MSc in Interaction Design and Technologies
Chalmers University of Technology
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lindholmen, Σουηδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
SEK 160.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* δίδακτρα για φοιτητές εκτός ΕΕ/ΕΟΧ
Εισαγωγή
Από τη σταδιοδρομία και την κοινωνική μας ζωή μέχρι τις αγορές και την ψυχαγωγία, η ανθρώπινη ζωή λαμβάνει χώρα όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, με τη διαμεσολάβηση μέσω ψηφιακών εφαρμογών και υπηρεσιών. Αυτό το πρόγραμμα θα σας δώσει την ευκαιρία να παίξετε ζωτικό ρόλο στη δημιουργία της επόμενης γενιάς εφαρμογών, εκείνων που μπορεί να καθορίσουν τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και εργαζόμαστε τις επόμενες δεκαετίες.
Καθώς οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπων και μηχανών γίνονται όλο και πιο βαθιά ενσωματωμένες στην καθημερινή μας ζωή, πρέπει να βελτιωθούν, να βελτιωθούν και να γίνουν όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές. Ένα σύστημα, προϊόν ή εφαρμογή που είναι απλώς λειτουργικό ή αποτελεσματικό δεν είναι πλέον αρκετό — πρέπει επίσης να λαμβάνονται υπόψη οι ανθρώπινοι παράγοντες, όπως η ηθική, η βιωσιμότητα και η προσβασιμότητα. Είναι ευχάριστα στη χρήση, διασκεδαστικά ή ενδιαφέροντα; Όταν εργάζεστε με ψυχαγωγικά ή εκπαιδευτικά προϊόντα, μπορεί ακόμη και να επιθυμείτε η εμπειρία να είναι προκλητική, απογοητευτική ή προκλητική.
Ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης είναι η διαδικασία σχεδιασμού ακριβώς αυτού του είδους των εμπειριών χρηστών και αυτό το πρόγραμμα Master προορίζεται για όσους έχουν έντονο ενδιαφέρον για το πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι με την τεχνολογία. Το πρόγραμμα, ως εκ τούτου, προσελκύει φοιτητές από ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών υποβάθρων, από την επιστήμη των υπολογιστών, τη μηχανική λογισμικού και τη γνωστική επιστήμη, μέχρι το σχεδιασμό — σε όλες τις πολλές μορφές του.
Οι τεχνολογίες με τις οποίες θα εργαστείτε σε αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνουν καθιερωμένες συσκευές όπως προσωπικούς υπολογιστές και smartphone, αλλά και νέους και καινοτόμους τομείς εφαρμογής, όπως διεπαφές διαλόγου, ρομπότ και εικονική πραγματικότητα. Θα χρειαστεί να αποκτήσετε υψηλή εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την κατασκευή των τρεχουσών διεπαφών, αλλά και να έχετε το όραμα και τη διορατικότητα να συμβάλετε στην ανάπτυξη της μελλοντικής αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής. Η πλειονότητα των έργων με τα οποία θα εργαστείτε βασίζονται σε λογισμικό, αλλά ορισμένα μαθήματα και έργα περιλαμβάνουν επίσης απτές διεπαφές και φυσικά πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν στο στούντιο σχεδιασμού χώρου κατασκευαστή. Μπορείτε να εργαστείτε με πολλά διαφορετικά εργαλεία — τα πάντα, από σημειώσεις post-it, χαρτόνι και ξύλο μέχρι ηλεκτρονικά, τρισδιάστατους εκτυπωτές και κοπτήρες λέιζερ.
Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης εξαιρετικές ευκαιρίες για φοιτητές που ενδιαφέρονται για τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών. Έχουμε πολλά μαθήματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη παιχνιδιών, τα οποία καθοδηγούνται από εξέχοντες ερευνητές στον τομέα, και οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με εταιρείες τυχερών παιχνιδιών ή με φοιτητές σε προγράμματα σχεδιασμού παιχνιδιών στο Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ.
Ο σχεδιασμός, η τεχνολογία, η ηθική και η συμπεριφορά των χρηστών αποτελούν τους θεμελιώδεις τομείς για αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα, ενώ ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων επιλογής καλύπτει θέματα όπως διαδικασίες σχεδιασμού και πρωτότυπα, ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός, διαδραστικές προσομοιώσεις, οπτικοποίηση, διαδραστική τέχνη και ανάπτυξη παιχνιδιών .
Καριέρα
Ως σχεδιαστής αλληλεπίδρασης, μπορείτε να εργαστείτε σε οποιονδήποτε κλάδο και οποιαδήποτε εταιρεία ή άλλο οργανισμό που αναπτύσσει ψηφιακές εφαρμογές, συστήματα ή μηχανές που αλληλεπιδρούν με έναν άνθρωπο. Οι σχεδιαστές αλληλεπίδρασης μπορούν να βρεθούν σε οποιαδήποτε εταιρεία λογισμικού, καθώς και στη βιομηχανία παιχνιδιών ή σε εταιρείες που συνδυάζουν υλικό και λογισμικό σε προϊόντα όπως αυτοκίνητα, εξοπλισμός κουζίνας και smartphone. Άλλοι βασικοί τομείς περιλαμβάνουν τη σχεδίαση ιστοσελίδων, την οπτικοποίηση πληροφοριών, τις καλλιτεχνικές εφαρμογές όπως διαδραστικές εγκαταστάσεις και ζωντανές παραστάσεις και το σχεδιασμό διαδικτυακών υπηρεσιών, όπως καταστήματα ιστού και διαδικτυακές τραπεζικές συναλλαγές.
