούν τις πληροφορίες ψηφιακού μάρκετινγκ σε σχέση με όλες τις άλλες λειτουργίες που αφορούν από τη δημιουργία του προϊόντος έως το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις της επωνυμίας και του προϊόντος.
- Το πρόγραμμα καλύπτει τη διαχείριση επωνυμίας και μέσω του μάρκετινγκ σχέσεων και του one-to-one, οι μαθητές θα μάθουν πώς να μεταβαίνουν από τον προσανατολισμό του προϊόντος στον προσανατολισμό προς τον πελάτη (συμπεριλαμβανομένης της εμπειρίας)
- Ενσωμάτωση στο SM² Cluster στο οποίο οι μαθητές μαθαίνουν πώς να αναλύουν προϊόντα και υπηρεσίες σε μια συγκεκριμένη αγορά, να επικοινωνούν στους καταναλωτές σχετικές πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, πώς να διανέμουν προϊόντα ή να προσφέρουν υπηρεσίες σε μια δεδομένη αγορά και πώς να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν έννοιες προϊόντων ή υπηρεσίες στο πλαίσιο νέων επιχειρηματικών μοντέλων.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
TBS-accordion__title opened">Δομή προγράμματος
TBS-accordion__content">Το πρόγραμμα MSc υιοθετεί μια λειτουργική προσέγγιση στην παιδαγωγική του. Όπως υποδηλώνει το όνομα, το πρόγραμμα ακολουθεί μια τριπλή προσέγγιση που εστιάζει στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση.TBS-accordion__content">Το Master of Science Communication & Brand Content αποτελείται από τα ακόλουθα στοιχεία:TBS-accordion__content">
- Γενικά μαθήματα εκπαίδευσης στην πολυπολιτισμική διαχείριση, επιχειρηματική στρατηγική, ηγεσία και HR, δημοσιονομικός έλεγχος και διεθνές μάρκετινγκ.
- Εξειδικευμένα μαθήματα μάρκετινγκ που διδάσκουν ακαδημαϊκοί στους τομείς της Μάρκετινγκ Καινοτομίας, της Συμπεριφοράς των Καταναλωτών, του Μάρκετινγκ Σχέσεων και της Data Analytics.
- Εξειδικευμένα μαθήματα που διδάσκονται από επαγγελματίες στους τομείς των Εργαλεία Επικοινωνίας, Branding, Ψηφιακές Επικοινωνίες, Εσωτερική Επικοινωνία, Πελάτες επικοινωνίας κρίσεων, Υπηρεσίες, Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία Επιρροής και Διεθνής Επικοινωνία.
- Τα μαθήματα επιλογής πραγματοποιούνται στην Τουλούζη, το Παρίσι, την Καζαμπλάνκα και τη Βαρκελώνη.
ΛέκτορεςTBS-accordion__content">
- TBS μόνιμη σχολή που ζευγαρώνουν μεθοδολογία διδασκαλίας τους με την τρέχουσα έρευνα.
- Επαγγελματίες του κλάδου που εργάζονται σε τομείς όπως η Αεροναυτική (Airbus), το Data Analytics.
- Επισκέπτες καθηγητές από κορυφαία πανεπιστήμια στη Γαλλία και στο εξωτερικό.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- TBS-accordion__content">Κατανόηση των καταναλωτών και των συμπεριφορών και των προσδοκιών των πελατών
- TBS-accordion__content">Επεξεργασία στρατηγικής μάρκετινγκ και τόνωση της καινοτομίας
- TBS-accordion__content">Ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ
- TBS-accordion__content">Διερεύνηση τι οδηγεί στην οικονομική και διοικητική απόδοση
- TBS-accordion__content">Στρατηγικές επικοινωνίας
- TBS-accordion__content">Εργαλεία και τεχνικές επικοινωνίας
- TBS-accordion__content">Υιοθέτηση μιας βιώσιμης και διεθνούς προοπτικής στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία
- TBS-accordion__content">Μέθοδοι και δυναμική έρευνας μάρκετινγκ και καταναλωτών
Αποτέλεσμα προγράμματος
TBS-accordion__title opened">Στόχοι
TBS-accordion__content">
- Προσδιορισμός στρατηγικών τομέων, σχεδιασμός καινοτόμων προσφορών και βελτιστοποίηση της ανάπτυξης για μια εταιρεία γνωρίζοντας πώς να μετράει συνεχώς την απόδοση και να διαιτητεύει μεταξύ των διαφόρων διαύλων διανομής και επικοινωνίας.
- Επανασχεδιασμός της οργάνωσης της επιχείρησης με σκοπό την καλύτερη επικοινωνία μιας μάρκας τόσο στο πλαίσιο BtoC & BtoB.
- Απόκτηση εμπειρογνωμοσύνης σχετικά με τις σημερινές και τις αυριανές προκλήσεις που αφορούν τον τομέα της επικοινωνίας, με κατανόηση των συνεργιών μεταξύ τμημάτων και ενδιαφερομένων και πώς να διαχειριστούν τις νέες κατάλληλες τεχνολογίες για τη διεθνοποίηση και την ψηφιοποίηση μιας εταιρείας ή προϊόντος.
