MSc στη Διεθνή Διοίκηση Ξενοδοχείων και Τουρισμού
Oxford Brookes University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Headington, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 16.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές στο Ηνωμένο Βασίλειο πλήρους φοίτησης: 10.200 £ | Διεθνείς/ΕΕ φοιτητές πλήρους φοίτησης: £16.200
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το MSc International Hotel and Tourism Management θα αναπτύξει την ικανότητά σας να σκέφτεστε στρατηγικά μεταξύ των βασικών κλάδων διαχείρισης. Θα βασιστείτε στις προηγούμενες σπουδές και την εργασιακή σας εμπειρία και μπορείτε να ειδικευτείτε σε έναν επιλεγμένο τομέα.
Το διδακτικό μας προσωπικό είναι αναγνωρισμένοι ειδικοί στους τομείς τους. Πολλοί από αυτούς γράφουν βιβλία που υποστηρίζουν τη μάθησή σας. Θα συνεργαστείτε με ειδικούς του κλάδου μέσω μιας σειράς εκδηλώσεων και διεθνών επισκεπτών ομιλητών. Και αναπτύξτε τις δεξιότητές σας στη δικτύωση ενώ αποκτάτε χρήσιμες, παγκόσμιες επαφές για το μέλλον.
Το μοναδικό μας Πρόγραμμα Καθοδήγησης Bacchus σάς παρέχει ατομική υποστήριξη από έναν ανώτερο επαγγελματία. Θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας δεξιότητες και θα σας συμβουλεύσουν για τη μελλοντική σας καριέρα.
Θα έχετε υποστήριξη με τις μεταπτυχιακές θέσεις εργασίας και τις τοποθετήσεις σας από το Κέντρο Σταδιοδρομίας μας. Και κορυφαίοι εργοδότες φιλοξενίας επισκέπτονται την πανεπιστημιούπολη και προσλαμβάνουν φοιτητές.
Το μοντέλο σάντουιτς περιλαμβάνει αμειβόμενη θέση εργασίας ενός έτους, μετά την ολοκλήρωση του διδασκόμενου μέρους του μαθήματος.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Μάθηση και αξιολόγηση
Θα μελετήσετε ενότητες που βασίζονται στην προηγούμενη μαθησιακή και εργασιακή σας εμπειρία. Και αναπτύξτε μια βαθύτερη κατανόηση της πολυπλοκότητας της διεθνούς διαχείρισης ξενοδοχείων στο σημερινό ταραχώδες περιβάλλον.
Ενότητες μελέτης
Υποχρεωτικές ενότητες
- Στρατηγική Οικονομική Διαχείριση
Θα εστιάσετε στη χρήση οικονομικών πληροφοριών για τη λήψη διοικητικών αποφάσεων στις διεθνείς ξενοδοχειακές, εκδηλώσεις και τουριστικές βιομηχανίες. Θα μελετήσετε τα βασικά οικονομικά ζητήματα που επηρεάζουν τη λήψη διοικητικών αποφάσεων στον σχεδιασμό για τα κέρδη και τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων. Θα διερευνήσετε τις οικονομικές επιπτώσεις των τρεχουσών εξελίξεων που επηρεάζουν τη διαχείριση ξενοδοχείων, εκδηλώσεων και τουριστικών επιχειρήσεων. - Διαχείριση Ανθρώπων σε Κουλτούρες
Θα εξοικειωθείτε με μια σειρά από πρακτικές προσεγγίσεις για τη διαχείριση ατόμων σε σύγχρονους οργανισμούς παροχής υπηρεσιών. Θα μάθετε πώς να αξιολογείτε το διεθνές ξενοδοχειακό και τουριστικό περιβάλλον και πώς να κάνετε κρίσεις σχετικά με τις πιο κατάλληλες προσεγγίσεις διαχείρισης ανθρώπινων πόρων που πρέπει να υιοθετήσετε σε διαφορετικές καταστάσεις. Θα αυξήσετε την ευαισθητοποίησή σας για θέματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη όταν οι εταιρείες αποφασίσουν να επεκταθούν πέρα από την εγχώρια αγορά τους. Θα μάθετε πώς να αναπτύξετε μια στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού για την επέκταση μιας εταιρείας φιλοξενίας σε μια νέα χώρα. - Μάρκετινγκ μεταξύ πολιτισμών
