MSc στο Digital Marketing
University of Roehampton
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 3 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 10.000 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* για φοιτητές πλήρους φοίτησης στο Ηνωμένο Βασίλειο, για ΕΕ και διεθνείς £15.850 (πλήρης απασχόληση), Έτος τοποθέτησης £1.500
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα τοπίο που εξελίσσεται γρήγορα, επομένως είναι σημαντικό να είστε σε θέση να ανταποκρίνεστε γρήγορα στις τάσεις και τα δεδομένα για να διασφαλίσετε ότι ο οργανισμός σας παραμένει μπροστά. Αυτό το MSc στο Digital Marketing θα σας δώσει τη γνώση για να αναπτύξετε και να εφαρμόσετε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. Θα μάθετε πώς να αναλύετε σύνθετα δεδομένα για τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων και να αναπτύσσετε πρακτικές δεξιότητες στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, τη δημιουργία περιεχομένου, την ανάπτυξη καμπάνιας και την ανάλυση δεδομένων χρησιμοποιώντας μια σειρά τεχνικών και ψηφιακών προϊόντων.
Εάν είστε φιλόδοξοι και θέλετε να είστε ηγέτης στο μάρκετινγκ και την ψηφιακή τεχνολογία, αυτό το MSc στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ είναι για εσάς. Το πρόγραμμα επωφελείται από την ευρύτερη τεχνογνωσία της έρευνας μάρκετινγκ του Roehampton Business School και τις συνδέσεις επαγγελματιών εντός του επαγγέλματος μάρκετινγκ στο Λονδίνο και στο εξωτερικό. Εκτός από το ακαδημαϊκό μάθημα, θα έχετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα Ηγεσίας μας.
Αυτό το πτυχίο είναι διαπιστευμένο από το Ινστιτούτο Δεδομένων και Μάρκετινγκ (IDM). Οι σπουδαστές που παρακολουθούν ένα μάθημα αναγνωρισμένο από το IDM μπορούν να συμμετάσχουν σε διαδικτυακές εξετάσεις για να αποκτήσουν το Πιστοποιητικό IDM στο Digital and Data-Driven Marketing (μια μικρή επιπλέον χρέωση θα ισχύει με περιορισμένο αριθμό διαθέσιμων υποτροφιών). Η IDM έχει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας βοηθώντας τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να φτάσουν στο επόμενο επίπεδο στην καριέρα τους και προσφέρει αναγνωρισμένα επαγγελματικά προσόντα από τον κλάδο.
Προαιρετική τοποθέτηση
Το MSc με τοποθέτηση προσφέρει στους φοιτητές την ευκαιρία να ολοκληρώσουν ένα έτος τοποθέτησης (30 εβδομάδες) κατά τη διάρκεια του έτους 2. Ο στόχος της εμπειρίας τοποθέτησης είναι να παρέχει στους φοιτητές μια διαδρομή για να αναπτύξουν γνήσιες και πρακτικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων σε επαγγελματικό πλαίσιο, για να εφαρμόσουν έμαθαν τις έννοιες στην πράξη στα πεδία της εξειδίκευσής τους και να επιτρέψουν στους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τις δικές τους ικανότητες και τις δυνατότητες απασχόλησης.
Εάν είστε διεθνής φοιτητής με βίζα, το CAS σας θα έχει διάρκεια μαθήματος δύο ετών, υπό την προϋπόθεση ότι πληροί τις τυπικές απαιτήσεις του UKVI.
Λάβετε υπόψη ότι οι τοποθετήσεις:
- δεν είναι εγγυημένα?
- είναι συνήθως απλήρωτοι·
- περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα υποστήριξης για να βοηθήσει τους μαθητές να ερευνήσουν, να υποβάλουν αίτηση και να βρουν μια κατάλληλη τοποθέτηση·
- πρέπει να επαληθευτεί και να εγκριθεί πριν από την έναρξη· και
- θα παρακολουθείται για την ποιότητα και την προσέλευση.
Προετοιμασία και υποστήριξη τοποθέτησης
- Ως μέρος των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με τοποθέτηση, οι φοιτητές εγγράφονται σε μια υποχρεωτική ενότητα προετοιμασίας τοποθέτησης (η οποία περιλαμβάνει μια σειρά εργαστηρίων) που λαμβάνει χώρα κατά την πρώτη περίοδο του έτους 1. Τα εργαστήρια και οι δραστηριότητες σε αυτήν την ενότητα έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους μαθητές να βρουν και να εξασφαλίσουν τοποθέτηση και ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων απασχολησιμότητας και γνώσεων για την επιτυχία στον κόσμο της εργασίας.
