MSc στη Διεθνή Διοίκηση Επιχειρήσεων με το μάρκετινγκ
Heriot-Watt University Dubai
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
AED 78.750 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Όλα τα δίδακτρα με ΦΠΑ
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το MSc μας Διεθνές Επιχειρησιακό Management με το πρόγραμμα Marketing απευθύνεται σε πτυχιούχους που έχουν μικρή ή καμία επιχειρηματική ή διοικητική υπόβαθρο στο πρώτο πτυχίο τους και που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα ευρύ βασισμένο επαγγελματικό προσόντα για να ενισχύσουν τις μελλοντικές προοπτικές σταδιοδρομίας τους ή σε όσους επιθυμούν να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις διαχειριστικές γνώσεις και δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να αλλάξουν ή να προωθήσουν τη σταδιοδρομία τους.
Διεθνής Διοίκηση Επιχειρήσεων Pathways
Το MSc μας Διεθνής Διοίκηση Επιχειρήσεων με το μάρκετινγκ είναι ένα από τα τρία εξειδικευμένα Pathways που προσφέρουμε στη Διεθνή Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τα προγράμματα καλύπτουν βασικά θέματα στη διεθνή επιχειρηματική διαχείριση, συμπεριλαμβανομένου του διεθνούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος, καθώς και τη σημασία της στρατηγικής, της χρηματοδότησης, του μάρκετινγκ και της οργανωτικής συμπεριφοράς. Στη συνέχεια, εστιάζετε στην ανάπτυξη συγκεκριμένων γνώσεων και δεξιοτήτων στο επιλεγμένο θέμα Pathway , προετοιμασία για μια καριέρα σε αυτόν τον τομέα.
Η διεθνής επικέντρωση του προγράμματος προσελκύει φοιτητές από όλο τον κόσμο, προσφέροντας ένα πλούσιο μαθησιακό περιβάλλον όπου μοιράζεται η διεθνής εμπειρία και πρακτική.
Οι σπουδαστές έχουν επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ομαδικές εκδηλώσεις, ηγετικές και δικτυακές εκδηλώσεις κατά τις πρώτες εβδομάδες του προγράμματος.
Διάρκεια προγράμματος
- Πλήρης απασχόληση: 12 μήνες
- Μερική απασχόληση: 24 μήνες
Ιανουάριος
Οι φοιτητές είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα MSc του IBM τον Ιανουάριο.
Οι φοιτητές που ξεκινούν το πρόγραμμα τον Ιανουάριο θα πρέπει να σημειώσουν ότι διδάσκουν πλήρη διδακτορική διατριβή (Φεβρουάριος-Απρίλιος, 3 μήνες) (συνολικά 16 μήνες) ή διδακτορική διατριβή διάρκειας 4 εξαμήνων (24 μηνών) ( Μάρτιος έως Αύγουστο, 6 μήνες) (σύνολο 30 μηνών).
Οι σπουδαστές που εγγράφονται για τα προγράμματα πρόσληψης του Ιανουαρίου δεν απαιτείται να βρίσκονται στην πανεπιστημιούπολη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Περιεχόμενο μαθήματος
Όλα τα μαθήματα λαμβάνουν μια διεθνή εικόνα των επιχειρήσεων και επικεντρώνονται σε πρακτικά ζητήματα και τρέχοντα θέματα διαχείρισης καθώς και βασικές θεωρίες διαχείρισης.
Οι μαθητές θα επιλέξουν ένα Pathway από τρεις (Μάρκετινγκ, Ανθρώπινο Δυναμικό ή Οικονομικά). Όλοι οι φοιτητές Διεθνής Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Ντουμπάι θα μελετήσει το ίδιο σύνολο των υποχρεωτικών μαθημάτων, ανεξάρτητα από τη Pathway , αλλά έχουν τη δυνατότητα να επιλέξετε από μια σειρά Pathway επιλογές εξαρτώμενη. Οι φοιτητές αναλαμβάνουν μια διατριβή στο πεδίο του επιλεγμένου Pathway .
Διεθνές Επιχειρηματικό Πλαίσιο
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Εξετάζει τη φύση της αντίδρασης μιας επιχείρησης στις προκλήσεις της διεθνοποίησης εξετάζοντας τη στρατηγική βάση, τη μέθοδο και την κατεύθυνση των διεθνών στρατηγικών. Εξετάζει τόσο πολλούς όσο και μικροευρωπαίους και χρησιμοποιεί συμβατικά στρατηγικά εργαλεία για τη μελέτη διεθνών στρατηγικών.