Μεγάλες εταιρείες όπως η Volvo, η ABB, η Google και η Microsoft είναι φυσικά ένα μέρος όπου βρίσκεις συχνά σχεδιαστές αλληλεπίδρασης (ή σχεδιαστές UX που είναι δημοφιλής τίτλος αυτή τη στιγμή), αλλά μπορείς επίσης να βρεις δουλειά σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς ή κυβερνητικούς ιδρύματα. Άλλοι πιθανοί εργοδότες είναι νεοσύστατες εταιρείες ή μικρότερες εταιρείες που αναπτύσσουν νέες και καινοτόμες λύσεις, για παράδειγμα στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών ή σε παρόχους εικονικής πραγματικότητας. Μπορείτε επίσης να εργαστείτε ως μηχανικός και σχεδιαστής σε διαδραστικά έργα τέχνης και παραστάσεις.
Γενικές απαιτήσεις εισόδου
Πτυχίο στην Επιστήμη, τη Μηχανική, την Τεχνολογία ή την Αρχιτεκτονική
Για να εκπληρωθεί η γενική απαίτηση εισόδου για ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακού στο Chalmers (σε προχωρημένο επίπεδο/δεύτερος κύκλος), ο υποψήφιος φοιτητής πρέπει να είναι κάτοχος πτυχίου ισοδύναμου με σουηδικό πτυχίο Bachelor (τουλάχιστον 3 χρόνια, 180 σουηδικές μονάδες τριτοβάθμιας εκπαίδευσης) στην Επιστήμη, στη Μηχανική, στην Τεχνολογία ή στην Αρχιτεκτονική.
- Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να τεκμηριώσουν τα επίσημα ακαδημαϊκά τους προσόντα για να αποδείξουν την επιλεξιμότητά τους. Μόνο έγγραφα από διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια θα εγκρίνονται από το Σουηδικό Συμβούλιο Ανώτατης Εκπαίδευσης που διαχειρίζεται τον ιστότοπο Universityadmissions.se.
- Εάν ένας υποψήφιος είναι επίσης κάτοχος δεύτερου πτυχίου, όπως μεταπτυχιακού τίτλου, που μπορεί να πληροί συγκεκριμένες απαιτήσεις (μάθημα), δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκπλήρωση της γενικής απαίτησης εισόδου από μόνος του.
Στο τελευταίο έτος των σπουδών Bachelor
Μπορούν να γίνουν δεκτοί φοιτητές του τελευταίου έτους σπουδών τους που δεν έχουν ακόμη τεκμηρίωση του πτυχίου τους που πρόκειται να ολοκληρωθεί σύντομα.
Περιορισμοί
Τα πτυχία που είναι κατασκευασμένα το ένα πάνω στο άλλο δεν μπορούν να αποτελούνται από το ίδιο μάθημα
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις γενικές απαιτήσεις εισόδου για τα προγράμματα του δεύτερου κύκλου (επίπεδο μεταπτυχιακού) και τελικά τις ειδικές απαιτήσεις εισόδου μπορούν να γίνουν δεκτοί σε πρόγραμμα μεταπτυχιακού. Οι υποψήφιοι δεν μπορούν να αξιολογηθούν ως μη προσόντα στα προσόντα ακαδημαϊκά προσόντα που περιλαμβάνουν μαθήματα από το σχέδιο του προγράμματος στα προγράμματα για τα οποία έχουν υποβάλει αίτηση, εάν συμβεί αυτό.
Μαθήματα που περιλαμβάνονται σε αποκτημένο πτυχίο πρώτου κύκλου (πτυχίο) ή επαγγελματικό προσόν τουλάχιστον 180 cr. (180hp) ή το ισοδύναμο ξένο προσόν που είναι προαπαιτούμενα για τα προσόντα μεταπτυχιακού δεν μπορεί να περιλαμβάνεται στα ανώτερα προσόντα. Αυτό ισχύει και για τα προαπαιτούμενα μαθήματα για μεταπτυχιακά προγράμματα, ανεξάρτητα από το αν περιλαμβάνονται στον υποκείμενο τίτλο σπουδών. *
*) Τοπικό πλαίσιο προσόντων για Chalmers University of Technology - προσόντα πρώτου και δεύτερου κύκλου.
Περιορισμοί για πολίτες από τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας (Βόρεια Κορέα)
Chalmers δεν μπορεί να δέχεται αιτούντες με υπηκοότητα της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κορέας μόνο σε οποιοδήποτε πρόγραμμα ή μάθημα, λόγω του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1509 του Συμβουλίου της 30ής Αυγούστου 2017 σχετικά με περιοριστικά μέτρα κατά της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κορέας και την κατάργηση του Κανονισμού (ΕΚ) 329/2007.
Για αιτούντες με διπλή υπηκοότητα εκ των οποίων ο ένας είναι της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κορέας και ο άλλος άλλης χώρας, η υπηκοότητα της άλλης χώρας έχει προτεραιότητα από αυτή την άποψη.