MSc στη Διαχείριση Μάρκετινγκ
University Bocconi
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Milan, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 13.474 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το μάρκετινγκ έχει γίνει μια σημαντική κινητήρια δύναμη τόσο στις επιδόσεις όσο και στις οργανωτικές αποφάσεις. Το πρόγραμμα επιτρέπει στους φοιτητές να αναπτύξουν ευρεία επαγγελματική τεχνογνωσία στον τομέα της διαχείρισης μάρκετινγκ, χάρη σε ένα μοναδικό συνδυασμό των περιεχομένων των μαθημάτων.
Ενσωματώνει μια προηγμένη προετοιμασία σε βασικά εργαλεία μάρκετινγκ και τομείς όπως ποσοτικές μέθοδοι, νομικά ζητήματα και στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ με ιδιαίτερα καινοτόμες προσεγγίσεις και ικανότητες από διάφορους ακαδημαϊκούς τομείς, όπως οι μη-επιστημονικές ή ανθρωπολογικές μελέτες και ο αντίκτυπός τους σε τομείς που σχετίζονται με το μάρκετινγκ, όπως η συμπεριφορά των καταναλωτών.
Οι απόφοιτοι είναι διατεθειμένοι να επιτύχουν σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό κόσμο, έχοντας τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που τους επιτρέπουν όχι μόνο να αντιδρούν, αλλά και να διαμορφώνουν προορατικά το μάρκετινγκ του μέλλοντος.
Θα είναι σε θέση να εισέλθουν στην αγορά εργασίας σε μια ποικιλία βιομηχανιών, από το business-to-business έως το business-to-consumer, παίζοντας διαφορετικούς ρόλους μέσα στην λειτουργική περιοχή μάρκετινγκ. Μπορούν να επιτύχουν σε εταιρείες κατασκευής, εξυπηρέτησης, λιανικού εμπορίου και παροχής συμβουλών, καθώς και σε φορείς έρευνας αγοράς και επικοινωνίας.
Δομή προγράμματος
Στο πρώτο έτος, οι σπουδαστές μελετούν τα εννοιολογικά και λειτουργικά εργαλεία που απαιτούνται για την κατανόηση του περιβάλλοντος και της συμπεριφοράς των αγορών από πλευράς ζήτησης και προσφοράς (ανταγωνιστικά πλαίσια, συμπεριφορά καταναλωτών και βιομηχανικών αγοραστών, ανάλυση συστημάτων διανομής) και τις κυριότερες πτυχές του μάρκετινγκ (στρατηγικές προοπτικές, διαχείριση προϊόντων, ανάπτυξη καινοτομίας και εταιρική επικοινωνία).
Οι σπουδαστές στη συνέχεια ειδικεύονται σε έναν από τους τομείς που επικεντρώνονται στην επαγγελματική εμπειρογνωμοσύνη και τα μελλοντικά ανοίγματα σταδιοδρομίας, επιλέγοντας μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που προτείνει η Bocconi ή σχεδιάζοντας ένα σύνολο μαθημάτων που θα επιλεγούν μεταξύ των διαθέσιμων στο πλαίσιο του προγράμματος.
ΠΡΩΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ στο Bocconi (Μιλάνο) |
Πρώτο εξάμηνο
Κύρια θέματα:
- Στρατηγικά εργαλεία μάρκετινγκ
- Αίσθηση αγοράς
- Παγκόσμια οράματα και οικονομικά σενάρια
Οι σπουδαστές αποκτούν μια στοχαστική στάση απέναντι στους καταναλωτές, αναπτύσσουν τα βασικά στοιχεία του στρατηγικού μάρκετινγκ και κατανοούν τον τρόπο ανάλυσης των βιομηχανικών δομών και δυναμικών.
