MSc στη Διοίκηση Διεθνών Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ
Oxford Brookes University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Headington, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 16.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές στο Ηνωμένο Βασίλειο πλήρους φοίτησης: 11.000 £ | Διεθνείς/ΕΕ φοιτητές πλήρους φοίτησης: £16.200
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το μάθημα MSc International Business and Marketing Management είναι διαπιστευμένο από την Ένωση MBAs (AMBA) και το Chartered Management Institute (CMI). Θα σας προετοιμάσει για μια επιτυχημένη διεθνή καριέρα σε έναν εμπορικό ή μη κερδοσκοπικό οργανισμό.
Θα μάθετε να:
- να εντοπίσει, να αναλύσει και να αξιολογήσει μια σειρά θεμάτων που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις
- αναπτύξουν κατάλληλες απαντήσεις σε αυτά τα προβλήματα
- επιλέξτε την καταλληλότερη πορεία δράσης
Θα εστιάσετε τις σπουδές σας στον τομέα του μάρκετινγκ για να σας προετοιμάσει για μια σειρά σταδιοδρομιών, όπως:
- διαχείριση προϊόντων και επωνυμίας
- ανάλυση και έρευνα αγοράς
- διαχείριση υπηρεσιών σχέσεων πελατών
- άμεσο μάρκετινγκ
- ψηφιακό μάρκετινγκ
- δημόσιες σχέσεις
- μέσα ενημέρωσης και διαφήμιση.
Διαπιστεύσεις
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Μάθηση και αξιολόγηση
Έχουμε σχεδιάσει ένα εξαιρετικά ευέλικτο μάθημα για ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων σε μια ποικιλία διαφορετικών θεματικών τομέων/ρόλων/τομέων. Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για άτομα:
- από ποικίλα εκπαιδευτικά υπόβαθρα
- που μπορεί να μην έχουν προηγούμενη εργασιακή εμπειρία
- που θέλουν να βελτιώσουν τις γνώσεις και την κατανόησή τους για τις επιχειρήσεις και τη διοίκηση για να υποστηρίξουν τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες.
Θα μελετήσετε έναν συνδυασμό υποχρεωτικών και επιλεγμένων ενοτήτων και θα επιλέξετε να ολοκληρώσετε είτε μια διατριβή, ένα ερευνητικό έργο που βασίζεται σε πελάτες ή ένα συνοπτικό ερευνητικό έργο.
Το διδακτικό μας προσωπικό προέρχεται από ποικίλα ακαδημαϊκά και μη υπόβαθρα. Αυτό σας δίνει μια ολοκληρωμένη και ποικίλη μαθησιακή εμπειρία.
Οι φοιτητικές μας ομάδες είναι διεθνείς. Έτσι θα επωφεληθείτε από τη συνεργασία με το προσωπικό και τους συνομηλίκους με ποικίλες εμπειρίες και προοπτικές.
Η στρατηγική αξιολόγησης μας προσφέρει μια ποικιλία μορφών αξιολόγησης, συμπεριλαμβανομένων ατομικών εργασιών, ομαδικών εκθέσεων και παρουσιάσεων, προβληματισμών, προφορικών και γραπτών εξετάσεων.
Ενότητες μελέτης
Υποχρεωτικές ενότητες
- Παγκόσμια Στρατηγική Διαχείριση
Η στρατηγική διαχείριση είναι η διαδικασία με την οποία οι διευθυντές διαμορφώνουν και εφαρμόζουν στρατηγικές για τη δημιουργία υψηλών επιδόσεων. Σε αυτή την ενότητα, θα αναπτύξετε την κατανόησή σας για τη διοικητική στρατηγική πρόκληση. πώς να προσφέρει βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Θα εμπλακείτε σε κριτική αξιολόγηση των βασικών στρατηγικών θεμάτων. Θα εξετάσετε το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον και θα διερευνήσετε γιατί η στρατηγική είναι σημαντική, πώς οι οργανισμοί λαμβάνουν στρατηγικές αποφάσεις μέσω των διαδικασιών ανάλυσης, επιλογής και υπεύθυνης και ηθικής διαχείρισης και ηγεσίας. - Καινοτομία, Αλλαγή και Οργανισμοί
