MSc στο Digital Marketing
Oxford Brookes University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Headington, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 16.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές από το Ηνωμένο Βασίλειο πλήρους φοίτησης: 10.400 £ | Διεθνείς/ΕΕ φοιτητές πλήρους φοίτησης: £16.200
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το MSc μας στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ σάς δίνει τη δυνατότητα να ειδικευτείτε στον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
Οι εξειδικευμένες γνώσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που διδάσκουμε σας βοηθούν να κατανοήσετε και να δημιουργήσετε λύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ. Κατά τη διάρκεια των σπουδών σας θα αναπτύξετε:
- μια ισχυρή βάση στη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ
- μια εξειδικευμένη προοπτική για το ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς ενσωματώνεται σε ένα συνολικό πλαίσιο μάρκετινγκ
- τις δεξιότητες ανάλυσης περίπλοκων καταστάσεων μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ανάπτυξης λύσεων και δράσεων.
Η επιλογή θέσης εργασίας, διαθέσιμη εάν ξεκινήσετε το μάθημα τον Σεπτέμβριο, σας προετοιμάζει για τη μελλοντική σας καριέρα. Δείτε τις συνήθεις ερωτήσεις για την τοποθέτηση εργασίας εδώ.
Επιπλέον, έχετε την ευκαιρία να λάβετε μέρος στις εξετάσεις επιπέδου Πιστοποιητικού Institute for Direct and Digital Marketing (IDM). Τα μέλη σπουδαστών IDM επωφελούνται από ψηφιακά εστιασμένες ευκαιρίες εργασίας μέσω του ψηφιακού κόμβου IDM.
Μετά την αποφοίτησή σας θα είστε έτοιμοι για μια σειρά σταδιοδρομιών όπως:
- Αναλυτής Digital Marketing
- Διαχειριστής κοινωνικών μέσων
- Ειδικός Κοινοτήτων και Κοινωνικών Μέσων.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Ενότητες μελέτης
Υποχρεωτικές ενότητες
- Εισαγωγή στις Αρχές του Μάρκετινγκ
Θα μυηθείτε στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ μελετώντας τις θεωρίες που στηρίζουν το θέμα. Θα εξερευνήσετε τους ρόλους των αγοραστών, το περιβάλλον μάρκετινγκ και τους τρόπους με τους οποίους οι έμποροι σχεδιάζουν, διαχειρίζονται, εφαρμόζουν και παρακολουθούν προγράμματα μάρκετινγκ στο πλαίσιο του διεθνούς περιβάλλοντος του 21ου αιώνα. - Κατανόηση της Συμπεριφοράς Πελατών
Θα αξιολογήσετε κριτικά τις συμπεριφορές των πελατών και τις αλληλεπιδράσεις τους με το μάρκετινγκ. Ενημερωμένοι από την επιστήμη της συμπεριφοράς, θα αναλύσετε γιατί οι πελάτες συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονται και πώς η δραστηριότητα μάρκετινγκ επηρεάζει τη συμπεριφορά τους. Αυτή η ανάλυση ενημερώνει την κριτική σας κατανόηση και εφαρμογή τόσο των στρατηγικών όσο και των υπεύθυνων πρακτικών μάρκετινγκ. Μια καινοτόμος διάσταση αυτού του μαθήματος είναι η διερεύνηση των παραγόντων αλλαγής που θα επηρεάσουν σημαντικά τις συμπεριφορές των πελατών στο μέλλον, για παράδειγμα, οι νευροεπιστήμες, η κλιματική αλλαγή και η τεχνολογική καινοτομία. Αυτή είναι μια αναλυτική ενότητα που χρησιμοποιεί ερευνητικά στοιχεία για την ενημέρωση της έρευνας αξιολόγησης, συμπεριφοράς και επικοινωνιών. - Μέθοδοι Έρευνας για Εκδηλώσεις και Μάρκετινγκ
Θα αναπτύξετε τις δεξιότητες για να διεξάγετε έρευνα μάρκετινγκ ανεξάρτητα. Οι φοιτητές στα προγράμματα MSc αναμένεται να αναλάβουν αποτελεσματική έρευνα βασιζόμενοι σε μια σειρά από δευτερεύουσες και πρωτογενείς πηγές δεδομένων κατά την προετοιμασία των μαθημάτων. Είναι σημαντικό να είστε εκτεθειμένοι σε μια σειρά μεθοδολογικών ζητημάτων, τεχνικών συλλογής δεδομένων και δεξιοτήτων μελέτης. Επιπλέον, αυτή η ενότητα Μεθόδων Έρευνας προσανατολίζεται στην προετοιμασία και την επιτυχή ολοκλήρωση υψηλής ποιότητας, αυστηρής και συστηματικής έρευνας για τις επιχειρήσεις και τη διαχείριση. - Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή Ανάπτυξη