- Η παρακολούθηση της ενότητας προετοιμασίας για την τοποθέτηση είναι υποχρεωτική με την προϋπόθεση ότι ο μαθητής παρακολουθεί το 80% των εργαστηρίων που έχουν προγραμματιστεί και εμπλέκεται πλήρως με τις απαιτήσεις της ενότητας και με τις ομάδες Καριέρας και Τοποθέτησης.
- Οι ομάδες Καριέρας και Τοποθέτησης θα υποστηρίξουν τους μαθητές παρέχοντας συμβουλές για θέματα όπως η διερεύνηση των πορειών σταδιοδρομίας, τα βιογραφικά, οι συνοδευτικές επιστολές και οι δεξιότητες συνέντευξης.
Έτος Τοποθέτησης
- Κατά τη διάρκεια του έτους τοποθέτησης, οι φοιτητές θα αναλάβουν μια τοποθέτηση σε έναν εργοδότη και θα ολοκληρώσουν μια ενότητα τοποθέτησης πίστωσης 40P.
- Για να είναι επιλέξιμοι για την Ενότητα Τοποθέτησης, οι φοιτητές πρέπει να έχουν περάσει επιτυχώς τις διδασκόμενες ενότητες (οι σπουδαστές δεν χρειάζεται να έχουν ολοκληρώσει το Έργο Συμβουλευτικής (RBP040L052) ή τη Διατριβή (RBP040L051) πριν από την έναρξη της τοποθέτησης), να πληρούν τις απαιτήσεις της Προετοιμασίας Τοποθέτησης Ενότητα και εξασφάλισε μια εγκεκριμένη τοποθέτηση.
- Η τοποθέτηση δεν είναι εγγυημένη. Το Πανεπιστήμιο θα προσφέρει καθοδήγηση και υποστήριξη και προτείνει φοιτητές σε ενδιαφερόμενους οργανισμούς. Ωστόσο, είναι τελικά ευθύνη του μαθητή να εξασφαλίσει μια θέση.
- Η τοποθέτηση μπορεί να είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης (τουλάχιστον 3 εργάσιμες ημέρες, 21-24 ώρες την εβδομάδα) και μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτοπροσώπως ή εξ αποστάσεως, καθώς και μέσω έργων που βασίζονται στην εργασία.
- Η τοποθέτηση θα είναι ιδανικά προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντα και τις φιλοδοξίες σας, αλλά τελικά ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εργοδοτών και πρέπει να παρέχει σχετική εμπειρία σύμφωνα με τα μαθησιακά αποτελέσματα του ακαδημαϊκού σας προγράμματος. Ενώ οι ρόλοι που προσφέρονται μπορεί να διαφέρουν, η έμφαση πρέπει να δίνεται στην εξασφάλιση μιας θέσης σε πολλά υποσχόμενους τομείς ανάπτυξης του κλάδου σας και, τόσο στην εφαρμογή και ανάπτυξη των υπαρχουσών γνώσεων και δεξιοτήτων στο χώρο εργασίας όσο και στην απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων.
Γιατί αυτό το μάθημα
- Αυτό το μάθημα προσφέρει την προσθήκη ενός έτους τοποθέτησης με εργαστήρια προετοιμασίας τοποθέτησης.
- Αυτό το πτυχίο είναι διαπιστευμένο από το Ινστιτούτο Δεδομένων και Μάρκετινγκ (IDM).
- Συμμετέχετε στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα Ηγεσίας που θα αναπτύξει τις δεξιότητες και τον επαγγελματισμό σας μέσω διαλέξεων, εργαστηρίων και δικτύωσης.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ενότητες
Επίπεδο 7
Υποχρεωτικές ενότητες
- Μέθοδοι Επιχειρηματικής Έρευνας
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- Πρακτική Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Διαδικτυακή Ψυχολογία Καταναλωτή
- Social Media και Influencers
- Αναδυόμενα Ψηφιακά Θέματα
- Δεδομένα και Analytics για Marketers
Ενότητες διατριβής και έργου
- Διατριβή
- Συμβουλευτικό έργο
Παγκόσμιο Πρόγραμμα Ηγεσίας (RBP000P100)
- Παγκόσμιο Πρόγραμμα Ηγεσίας
Πρόγραμμα προεπαγωγής (RBP000P001)
- Πρόγραμμα προεπαγωγής
Αυτές οι ενότητες είναι αυτές που προσφέρουμε επί του παρόντος και ενδέχεται να αλλάζουν κάθε χρόνο.
Δίδακτρα προγράμματος
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Μαδρίτη
- Barcelona, Ισπανία
- Madrid, Ισπανία
Μάστερ στο ψηφιακό μάρκετινγκ στη Βαρκελώνη
- Barcelona, Ισπανία
MSc Marketing
- Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο