MSc in Marketing: Marketing Management
University of Groningen
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Groningen, Κάτω Χώρες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.314 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
01 May 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Φοιτητές ΕΕ/ΕΟΧ: 2209 € | φοιτητές εκτός ΕΕ/ΕΟΧ: 16201 €
Εισαγωγή
Πώς να δημιουργήσετε και να χρησιμοποιήσετε τις γνώσεις πελατών και να δημιουργήσετε βιώσιμες σχέσεις με τους πελάτες;
Είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να μάθουν πώς να χτίζουν ισχυρές επωνυμίες και να κατανοούν τις ανάγκες των πελατών και τις υποκείμενες ψυχολογικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων.
Στο προφίλ MSc Marketing - Marketing Management, αναπτύσσετε μια προηγμένη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του μάρκετινγκ και των δεξιοτήτων που χρειάζεστε για να το εφαρμόσετε αποτελεσματικά. Χρησιμοποιούμε επιστημονικές γνώσεις αιχμής στη διδασκαλία μας και προσκαλούμε προσκεκλημένους ομιλητές από εταιρείες σε όλα μας τα μαθήματα.
Μέσα στο προφίλ Marketing Management, θα αποκτήσετε πληροφορίες για συγκεκριμένες λειτουργίες μάρκετινγκ, όπως η επωνυμία και η διαχείριση νέων προϊόντων, η διαχείριση πελατών, οι επικοινωνίες μάρκετινγκ, το λιανικό εμπόριο και, για παράδειγμα, το μάρκετινγκ από επιχείρηση σε επιχείρηση.
Γιατί να σπουδάσετε αυτό το πρόγραμμα στο Groningen;
- Το Τμήμα Μάρκετινγκ συγκαταλέγεται στα 5 καλύτερα Τμήματα Μάρκετινγκ στην Ευρώπη. Όλα τα προγράμματα βασίζονται στην έρευνα, συνδυάζοντας μαθήματα υψηλής ποιότητας που διδάσκουν καθηγητές που σχετίζονται με την έρευνά τους με, για παράδειγμα, διαλέξεις προσκεκλημένων, πραγματικές περιπτώσεις και παιχνίδια προσομοίωσης.
- Είναι επίσης δυνατό να παρακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διπλού πτυχίου στο Χρόνινγκεν και τη Σαγκάη.
- Το πρόγραμμα έχει αναγνωριστεί διεθνώς από το AACSB και το EQUIS, διασφαλίζοντας εκπαίδευση υψηλής ποιότητας, στην οποία μόνο το 1% των πανεπιστημίων φτάνει παγκοσμίως.
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
Θα παρακολουθήσετε μαθήματα διαχείρισης μάρκετινγκ υψηλού επιπέδου με βάση την έρευνα, μέσω των οποίων μαθαίνετε να δημιουργείτε πληροφορίες για τους πελάτες και να εξυπηρετείτε την αγορά ανάλογα. Η Διοίκηση Μάρκετινγκ επικεντρώνεται στις στρατηγικές και τις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες για να καλύψουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών στο σχετικό τμήμα της αγοράς.
Στο προφίλ MM, θα μελετήσετε συγκεκριμένους τομείς μάρκετινγκ, όπως η επωνυμία και η διαχείριση προϊόντων, η διαχείριση πελατών, οι επικοινωνίες μάρκετινγκ, το λιανικό εμπόριο και το μάρκετινγκ από επιχείρηση σε επιχείρηση. Μετά την αποφοίτησή τους, οι φοιτητές MM θα είναι σε θέση να λαμβάνουν, να εφαρμόζουν, να παρακολουθούν και να αξιολογούν στρατηγικές και τακτικές αποφάσεις μάρκετινγκ που βασίζονται στην έρευνα. Για αυτό το προφίλ, θα πρέπει να παρακολουθήσετε τουλάχιστον τρία από τα έξι μαθήματα Marketing Management. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε έως και δύο μαθήματα από άλλα προγράμματα ή το προφίλ MADS. Σε κάθε προφίλ, έχετε συγκεκριμένα υποχρεωτικά μαθήματα και μαθήματα επιλεγμένα από μια λίστα μαθημάτων επιλογής και ολοκληρώνετε με μια διπλωματική εργασία 20 ECTS. Μετά την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, θα λάβετε μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ με προφίλ Διοίκησης Μάρκετινγκ.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- Ψυχολογία Καταναλωτή (5 ΕΚ)
- Μαθήματα επιλογής Α (15 ΕΚ)
- Μαθήματα επιλογής Β (10 ΕΚ)
- Μέθοδοι Έρευνας Μάρκετινγκ (5 EC)
- Μεταπτυχιακή Διατριβή Marketing Management (20 EC)
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ (5 ΕΚ)
Επιλογές προγράμματος
- Διπλό πτυχίο Master Κινεζικής Οικονομίας και Χρηματοοικονομικών (Σαγκάη) (ειδίκευση)
- Digital Business Focus Area (ειδίκευση)
- Περιοχή εστίασης ενέργειας (ειδίκευση)
- Μάστερ Πρακτική Άσκηση (Ειδίκευση)
Σπουδάζω στο εξωτερικό
- Η μελέτη στο εξωτερικό είναι προαιρετική
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτικές απασχόλησης
Μετά την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, θα είστε κατάλληλοι για μια καριέρα στο μάρκετινγκ.
Οι απόφοιτοι της Διοίκησης Μάρκετινγκ (MM) ενδέχεται να ακολουθήσουν σταδιοδρομία ως Διευθυντής Μάρκετινγκ, Διευθυντής Επωνυμίας ή Κατηγορίας Προϊόντων/Προϊόντων, Διευθυντής Τομέα ή Λογαριασμού, Διευθυντής Σχέσεων Πελατών, Σύμβουλος Στρατηγικής Μάρκετινγκ ή Διευθυντής άμεσου μάρκετινγκ.
Ως πτυχιούχος, το πτυχίο σας θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα στην αγορά εργασίας. Η Σχολή Οικονομικών και Επιχειρήσεων είναι διεθνώς διαπιστευμένη και ανήκει στο 1% των σχολών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο που είναι διαπιστευμένα τόσο από την EQUIS όσο και από την AACSB.
FEB Καριέρα Υπηρεσίες
Όταν γίνετε φοιτητής στη σχολή, θέλουμε να σας υποστηρίξουμε στην ανάπτυξη της καριέρας σας και να ενισχύσουμε τις δεξιότητές σας απασχολησιμότητας. Μπορείτε να βασιστείτε σε μια αποκλειστική ομάδα Υπηρεσιών Σταδιοδρομίας στην πανεπιστημιούπολη που σας προσφέρει ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων, εργαστηρίων, εκδηλώσεων και υποστήριξης που σχετίζεται με την καριέρα κατά τη διάρκεια των σπουδών σας. Όλα όσα χρειάζεστε για να μπείτε στην αγορά εργασίας.
Παραδείγματα εργασίας
- Διευθυντής επωνυμίας και προϊόντων
- Διαχειριστής πελατών
- Σύμβουλος στρατηγικής μάρκετινγκ
- Ερευνητής στο πανεπιστήμιο (Research Master και PhD προγράμματα)
Διαπιστεύσεις
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.