Αυτή η ενότητα θα σας βοηθήσει να γίνετε δια βίου μαθητής και να βελτιώσετε την απασχολησιμότητα σας. Ξεκινώντας με εστίαση στο πώς να επιτύχετε το καλύτερό σας ακαδημαϊκό επίπεδο, στη συνέχεια θα αναπτύξετε τις δεξιότητές σας για απασχόληση και προγραμματισμό σταδιοδρομίας. Θα εργαστείτε μέσα από ένα σχέδιο αυτο-ανάπτυξης, αναλαμβάνοντας την ηγεσία στη δική σας μάθηση και ανάπτυξη. Θα σας καθοδηγήσουν στον εντοπισμό, τη συμμετοχή και τον προβληματισμό σχετικά με το πώς μπορείτε να κερδίσετε από αναπτυξιακές δραστηριότητες εντός του πανεπιστημίου και εξωτερικά. - Digital Marketing Analytics
Θα εξερευνήσετε τις μακροοικονομικές και μικροσκοπικές επιπτώσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στη διαχείριση μάρκετινγκ, προτού εξετάσετε τα ζητήματα της υλοποίησης και της εκτέλεσης μιας εκστρατείας ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων ηθικών ζητημάτων. Επιπλέον, θα εξετάσετε τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούνται οι ψηφιακές πληροφορίες για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων μάρκετινγκ και την αξιολόγηση και τη βελτίωση της απόδοσης μάρκετινγκ. Θα αναπτύξετε δεξιότητες στην επίλυση προβλημάτων, την κριτική λογική, το σχεδιασμό έρευνας αγοράς, την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση δεδομένων, τη χρήση της τεχνολογίας στη διαχείριση μάρκετινγκ και την ανάλυση και ερμηνεία του μάρκετινγκ. - Insight και Engagement πελατών
Αυτή η ενότητα διερευνά πώς να αποκτήσετε και να διατηρήσετε το κατάλληλο μερίδιο καλών πελατών, καθώς και πώς να ιεραρχήσετε τους πελάτες. Βασίζεται στην προϋπόθεση ότι οι πελάτες είναι η ουσία του οργανισμού, καθώς, χωρίς πελάτες, ο οργανισμός θα αποτύγχανε. Η ενότητα ακολουθεί μια πελατοκεντρική προσέγγιση και αναγνωρίζει το υπερ-συνδεδεμένο περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν σήμερα οι οργανισμοί. Συζητούνται τεχνολογίες και μεθοδολογικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πληροφοριών για τους πελάτες και τη δημιουργία λεπτομερών προφίλ πελατών. Επιπλέον, η ενότητα εξετάζει τον τρόπο επαφής με τους πελάτες με τρόπους που προσθέτουν αξία και στα δύο μέρη. Η ενότητα χρησιμοποιεί πραγματικές μελέτες περιπτώσεων, καθώς και τις εμπειρίες των μαθητών ως πελάτες. - Στρατηγική μάρκετινγκ ψηφιακών και κοινωνικών μέσων
Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μεταμορφώσει το μάρκετινγκ, προσφέρουν νέες πηγές πληροφόρησης για τους πελάτες, έχουν αλλάξει δραματικά τη συμπεριφορά των πελατών, έχουν ενεργοποιήσει νέα επιχειρηματικά μοντέλα και έχουν επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη. Αυτή η ενότητα στοχεύει να λάβει μια στρατηγική προοπτική του περιβάλλοντος ψηφιακών και κοινωνικών μέσων. Επικεντρώνεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ των καταναλωτών, των επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών και στο πώς η ψηφιακή σκέψη μπορεί να βοηθήσει στο αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Μέσα που βασίζονται στον ιστό, πλατφόρμες για κινητές συσκευές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακά εργαλεία αναθεωρούνται, εφαρμόζονται και αξιολογούνται κριτικά για τον εντοπισμό επιτυχημένων επιδόσεων και τη δημιουργία σύγχρονων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. - Παγκόσμια Στρατηγική Μάρκετινγκ
Θα βασιστείτε στην ενότητα Αρχών Μάρκετινγκ και θα εξερευνήσετε το παγκόσμιο περιβάλλον μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διεθνοποίηση και στη δημιουργία και ανάπτυξη παγκόσμιων αγορών. Θα κατανοήσετε τις αρχές, τις επιρροές και τους θεσμούς που επηρεάζουν την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου και των παγκόσμιων στρατηγικών μάρκετινγκ. Θα αναλύσετε ευκαιρίες και περιορισμούς στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής μάρκετινγκ και τα σχετικά ζητήματα οργάνωσης και ελέγχου που σχετίζονται με την ανάπτυξη των παγκόσμιων αγορών. Αυτό περιλαμβάνει μια εκτίμηση της σημασίας των ηθικών και κοινωνικών θεμάτων.