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να παρέχει πληροφορίες για μια σειρά θεμάτων που αντιπροσωπεύουν βασικά ζητήματα γύρω από την καινοτομία και την αλλαγή και το οργανωτικό πλαίσιο στη σύγχρονη γενική διαχείριση. Η ενότητα είναι στραμμένη προς το μέλλον από τον σύγχρονο οργανισμό προς τις μελλοντικές εξελίξεις. Μια βασική προοπτική είναι η μέχρι σήμερα ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας, της αλλαγής και των οργανωτικών πρακτικών που ευαισθητοποιούν τους μαθητές για τα μακροπρόθεσμα πρότυπα και τους κύκλους, καθώς και τον τρόπο και την έκταση στην οποία το παρελθόν μπορεί να διαμορφώσει το παρόν. - Εισαγωγή στις Αρχές του Μάρκετινγκ
Σε αυτή την ενότητα, θα εισαχθούν στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ. Θα εξερευνήσετε τους ρόλους των αγοραστών, το περιβάλλον μάρκετινγκ και τους τρόπους με τους οποίους οι έμποροι σχεδιάζουν, διαχειρίζονται και παρακολουθούν προγράμματα μάρκετινγκ σε ένα διεθνές περιβάλλον. - Ανάπτυξη Δεξιοτήτων για Επιχειρηματική Ηγεσία
Οι επιτυχημένοι ηγέτες έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις στη δουλειά τους, μοιράζονται μια σειρά από διαφορετικά χαρακτηριστικά προσωπικότητας. Ένας βασικός σκοπός αυτής της ενότητας είναι να σας ενθαρρύνει να αναπτύξετε μια ισχυρή αίσθηση αυτογνωσίας για τα δυνατά και αδύνατα σημεία σας ως διευθυντής και συνάδελφος. Επιπλέον, θα αναπτύξετε μια σειρά μεταβιβάσιμων δεξιοτήτων που είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχημένη πρακτική διαχείρισης. Αυτές περιλαμβάνουν δεξιότητες λήψης αποφάσεων, ομαδική εργασία και διαπροσωπικές δεξιότητες και άλλες που σχετίζονται με την ανάπτυξη της προσωπικής αποτελεσματικότητας. - Διαχείριση Λειτουργιών
Σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε την κατανόησή σας για την ικανότητα ενός οργανισμού να παρέχει αγαθά και υπηρεσίες ποιότητας, ποσότητας και κόστους που θα ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών, κάνοντας παράλληλα αποτελεσματική χρήση των πόρων. Οι βασικές αρχές που εισάγονται σε αυτήν την ενότητα μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιονδήποτε επιχειρηματικό τομέα και λειτουργία. Τα ζητήματα που καλύπτονται περιλαμβάνουν την ηθική, την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, τις παγκόσμιες επιχειρήσεις, την πολυπλοκότητα και την αβεβαιότητα και τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη. - Χρηματοοικονομική και Λογιστική για Επιχειρήσεις
Σε αυτήν την ενότητα, θα αναπτύξετε την κριτική σας αξιολόγηση των εταιρικών οικονομικών πληροφοριών από την οπτική γωνία των χρηστών. Θα μελετήσετε τόσο τη χρηματοοικονομική όσο και τη λογιστική διαχείρισης που καλύπτουν τρεις τομείς: βασικές αρχές (ορολογία, σκοποί, χρήστες), κανόνες και κανονισμούς και επιχειρηματικές οντότητες.- Χρηματοοικονομική λογιστική - βασικές οικονομικές καταστάσεις, δημοσιευμένοι λογαριασμοί και ανάλυση και ερμηνεία μέσω δεικτών.
- Λογιστική διαχείρισης - κοστολόγηση, προϋπολογισμός και πρόβλεψη, διαχείριση προϋπολογισμού και τιμολόγηση.