Ανταγωνιστική στρατηγική
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Εξετάζει πώς ανταγωνίζονται οι εταιρείες αναπτύσσοντας και κατανοώντας τις αλληλεπιδράσεις και τις σχέσεις μεταξύ των θεωρητικών εννοιών. εξετάζοντας τα επιμέρους στοιχεία των μοντέλων στρατηγικής διαχείρισης και εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες μπορούν να επιτύχουν και να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Εμπορία
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Εξετάζοντας το ρόλο του μάρκετινγκ και την εφαρμογή του σε ένα διεθνές επιχειρησιακό πλαίσιο, τονίζοντας τον κρίσιμο ρόλο των σύγχρονων ζητημάτων στο μάρκετινγκ ως μέρος του ολοένα και πιο ανταγωνιστικού παγκόσμιου περιβάλλοντος.
Οικονομικά των Επιχειρήσεων
Εξάμηνο 2 (υποχρεωτικό)
Παρέχει γνώση και κατανόηση των βασικών αρχών και εννοιών της μικροοικονομίας και της μακροοικονομίας και για να μπορέσει να εφαρμόσει αυτή τη γνώση και την κατανόηση στην ανάλυση μιας σειράς οικονομικών προβλημάτων.
Φιλοσοφία και πρακτική της έρευνας
Εξάμηνο 2 (υποχρεωτικό)
Παρέχει μια κατανόηση της ερευνητικής διαδικασίας των κοινωνικών επιστημών, καθώς και της θεωρίας και των προσεγγίσεων στην έρευνα. Αναπτύσσει πρακτικές δεξιότητες (π.χ. ποσοτικές και ποιοτικές τεχνικές) στην ανάλυση δεδομένων για να μετατρέψει τα ακατέργαστα δεδομένα σε πληροφορίες που καθοδηγούν τις εκτιμήσεις της διαχείρισης της εμπορίας.
Διεθνές μάρκετινγκ
Εξάμηνο 2 (υποχρεωτικό)
Αυτό το μάθημα αναπτύσσει μια βαθύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος μάρκετινγκ και των παραγόντων κινδύνου σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο εξετάζοντας τις επιδράσεις της παγκοσμιοποίησης και των διεθνών δομών στις στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και εξερευνώντας τις αυξανόμενες ηθικές διαστάσεις των προσεγγίσεων μάρκετινγκ.
Καριέρα
Οι απόφοιτοι έχουν βρει απασχόληση σε διάφορους ρόλους διαχείρισης και λειτουργίας σε:
- Λογιστικά και οικονομικά
- Εμπορία
- Λειτουργίες και Διαχείριση Προγραμμάτων
Απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας
Όταν τα αγγλικά δεν ήταν το μέσο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι υποψήφιοι πρέπει να επιδεικνύουν γλωσσική επάρκεια ισοδύναμη με το IELTS 6.5 (με όλα τα στοιχεία να έχουν περάσει στο 6.0 ή παραπάνω). Οι υποψήφιοι που έχουν ολοκληρώσει τη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία. Απαιτείται ελάχιστη ετήσια μελέτη πλήρους φοίτησης στα αγγλικά.
Προθεσμία εφαρμογής
Το πανεπιστημιακό μας κέντρο στο Ντουμπάι λειτουργεί μια κυλιόμενη διαδικασία εισαγωγής καθόλη τη διάρκεια του έτους: μόλις ολοκληρωθεί η πρόσληψη, αρχίζουμε να δεχόμαστε αιτήσεις για την επόμενη. Μπορείτε επίσης να αναβάλλετε την ημερομηνία έναρξης για ένα έτος.
Οι περισσότεροι σπουδαστές εφαρμόζουν 6-10 μήνες πριν από την επιλεγμένη πρόσληψή τους. Μπορούμε να δεχτούμε αιτήσεις μέχρι 3 εβδομάδες πριν από την έναρξη κάθε πρόσληψης, αλλά θα πρέπει να σημειώσετε ότι μια καθυστερημένη υποβολή αιτήσεων θα σημαίνει σχεδόν βεβαίως καθυστέρηση στην παροχή βασικών διοικητικών υπηρεσιών, όπως η κάρτα φοιτητικής εγγραφής (χωρίς την οποία δεν θα είστε δυνατότητα πρόσβασης στη βιβλιοθήκη ή σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες).
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων Pathways
Το MSc International Business Management with Marketing είναι ένας από τους τρεις ειδικούς Pathways που προσφέρουμε στη Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων. Τα προγράμματα καλύπτουν βασικά ζητήματα στη διαχείριση διεθνών επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου του διεθνούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος καθώς και της σημασίας της στρατηγικής, των οικονομικών, του μάρκετινγκ και της οργανωτικής συμπεριφοράς. Στη συνέχεια, εστιάζετε στην ανάπτυξη συγκεκριμένων γνώσεων και δεξιοτήτων στο αντικείμενο που έχετε επιλέξει Pathway ως προετοιμασία για μια καριέρα σε αυτόν τον τομέα.
