MSc στο Digital Marketing
Heriot-Watt University Dubai
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
AED 78.750 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* όλα τα δίδακτρα συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το MSc μας στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να μεταβούν σε μια καριέρα ψηφιακού μάρκετινγκ συνδυάζοντας μια ταχεία εισαγωγή στο μάρκετινγκ με μια λεπτομερή εξέταση των εννοιών και των τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
Υπάρχουν οκτώ μαθήματα (που χωρίζονται ισόποσα σε δύο εξάμηνα) και μια διατριβή ψηφιακού μάρκετινγκ στο 3ο εξάμηνο. Οι φοιτητές μερικής φοίτησης εγγράφονται για 2 μαθήματα ανά εξάμηνο και προχωρούν στη διατριβή στο τέλος του δεύτερου έτους. Η αξιολόγηση έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ανάπτυξη επαγγελματικής ετοιμότητας σταδιοδρομίας και περιλαμβάνει έργα συνεργασίας με εταίρους του κλάδου.
Υπάρχουν δύο σετ υποχρεωτικών μαθημάτων. Το πρώτο σετ παρέχει τα θεμέλια του ψηφιακού μάρκετινγκ (Digital Customer Experience και Digital Marketing Analytics). Το δεύτερο σετ παρέχει βασικές γνώσεις μάρκετινγκ (Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Σύγχρονη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Επωνυμία και Επικοινωνίες και Φιλοσοφία και Πρακτική Έρευνας).
Μπορείτε να προσαρμόσετε το πτυχίο σας ώστε να ταιριάζει με τα ενδιαφέροντά σας ή την καριέρα σας Pathway επιλέγοντας επιλογές δύο μαθημάτων, ένα κάθε εξάμηνο. Τα μαθήματα αντικατοπτρίζουν τις δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ (διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σχεδιασμός βάσεων δεδομένων, ανάπτυξη ιστοσελίδων) και δεξιότητες ψηφιακής διαχείρισης (στρατηγική, επιχειρηματικότητα, ψυχολογία καταναλωτή, νομικές πτυχές, διαχείριση έργου).
Στο 3ο εξάμηνο, η διατριβή για το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι το βασικό μάθημα όπου οι μαθητές «βουτούν βαθιά» στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ που έχουν επιλέξει. Οι μαθητές θα επιδείξουν την κυριαρχία τους στη θεματική περιοχή αναπτύσσοντας νέα γνώση από την ανάλυση πολύτιμης πρωτογενούς έρευνας.
Το MSc in Digital Marketing αποτελεί μέρος μιας σειράς εξειδικευμένων προγραμμάτων στο Πανεπιστήμιο Heriot Watt που έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αναπτυσσόμενης ψηφιακής οικονομίας. Τα μεταπτυχιακά προγράμματα «ψηφιακά έτοιμοι» περιλαμβάνουν MSc Digital Leadership, MSc Managing Innovation, MSc Information Technology (Business), MSc Business Information Management, και MSc Business Analytics and Consultancy.
Οι μαθητές θα μάθουν να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες στάσεις των πελατών, θα λαμβάνουν συμβουλές για τη δημιουργία ουσιαστικών συνδέσεων και θα εκπαιδευτούν ώστε να είναι επιτυχημένοι έμποροι σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το πρόγραμμα εστιάζει επίσης στην εκπαίδευση των μαθητών να χρησιμοποιούν μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που τους προετοιμάζουν να αλληλεπιδράσουν καλύτερα με τους καταναλωτές και τους ενδιαφερόμενους φορείς.
