MSc στη Διεθνή Φιλοξενία, Διοίκηση Εκδηλώσεων και Τουρισμού
Oxford Brookes University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Headington, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 16.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές στο Ηνωμένο Βασίλειο πλήρους φοίτησης: 10.200 £ | Διεθνείς/ΕΕ φοιτητές πλήρους φοίτησης: £16.200
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Με το MSc Hospitality, Events και Tourism Management, θα αποκτήσετε μια εισαγωγή σε βασικές έννοιες όπως:
- ψυχολογία της καταναλωτικής συμπεριφοράς
- πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ
- επιχειρήσεις φιλοξενίας
- στρατηγική οικονομική διαχείριση.
Δεν χρειάζεται να έχετε σπουδάσει φιλοξενία, εκδηλώσεις ή τουριστική διαχείριση και δεν απαιτείται προηγούμενη εργασιακή εμπειρία.
Το μοναδικό μας Πρόγραμμα Καθοδήγησης Bacchus σάς παρέχει ατομική υποστήριξη από έναν ανώτερο επαγγελματία. Θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας δεξιότητες και θα σας συμβουλεύσουν για τη μελλοντική σας καριέρα. Θα έχετε επίσης ευκαιρίες να αλληλεπιδράσετε με επαγγελματίες, εργοδότες και αποφοίτους. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αναπτύξετε τις δεξιότητές σας στη δικτύωση και να αποκτήσετε χρήσιμες, παγκόσμιες επαφές για το μέλλον.
Εάν κάνετε αίτηση για τη λειτουργία σάντουιτς, θα αναλάβετε μια θέση εργασίας για ένα χρόνο, αμειβόμενη, μετά την ολοκλήρωση του διδασκόμενου μέρους του μαθήματος. Θα λάβετε πλήρη υποστήριξη για την εύρεση μιας τοποθέτησης και θα επιβλέπεστε καθ' όλη τη διάρκεια.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Μάθηση και αξιολόγηση
Θα μελετήσετε υποχρεωτικές ενότητες που σας επιτρέπουν να αναπτύξετε μια βαθύτερη κατανόηση της πολυπλοκότητας της διεθνούς διαχείρισης φιλοξενίας, εκδηλώσεων και τουρισμού.
Θα μάθετε από αναγνωρισμένους ειδικούς στους τομείς τους - αυτούς που γράφουν τα βιβλία που υποστηρίζουν τη μάθησή σας. Θα συνεργαστείτε επίσης με ειδικούς του κλάδου μέσω της σειράς εκδηλώσεων και του προγράμματος διεθνών επισκεπτών ομιλητών μας.
Οι μαθητές και το προσωπικό μας προέρχονται από όλο τον κόσμο. Αυτό σας προσφέρει ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης και κοινωνικού χαρακτήρα στην Οξφόρδη, μια από τις σπουδαιότερες φοιτητικές πόλεις του κόσμου. Και σας προετοιμάζει για να εργαστείτε σε μια πολιτιστικά ποικιλόμορφη βιομηχανία.
Ενότητες μελέτης
Υποχρεωτικές ενότητες
- Σύνθεση Τουρισμού, Φιλοξενίας και Εκδηλώσεων
Θα σας δοθεί μια επισκόπηση του πλαισίου, των πλαισίων, των εννοιών, των θεωριών και των θεμάτων στους κλάδους του τουρισμού, των εκδηλώσεων και της φιλοξενίας. Θα μάθετε να αναλύετε και να αξιολογείτε περίπλοκες καταστάσεις τουρισμού, εκδηλώσεων και φιλοξενίας. - Τουριστική Συμπεριφορά Καταναλωτή και Μάρκετινγκ
Θα διερευνήσετε τα θεωρητικά πλαίσια που στηρίζουν τα πρότυπα της ζήτησης των καταναλωτών. Το αποτελεσματικό και δημιουργικό μάρκετινγκ βασίζεται σε ορθή ανάλυση και σχετίζεται με το πλήρες φάσμα των τομέων φιλοξενίας, εκδηλώσεων και τουρισμού. Θα διδαχτείτε μοντέλα και έννοιες που προέρχονται από το κύριο μάρκετινγκ, το τουριστικό μάρκετινγκ και τις κοινωνικές επιστήμες, έτσι ώστε να αναπτύξετε μια ολοκληρωμένη κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών τουριστών και της διαδικασίας λήψης τουριστικών αποφάσεων. - Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
- Θα εξοικειωθείτε με τις επιχειρήσεις φιλοξενίας σε ένα διεθνές πλαίσιο. Βασιζόμενοι σε σχετικές αρχές διαχείρισης, θα αναπτύξετε μια κατανόηση των γνώσεων διαχείρισης οικονομικών, ανθρώπινων πόρων και μάρκετινγκ σε επίπεδο μονάδας, η οποία στηρίζει την επιτυχημένη διαχείριση εταιρειών φιλοξενίας, εκδηλώσεων και τουρισμού. Θα λάβετε μέρος σε μια εργασία προσομοίωσης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που βασίζεται σε υπολογιστή.
