MSc στα Μαθηματικά
University Of L'Aquila
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
L'Aquila, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μαθηματικά
Τμήμα: Μηχανικών Πληροφορικής, Πληροφορικής και Μαθηματικών
Επίπεδο: Μεταπτυχιακό
Κατηγορία: LM40
Τυπολογία εισαγωγής: Ανοιχτή εισαγωγή με αξιολόγηση προσωπικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων
Διεθνοποίηση : Διεθνές πτυχίο
Αυτό το μάθημα στοχεύει στο να δώσει στους μαθητές ένα σταθερό υπόβαθρο στα Μαθηματικά και, ταυτόχρονα, τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρακτική και διεπιστημονική προετοιμασία. Οργανώνεται σε διετή εκπαιδευτικά μονοπάτια για συνολικά 120 μονάδες.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Οι απόφοιτοι πρέπει να δείχνουν πολύ καλή κατανόηση των σημαντικότερων μαθηματικών τεχνικών και καλή ικανότητα να τις εφαρμόζουν στη μοντελοποίηση φυσικών, βιολογικών και οικονομικών φαινομένων.
Πρέπει να έχουν πολύ καλές επαγωγικές και παραγωγικές δεξιότητες συλλογισμού.
Αναλυτικά η εκπαιδευτική διαδρομή οργανώνεται με σκοπό την απόκτηση:
Η γνώση:
- πολύ καλή γνώση και κατανόηση μαθηματικών τεχνικών σε θεωρητικά πεδία, που αποκτούν οι μαθητές παρακολουθώντας υποχρεωτικά μαθήματα Άλγεβρας, Μαθηματικής Ανάλυσης, Γεωμετρίας Πρωτοετούς.
- σε βάθος γνώση της μαθηματικής μοντελοποίησης: μηχανική, αναλυτική μηχανική, κλασικά μαθηματικά μοντέλα φυσικής, τα οποία αποκτούν οι μαθητές παρακολουθώντας μαθήματα Μαθηματικής Φυσικής και Φυσικής.
- σε βάθος ανάλυση συγκεκριμένων μαθηματικών τεχνικών και τεχνικών μοντελοποίησης, που αποκτούν οι μαθητές παρακολουθώντας μαθήματα Πιθανοτήτων και Μαθηματικής Φυσικής.
- γνώση των τεχνικών επεξεργασίας του επιστημονικού υπολογισμού, που αποκτούν οι φοιτητές παρακολουθώντας το μάθημα της Αριθμητικής Ανάλυσης.
- προχωρημένη γνώση μοντέλων και τεχνικών απόδειξης σε συγκεκριμένους τομείς, θεωρητικούς και πρακτικούς, μέσω προαιρετικών μαθημάτων που ανήκουν στους παραπάνω τομείς, τα οποία κυμαίνονται, ανάλογα με την επιλογή των μαθητών, από τα πιο θεωρητικά έως τα πιο πρακτικά, όπως ως χρηματοδότηση, μηχανική και διαχείριση.
- γνώση των τεχνικών διδασκαλίας και των μαθησιακών διαδικασιών των μαθηματικών.
Ικανότητες:
- Ικανότητα κατανόησης και χειρισμού πολύπλοκων μαθηματικών δομών.
- Ικανότητα εφαρμογής, επεξεργασίας και σύλληψης προηγμένων τεχνικών υπολογισμού.
- Υψηλά επίπεδα αφαίρεσης και αυστηρή αφαίρεση των συνεπειών που συνεπάγεται η υπόθεση.
- Δυνατότητα μετατροπής ενός πραγματικού προβλήματος σε μαθηματικό μοντέλο.
- Ικανότητα επίλυσης πολύπλοκων προβλημάτων με επίλυση εξισώσεων και τεχνικών βελτιστοποίησης.
- Ικανότητα να γνωστοποιούν το δικό τους σκεπτικό και τα αποτελέσματα με σαφή και αποτελεσματικό τρόπο τόσο σε ειδικούς όσο και σε μη ειδικούς, τόσο σε γραπτή όσο και σε προφορική μορφή.
- Ικανότητα έκφρασης τυποποιημένων νόμων που ρυθμίζουν τη δυναμική των φαινομένων, μέσω της διεπιστημονικής συνεργασίας.
- Ικανότητα να μεταφέρουν τις δικές τους μαθηματικές γνώσεις σε τρίτα πρόσωπα.
Μέθοδοι μάθησης: αποκλειστικά βασικά και διακριτικά προγράμματα διδασκαλίας.
