MSc Marketing και Ψυχολογία Καταναλωτών
University of Sussex Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Brighton, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 22.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές στο σπίτι: 12.450 £ ετησίως για φοιτητές πλήρους απασχόλησης. Διεθνείς φοιτητές: 22.500 £ ετησίως για φοιτητές πλήρους φοίτησης
£2,000 award to our international Masters students
We're delighted to offer a £2,000 Award to all our international Masters students. This fee waiver can also be combined with other scholarships to ensure our overseas students have the opportunity to study at our EQUIS and AMBA accredited school.
Εισαγωγή
Πληροφορία κλειδί
- Διάρκεια: 1 έτος πλήρους απασχόλησης
- Ημερομηνία έναρξης: Σεπτέμβριος 2021
- Ισχύει έως: 1 Αυγούστου 2021 (διεθνές), 1 Σεπτεμβρίου 2021 (ΗΒ)
- Top 10 στο Ηνωμένο Βασίλειο για επιχειρήσεις και οικονομικά (Times Higher Education World University Rankings 2020)
- 3η στο Ηνωμένο Βασίλειο για ετήσιο ερευνητικό εισόδημα την περίοδο 2015-2019 (Chartered Association of Business Schools)
- Top 10 στο Ηνωμένο Βασίλειο για Ψυχολογία (Times Higher Education World University Rankings by Subject 2021)
Μάθετε πώς οι επιτυχημένοι οργανισμοί χρησιμοποιούν την ψυχολογία για να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να αποκτήσουν τις δεξιότητες για την εφαρμογή της ψυχολογίας σε ένα επιχειρηματικό πλαίσιο. Η ψυχολογία των καταναλωτών είναι το κλειδί για:
- Κατανόηση της συμπεριφοράς του αγοραστή
- Δυνατότητα στους οργανισμούς να σχεδιάζουν καινοτόμα προϊόντα
- Δημιουργία αποτελεσματικών μηνυμάτων επικοινωνίας.
Αυτό το μάθημα σας προετοιμάζει για τη σταδιοδρομία που βασίζεται και στους δύο κλάδους - είτε θέλετε να εργαστείτε στο μάρκετινγκ είτε να εφαρμόσετε ψυχολογικές θεωρίες στον επιχειρηματικό κόσμο. Οι σπουδές σας καταλήγουν σε ένα ερευνητικό έργο που γεφυρώνει το μάρκετινγκ και την ψυχολογία.
Θα επωφεληθείτε από την ακαδημαϊκή εμπειρία και τη βιομηχανική εμπειρία της Σχολής Ψυχολογίας και του University of Sussex Business School .
Διαπίστευση
Το University of Sussex Business School είναι διαπιστευμένο από το EQUIS, το πιο ολοκληρωμένο θεσμικό σύστημα διαπίστευσης για σχολές επιχειρήσεων και διοίκησης. Η διαπίστευση διασφαλίζει έναν αυστηρό ποιοτικό έλεγχο, συγκριτική αξιολόγηση με βάση τα διεθνή πρότυπα και αναγνωρίζεται παγκοσμίως.
Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας παρέχουμε τα μαθήματα, τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις που περιγράφονται σε αυτό το ενημερωτικό δελτίο. Ωστόσο, ενδέχεται να χρειαστεί να κάνουμε αλλαγές λόγω σημαντικής διακοπής, για παράδειγμα ως απάντηση στο COVID-19. |
Προυποθέσεις εισόδου
Βρετανικές απαιτήσεις
Απαιτήσεις βαθμού
- Θα πρέπει κανονικά να έχετε πτυχίο ανώτερης δεύτερης κατηγορίας (2.1) ή παραπάνω.
Ειδικές απαιτήσεις για θέματα
- Τα προσόντα σας μπορούν να είναι σε οποιοδήποτε θέμα. Μπορεί επίσης να λάβετε μέρος για το μάθημα εάν έχετε άλλα επαγγελματικά προσόντα ή εμπειρία ισοδύναμου κύρους.
Διεθνείς απαιτήσεις
Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας
- IELTS (Ακαδημαϊκό): Τυπικό επίπεδο (συνολικά 6.0, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 5,5 σε κάθε στοιχείο).
Υποστήριξη της αγγλικής γλώσσας
- Εάν δεν πληροίτε τις απαιτήσεις της αγγλικής γλώσσας για το πτυχίο σας, ενδέχεται να είστε σε θέση να παρακολουθήσετε ένα προ-συνεδριακό μάθημα.
Πληροφορίες εισόδου για τους αιτούντες
Πώς να εφαρμόσει
- Κάνετε αίτηση στο Sussex χρησιμοποιώντας το μεταπτυχιακό μας σύστημα εφαρμογών.
Προσωπική δήλωση
- Ναί. Πρέπει να υποβάλετε προσωπική δήλωση ως μέρος της αίτησής σας.