- Στρατηγική Οικονομική Διαχείριση
Θα εστιάσετε στη χρήση οικονομικών πληροφοριών για τη λήψη διοικητικών αποφάσεων στις διεθνείς ξενοδοχειακές, εκδηλώσεις και τουριστικές βιομηχανίες. Θα μελετήσετε τα βασικά οικονομικά ζητήματα που επηρεάζουν τη λήψη διοικητικών αποφάσεων στον σχεδιασμό για τα κέρδη και τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων. Θα διερευνήσετε τις οικονομικές επιπτώσεις των τρεχουσών εξελίξεων που επηρεάζουν τη διαχείριση ξενοδοχείων, εκδηλώσεων και τουριστικών επιχειρήσεων. - Ερευνητικές μέθοδοι
Θα εξοικειωθείτε με προσεγγίσεις, μεθοδολογίες και πόρους που είναι διαθέσιμοι για να βελτιώσετε τις ερευνητικές σας ικανότητες. Θα σχεδιάσετε τη μεθοδολογία για ένα ερευνητικό έργο που σας βοηθά να κατανοήσετε πώς να συλλέγετε και να αναλύετε τα δεδομένα που απαιτούνται κατά τη σύνταξη της διατριβής σας ή του έργου πελάτη. - Καθοδήγηση και Ανάπτυξη Ηγεσίας
Θα αναπτύξετε μια σε βάθος κατανόηση της θεωρίας και της πρακτικής της ηγεσίας. Η κατανόησή σας για τη θεωρία ηγεσίας θα αναπτυχθεί συμμετέχοντας σε σύγχρονες συζητήσεις σχετικά με την ηγεσία στη βιομηχανία φιλοξενίας, εκδηλώσεων και τουρισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στην ηθική ηγεσία. Θα αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες και την κατανόηση της πρακτικής ηγεσίας μέσω της συμμετοχής στο Πρόγραμμα Καθοδήγησης Bacchus του σχολείου. Αυτό το πρόγραμμα σάς παρέχει ατομική υποστήριξη από έναν μέντορα από τη διεθνή βιομηχανία φιλοξενίας, εκδηλώσεων ή τουρισμού. - Προαιρετικές ενότητες
- Στρατηγικές Ψηφιακής Διανομής Τουρισμού
Ο κύριος στόχος αυτής της ενότητας είναι να σας δώσει τη δυνατότητα να αξιολογήσετε κριτικά τις τρέχουσες και τις αναδυόμενες εξελίξεις στα ηλεκτρονικά συστήματα διανομής. Θα εξερευνήσετε τον αντίκτυπο των παγκόσμιων συστημάτων διανομής και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τόσο από καταναλωτική όσο και από οργανωτική άποψη. - Εκδηλώσεις
Σε αυτή την ενότητα, θα εξερευνήσετε τις πολύπλοκες σχέσεις μεταξύ γεγονότων, ομάδων και ατόμων αντλώντας από τις έννοιες και τις μεθόδους σε διάφορες κοινωνικές επιστήμες. Η ενότητα εστιάζει σε τρία θέματα: 1) τα κοινωνικά και πολιτιστικά πλαίσια στα οποία λαμβάνουν χώρα οι εκδηλώσεις. 2) τα διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη που επηρεάζουν και επηρεάζονται από τα γεγονότα. και 3) τις κοινωνικές, πολιτιστικές, περιβαλλοντικές, οικονομικές και πολιτικές επιπτώσεις των εκδηλώσεων για κράτη, περιφέρειες, οργανισμούς, ομάδες και άτομα. - Διαπολιτισμική Ηγεσία
Αυτή η ενότητα στοχεύει να σας επιτρέψει να αναπτύξετε τις διαπολιτισμικές σας ικανότητες διαχείρισης και ηγεσίας για τις διεθνείς βιομηχανίες φιλοξενίας, εκδηλώσεων και τουρισμού. Θα μάθετε πώς να διαχειρίζεστε τη δική σας ανάπτυξη - να συμμετέχετε σε διαπολιτισμικές βιωματικές δραστηριότητες, να στοχάζεστε σε αυτές τις δραστηριότητες, να αναπτύσσετε θεωρητική κατανόηση και να σχεδιάζετε μελλοντικές δράσεις ως ηγέτης του κλάδου. - Τη διαχείριση των εσόδων