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Για να βοηθήσουμε οικονομικά τους φοιτητές μας, προσφέρουμε τις ακόλουθες εκπτώσεις για τα προγράμματα Master of Science. Λάβετε υπόψη ότι οι εκπτώσεις και οι προσφορές οικονομικής υποστήριξης είναι αποκλειστικές και δεν μπορούν να συνδυαστούν μαζί.
Έκπτωση Early Bird
Μπορείτε να λάβετε έκπτωση 10% στα δίδακτρα σας εάν υποβάλετε αίτηση και πληρώσετε πριν από τις 31 Δεκεμβρίου. Λάβετε υπόψη ότι αυτή είναι η μόνη έκπτωση που μπορεί να συγκεντρωθεί με άλλες.
Έκπτωση στο Πανεπιστήμιο συνεργάτη
Φοιτητές από συνεργαζόμενα πανεπιστήμια TBS ή/και φοιτητές που έχουν περάσει ένα εξάμηνο σε πανεπιστημιούπολη TBS ως μέρος ενός προγράμματος ανταλλαγής λαμβάνουν έκπτωση 10% στα δίδακτρα τους.
Έκπτωση αδελφών
Εάν έχετε έναν αδελφό ή αδελφή που είναι εγγεγραμμένος σε πρόγραμμα TBS , θα λάβετε έκπτωση 15% στα δίδακτρα σας.
Ειδική έκπτωση
Μπορείτε να λάβετε αυτήν την έκπτωση 15% με βάση την αριστεία των βαθμών σας και το συνολικό προφίλ σας. (περιορισμένος)
Έκπτωση για ζευγάρια
Εάν είστε παντρεμένοι/έχετε ένα παιδί μαζί και υποβάλετε αίτηση και οι δύο για πρόγραμμα TBS για το ίδιο έτος, θα λάβετε έκπτωση 20% στα δίδακτρα ενός από τα προγράμματα.
Έκπτωση Αριστείας
Μπορείτε να λάβετε αυτήν την έκπτωση 25% εάν έχετε >610 βαθμολογία GMAT ή >75% ΣΔΣ. 7,0 IELTS; εξαιρετική απόδοση κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. (περιορισμένος)
Έκπτωση αντίκτυπου
Μπορείτε να λάβετε αυτήν την έκπτωση 25% εάν έχετε ένα ισχυρό περιβαλλοντικό/ανθρωπιστικό έργο/εργασία ΕΚΕ και ένα καλό ακαδημαϊκό αρχείο. (περιορισμένος)
Εξωτερικές Υποτροφίες
Ορισμένες γαλλικές ενώσεις χορηγούν επίσης υποτροφίες σε διεθνείς φοιτητές που σπουδάζουν στη Γαλλία:
Υποτροφία του Άιφελ
Το Πρόγραμμα Υποτροφιών Αριστείας του Άιφελ διαχειρίζεται το Γαλλικό Υπουργείο Ευρώπης και Εξωτερικών για να επιτρέψει στα γαλλικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να προσελκύσουν κορυφαίους ξένους φοιτητές για να εγγραφούν σε γαλλικά μεταπτυχιακά και διδακτορικά μαθήματα .
Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την υποτροφία του Άιφελ είναι εξαιρετικά επιλεκτική. Οι υποψήφιοι φοιτητές πρέπει να είναι μη Γάλλοι και να είναι κάτω των 25 ετών ενώ πρέπει να αποδεικνύουν άριστα ακαδημαϊκά αποτελέσματα. Αυτή η υποτροφία μπορεί να απονείμει έως και 1.000 € το μήνα σε επιτυχόντες υποψηφίους.
Πληροφορίες υποτροφιών Campus France
Οι διεθνείς φοιτητές που επιθυμούν να σπουδάσουν στη Γαλλία μπορούν επίσης να υποβάλουν αίτηση για επιλογή εθνικών υποτροφιών. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Campus France .
Διαπιστεύσεις
Ιδανικοί μαθητές
TBS-accordion__title opened">Προφίλ σπουδαστών
TBS-accordion__content">
- Φοιτητές σε Επιχειρήσεις, Διοίκηση, Ανθρωπιστικές Επιστήμες ή Τέχνες, Δημοσιογραφία.
- Φοιτητές που επιθυμούν να γίνουν Διευθυντής στον τομέα Μάρκετινγκ ή Επικοινωνιών.
Ευκαιρίες καριέρας
- Υπεύθυνος προϊόντων
- Διευθυντής Μάρκετινγκ / Επικοινωνίας
- Αναλυτής μάρκετινγκ
- Αναλυτής Έρευνας Αγοράς
- Διευθυντής Έρευνας Αγοράς
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Διευθυντής της κοινότητας
- Διαχειριστής Στρατηγικής Ιστού
- Διαχειριστής κατηγορίας
- Διαχειριστής εσωτερικής / εξωτερικής επικοινωνίας