Διαπίστευση
Το MSc είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM) στο πλαίσιο των προγραμμάτων Graduate Gateway. Αυτό παρέχει στους αποφοίτους μια πίστωση για προηγούμενη μάθηση μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου τους ή την επιλογή της αυτοεκπαίδευσης για τίτλο σπουδών CIM κατά τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών τους. Αυτό θα απαιτούσε την εγγραφή ενός επιπλέον εκπαιδευτικού μαθήματος CIM για να αποκτήσετε ένα πιστοποιητικό CIM ή δύο επιπλέον μαθήματα για να αποκτήσετε ένα δίπλωμα CIM.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ειδικά υποχρεωτικά μαθήματα
Εξάμηνο 1
Ψηφιακή εμπειρία πελάτη
Κάθε διαδικτυακή αλληλεπίδραση μεταξύ του πελάτη και του οργανισμού συνδυάζεται για να σχηματίσει τη συνολική ψηφιακή εμπειρία πελάτη. Αυτό το μάθημα εξετάζει τα στοιχεία που αποτελούν τη βάση της ψηφιακής διαχείρισης εμπειρίας πελατών. Με την ολοκλήρωση, οι μαθητές θα κατανοήσουν το ταξίδι του πελάτη, θα αναγνωρίσουν το ρόλο της γνώσης του πελάτη, θα κατανοήσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ παντός καναλιού και θα γνωρίζουν νομικά και ηθικά ζητήματα. Το μάθημα παρέχει γνώσεις που στηρίζουν τη διαπίστευση του Chartered Institute of Marketing.
Εξάμηνο 2
Digital Marketing Analytics
Το Digital analytics είναι η συλλογή, μέτρηση, ανάλυση, οπτικοποίηση και ερμηνεία ψηφιακών δεδομένων που απεικονίζουν τη συμπεριφορά των χρηστών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους, ιστότοπους για κινητές συσκευές και εφαρμογές για κινητές συσκευές. Η κατανόηση των ψηφιακών αναλυτικών στοιχείων επιτρέπει στους διαχειριστές μάρκετινγκ να κατανοήσουν πώς γίνεται η πρόσβαση και χρήση των ψηφιακών τους δραστηριοτήτων. Οι μαθητές θα κατανοήσουν τη θεωρία και τα θεμέλια της ανάλυσης ψηφιακού μάρκετινγκ και θα αποκτήσουν εμπειρία από την αξιολόγηση των σχεδίων μάρκετινγκ περιεχομένου. Με την ολοκλήρωση, οι μαθητές αποκτούν πιστοποίηση αναγνωρισμένη από τον κλάδο, για παράδειγμα, Google Analytics για αρχάριους. Το μάθημα παρέχει γνώσεις που στηρίζουν τη διαπίστευση του Chartered Institute of Marketing.
Στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών, υπάρχουν έξι υποχρεωτικά μαθήματα, δύο επιλογές και η υποχρεωτική διατριβή για το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Περιεχόμενο μαθήματος
Εξάμηνο 1 (Σεπτέμβριος - Δεκέμβριος)
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- Σύγχρονοι Καταναλωτές
- Ψηφιακή εμπειρία πελάτη
Προαιρετικά Μαθήματα (Επιλέξτε ένα)
- Στρατηγική Διαχείριση Καινοτομίας
- Επιχειρηματικότητα και Δημιουργικότητα
- Σύγχρονη επιχειρησιακή τεχνολογία
- Βάσεις Δεδομένων και Πληροφοριακά Συστήματα
Εξάμηνο 2 (Ιανουάριος - Απρίλιος)
Υποχρεωτικά μαθήματα
- Branding και Επικοινωνίες
- Digital Marketing Analytics
- Έρευνα Φιλοσοφίας και Πράξης
Προαιρετικά Μαθήματα (Επιλέξτε ένα)
- Το Νομικό Πλαίσιο του Μάρκετινγκ
- Διαχείριση έργου
- Social Media Marketing
- Ψυχολογία για Μάρκετινγκ
- Τεχνολογία ηλεκτρονικού εμπορίου
Εξάμηνο 3 (Μάιος-Αύγουστος)
- Διατριβή Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Υποχρεωτικά μαθήματα Digital Marketing - αναλυτικά
Ψηφιακή εμπειρία πελάτη
Αυτό το μάθημα διερευνά το ταξίδι του πελάτη και σας διδάσκει να αναγνωρίζετε τον ρόλο της γνώσης του πελάτη, να κατανοείτε τη στρατηγική μάρκετινγκ παντός καναλιού και να γνωρίζετε νομικά και ηθικά ζητήματα.
Digital Marketing Analytics
Σε αυτό το μάθημα, θα αναπτύξετε μια κατανόηση της θεωρίας και των θεμελίων της ανάλυσης ψηφιακού μάρκετινγκ και θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία στην αξιολόγηση των σχεδίων μάρκετινγκ περιεχομένου.