Τελικό έργο - επιλέξτε ένα:
- Διατριβή
Η διατριβή είναι μια ευκαιρία για εσάς να εξερευνήσετε και να αναπτύξετε εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Σας ενθαρρύνουμε να επιλέξετε ένα θέμα που θα είναι πολύτιμο στη μελλοντική σας καριέρα. Αυτή είναι μια αυτοδιαχειριζόμενη δραστηριότητα, με εσάς να οδηγείτε το δικό σας ερευνητικό έργο, με καθοδήγηση και συμβουλές από έναν επόπτη, με βάση την πρόταση που αναπτύχθηκε στην ενότητα Μέθοδοι Έρευνας σε Εκδηλώσεις και Μάρκετινγκ. - Έργο πελάτη
Έχετε την ευκαιρία να συνδέσετε τη θεωρία με την πράξη αναλύοντας ένα πραγματικό οργανωτικό ζήτημα. Έχοντας εντοπίσει ένα έργο (με την έγκριση τόσο της εταιρείας-πελάτη όσο και του Υπεύθυνου Ενότητας) διερευνάτε ένα συγκεκριμένο ζήτημα, που μπορεί να υποστηριχθεί μέσω της σχετικής βιβλιογραφίας και διενεργώντας πρωτογενή έρευνα με τον πελάτη. Αυτή η ενότητα δεν είναι πρακτική, αλλά μπορεί να πραγματοποιηθεί σε συνδυασμό με μια πρακτική άσκηση που έχετε εντοπίσει και στην οποία συμμετέχετε. Το εν λόγω «θέμα» μπορεί να είναι ένα τρέχον πρόβλημα διαχείρισης για τον οργανισμό πελάτη ή να σχετίζεται με μελλοντικές στρατηγικές επιλογές. Το έργο Client σας παρέχει μια σημαντική εμπειρία μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης.
Τοποθέτησης σε θέσεις εργασίας
- Πρακτική μάρκετινγκ (λειτουργία σάντουιτς)
Αυτή η ενότητα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αποκτήσετε εποπτευόμενη αμειβόμενη επαγγελματική εμπειρία πλήρους απασχόλησης ενός έτους στο Ηνωμένο Βασίλειο ή διεθνώς σε ρόλο μάρκετινγκ. Θα διερευνήσετε μια πρόκληση ψηφιακού μάρκετινγκ σε έναν εμπορικό ή μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Σε όλη αυτή την ενότητα, εφαρμόζετε τις πρακτικές έννοιες που έχετε μάθει στο μάθημα. Όταν εργάζεστε για τον οργανισμό, θα είστε υπεύθυνοι για τη διαχείριση ενός μεγάλου ποσοστού της δικής σας μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης και της καταγραφής της προόδου σας.
Παρέχουμε μεγάλη υποστήριξη για να σας βοηθήσουμε να βρείτε αμειβόμενη εργασιακή εμπειρία και να αποκτήσετε συνδέσεις με διάφορους οργανισμούς. Η ομάδα τοποθετήσεων μας (WAVES) διαθέτει μια βάση δεδομένων που καταγράφει τις ευκαιρίες τοποθέτησης εργασίας και διοργανώνει πολλές εκθέσεις τοποθετήσεων όπου θα μπορούσατε να συναντήσετε πιθανούς εργοδότες. Η εξασφάλιση θέσης εργασιακής εμπειρίας είναι δική σας ευθύνη και απαιτεί πολλή προσπάθεια, αλλά αυτό σας δίνει πολύτιμη εμπειρία. Θα χρειαστεί να καλύψετε τα δικά σας έξοδα διαβίωσης και ταξιδιού σε όλη αυτή τη διάρκεια.
