MSc in Marketing: Marketing Analytics και Data Science (MADS)
University of Groningen
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Groningen, Κάτω Χώρες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.314 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
01 May 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Φοιτητές ΕΕ/ΕΟΧ: 2209 € | φοιτητές εκτός ΕΕ/ΕΟΧ: 16201 €
Εισαγωγή
Πώς να δημιουργήσετε πληροφορίες πελατών με βάση την προηγμένη μηχανική και ανάλυση δεδομένων;
Στο προφίλ MSc Marketing - Marketing Analytics και Data Science (MADS), θα εκπαιδευτείτε και θα εκπαιδευτείτε διεξοδικά σε μεθόδους που σας επιτρέπουν να αναλύετε και να μοντελοποιείτε (δευτερεύοντα, μεγάλα) δεδομένα για να παρακολουθείτε την απόδοση μάρκετινγκ της εταιρείας και να δημιουργήσετε νέες γνώσεις πελατών . Οι πληροφορίες και οι γνώσεις που δημιουργούνται από το προφίλ MADS χρησιμοποιούνται ως βάση για τη λήψη στρατηγικών και τακτικών αποφάσεων μάρκετινγκ που βασίζονται στην έρευνα.
Στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, θα παρακολουθήσετε μαθήματα με γνώμονα την έρευνα και βασισμένα σε γεγονότα σχετικά με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον τομέα του μάρκετινγκ. Για να συνδυάσουμε τις βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές με ακαδημαϊκές γνώσεις, χρησιμοποιούμε διαλέξεις, πρακτικά σεμινάρια (και εργασίες) και προσκαλούμε τους επαγγελματίες να δώσουν διαλέξεις προσκεκλημένων.
Γιατί να σπουδάσετε αυτό το πρόγραμμα στο Groningen;
- Το Τμήμα Μάρκετινγκ συγκαταλέγεται στα 5 καλύτερα Τμήματα Μάρκετινγκ στην Ευρώπη. Όλα τα προγράμματα βασίζονται στην έρευνα, συνδυάζοντας μαθήματα υψηλής ποιότητας που διδάσκουν καθηγητές που σχετίζονται με την έρευνά τους με, για παράδειγμα, διαλέξεις προσκεκλημένων, πραγματικές περιπτώσεις και παιχνίδια προσομοίωσης.
- Το πρόγραμμα έχει αναγνωριστεί διεθνώς από το AACSB και το EQUIS, διασφαλίζοντας εκπαίδευση υψηλής ποιότητας, στην οποία μόνο το 1% των πανεπιστημίων φτάνει παγκοσμίως.
- Είναι επίσης δυνατό να παρακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διπλού πτυχίου και να κερδίσετε δύο μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδάζοντας στο Groningen και σε ένα κορυφαίο πανεπιστήμιο του εξωτερικού - το Πανεπιστήμιο Munster ή το Oslo Business School - σε μόνο δύο χρόνια.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
Το προφίλ Marketing Analytics και Data Science (MADS) αφορά την κατανόηση των πελατών και τη δημιουργία πληροφοριών για τους πελάτες με βάση την προηγμένη μηχανική και ανάλυση δεδομένων. Θα μελετήσετε μεθόδους ανάκτησης, διαχείρισης και ανάλυσης δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων δευτερογενών και μεγάλων δεδομένων, για να παρακολουθείτε την απόδοση μάρκετινγκ μιας εταιρείας και να δημιουργήσετε νέες γνώσεις πελατών. Οι πληροφορίες και οι γνώσεις που δημιουργούνται από τους ειδικούς του MADS χρησιμοποιούνται για τη λήψη στρατηγικών και τακτικών αποφάσεων μάρκετινγκ που βασίζονται στην έρευνα.
Για το προφίλ MADS, πρέπει να ακολουθήσετε τα τέσσερα υποχρεωτικά μαθήματα: 1) Statistical Learning in Marketing, 2) Companies, Brands and Consumers, 3) Data Engineering για MADS και 4) Data Science Methods για MADS.
Επιπλέον, επιλέγετε τουλάχιστον δύο μαθήματα από το προαιρετικό Μέθοδος, ένα μάθημα από το μάθημα Διαχείρισης μάρκετινγκ και ένα μάθημα από το κατ' επιλογή MADS. Δείτε παρακάτω τη λίστα με τα μαθήματα και τα μαθήματα επιλογής από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε. Θα γράψετε επίσης μια μεταπτυχιακή διατριβή 20EC. Μετά την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος θα λάβετε MSc στο Μάρκετινγκ με προφίλ Marketing Analytics και Data Science.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- Εταιρείες, Μάρκες και Καταναλωτές (5 ΕΚ)
- Μηχανική Δεδομένων (5 EC)
- Μέθοδοι Επιστήμης Δεδομένων (5 EC)
- Επιλογή MADS (5 EC)
- Διοίκηση μάρκετινγκ επιλογής (5 ΕΚ)
- Μεταπτυχιακή Διατριβή Μάρκετινγκ MADS (20 EC)
- Προαιρετική μέθοδος (10 ΕΚ)
- Statistical Learning in Marketing (5 EC)
Επιλογές προγράμματος
- Περιοχή εστίασης ενέργειας (ειδίκευση)
- Digital Business Focus Area (ειδίκευση)
- Μάστερ Πρακτική Άσκηση (Ειδίκευση)
- Διπλό Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και Πληροφοριακά Συστήματα (Münster) (ειδίκευση)
- Διπλό πτυχίο Master in Strategic Marketing Intelligence (Όσλο) (ειδίκευση)
- Διπλό Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και τα Οικονομικά (Münster) (ειδίκευση)
Σπουδάζω στο εξωτερικό
- Η μελέτη στο εξωτερικό είναι προαιρετική
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτικές απασχόλησης
Μετά την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, θα είστε κατάλληλοι για μια καριέρα στο μάρκετινγκ.
Οι απόφοιτοι του Marketing Analytics και της Επιστήμης Δεδομένων (MADS) μπορούν να ακολουθήσουν σταδιοδρομία ως Ερευνητής Αγοράς σε εταιρείες έρευνας και παροχής συμβουλών, ως ερευνητής αγοράς σε έναν οργανισμό, ως εμπειρογνώμονας Marketing Intelligence, ως Επιστήμονας Δεδομένων, ως Expert Intelligence Customer ή ως ερευνητής σε πανεπιστήμιο (Research Master & διδακτορικά προγράμματα).
Ως πτυχιούχος, το πτυχίο σας θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα στην αγορά εργασίας. Η Σχολή Οικονομικών και Επιχειρήσεων είναι διεθνώς διαπιστευμένη και ανήκει στο 1% των σχολών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο που είναι διαπιστευμένα τόσο από την EQUIS όσο και από την AACSB.
FEB Καριέρα Υπηρεσίες
Όταν γίνετε φοιτητής στη σχολή, θέλουμε να σας υποστηρίξουμε στην ανάπτυξη της καριέρας σας και να ενισχύσουμε τις δεξιότητές σας απασχολησιμότητας. Μπορείτε να βασιστείτε σε μια αποκλειστική ομάδα Υπηρεσιών Σταδιοδρομίας στην πανεπιστημιούπολη που σας προσφέρει ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων, εργαστηρίων, εκδηλώσεων και υποστήριξης που σχετίζεται με την καριέρα κατά τη διάρκεια των σπουδών σας. Όλα όσα χρειάζεστε για να μπείτε στην αγορά εργασίας.
- Παραδείγματα εργασίας
- Σύμβουλος στρατηγικής μάρκετινγκ
- Ερευνητής μάρκετινγκ
- Εμπειρογνώμονας μάρκετινγκ ή εξυπηρέτησης πελατών
- Ερευνητής σε πανεπιστήμιο (Research Master & PhD προγράμματα)
- Επιστήμονας δεδομένων
Διαπιστεύσεις
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.