Επιλογές μαθημάτων Digital Marketing Skills
Social Media Marketing
Αυτό το μάθημα παρέχει μια κατανόηση των θεωριών και των εφαρμογών του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης παράλληλα με μια κριτική αξιολόγηση του κοινωνικού, πολιτιστικού και τεχνολογικού αντίκτυπου των τεχνολογιών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Βάσεις Δεδομένων και Πληροφοριακά Συστήματα
Αυτό το μάθημα παρέχει στους φοιτητές τόσο πρακτική εμπειρία όσο και κριτική κατανόηση των διαδικασιών και μεθοδολογιών που απαιτούνται για την προδιαγραφή και την κατασκευή συστημάτων βάσεων δεδομένων και πληροφοριών και τη σχέση μεταξύ αυτών των συστημάτων.
Τεχνολογία ηλεκτρονικού εμπορίου
Σε αυτό το μάθημα, θα αποκτήσετε μια κριτική κατανόηση των διαφορετικών τύπων επιχειρηματικών μοντέλων ηλεκτρονικού εμπορίου και εσόδων και επιχειρηματικών συστημάτων. Θα αποκτήσετε επίσης πρακτικές γνώσεις σχετικά με τη χρήση τεχνολογιών που σχετίζονται με το διαδίκτυο για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Υποχρεωτικά μαθήματα Θεμελιώδους Μάρκετινγκ
Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ
Αυτό το μάθημα προσδιορίζει επιλογές σε στρατηγικές μάρκετινγκ για τοπικές και διεθνείς μάρκες, εστιάζοντας στη λειτουργία μιας παγκόσμιας επιχείρησης.
Σύγχρονοι Καταναλωτές
Σε αυτό το μάθημα θα μάθετε για τις εννοιολογικές, θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις για τη μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Branding και Επικοινωνίες
Αυτό το μάθημα σάς βοηθά να κατακτήσετε τις βασικές αρχές της διαχείρισης επωνυμίας μαθαίνοντας πώς οι ενοποιημένες επικοινωνίες μάρκετινγκ δημιουργούν μια πολύτιμη επωνυμία με ισχυρά, αποτελεσματικά μηνύματα.
Έρευνα Φιλοσοφίας και Πράξης
Αυτό το μάθημα παρέχει εκπαίδευση σε μια σειρά από ερευνητικές δεξιότητες που σας προετοιμάζει για το έργο της διατριβής και παρέχει τη βάση για ρόλους στη γνώση της αγοράς και στην παροχή συμβουλών επιχειρήσεων.
Επιλογές μαθημάτων Digital Management Competencies
Στρατηγική Διαχείριση Καινοτομίας
Σε αυτό το μάθημα, θα συζητήσετε διάφορα σενάρια για καινοτομία και θα τα συσχετίσετε με επιχειρηματικά ζητήματα και τις τάσεις των καταναλωτών/τεχνολογίας με τρόπο που εμβαθύνει την κατανόησή σας για το σύγχρονο επιχειρηματικό πλαίσιο.
Επιχειρηματικότητα και Δημιουργικότητα
Αυτό το μάθημα παρέχει κατανόηση της φύσης και της αξίας της επιχειρηματικότητας στις οικονομίες και ενθαρρύνει τη σκέψη για ιδέες, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης και βελτίωσης ιδεών, θεωρήσεων του εμπορικού κόσμου, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
Σύγχρονη επιχειρησιακή τεχνολογία
Αυτό το μάθημα εξετάζει τις σχέσεις μεταξύ των εξελισσόμενων και των αναπτυσσόμενων αγορών, προϊόντων και τεχνολογιών.
Το Νομικό Πλαίσιο του Μάρκετινγκ
Αυτό το μάθημα σας παρέχει μια εις βάθος και εκτεταμένη γνώση του ρυθμιστικού πλαισίου που διέπει πτυχές της επικοινωνίας μάρκετινγκ και μάρκετινγκ σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο.
Ψυχολογία για Μάρκετινγκ
Αυτό το μάθημα εισάγει τη θεμελιώδη ψυχολογική θεωρία και εφαρμόζει αυτές τις προσεγγίσεις σε διαφορετικά στάδια της διαδικασίας κατανάλωσης.