Μέθοδοι αξιολόγησης και δοκιμών: ατομικές εξετάσεις με τελική προφορική και γραπτή εξέταση, πιθανές ενδιάμεσες δοκιμασίες με μερική αξιολόγηση ή σκοπούς ανατροφοδότησης.
Εφαρμογή γνώσης και κατανόησης
Οι απόφοιτοι πρέπει να είναι σε θέση να εφαρμόζουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους κατανόησης προκειμένου να επιδείξουν μια επαγγελματική προσέγγιση στη δουλειά τους και πρέπει να έχουν ισχυρές ικανότητες τόσο για να προβάλλουν και να υποστηρίζουν επιχειρήματα όσο και να λύνουν προβλήματα στο δικό τους πεδίο σπουδών.
Πρέπει να είναι σε θέση να προσδιορίζουν όλα τα ουσιαστικά στοιχεία ενός προβλήματος και να μπορούν να το μοντελοποιήσουν, με μαθηματικούς όρους. Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να κατανοούν, να χρησιμοποιούν και να σχεδιάζουν τις κατάλληλες αναλυτικές και αριθμητικές μεθόδους για τα ζητήματα που αντιμετωπίζονται.
Αναλυτικά, οι φοιτητές πρέπει να αποκτήσουν:
Ειδικές ικανότητες:
- Ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων με λογικό και αυστηρό τρόπο.
- Ικανότητες υπολογισμού με προηγμένα θεωρητικά και πρακτικά μαθηματικά εργαλεία.
- Ικανότητα συμπερασμάτων στρατηγικών αποφάσεων με βάση τα προτεινόμενα και αναλυόμενα μοντέλα.
- Ικανότητα και ευελιξία να εφαρμόζονται αυτά τα συλλογιστικά εργαλεία σε οποιαδήποτε γνωστική περιοχή.
- Ικανότητα ανάλυσης ενός προβλήματος απόφασης με κριτικό και αυστηρό τρόπο.
- Ικανότητα παραγωγής αυστηρών και πρωτότυπων αποδείξεων.
Μέθοδοι μάθησης: προγράμματα διδασκαλίας με αξιωματικές θεραπείες. Εκτεταμένη εξάσκηση λογισμών και αριθμητικών ασκήσεων.
Μέθοδοι αξιολόγησης και δοκιμών: όλες οι γραπτές εξετάσεις προβλέπουν την εφαρμογή γνώσεων για την επίλυση προβλημάτων που δεν έχουν ακόμη προκύψει.
Κάνοντας κρίσεις
Οι απόφοιτοι πρέπει να είναι σε θέση να αναλύουν κριτικά μια μαθηματική απόδειξη και να παράγουν μια τυπική, εάν είναι απαραίτητο. Επιπλέον, πρέπει να μπορούν να κάνουν αυτόνομες βιβλιογραφικές έρευνες χρησιμοποιώντας βιβλία μαθηματικών και εξοικειώνονται με επιστημονικά και εξειδικευμένα περιοδικά. Επιτέλους, πρέπει να μπορούν να χρησιμοποιούν τα αρχεία WEB για την επιστημονική τους έρευνα, επιλέγοντας τις διαθέσιμες πληροφορίες που χρειάζονται.
Μέθοδοι μάθησης: Αυτές οι ικανότητες είναι αποτέλεσμα ασκήσεων.
Μέθοδοι αξιολόγησης και ελέγχου: στις ενδιάμεσες εξετάσεις, οι μαθητές καλούνται να λύσουν αυτόνομα τόσο θεωρητικά όσο και υπολογιστικά μαθηματικά προβλήματα. Επιπλέον, τους ζητείται να δείξουν ένα καλό επίπεδο αυτονομίας με τη σύλληψη και τη συγγραφή της πτυχιακής εργασίας.
Δεξιότητες επικοινωνίας
Οι απόφοιτοι πρέπει να είναι σε θέση να παρουσιάσουν τη δική τους έρευνα ή τα αποτελέσματα μιας βιβλιογραφικής έρευνας σε κοινό τόσο ειδικών όσο και ερασιτεχνών.
Μέθοδοι μάθησης: Εκπαιδευτικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται με ομαδική εργασία και σύνταξη εκθέσεων ή/και εκθέσεων. Προετοιμασία της προφορικής και γραπτής παρουσίασης της τελικής εξέτασης.