Ενότητες
Σχεδιάζουμε να τρέξουμε αυτές τις ενότητες στο ακαδημαϊκό έτος 2021/22. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές σε αυτές τις ενότητες ως απόκριση στο COVID-19, ή λόγω της διαθεσιμότητας του προσωπικού, της ζήτησης των μαθητών ή των ενημερώσεων στο πρόγραμμα σπουδών μας. Ενδέχεται να μην είναι δυνατή η λήψη ορισμένων συνδυασμών λειτουργικών μονάδων λόγω περιορισμών χρονοδιαγράμματος. Θα φροντίσουμε να ενημερώσουμε τους αιτούντες μας για ουσιαστικές αλλαγές στις ενότητες το συντομότερο δυνατό.
Βασικές ενότητες
Οι βασικές ενότητες λαμβάνονται από όλους τους μαθητές στο μάθημα. Σας δίνουν μια σταθερή γείωση στο επιλεγμένο θέμα και σας προετοιμάζουν για να εξερευνήσετε τα θέματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.
Φθινοπωρινή διδασκαλία
Άνοιξη διδασκαλία
- Προηγμένο Analytics μάρκετινγκ
- Εφαρμογή της ψυχολογίας στα πλαίσια των επιχειρήσεων και των πολιτικών
- Σύγχρονες Εφαρμογές στην Ψυχολογία των Καταναλωτών: Neuromarketing και πέρα
- Ηθική μάρκετινγκ και κοινωνία
- Ψυχολογικές μέθοδοι μάρκετινγκ και έρευνα καταναλωτών
Καλοκαιρινή διδασκαλία
Επιλογές
Παράλληλα με τις βασικές σας ενότητες, μπορείτε να ορίσετε επιλογές για να διευρύνετε τους ορίζοντές σας και να προσαρμόσετε την πορεία σας στα ενδιαφέροντά σας. Αυτή η λίστα σας δίνει μια γεύση από τις επιλογές μας, οι οποίες υπόκεινται σε έλεγχο και ενδέχεται να αλλάξουν, για παράδειγμα ως απάντηση στα σχόλια των μαθητών ή στην τελευταία έρευνα.
Ενώ είναι στόχος μας για τους μαθητές να επιλέξουν τους προτιμώμενους συνδυασμούς επιλογών τους, αυτό δεν είναι εγγυημένο και θα υπόκειται σε χρονοδιαγράμματα. Οι επιλογές μπορεί να ομαδοποιηθούν και εάν ναι, οι μαθητές θα μπορούν να επιλέξουν έναν καθορισμένο αριθμό επιλογών από την επιλογή που είναι διαθέσιμη σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη ομάδα.
Άνοιξη διδασκαλία
- Διαχείριση Διαπραγμάτευσης
- Μάρκετινγκ και επικοινωνίες στην ψηφιακή εποχή
- Στρατηγική διαχείριση μάρκας
Διδασκαλία άνοιξης και καλοκαιριού
- Εμπειρικό Έργο στην Ψυχολογία των Καταναλωτών
- Εμπειρικό Έργο στο Μάρκετινγκ και την Ψυχολογία των Καταναλωτών
Τέλη και υποτροφίες
Αμοιβές
- Φοιτητές στο σπίτι: 12.450 £ ετησίως για φοιτητές πλήρους απασχόλησης
- Οι μαθητές του Channel Islands and Isle of Man: 12.450 £ ετησίως για φοιτητές πλήρους απασχόλησης
- Διεθνείς φοιτητές: 22.500 £ ετησίως για φοιτητές πλήρους φοίτησης.
Εάν είστε αυτοχρηματοδοτούμενος διεθνής φοιτητής, πρέπει να καταβάλετε μια κατάθεση διδάκτρων.
Πώς μπορώ να χρηματοδοτήσω την πορεία μου;
Υποτροφίες
Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι σπουδαστές που επιθυμούν να σπουδάσουν μαζί μας είναι σε θέση παρά τα οικονομικά εμπόδια, ώστε να συνεχίσουμε να προσελκύουμε ταλαντούχα και μοναδικά άτομα.
Εργασία ενώ σπουδάζετε
Το Κέντρο Σταδιοδρομίας και Απασχολησιμότητας μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε εργασία μερικής απασχόλησης ενώ σπουδάζετε.
Καριέρα
Το Μάρκετινγκ και η Ψυχολογία των Καταναλωτών μας αποκαλύπτουν επιλογές σταδιοδρομίας τόσο στο μάρκετινγκ όσο και στην ψυχολογία. Ετοιμάστε τον εαυτό σας για μια σειρά ρόλων, μεταξύ άλλων:
- Γρήγορα καταναλωτικά αγαθά (FMCG)
- Λιανικό εμπόριο
- Διαχείριση μάρκας
- Διαβιβάσεις
- Δημόσιες σχέσεις
- Ερευνα αγοράς
- Διαχείριση καταναλωτικών πληροφοριών
- Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών
- Καινοτομία αγαθών και υπηρεσιών
- Κοινωνικό μάρκετινγκ και διαχείριση καναλιών.