Διαχείριση έργου
Αυτό το μάθημα παρέχει μια εκτίμηση των απαιτούμενων επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων του διαχειριστή έργου και αναπτύσσει την ικανότητα στη χρήση ενός γενικού συνόλου ποσοτικών και ποιοτικών εργαλείων και τεχνικών σχεδιασμού έργου.
Διατριβή
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού η διπλωματική εργασία σας δίνει τη δυνατότητα να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ μέσω έρευνας σε ένα θέμα της επιλογής σας. Θα συλλέξετε και θα αναλύσετε δεδομένα από εταιρείες ή καταναλωτές που σχετίζονται άμεσα με τις φιλοδοξίες και τα ενδιαφέροντά σας.
Παραδείγματα θεμάτων σε αυτόν τον κλάδο είναι:
- Ο αντίκτυπος των κριτικών και των αξιολογήσεων στις αγορές μεταξύ Γάλλων και ΗΒ πελατών Airbnb
- Αντιλήψεις διεθνών εμπόρων για την αποτελεσματικότητα του Twitter Chat για την επωνυμία
- Διεθνείς διαφορές στην εμπιστοσύνη της διαδικτυακής διαφήμισης: Ηνωμένο Βασίλειο και Κίνα
- Στρατηγική σε κρίση: Ανάπτυξη στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου ενός οργανισμού δίκαιου εμπορίου κατά τη διάρκεια του Covid-19
- Ο αντίκτυπος του Influencer Marketing στη λήψη αποφάσεων για τις Millennial Purchase Towards Fashion Apparel: Συγκριτική Μελέτη μεταξύ Η.Β. και Μαλαισίας
Ευκαιρίες καριέρας
Ένα MSc με ζήτηση του κλάδου
Οι απόφοιτοι MSc Digital Marketing θα εισέλθουν σε μια αγορά εργασίας με αυξανόμενη επιλογή εξειδικευμένων ρόλων ψηφιακού μάρκετινγκ, που παρέχουν επαγγελματική κινητικότητα και καλές προοπτικές προώθησης. Οι αναφορές αναφέρουν ότι, κατά τη διάρκεια του lockdown για τον COVID-19, οι ψηφιακές δεξιότητες επέτρεψαν σε πολλές επιχειρήσεις να συνεχίσουν να λειτουργούν και ενίσχυσαν την καταναλωτική συμπεριφορά στο διαδίκτυο. Όταν υπάρχει ένα ταραχώδες επιχειρηματικό περιβάλλον, οι οργανισμοί πρέπει να αναλάβουν διευθυντικούς ρόλους με υποψηφίους που έχουν προηγμένες ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και κριτικής σκέψης – δεξιότητες που αναπτύσσει και δοκιμάζει η μελέτη σε επίπεδο πλοιάρχου.
Το Heriot-Watt είναι ένα παγκόσμιο πανεπιστήμιο και τα μαθήματα μοιράζονται με φοιτητές από μια σειρά προγραμμάτων MSc και εθνικοτήτων, παρέχοντας ευκαιρίες για επαγγελματική δικτύωση που θα είναι επωφελής στην επαγγελματική ζωή. Οι μαθητές αποκτούν εμπειρία σε διαδικτυακή συνεργατική εργασία, δημιουργία επιχειρηματικών παρουσιάσεων, σύνταξη εκθέσεων και τεχνικές επιχειρηματικής έρευνας. Οι μαθητές μπορούν επίσης να συμμετάσχουν στην Heriot-Watt Marketing Society, μια φοιτητική εταιρεία που φιλοξενεί ομιλητές από τη βιομηχανία και διοργανώνει κοινωνικές εκδηλώσεις.
Το MSc είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM) στο πλαίσιο των προγραμμάτων Graduate Gateway. Αυτό παρέχει στους αποφοίτους πίστωση για προηγούμενη μάθηση μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου τους ή την επιλογή της αυτοεκπαίδευσης για τίτλο σπουδών CIM κατά τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών τους. Αυτό θα απαιτούσε εγγραφή σε ένα επιπλέον εκπαιδευτικό πρόγραμμα CIM για να αποκτήσετε ένα πιστοποιητικό CIM ή δύο επιπλέον μαθήματα για να αποκτήσετε ένα δίπλωμα CIM.