Θα εξετάσετε την έννοια του μάρκετινγκ σε ένα διεθνές ξενοδοχειακό και τουριστικό πλαίσιο. Θα αναλύσετε τις στρατηγικές διεθνών ξενοδοχειακών και τουριστικών εταιρειών. Η έμφαση δίνεται στις πολιτισμικές διαφορές και ομοιότητες που πρέπει να κατανοήσουν οι διεθνείς φορείς φιλοξενίας/τουρισμού για να αναπτύξουν αποτελεσματικές παγκόσμιες στρατηγικές μάρκετινγκ. Η αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει ανάλυση αγοράς χώρας, σχεδιασμό της δικής σας επωνυμίας και ανάπτυξη στρατηγικών εισόδου στην αγορά για ένα διεθνές πρόγραμμα επέκτασης. - Διακυβέρνηση εταιρικού κινδύνου
Θα μάθετε για την καλή εταιρική διακυβέρνηση και τη διαχείριση κινδύνων σε ένα δυναμικό τουριστικό περιβάλλον. Σε μια ομάδα, θα ερευνήσετε το ιστορικό και τρέχον επιχειρηματικό πλαίσιο και την εταιρική διακυβέρνηση μιας εταιρείας της επιλογής σας στη διεθνή βιομηχανία φιλοξενίας και τουρισμού. Θα αξιολογήσετε τη διακυβέρνηση και την απόδοσή της, θα αξιολογήσετε τους κινδύνους που αντιμετωπίζει σε παγκόσμιο πλαίσιο και θα κάνετε συστάσεις σχετικά με τις στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσει η εταιρεία για να επιτύχει τους επιχειρηματικούς της στόχους. Θα γίνετε ένας πιο παγκόσμιος στρατηγικός στοχαστής και θα είστε σε θέση να προσδιορίσετε και να ανταποκριθείτε σε παράγοντες που απειλούν την επίτευξη των στρατηγικών στόχων μιας εταιρείας. - Ερευνητικές μέθοδοι
Θα εξοικειωθείτε με προσεγγίσεις, μεθοδολογίες και πόρους που είναι διαθέσιμοι για να βελτιώσετε τις ερευνητικές σας ικανότητες. Θα σχεδιάσετε τη μεθοδολογία για ένα ερευνητικό έργο που σας βοηθά να κατανοήσετε πώς να συλλέγετε και να αναλύετε τα δεδομένα που απαιτούνται για τη συγγραφή της διατριβής σας ή του έργου πελάτη. - Καθοδήγηση και Ανάπτυξη Ηγεσίας
Θα αναπτύξετε μια σε βάθος κατανόηση της θεωρίας και της πρακτικής της ηγεσίας. Η κατανόησή σας για τη θεωρία της ηγεσίας θα αυξηθεί συμμετέχοντας σε σύγχρονες συζητήσεις σχετικά με την ηγεσία στον κλάδο της φιλοξενίας, των εκδηλώσεων και του τουρισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στην ηθική ηγεσία. Θα αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες και την κατανόηση της ηγετικής πρακτικής μέσω της συμμετοχής στο Πρόγραμμα Καθοδήγησης Bacchus του σχολείου, το οποίο θα σας ταιριάξει με έναν μέντορα από τη διεθνή βιομηχανία φιλοξενίας, εκδηλώσεων ή τουρισμού. - Προαιρετικές ενότητες
- Στρατηγικές Ψηφιακής Διανομής Τουρισμού
Ο κύριος στόχος αυτής της ενότητας είναι να σας δώσει τη δυνατότητα να αξιολογήσετε κριτικά τις τρέχουσες και τις αναδυόμενες εξελίξεις στα ηλεκτρονικά συστήματα διανομής. Θα εξερευνήσετε τον αντίκτυπο των παγκόσμιων συστημάτων διανομής και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τόσο από καταναλωτική όσο και από οργανωτική άποψη. - Εκδηλώσεις
Σε αυτή την ενότητα, θα εξερευνήσετε τις πολύπλοκες σχέσεις μεταξύ γεγονότων, ομάδων και ατόμων αντλώντας από τις έννοιες και τις μεθόδους σε διάφορες κοινωνικές επιστήμες. Η ενότητα εστιάζει σε τρία θέματα:- τα κοινωνικά και πολιτιστικά πλαίσια μέσα στα οποία λαμβάνουν χώρα οι εκδηλώσεις
- τα διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη που επηρεάζουν και επηρεάζονται από τα γεγονότα
- τις κοινωνικές, πολιτιστικές, περιβαλλοντικές, οικονομικές και πολιτικές επιπτώσεις των εκδηλώσεων για κράτη, περιφέρειες, οργανισμούς, ομάδες και άτομα.