Μέθοδοι αξιολόγησης και δοκιμών: Αξιολόγηση της στοματικής ικανότητας κατά τις προφορικές εξετάσεις. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας.
Μάθηση δεξιοτήτων
Οι απόφοιτοι πρέπει να έχουν αποκτήσει βαθιά κατανόηση της φύσης και των μεθόδων της μαθηματικής έρευνας και του τρόπου εφαρμογής της σε διαφορετικούς τομείς. Επιπλέον, πρέπει να είναι σε θέση να αναπτύσσουν σύνθετες αποδείξεις και να τροποποιούν τυπικές αποδείξεις για να τις προσαρμόζουν σε νέες καταστάσεις, μελετώντας επιστημονικά ζητήματα. Πρέπει επίσης να κατανοούν τα όρια των γνώσεών τους και να μπορούν να αναγνωρίζουν και να επιλέγουν βιβλία και άλλο χρήσιμο υλικό για να αυξήσουν τις γνώσεις τους. Μέθοδοι μάθησης: Καθηγητές και δάσκαλοι καθοδηγούν τους μαθητές προκειμένου να βελτιώσουν τη μέθοδο σπουδών τους από το πρώτο έτος.
Η αγγλική γλώσσα, που αποτελεί προϋπόθεση για την πρόσβαση σε ενδιάμεσο επίπεδο, αυξάνεται συνεχώς και προοδευτικά κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Μέθοδοι αξιολόγησης και δοκιμής: Μια λανθασμένη μέθοδος μελέτης δεν επιτρέπει στους μαθητές να παρακολουθήσουν σωστά αυτό το μάθημα σπουδών. Αξιολόγηση της κατάκτησης θεμάτων που προτείνονται για αυτόνομη μάθηση.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Αυτό το μάθημα στοχεύει στο να δώσει στους μαθητές ένα σταθερό υπόβαθρο στα Μαθηματικά και, ταυτόχρονα, τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρακτική και διεπιστημονική προετοιμασία. Οργανώνεται σε διετή εκπαιδευτικά μονοπάτια για συνολικά 120 μονάδες.
Το πρώτο έτος απευθύνεται στη εις βάθος ανάλυση προχωρημένων μαθηματικών θεμάτων και στη μελέτη μαθηματικών τεχνικών που θα εφαρμοστούν στη συνέχεια στην ανάλυση διαφόρων προβλημάτων στα μαθηματικά, τη φυσική, τα οικονομικά, τη βιολογία κ.λπ.
Κατά το δεύτερο έτος, οι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα, επιλέγοντας κάποια μαθήματα εις βάθος κατάρτισης, να προσανατολίσουν τη θεωρητική ή πρακτική τους εκπαίδευση στους διάφορους προαναφερθέντες τομείς, με σκοπό την ευκολότερη πρόσβαση στον κόσμο της εργασίας, χάρη στην τις συγκεκριμένες ικανότητες που αποκτήθηκαν.
Αυτό το Μάθημα Σπουδών αναγνωρίζεται ως διεθνές μεταπτυχιακό, καθώς τα προγράμματα διδασκαλίας είναι στα αγγλικά και υπάρχουν διάφορες συμφωνίες ακαδημαϊκής συνεργασίας με ξένα ιδρύματα για την ταυτόχρονη έκδοση του τίτλου στο τέλος της εκπαιδευτικής διαδρομής.
Οι λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις συμβάσεις εγκρίνονται ετησίως και αποτελούν μια προσθήκη των ακαδημαϊκών κανονισμών του Athenaeum αναφοράς.
Αναλυτικά, παρέχονται δύο διαδρομές εκπαίδευσης:
- ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ?
- ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΟΜΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Ο κατάλογος των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που προβλέπονται από τα τρία εκπαιδευτικά μονοπάτια αναφέρονται στο συνημμένο. Τα διαφορετικά μονοπάτια εκπαίδευσης οργανώνονται ούτως ή άλλως για την απόκτηση:
- όλες τις θεμελιώδεις τεχνικές της μαθηματικής ανάλυσης, της γεωμετρίας, της άλγεβρας, της αριθμητικής ανάλυσης και των πιθανοτήτων.
- σε βάθος γνώση της μαθηματικής μοντελοποίησης·
- σε βάθος ανάλυση συγκεκριμένων μαθηματικών τεχνικών και τεχνικών μοντελοποίησης.