Δεύτερο εξάμηνο
Κύρια θέματα:
- Εργαλεία Go-to-Market
- Marketing Analytics
- Καινοτομία και Ανταγωνιστικές Διαδρομές
Αυτό το εξάμηνο συμπληρώνει τους πυλώνες του μάρκετινγκ, αναπτύσσει ένα πολυεπιστημονικό σύνολο ικανοτήτων για την επίλυση προβλημάτων και την έρευνα και επιτρέπει στους μαθητές να αποκτήσουν μια σταθερή νοοτροπία για την καινοτομία και τις ανταγωνιστικές προκλήσεις.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ στο Bocconi (Μιλάνο) και / ή στο εξωτερικό |
Κύριοι
- Επιχειρηματικές επικοινωνίες και κοινωνικά μέσα
- Δίκτυα διανομής και λιανικής πώλησης στην ψηφιακή εποχή
- Διαχείριση προϊόντων και υπηρεσιών
- Μεγάλα δεδομένα και ανάλυση επιχειρήσεων
Δωρεάν διαδρομή
- 4 μαθήματα επιλογής
Προγράμματα σπουδών στο εξωτερικό
- Διπλά Βαθμοί με:
ESADE Escuela Superior de Administracion y Direccion de Empresas (Βαρκελώνη, Ισπανία)
NHH Νορβηγική Σχολή Οικονομικών Επιστημών (Bergen, Νορβηγία)
Σχολή Επιχειρήσεων της Βασίλισσας (Kingston, Καναδάς)
Universidade Catolica Portuguesa (Λισαβόνα, Πορτογαλία)
Universität Mannheim (Mannheim, Γερμανία)
Το Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης (Μελβούρνη, Αυστραλία)
WU Wirtschaftsuniversität Wien (Βιέννη, Αυστρία)
- Προγράμματα ανταλλαγής
Πρακτική άσκηση (υποχρεωτική)
Ξένες γλώσσες (δύο γλώσσες)
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Στόχοι μάθησης
Το Master of Science στη Διαχείριση Μάρκετινγκ έχει τους ακόλουθους εκπαιδευτικούς στόχους:
- να παράσχουν προηγμένες μελέτες σχετικά με το μάρκετινγκ τόσο σε επιχειρησιακό όσο και σε στρατηγικό επίπεδο, σε σχέση με το εθνικό και διεθνές πλαίσιο.
- να αναπτύξει μια πλήρη κατανόηση των διαφόρων τεχνικών μάρκετινγκ με αναφορά στις επιχειρήσεις μεταξύ επιχειρήσεων και επιχειρήσεις προς καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων των διαφορετικών πολιτιστικών πλαισίων ·
- ολοκληρώστε την προετοιμασία σας στον τομέα των επιχειρήσεων που παρέχει ικανότητες σε θέματα όπως οικονομικά, ποσοτικά και νομικά, ώστε να αναπτύξετε δεξιότητες ανάλυσης προβλημάτων σε διεπιστημονικούς τομείς.
- να αναπτύξουν δεξιότητες συμπεριφοράς μέσω ad hoc σεμιναρίων και μέσω της εισαγωγής / εξόδου δραστηριοτήτων που σχετίζονται με μαθήματα, δηλαδή δεξιότητες επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης, αντιμετώπισης πολύπλοκων θεμάτων,
- να προωθήσει την ευχέρεια στην αγγλική γλώσσα για να εργαστεί αποτελεσματικά και αποτελεσματικά. επάρκεια σε μια δεύτερη γλώσσα της ΕΕ (στην αγγλική έκδοση του MSc: Ιταλικά για τους μη Ιταλούς μητρική γλώσσα). Τέλος, να προωθήσουμε μια ευρεία κουλτούρα για να αναπτύξουμε την κριτική σκέψη και να εμβαθύνουμε σε θέματα αιχμής.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι ευκαιρίες απασχόλησης για αποφοίτους στο MSc στη διαχείριση μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:
- Οι επιχειρηματικοί ρόλοι και οι ρόλοι των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές σε όλες τις βιομηχανίες
- Βασικοί τομείς στο μάρκετινγκ, π.χ. ανάλυση αγοράς, στρατηγικός προγραμματισμός μάρκετινγκ, υλοποίηση μάρκετινγκ και παρακολούθηση
- Ευκαιρίες στη διεθνή σκηνή, χάρη στη διεθνή ευαισθητοποίηση σχετικά με τη δύναμη της μάρκας Bocconi και το δίκτυο σχέσεών της με εταιρείες, ιδρύματα του δημόσιου τομέα και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
- Άνοιγμα σε επιχειρήσεις κατασκευής, εξυπηρέτησης, λιανικού εμπορίου και παροχής συμβουλών, καθώς και σε φορείς έρευνας αγοράς και επικοινωνίας
- Μια ευρεία ποικιλία θέσεων και ρόλων εκκίνησης, όπως διαχειριστής προϊόντων και εμπορικών σημάτων, στρατηγικός διαφήμισης, αναλυτής της αγοράς, σχεδιαστής μέσων, διευθυντής κλειδιών και λογαριασμών πελατών, διευθυντής εμπορίου και λιανικής, διαχειριστής πωλήσεων, διαχειριστής κατηγοριών, διαχειριστής PR και εκδηλώσεων κ.λπ. .
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και Εμπορική Διοίκηση
- Barcelona, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στο Χρηματιστήριο και στις Χρηματοοικονομικές Αγορές Πλήρης απασχόληση
- Madrid, Ισπανία
MSc Hospitality Management and Marketing
- Île-de-France, Γαλλία