Αυτή η ενότητα σας εισάγει σε βασικές έννοιες της Διαχείρισης Εσόδων, όπως η διαχείριση χωρητικότητας, η δυναμική τιμολόγηση και η δημιουργική ανάπτυξη προϊόντων. Για να κατανοήσετε πλήρως πώς να εφαρμόσετε τη διαχείριση εσόδων στις επιχειρήσεις φιλοξενίας και τουρισμού, πρέπει να γνωρίζετε στοιχεία που επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς των πελατών και να αξιολογήσετε τη σύνθετη σχέση μεταξύ τιμής, κόστους, όγκου και κέρδους. Άλλα μαθήματα επιλογής μπορεί επίσης να είναι διαθέσιμα. - Τουριστική Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα
Τουρισμός Η καινοτομία και η επιχειρηματικότητα είναι θεμελιώδεις για την ανάπτυξη τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών που συμβάλλουν σε βιώσιμες τοπικές, περιφερειακές και εθνικές στρατηγικές ανάπτυξης. Θα εξετάσετε τη διαδικασία της καινοτομίας, συμπεριλαμβανομένου του ρόλου των βασικών ενδιαφερομένων στον τουρισμό, όπως η κυβέρνηση, ο ιδιωτικός τομέας, οι ΜΚΟ και οι τοπικές κοινότητες.
Τοποθέτηση
- Λειτουργία σάντουιτς / Τοποθέτηση
Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία σάντουιτς, το έτος της πλήρους φοίτησής σας θα ακολουθηθεί από ένα έτος πλήρους απασχόλησης, υπό επίβλεψη εργασιακής εμπειρίας. Ο χρόνος για την εποπτευόμενη εργασιακή εμπειρία καταβάλλεται και δαπανάται σε έναν κατάλληλο διεθνή εργοδότη φιλοξενίας και τουρισμού. Εκτελείτε ένα αξιολογημένο έργο για την εταιρεία ως μέρος των ακαδημαϊκών σας σπουδών σχετικά με την τοποθέτηση. Θα λάβετε πλήρη υποστήριξη για την εύρεση μιας τοποθέτησης.
Τελικό έργο - επιλέξτε ένα από
- Διατριβή
Αυτή είναι μια ευκαιρία για εσάς να διερευνήσετε ένα θέμα σε βάθος από πολλές οπτικές γωνίες, δουλεύοντας ανεξάρτητα και υπό την επίβλεψη ενός ειδικού δάσκαλου. Επιλέγετε το θέμα της φιλοξενίας, των εκδηλώσεων ή της τουριστικής διαχείρισης που θέλετε να μελετήσετε. Η συγγραφή της διατριβής θα αναπτύξει την ικανότητά σας να αναθεωρείτε κριτικά τη βιβλιογραφία, να αναγνωρίζετε τα κενά στην τρέχουσα γνώση και να εφαρμόζετε σχετικές ερευνητικές δεξιότητες για να διευκολύνετε τη συλλογή, ανάλυση, ερμηνεία και παρουσίαση δεδομένων. - Έργο πελάτη
Έχετε την ευκαιρία να συνδέσετε τη θεωρία με την πράξη αναλύοντας ένα πραγματικό οργανωτικό ζήτημα. Έχοντας εντοπίσει ένα έργο (με την έγκριση τόσο της εταιρείας-πελάτη όσο και του Υπεύθυνου Ενότητας) διερευνάτε ένα συγκεκριμένο ζήτημα, που μπορεί να υποστηριχθεί μέσω της σχετικής βιβλιογραφίας και διενεργώντας πρωτογενή έρευνα με τον πελάτη. Αυτή η ενότητα δεν είναι πρακτική, αλλά μπορεί να πραγματοποιηθεί σε συνδυασμό με μια πρακτική άσκηση που έχετε εντοπίσει και στην οποία συμμετέχετε. Το εν λόγω «θέμα» μπορεί να είναι ένα τρέχον πρόβλημα διαχείρισης για τον οργανισμό πελάτη ή να σχετίζεται με μελλοντικές στρατηγικές επιλογές. Το Client Project σας παρέχει μια σημαντική εμπειρία μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης.
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Κύριος του εμπορίου στον τομέα του τουρισμού και της διαχείρισης της φιλοξενίας
- Suva, Φίτζι
Master in Tourism and Hospitality Management in Barcelona
- Barcelona, Ισπανία
Master στη Διοίκηση Τουρισμού και Φιλοξενίας στη Μαδρίτη
- Madrid, Ισπανία