- Τουριστική Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα
Τουρισμός Η καινοτομία και η επιχειρηματικότητα είναι θεμελιώδεις για την ανάπτυξη τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών που συμβάλλουν σε βιώσιμες τοπικές, περιφερειακές και εθνικές στρατηγικές ανάπτυξης. Θα εξετάσετε τη διαδικασία της καινοτομίας, συμπεριλαμβανομένου του ρόλου των βασικών ενδιαφερομένων στον τουρισμό, όπως η κυβέρνηση, ο ιδιωτικός τομέας, οι ΜΚΟ και οι τοπικές κοινότητες. - Τη διαχείριση των εσόδων
Αυτή η ενότητα σας εισάγει σε βασικές έννοιες της Διαχείρισης Εσόδων, όπως η διαχείριση χωρητικότητας, η δυναμική τιμολόγηση και η πρόβλεψη. Για να κατανοήσετε πλήρως πώς να εφαρμόσετε τη διαχείριση εσόδων στις επιχειρήσεις φιλοξενίας και τουρισμού, πρέπει να γνωρίζετε τη σχέση μεταξύ τιμής και αξίας και πώς αυτό επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς των πελατών. Άλλα μαθήματα επιλογής μπορεί επίσης να είναι διαθέσιμα.
Τοποθέτηση
- Λειτουργία σάντουιτς / Τοποθέτηση
Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία σάντουιτς, το έτος της πλήρους φοίτησής σας θα ακολουθηθεί από ένα έτος πλήρους απασχόλησης, υπό επίβλεψη εργασιακής εμπειρίας. Ο χρόνος για την εποπτευόμενη εργασιακή εμπειρία καταβάλλεται και δαπανάται σε έναν κατάλληλο διεθνή εργοδότη φιλοξενίας και τουρισμού. Εκτελείτε ένα αξιολογημένο έργο για την εταιρεία ως μέρος των ακαδημαϊκών σας σπουδών σχετικά με την τοποθέτηση.
Τελικό έργο - επιλέξτε ένα από
- Διατριβή
Η διατριβή είναι μια ευκαιρία για εσάς να διερευνήσετε ένα θέμα σε βάθος από πολλαπλές οπτικές γωνίες, δουλεύοντας ανεξάρτητα και υπό την επίβλεψη ενός ειδικού καθηγητή. Επιλέγετε το θέμα της φιλοξενίας, των εκδηλώσεων ή της τουριστικής διαχείρισης που θέλετε να μελετήσετε. Αυτό μπορεί να είναι το ίδιο θέμα όπως στην ενότητα Σύγχρονα Θέματα ή σε διαφορετική θεματική περιοχή.
Με τη συγγραφή της διατριβής θα αναπτύξετε την ικανότητά σας να εξετάζετε κριτικά τη βιβλιογραφία, να εντοπίζετε τα κενά στην τρέχουσα γνώση και να εξασκείτε τις σχετικές ερευνητικές δεξιότητες για να διευκολύνετε τη συλλογή, ανάλυση, ερμηνεία και παρουσίαση δεδομένων. - Έργο πελάτη
Έχετε την ευκαιρία να συνδέσετε τη θεωρία με την πράξη αναλύοντας ένα πραγματικό οργανωτικό ζήτημα. Έχοντας εντοπίσει ένα έργο (με την έγκριση τόσο της εταιρείας-πελάτη όσο και του Υπεύθυνου Ενότητας) διερευνάτε ένα συγκεκριμένο ζήτημα, που μπορεί να υποστηριχθεί μέσω της σχετικής βιβλιογραφίας και διενεργώντας πρωτογενή έρευνα με τον πελάτη. Αυτή η ενότητα δεν είναι πρακτική, αλλά μπορεί να πραγματοποιηθεί σε συνδυασμό με μια πρακτική άσκηση που έχετε εντοπίσει και στην οποία συμμετέχετε. Το εν λόγω «θέμα» μπορεί να είναι ένα τρέχον πρόβλημα διαχείρισης για τον οργανισμό πελάτη ή να σχετίζεται με μελλοντικές στρατηγικές επιλογές. Το Client Project σας παρέχει μια σημαντική εμπειρία μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Μετά την αποφοίτησή σας από αυτό το μάθημα, θα έχετε εξαιρετικές προοπτικές καριέρας στη φιλοξενία και τον τουρισμό – ειδικά στη διεθνή ξενοδοχειακή βιομηχανία. Οι απόφοιτοί μας συνεχίζουν να εργάζονται για τις κορυφαίες μάρκες ξενοδοχείων σε ένα ευρύ φάσμα ρόλων είτε στο Ηνωμένο Βασίλειο είτε διεθνώς με εταιρείες όπως:
- Accor
- Πυξίδα
- Καρναβάλι
- Τέσσερις εποχές
- Χίλτον
- Hyatt
- IHG
- Shangri-La
- Mandarin Oriental
- Marriott
- Ράντισον
- Sodexho
- Σολ Μέλια
- Starwood
- TUI.
Ανάλογα με την προηγούμενη εμπειρία τους, οι απόφοιτοι έχουν λάβει εποπτικές/κατώτερες διευθυντικές θέσεις και λειτουργικούς ρόλους.
Η προαιρετική θέση εργασίας ενός έτους είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία στον κλάδο της φιλοξενίας μετά το τέλος του μαθήματος.
Κάνοντας μια θέση εργασίας θα λάβετε:
- αμειβόμενη, πλήρους απασχόλησης εργασιακή εμπειρία
- πρακτική εμπειρία με κορυφαίο εργοδότη στον κλάδο της φιλοξενίας, των εκδηλώσεων και του τουρισμού
- μια αποκλειστική υπηρεσία που καθοδηγεί την αναζήτηση τοποθέτησης
- προσαρμοσμένα εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων τοποθέτησης
- συνεχής υποστήριξη από το σχολείο
- βελτιωμένη απασχολησιμότητα των πτυχιούχων
- την πιθανότητα μιας σταθερής προσφοράς εργασίας.
Μερικοί φοιτητές επιλέγουν μια ακαδημαϊκή καριέρα σπουδάζοντας για διδακτορικό μαζί μας ή σε άλλα πανεπιστήμια. Το πρόγραμμά μας παρέχει στους φοιτητές εξαιρετική προετοιμασία για διδακτορικές σπουδές και σταδιοδρομία στη διδασκαλία σε πανεπιστήμια.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master in Tourism and Hospitality Management in Barcelona
- Barcelona, Ισπανία
Master στη Διοίκηση Τουρισμού και Φιλοξενίας στη Μαδρίτη
- Madrid, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στη διαχείριση τουρισμού και φιλοξενίας
- Barcelona, Ισπανία
- Munich, Γερμανία