Η διεθνής εστίαση του προγράμματος προσελκύει φοιτητές από όλο τον κόσμο, δίνοντας ένα πλούσιο μαθησιακό περιβάλλον όπου μοιράζεται η διεθνής εμπειρία και πρακτική.
Οι μαθητές έχουν επίσης την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε εκδηλώσεις ομαδικής οικοδόμησης, ηγεσίας και δικτύωσης κατά τις πρώτες εβδομάδες του προγράμματος.
Διάρκεια προγράμματος
- Πλήρης απασχόληση: 12 μήνες
- Μερική απασχόληση: 24 μήνες
Περιεχόμενο μαθήματος
Όλα τα θέματα λαμβάνουν μια διεθνή άποψη για τις επιχειρήσεις και επικεντρώνονται σε πρακτικά ζητήματα και τρέχοντα θέματα στη διαχείριση καθώς και σε βασικές θεωρίες διαχείρισης.
Οι μαθητές θα επιλέξουν ένα Pathway από τρία (Μάρκετινγκ, Ανθρώπινο Δυναμικό ή Οικονομικά). Όλοι οι φοιτητές Διοίκησης Διεθνών Επιχειρήσεων στο Ντουμπάι θα σπουδάσουν το ίδιο σύνολο υποχρεωτικών μαθημάτων ανεξάρτητα από το Pathway αλλά έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν από μια σειρά επιλογών που εξαρτώνται Pathway Οι φοιτητές αναλαμβάνουν μια διατριβή εντός του πεδίου της επιλογής τους Pathway .
Διεθνές επιχειρηματικό πλαίσιο
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Διερευνά τη φύση της απάντησης μιας επιχείρησης στις προκλήσεις της διεθνοποίησης, εξετάζοντας τη στρατηγική βάση, τη μέθοδο και την κατεύθυνση των διεθνών στρατηγικών. Εξετάζει τόσο πολυεθνικές όσο και πολύ μικρές και χρησιμοποιεί συμβατικά στρατηγικά εργαλεία για τη μελέτη διεθνών στρατηγικών.
Ανταγωνιστική στρατηγική
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Εξετάζει πώς οι εταιρείες ανταγωνίζονται αναπτύσσοντας και κατανοώντας τις αλληλεπιδράσεις και τις σχέσεις μεταξύ θεωρητικών εννοιών. εξέταση των επιμέρους στοιχείων των μοντέλων στρατηγικής διαχείρισης και εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι εταιρείες μπορούν να επιτύχουν και να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Εμπορία
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Εξετάζοντας τον ρόλο του μάρκετινγκ και την εφαρμογή του σε ένα διεθνές επιχειρηματικό πλαίσιο, τονίζοντας τον κρίσιμο ρόλο των σύγχρονων θεμάτων στο μάρκετινγκ ως μέρος του ολοένα και πιο ανταγωνιστικού παγκόσμιου περιβάλλοντος.
Οικονομικά των Επιχειρήσεων
Εξάμηνο 2 (υποχρεωτικό)
Παρέχει γνώση και κατανόηση των βασικών αρχών και εννοιών της μικροοικονομίας και της μακροοικονομίας και να είναι σε θέση να εφαρμόσει αυτή τη γνώση και κατανόηση στην ανάλυση μιας σειράς οικονομικών προβλημάτων.
Έρευνα Φιλοσοφίας και Πράξης
Εξάμηνο 2 (υποχρεωτικό)
Παρέχει κατανόηση της ερευνητικής διαδικασίας των κοινωνικών επιστημών, καθώς και της θεωρίας και των προσεγγίσεων της έρευνας. Αναπτύσσει πρακτικές δεξιότητες (π.χ. ποσοτικές και ποιοτικές τεχνικές) στην ανάλυση δεδομένων για να μετατρέψει τα ακατέργαστα δεδομένα σε πληροφορίες που καθοδηγούν τις αποτιμήσεις διαχείρισης μάρκετινγκ.
Διεθνές μάρκετινγκ
Εξάμηνο 2 (υποχρεωτικό)
Αυτό το μάθημα αναπτύσσει μια βαθύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος μάρκετινγκ και των παραγόντων κινδύνου σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο, εξετάζοντας τις επιπτώσεις της παγκοσμιοποίησης και των διεθνών δομών στις στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και διερευνώντας τις αυξανόμενες ηθικές διαστάσεις των προσεγγίσεων μάρκετινγκ.