Ευκαιρίες καριέρας
Το MSc Μάρκετινγκ και Ψυχολογίας Καταναλωτή ανοίγει επιλογές σταδιοδρομίας τόσο στο μάρκετινγκ όσο και στην ψυχολογία. Προετοιμαστείτε για μια σειρά από ρόλους, όπως:
- Ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCG)
- Λιανικό μάρκετινγκ
- Διαχείριση επωνυμίας
- Διαβιβάσεις
- Δημόσιες σχέσεις
- Ερευνα αγοράς
- Διαχείριση πληροφοριών για τους καταναλωτές
- Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών
- Καινοτομία σε αγαθά και υπηρεσίες
- Κοινωνικό μάρκετινγκ και διαχείριση καναλιών
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Σχεδιάζουμε να εκτελέσουμε αυτές τις ενότητες το ακαδημαϊκό έτος 2023/24. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές σε αυτές τις ενότητες ως απόκριση στον COVID-19 ή λόγω διαθεσιμότητας προσωπικού, ζήτησης μαθητών ή ενημερώσεων στο πρόγραμμα σπουδών μας. Μπορεί να μην είναι δυνατή η λήψη ορισμένων συνδυασμών μονάδων λόγω περιορισμών στο χρονοδιάγραμμα. Θα φροντίσουμε να ενημερώσουμε τους αιτούντες μας για αλλαγές υλικού σε ενότητες το συντομότερο δυνατό.
Βασικές ενότητες
Οι βασικές ενότητες λαμβάνονται από όλους τους μαθητές του μαθήματος. Σας δίνουν μια σταθερή βάση στο θέμα που έχετε επιλέξει και σας προετοιμάζουν να εξερευνήσετε τα θέματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.
Φθινοπωρινή διδασκαλία
- Συμπεριφορά αγοραστή
- Κλασική και Σύγχρονη Κοινωνική Ψυχολογία
- Ερευνητικές Δεξιότητες στην Ψυχολογία
Ανοιξιάτικη διδασκαλία
- Advanced Marketing Analytics
- Εφαρμογή της Ψυχολογίας σε Επιχειρηματικά και Πολιτικά Πλαίσια
- Σύγχρονες Εφαρμογές στην Ψυχολογία Καταναλωτή: Νευρομάρκετινγκ και πέρα
- Ηθική και Κοινωνία του Μάρκετινγκ
- Ψυχολογικές Μέθοδοι για Έρευνα Μάρκετινγκ και Καταναλωτή
Θερινή διδασκαλία
- Έκθεση Επιχειρηματικής Ανάλυσης
Επιλογές
Παράλληλα με τις βασικές ενότητες σας, μπορείτε να επιλέξετε επιλογές για να διευρύνετε τους ορίζοντές σας και να προσαρμόσετε την πορεία σας στα ενδιαφέροντά σας. Αυτή η λίστα σας δίνει μια γεύση από τις επιλογές μας, οι οποίες ελέγχονται και ενδέχεται να αλλάξουν, για παράδειγμα ως απάντηση στα σχόλια των μαθητών ή στην πιο πρόσφατη έρευνα.
Αν και στόχος μας είναι οι μαθητές να επιλέξουν τους συνδυασμούς επιλογών που προτιμούν, αυτό δεν μπορεί να είναι εγγυημένο και θα υπόκειται σε χρονοδιάγραμμα. Οι επιλογές μπορούν να ομαδοποιηθούν και αν ναι, οι μαθητές θα μπορούν να επιλέξουν έναν καθορισμένο αριθμό επιλογών από τη διαθέσιμη επιλογή σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη ομάδα.
Ανοιξιάτικη διδασκαλία
- Διαχείριση Διαπραγμάτευσης
- Μάρκετινγκ και Επικοινωνίες στην Ψηφιακή Εποχή
- Στρατηγική διαχείριση επωνυμίας
Ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή διδασκαλία
- Εμπειρικό Έργο στην Ψυχολογία Καταναλωτή
- Εμπειρικό Έργο στο Μάρκετινγκ και την Ψυχολογία Καταναλωτή
Θα καταβάλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να σας παρέχουμε τα μαθήματα, τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις που περιγράφονται σε αυτό το ενημερωτικό δελτίο. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί να κάνουμε αλλαγές λόγω σημαντικής διακοπής, για παράδειγμα ως απάντηση στον COVID-19.
Εισαγωγές
Κατάταξη
- 1ος στο Ηνωμένο Βασίλειο για ετήσια έσοδα από έρευνα το 2020/21 (Chartered Association of Business Schools)
- 13η στο Ηνωμένο Βασίλειο για Επιχειρήσεις και Οικονομικά (The Times Higher Education World University Rankings ανά Θέμα 2022)
- =14η στο ΗΒ για την Ψυχολογία (The Times Higher Education World University Rankings ανά Θέμα 2022)
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
We are pleased to announce that all international applicants, who study a full-time master's course at the University of Sussex Business School, will receive a £2,000 Award towards their overseas tuition fee.
We want to do our best to make sure that all international students have the opportunity to study at our EQUIS and AMBA-accredited schools.