Αυτοί οι στόχοι πιστεύεται ότι επιτρέπουν στους αποφοίτους μεταπτυχιακού στα Μαθηματικά να συνεχίσουν τις σπουδές τους για διδακτορικό δίπλωμα ή να έχουν άμεση πρόσβαση στον κόσμο της εργασίας, με ιδιαίτερη προσοχή στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού και σε εκείνους τους τομείς που προσανατολίζονται έντονα προς ποσοτικές μεθόδους, όπως οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι χρηματοοικονομικοί ιδρύματα, ινστιτούτα στατιστικής, κοινωνικής και οικονομικής έρευνας, εταιρείες ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών).
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Ρόλος σε περιβάλλον εργασίας:
Λειτουργίες υψηλής ευθύνης στην κατασκευή και ανάλυση διαφορετικών τύπων μαθηματικών μοντέλων και στη σχεδίαση και ανάλυση μεθόδων ανάλυσης σε διάφορα πεδία εφαρμογών, πιο συγκεκριμένα στα ακόλουθα πεδία:
- Περιβάλλον και μετεωρολογία;
- Τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες και χρηματοδότηση.
- Εκδοτική βιομηχανία και επικοινωνία επιστήμης. Logistics και μεταφορές.
- Βιοϊατρικές επιστήμες και επιστήμες υγείας και σε όλους τους τομείς που απαιτούν τη χρήση μαθηματικών μοντέλων.
- Επικοινωνία Μαθηματικών και Επιστημών.
- Διδασκαλία.
- Πρωτότυπη έρευνα στον τομέα των μαθηματικών.
Δεξιότητες που σχετίζονται με τη λειτουργία
Ικανότητες ρόλου:
Ευέλικτη νοοτροπία, ισχυρές υπολογιστικές και υπολογιστικές δεξιότητες, καλή εξοικείωση με τη διαχείριση, ανάλυση και επεξεργασία αριθμητικών δεδομένων και ικανότητα κατασκευής, ανάλυσης και διαχείρισης μαθηματικών μοντέλων.
Γρήγορη εισαγωγή σε διαφορετικά περιβάλλοντα εργασίας και καλή μάθηση, δημιουργία και σχεδιαστικές δεξιότητες με σεβασμό στις νέες επαγγελματικές τεχνικές.
Δυνατότητα επικοινωνίας των προβλημάτων, των ιδεών και των λύσεων των δικών τους και άλλων συγγραφέων σχετικά με προχωρημένους τομείς των Μαθηματικών σε εξειδικευμένο ή μη κοινό, στα ιταλικά και στα αγγλικά, τόσο σε γραπτή όσο και σε προφορική μορφή.
Δυνατότητα παροχής αυστηρής επίδειξης των μαθηματικών αποτελεσμάτων, ακόμη και αν δεν συσχετίζονται με ήδη γνωστά αποτελέσματα.
Ικανότητα θεωρητικής επίλυσης σύνθετων προβλημάτων σε συγκεκριμένους τομείς των Μαθηματικών, καθώς και ικανότητα κατασκευής και ανάλυσης κατάλληλων μεθόδων ρητής επίλυσης.
Επαγγελματική ιδιότητα.
Επαγγελματικές ευκαιρίες:
Εταιρείες και εταιρίες που δραστηριοποιούνται στους τομείς εφαρμογών, επιστημονικών, βιομηχανικών, επιχειρήσεων και υπηρεσιών και στη δημόσια διοίκηση.
Συνεχής και συντονισμένη συνεργασία, συμφωνίες συνεργασίας ή ως ελεύθεροι επαγγελματίες για εκδοτικούς οίκους, εφημερίδες, περιοδικά, ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά δίκτυα, ιστοσελίδες και γενικά εταιρείες επικοινωνίας και πολυμέσων.
Οι απόφοιτοι μεταπτυχιακών σπουδών που έχουν τον σωστό αριθμό πανεπιστημιακών μονάδων που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις δοκιμασίες εισαγωγής στα μαθήματα κατάρτισης για εκπαιδευτικούς για τα σχολεία κατώτερης και ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Πρόσβαση στο ερευνητικό πεδίο με περαιτέρω σπουδές σε Διδακτορικά Προγράμματα, στα Μαθηματικά ή σε άλλους επιστημονικούς κλάδους.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MS στα Μαθηματικά
- Chicago, Ηνωμένες Πολιτείες
MSc στη Μηχανική και τη Μαθηματική Μοντελοποίηση της Βιομηχανίας Πετρελαίου και Αερίου
- Saint Petersburg, Ρωσία
Master στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά
- Siena, Ιταλία