MSc στην Τεχνητή Νοημοσύνη
University of Groningen
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Groningen, Κάτω Χώρες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.314 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
01 May 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Φοιτητές ΕΕ/ΕΟΧ: 2.314 € | φοιτητές εκτός ΕΕ/ΕΟΧ: 20.700 €
Εισαγωγή
Τι είναι η έξυπνη συμπεριφορά; Πώς μπορούν οι υπολογιστές να αναγνωρίσουν πρόσωπα και αντικείμενα; Σε αυτό το πρόγραμμα, θα μάθετε πώς να σχεδιάζετε και να εφαρμόζετε έξυπνα συστήματα.
Τα βασικά θέματα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αυτόνομα αντιληπτικά συστήματα, γνωστική ρομποτική και συστήματα πολλαπλών παραγόντων.
Αυτόνομα Συστήματα
Ένα ρομπότ που παίρνει δείγματα και συλλέγει πληροφορίες στο φεγγάρι είναι ένα παράδειγμα αυτόνομου συστήματος. Λειτουργεί και εκτελεί αποστολές ανεξάρτητα. Ανεξάρτητα από το περιβάλλον του, ανταποκρίνεται με μια συγκεκριμένη ευφυΐα. Ενώ η παραδοσιακή τεχνητή νοημοσύνη εστιάζει στη γνώση και τη λογική ως μεμονωμένες ικανότητες, πιστεύουμε ακράδαντα στην αντίληψη ως ενεργή συμπεριφορά, η οποία ενσωματώνεται στη γενική γνώση.
Γνωστική Ρομποτική
Τα μαθήματα που διδάσκονται στον τομέα της γνωστικής ρομποτικής σχετίζονται με την έρευνα στην κοινωνική ρομποτική, την προέλευση της ρομποτικής επικοινωνίας και τον τρόπο με τον οποίο τα ρομπότ αναγνωρίζουν την κίνηση. Η έρευνα διεξάγεται στο Ινστιτούτο Τεχνητής Νοημοσύνης και Γνωσιακής Μηχανικής.
Συστήματα πολλαπλών πρακτόρων
Όταν μια ομάδα ρομπότ παίζει ποδόσφαιρο πρέπει να επικοινωνούν και να συνεργάζονται μεταξύ τους. Αυτό είναι ένα παράδειγμα συστήματος πολλαπλών πρακτόρων. Κατά το σχεδιασμό αυτών των συστημάτων, τεχνικές από την επιστήμη των υπολογιστών και τη λογική συνδυάζονται με γνώση σχετικά με την αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπων και ζώων.
Γιατί να σπουδάσετε αυτό το πρόγραμμα στο Groningen;
- Γίνετε μέρος ενός προγράμματος με εξαιρετικές κριτικές
- Βραβεύτηκε με την ετικέτα «Top Rated Program» (Οδηγός Ανώτατης Εκπαίδευσης 2017) και βραβεύτηκε με το καλύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα AI στην Ολλανδία σύμφωνα με το Elsevier
- Προκλητικά έργα αποφοίτησης
- Η σχολή μας είναι το σπίτι του νικητή του βραβείου Νόμπελ Χημείας 2016, Ben Feringa, και του νικητή του βραβείου Νόμπελ Φυσικής, Frits Zernike
Διδακτέα ύλη
Διετές πρόγραμμα · Πιστώσεις ανά έτος: 60 ECTS. τα περισσότερα μαθήματα είναι 5 μονάδες ECTS.
Επιλογές προγράμματος
- Συστήματα πολλαπλών πρακτόρων (εξειδίκευση)
- Υπολογιστική Νοημοσύνη και Ρομποτική (εξειδίκευση)
- HTSM Honors Master (πρόγραμμα τιμών)
Σπουδάζω στο εξωτερικό
- Η μελέτη στο εξωτερικό συνιστάται
- Για έναν μέσο όρο 20 εβδομάδες
- Το πολύ 60 EC
Ανταλλαγή: Όλα τα προγράμματα επιστήμης και μηχανικής μας προσφέρουν δυνατότητες σπουδών στο εξωτερικό σε πολλά ιδρύματα-εταίρους. Οι εταίροι μας περιλαμβάνουν κορυφαία 100 πανεπιστήμια στην Ευρώπη (για παράδειγμα στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία) και στις ΗΠΑ, την Κίνα, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Νότια Αμερική. Τα προγράμματα ανταλλαγών μας έχουν μια τυπική διάρκεια ενός εξαμήνου και μετράνε για τον τελικό βαθμό.
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτικές απασχόλησης
Μόλις αποκτήσετε το μεταπτυχιακό σας στην Τεχνητή Νοημοσύνη, μπορείτε να εφαρμόσετε τις δεξιότητές σας στην έρευνα και ανάπτυξη, για παράδειγμα, εναέρια κυκλοφορία και διαστημικά εργαστήρια, όπου βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιούνται έξυπνες και καινοτόμες τεχνολογίες κατά τη διαδικασία σχεδιασμού. Θα μπορούσατε επίσης να επιλέξετε να βρείτε δουλειά σε ερευνητικό ινστιτούτο όπου εργάζεστε ως ερευνητής. Αυτό μπορεί να γίνει σε πανεπιστήμιο (Ph.D.) ή σε ερευνητικό ίδρυμα όπως το TNO. Περίπου το 50% των μαθητών μας επιλέγουν καριέρα ως επιστήμονας.
Πού εργάζονται αυτή τη στιγμή οι απόφοιτοι φοιτητές τεχνητής νοημοσύνης; Ο Maarten van Grachten και ο Mathijs Homminga έκαναν το μάστερ της τεχνητής νοημοσύνης στο παλιό διδακτορικό πρόγραμμα και εξειδικεύτηκαν σε πολύ διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο Mathijs εργάζεται ως μηχανικός λογισμικού στην εταιρεία πληροφορικής Evermind. Προγραμματίζει και υλοποιεί καινοτόμα έργα πληροφορικής για καταστήματα. Ο Maarten κάνει διδακτορικό. στη Βαρκελώνη όπου ερευνά πώς ένας υπολογιστής μπορεί να συνθέσει μουσική τζαζ.
Παραδείγματα εργασίας
- Ph.D. ερευνητική θέση
- Βιομηχανική έρευνα & ανάπτυξη
- Μηχανικός λογισμικού