MSc στην επιχείρηση τροφίμων και την καινοτομία
University College Cork
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Cork, Ιρλανδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 10.630 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές ΕΕ: 10,630 € | φοιτητές εκτός ΕΕ: 18.130 €
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα MSc μας στην επιχείρηση τροφίμων και την καινοτομία προετοιμάζει τους μαθητές για μια καριέρα στον δυναμικό κόσμο των επιχειρήσεων τροφίμων. αυτό το μάθημα θα σας καθορίσει να διαδραματίσετε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάλυση βασικών τομεακών θεμάτων και στρατηγικής διαχείρισης της συνεχώς εξελισσόμενης βιομηχανίας τροφίμων.
Το υπόλοιπο των ενοτήτων σε αυτό το πρόγραμμα αντικατοπτρίζει τον παγκόσμιο χαρακτήρα της βιομηχανίας τροφίμων. Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους για τρόφιμα, καταναλωτές τροφίμων, καινοτομία στα τρόφιμα και διαδικασίες λήψης αποφάσεων σε εταιρείες που αναπτύσσουν, εμπορεύονται, διανέμουν και πωλούν τρόφιμα. Η πρακτική εφαρμογή της μάθησης σε αυτό το μάθημα θα σας εξοπλίσει με αναλυτικές, επικοινωνιακές, επιχειρηματικές και δεξιότητες παρουσίασης, οι οποίες απαιτούνται και εκτιμώνται ιδιαίτερα από τη βιομηχανία.
Οι δεξιότητες που μαθαίνονται σε αυτό το μάθημα είναι πολύ μεταβιβάσιμες, ώστε οι απόφοιτοί μας να αναζητούν ευκαιρίες απασχόλησης τόσο στον τομέα των τροφίμων (διεθνείς εταιρείες, ΜΜΕ, νεοσύστατες εταιρείες και οργανισμούς τροφίμων) όσο και στον τομέα των μη τροφίμων (τράπεζες, εταιρείες έρευνας αγοράς και τριτοβάθμια εκπαίδευση) Ε
Γιατί να επιλέξετε αυτό το μάθημα
Ένα κεντρικό μέρος του προγράμματος MSc μας στις επιχειρήσεις τροφίμων και καινοτομίας είναι το ερευνητικό έργο με επίκεντρο τη βιομηχανία τροφίμων, μαζί με μια ευκαιρία τοποθέτησης εργασίας. Αυτό μπορεί να λάβει χώρα σε εταιρεία τροφίμων, πρακτορείο τροφίμων, πανεπιστήμιο, τράπεζα ή σχετική εγκατάσταση. Αυτή η τοποθέτηση επιτρέπει στους φοιτητές να αποκτήσουν πολύτιμη εργασιακή εμπειρία και να εφαρμόσουν τις θεωρητικές τους δεξιότητες, που αναπτύχθηκαν μέσω διαλέξεων και σεμιναρίων σε στιλ κορυφής, στον πραγματικό χώρο εργασίας.
Πρόσθετα μοναδικά χαρακτηριστικά αυτού του καινοτόμου προγράμματος περιλαμβάνουν μια εις βάθος εισαγωγή στους εθνικούς και διεθνείς τομείς τροφίμων. ένα μοναδικό μείγμα σχετικών μαθημάτων που σχετίζονται τόσο με τις εγκατεστημένες εταιρείες τροφίμων όσο και με τις νεοσύστατες επιχειρήσεις. και εισαγωγή σε κορυφαία ζητήματα έρευνας τροφίμων, καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας (συμπεριλαμβανομένων των boot-camp) και έκθεσης σε μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ.
Τοποθέτηση ή Σπουδές στο Εξωτερικό
Οι συμμετέχοντες μπορούν να ολοκληρώσουν την τοποθέτησή τους είτε στην Ιρλανδία είτε στο εξωτερικό, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Ενότητες
Το πρόγραμμα MSc (Food Business and Innovation) περιλαμβάνει δύο μέρη:
- Το Μέρος Ι αποτελείται από διδασκόμενες ενότητες αξίας 60 μονάδων που περιγράφονται παρακάτω.
- Το Μέρος ΙΙ αποτελείται από την έρευνα και τη σύνταξη ενός Έργου με επίκεντρο την Εφαρμοσμένη Βιομηχανία Τροφίμων ( FE6127 ) αξίας 30 μονάδων.
Μέρος Ι
Βασικές Ενότητες (60 μονάδες):
- FE6005 Strategic Food Marketing (5 μονάδες)
- FE6505 Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Τροφίμων (10 μονάδες)
- FE6506 Επωνυμία τροφίμων και μάρκετινγκ ψηφιακών μέσων (5 μονάδες)
- FE6507 Οικονομικά Αγορών Αγροδιατροφής και Ανάλυση Αλυσίδας Αξίας (5 μονάδες)
- Κατηγορία FE6511 Διαχείριση και λιανικό μάρκετινγκ τροφίμων (10 μονάδες)
- FE6512 Sustainable Food Systems (5 μονάδες)
- Ζητήματα παγκόσμιας πολιτικής τροφίμων FE6902 (5 μονάδες)
- MG6012 Consumer Culture και Consumer-Brand Relations (10 μονάδες)
Μέρος II
- FE6127 Applied Food Industry Centered Research Project (30 μονάδες)
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο και τις ενότητες είναι διαθέσιμες στο Ημερολόγιο του Κολλεγίου.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Το μάθημά μας για τα τρόφιμα και την καινοτομία είναι ιδανικό για πτυχιούχους που αναζητούν ευκαιρίες απασχόλησης σε έναν ευρύ τομέα τροφίμων και μη διατροφικών πλαισίων. Αυτοί οι τομείς περιλαμβάνουν έρευνα αγοράς, έρευνα καταναλωτών, διαχείριση επιχειρήσεων τροφίμων, μάρκετινγκ προϊόντων και διαχείριση επωνυμίας, ανάπτυξη νέων προϊόντων, οργανισμούς λιανικής πώλησης τροφίμων, τον χρηματοοικονομικό τομέα ως αναλυτές τροφίμων, ερευνητικά ιδρύματα και οργανισμούς πολιτικής και οργανισμούς που υποστηρίζουν εταιρείες τροφίμων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο .
Τι κάνουν οι απόφοιτοί μας;
Οι απόφοιτοι σε αδελφά προγράμματα έχουν εξασφαλίσει απασχόληση σε διεθνείς εταιρείες τροφίμων και μη τροφίμων (Glanbia, Ornua, Kerrygold Ireland, Britvic, Danone, Aldi, Dawn, AIB, LinkedIn), τράπεζες, γραφεία τροφίμων (Bord Bia, UK Home-Grown Cereals Authority , Teagasc), τμήματα διαχείρισης επωνυμίας και μάρκετινγκ (Kerry Foods, Musgrave Group, Nestle), πρακτορεία μη τροφίμων (Enterprise Ireland, IBEC, Bord Bia), εταιρείες έρευνας αγοράς (AC Nielsen, Spark Market Research, Dunhumby) και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (Munster Technological University, Waterford Institute of Technology, University of Lancaster).
Εγκαταστάσεις
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc στα μεγάλα δεδομένα και επιχειρηματικά Analytics
- Paris, Γαλλία
- Berlin, Γερμανία
MSC ICT in Business and the Public Sector
- Leiden, Κάτω Χώρες
Master of Science στο Business Analytics
- Wellesley, Ηνωμένες Πολιτείες