- Ερευνητικές μέθοδοι
Αυτή η ενότητα σας προετοιμάζει για την ολοκλήρωση υψηλής ποιότητας, συστηματικής έρευνας για τις επιχειρήσεις και τη διαχείριση και σας εξοπλίζει για να είστε επιτυχείς στην τελική διατριβή σας ή σε άλλη θεματική ενότητα. Θα μάθετε πώς να αναλαμβάνετε αποτελεσματική έρευνα βασιζόμενοι σε μια σειρά από δευτερεύουσες και πρωτογενείς πηγές δεδομένων και θα εξοικειωθείτε με μια σειρά εργαλείων που απαιτούνται για την έρευνα, συμπεριλαμβανομένων μεθοδολογικών θεμάτων, τεχνικών συλλογής δεδομένων και δεξιοτήτων μελέτης. - Κατανόηση της Συμπεριφοράς Πελατών
Θα αξιολογήσετε κριτικά τις συμπεριφορές των πελατών και τις αλληλεπιδράσεις τους με το μάρκετινγκ. Ενημερωμένοι από την επιστήμη της συμπεριφοράς, θα αναλύσετε γιατί οι πελάτες συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονται και πώς η δραστηριότητα μάρκετινγκ επηρεάζει τη συμπεριφορά τους. Αυτή η ανάλυση ενημερώνει την κριτική σας κατανόηση και εφαρμογή τόσο των στρατηγικών όσο και των υπεύθυνων πρακτικών μάρκετινγκ. Μια καινοτόμος διάσταση αυτού του μαθήματος είναι η διερεύνηση των παραγόντων αλλαγής που θα επηρεάσουν σημαντικά τις συμπεριφορές των πελατών στο μέλλον, για παράδειγμα, οι νευροεπιστήμες, η κλιματική αλλαγή και η τεχνολογική καινοτομία. Αυτή είναι μια αναλυτική ενότητα που χρησιμοποιεί ερευνητικά στοιχεία για την ενημέρωση της έρευνας αξιολόγησης, συμπεριφοράς και επικοινωνιών. - Παγκόσμια Στρατηγική Μάρκετινγκ (μόνο έναρξη Σεπτεμβρίου)
Σε αυτήν την ενότητα, θα εφαρμόσετε έννοιες που μελετήσατε νωρίτερα με έμφαση στο παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ. Θα αναπτύξετε την κατανόησή σας για τη δημιουργία βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο, εφαρμόζοντας στρατηγικές που λαμβάνουν υπόψη τόσο τη σύγκλιση όσο και την απόκλιση των προτιμήσεων των καταναλωτών, τη δημιουργία παγκόσμιων προϊόντων και εμπορικών σημάτων που έχουν σχεδόν καθολική εφαρμογή και απήχηση, καθώς και τη σημασία της ηθικής και κοινωνικά ζητήματα στην παγκόσμια αγορά. - Στρατηγική Προσομοίωση Επιχειρήσεων (μόνο έναρξη Ιανουαρίου)
Αυτή η ενότητα σας διδάσκει για τη λήψη ομαδικών αποφάσεων. Περιλαμβάνει ένα ζωντανό σενάριο ανάπτυξης νέων επιχειρήσεων, μέσω του οποίου εφαρμόζετε την κατανόησή σας για τις αρχές της επιχείρησης και της επιχειρηματικότητας σε μια προσομοίωση υπολογιστή. Η προσομοίωση θα αμφισβητήσει τις επιχειρηματικές, επιχειρηματικές και υπεύθυνες αποφάσεις σας κατά τη λειτουργία μιας διεθνούς επιχείρησης και θα εξετάσει μια σειρά επιχειρηματικών λειτουργιών. Θα αναπτύξετε δεξιότητες διαχείρισης, όπως διαχείριση ομάδας, κατάρτιση προϋπολογισμού, χάραξη στρατηγικής, εφαρμογή στρατηγικής επικοινωνίας και αντιμετώπιση απροσδόκητης δραστηριότητας ανταγωνιστή. - Συμβουλευτικό έργο ή διεθνές εκπαιδευτικό ταξίδι
Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ:- Σχέδιο Συμβουλευτικής: αποκτήστε πρακτική διεθνή εμπειρία έργου δουλεύοντας σε μια διαπολιτισμική ομάδα σε ένα πραγματικό πρόβλημα για έναν οργανισμό πελάτη. Θα αναπτύξετε δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και επικοινωνίας καθώς και την ικανότητα να εργάζεστε σε διαπολιτισμικές ομάδες. Η ομάδα σας θα εργαστεί εικονικά, πρόσωπο με πρόσωπο και με τη βοήθεια των δασκάλων.
- International Study Trip: αυτή η ενότητα σάς προσφέρει μια πρακτική, εντατική εμπειρία τρέχουσες επιχειρηματικές ιδέες και πρακτικές μέσω επισκέψεων σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και διεθνείς οργανισμούς. Συναντάτε ηγέτες παγκόσμιων εταιρειών και διεθνών οργανισμών και έχετε την ευκαιρία να περιηγηθείτε σε εγκαταστάσεις. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παρουσιάσεις από τοπικά και διεθνή στελέχη, διευθυντικά στελέχη και ακαδημαϊκούς. Για να συμμετάσχουν στο ταξίδι σπουδών, οι φοιτητές υποχρεούνται να πληρώσουν ένα πρόσθετο τέλος, ανατρέξτε στην ενότητα Εκδρομές για παράδειγμα κόστους.
Τελικό έργο - επιλέξτε ένα από
- Διατριβή
Αυτή είναι μια ευκαιρία για εσάς να πραγματοποιήσετε μια εις βάθος έρευνα σε ένα θέμα της Διοίκησης Επιχειρήσεων που σας ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Θα πρέπει να έχει μια κατάλληλα σαφή εστίαση και να είναι μια έρευνα βασισμένη σε πρωτογενή ή/και δευτερεύοντα δεδομένα, που να αιτιολογείται και να υποστηρίζεται από λεπτομερή αναφορά σε σχετικές θεωρίες και έννοιες από τη βιβλιογραφία. - Έργο πελάτη
Το έργο που βασίζεται στην εργασία είναι μια ευκαιρία για εσάς να συνδέσετε τη θεωρία με την πράξη. Θα αναλύσετε ένα πραγματικό οργανωτικό ζήτημα εκ των έσω και θα παρέχετε μια εφαρμόσιμη προσέγγιση. Το ζήτημα μπορεί να είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ο οργανισμός ή αφορά τη μελλοντική στρατηγική του. Είστε υπεύθυνοι για τη διαχείριση ενός σημαντικού ποσοστού της δικής σας μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης και της καταγραφής της δικής σας προόδου. - Συνοπτική Έρευνα
Σε αυτήν την ενότητα, θα ενσωματώσετε, θα εφαρμόσετε και θα επεκτείνετε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας που αποκτήσατε στις βασικές ενότητες μέσω μιας διεθνούς μελέτης περίπτωσης και προφορικής εξέτασης. Θα μάθετε περισσότερα για την πολυπλοκότητα των Επιχειρήσεων και της Διοίκησης συνθέτοντας και εφαρμόζοντας τη μάθηση που αποκτήθηκε σε άλλες ενότητες.
Τοποθέτησης σε θέσεις εργασίας
- Τοποθέτησης σε θέσεις εργασίας
Αυτή η ενότητα εποπτευόμενης εργασιακής εμπειρίας αποτελεί μέρος της διετούς λειτουργίας σάντουιτς για φοιτητές που εντάσσονται στο Πρόγραμμα τον Σεπτέμβριο. Η ενότητα υποστηρίζει και αξιολογεί φοιτητές που συμμετέχουν σε αμειβόμενη εποπτευόμενη εργασιακή εμπειρία (τοποθέτηση) σε ρόλο σχετικό με το πρόγραμμά τους. Παρέχει στους μαθητές την ευκαιρία να κατανοήσουν από πρώτο χέρι πώς λειτουργούν οι επιχειρήσεις και να εφαρμόσουν τη μάθηση που αποκτήθηκε από το διδασκόμενο στοιχείο του προγράμματός τους σε ένα πραγματικό περιβάλλον εργασίας.
Θα παρέχουμε υποστήριξη για να σας βοηθήσουμε να βρείτε μια τοποθέτηση - η ομάδα μας έχει μια βάση δεδομένων με ευκαιρίες και διοργανώνει εκδηλώσεις όπου μπορείτε να συναντήσετε πιθανούς εργοδότες. Μια τοποθέτηση θα σας προσφέρει πολύτιμη εμπειρία, αν και η εξασφάλιση απαιτεί πολλή προσπάθεια και η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη. Θα χρειαστεί να καλύψετε τα δικά σας έξοδα διαβίωσης και ταξιδιού καθ' όλη τη διάρκεια της τοποθέτησής σας.
Τα δίδακτρα θα χρεωθούν για το έτος τοποθέτησης στο 2ο έτος και είναι διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος τον Μάιο του έτους σπουδών.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Το MSc Business and Marketing Management θα σας προετοιμάσει για ένα ευρύ φάσμα ρόλων επιχειρηματικού μάρκετινγκ. Μπορεί να είναι σε εμπορικούς, μη κερδοσκοπικούς ή δημόσιους οργανισμούς.
Πολλοί από τους αποφοίτους μας βρίσκουν διευθυντικές θέσεις σε ένα ευρύ φάσμα οργανισμών, όπως:
- εταιρείες που παράγουν ταχέως κινούμενα εμπορικά αγαθά
- συμβουλευτικές εταιρείες
- χρηματοπιστωτικά ιδρύματα
- γίγαντες λιανικής
- φιλανθρωπίες
- ΜΜΕ
Παραδείγματα αυτών των εργοδοτών περιλαμβάνουν:
- Αμαζόνα
- IBM
- Deutsche Telekom
- Deloitte, KPMG, PwC, EY
- Oxfam
- Όμιλος BASF
- Kautex Unipart
- Raiffeisen Bank
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- Brighton, Ηνωμένο Βασίλειο
MSc στη Διεθνή Διοίκηση Επιχειρήσεων με το μάρκετινγκ
- Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
MSc Διαχείριση Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Glasgow, Ηνωμένο Βασίλειο