Μάθηση και διδασκαλία
Το μεγαλύτερο μέρος της διδασκαλίας σε αυτό το μάθημα έχει τη μορφή διαδραστικών εργαστηρίων. Θα ενισχύσετε τις δεξιότητες πρακτικής ανάλυσης και λήψης αποφάσεων με:
- διαλέξεις
- συζητήσεις
- ασκήσεις παιχνιδιού ρόλων.
Αυτά συνδέονται με επιλεγμένες περιπτωσιολογικές μελέτες και αξιολογήσεις.
Οι δομημένες ομαδικές εργασίες και μια διαδικτυακή προσομοίωση μάρκετινγκ που βασίζεται σε ομάδες θα αναπτύξουν τις δεξιότητές σας στην εργασία ως μέλος μιας ομάδας.
Αναλαμβάνοντας ζωντανά ερευνητικά έργα για έναν οργανισμό, θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία. Αυτό σας επιτρέπει να κάνετε πράξη τις γνώσεις σας για τις προσεγγίσεις και τις θεωρίες μάρκετινγκ. Επιπλέον, θα επωφεληθείτε από τη διορατικότητα του διδακτικού προσωπικού στο Business School. Ασχολούνται με ακαδημαϊκή έρευνα ή προέρχονται από βιομηχανικό υπόβαθρο.
Θα συμμετάσχετε σε συζητήσεις αιχμής και εξειδικευμένες εκδηλώσεις χάρη στη συμβολή επισκεπτών ομιλητών από τον κόσμο των επιχειρήσεων, συμβούλων και ερευνητικών φορέων.
Περιλαμβάνεται μια εθελοντική ενότητα για το ταξίδι μελέτης International Business in Practice.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες για μελλοντικούς ρόλους στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως:
- αναλυτής ψηφιακού μάρκετινγκ
- διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- κοινότητες και ειδικοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επιπλέον, οι απόφοιτοι από το χαρτοφυλάκιο των μαθημάτων μας απασχολούνται σε ρόλους μάρκετινγκ σε όλο τον κόσμο. Αυτές περιλαμβάνουν θέσεις εργασίας σε πρακτορεία μέσων ενημέρωσης, ψηφιακής τεχνολογίας, επωνυμίας και επικοινωνιών, καθώς και θέσεις διαχείρισης εσωτερικών μάρκετινγκ σε τομείς τόσο διαφορετικούς όπως τα γρήγορα κινούμενα καταναλωτικά αγαθά, το λιανικό εμπόριο, το λιανικό εμπόριο πολυτελείας και η φιλοξενία, τα ταξίδια, οι εκδόσεις και η κατασκευή. Οι εργοδότες περιλαμβάνουν:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC
Παραδείγματα θέσεων των αποφοίτων μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:
- διευθυντές μάρκετινγκ
- διαχειριστές της κοινότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- σχεδιαστές μάρκετινγκ
- διαχειριστές μάρκας
- διαχειριστές εταιρικής επικοινωνίας.
Επιπλέον, ορισμένοι από τους μαθητές μας συνεχίζουν να ιδρύουν τις δικές τους εταιρείες.
Το μάρκετινγκ στο Oxford Brookes University έχει ισχυρές σχέσεις με πολλές εταιρείες σε μια σειρά βιομηχανιών. Αυτά ενημερώνουν τον σχεδιασμό και την παράδοση του προγράμματος και παρέχουν ευκαιρίες για τοποθετήσεις και απασχόληση. Εκτός από την υποστήριξη επαγγελματικής εξέλιξης της σταδιοδρομίας που παρέχεται στο πλαίσιο του προγράμματος, το Πανεπιστήμιο διαθέτει μια ενεργή και ενθουσιώδη Υπηρεσία Καριέρας. Αυτή η υπηρεσία σάς βοηθά να αποκτήσετε το «ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» όταν υποβάλλετε αίτηση για θέσεις εργασίας, προσφέροντας βοήθεια με βιογραφικά, και εικονικά κέντρα αξιολόγησης και συνεντεύξεις.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Μαδρίτη
- Barcelona, Ισπανία
- Madrid, Ισπανία
Master in Digital Marketing in Barcelona
- Barcelona, Ισπανία
MSc Marketing
- Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο