MSc στο Διεθνές Μάρκετινγκ Μόδας
GCU - Glasgow School for Business and Society
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Glasgow, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 5.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές στο σπίτι, RUK και ΕΕ · £ 12600 Διεθνείς φοιτητές
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Η παγκόσμια βιομηχανία μόδας εκτιμάται σε πάνω από δύο τρισεκατομμύρια δολάρια και αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες οικονομίες στον κόσμο. * Με την ανάπτυξη των ψηφιακών εξελίξεων και της κατανάλωσης ενέργειας, ο διεθνής κόσμος της μόδας βρίσκεται στην αγορά για διαφανείς, ηθικές και πελατοκεντρικές στρατηγικές .
Απαντώντας στην πρόσκληση για εξειδικευμένους πτυχιούχους με ειδικότητες τόσο στη μόδα όσο και στο μάρκετινγκ, το MSc International Fashion Marketing έχει αναδιαμορφωθεί παράλληλα με τη βιομηχανία για να σας φέρει την πρακτική, τεχνική εμπειρογνωμοσύνη που χρειάζεστε για να ανταγωνιστείτε και να ευδοκιμήσετε σε αυτόν τον δυναμικό κλάδο.
Το μάρκετινγκ μόδας εξελίσσεται συνεχώς παράλληλα με την τεχνολογία και μια όλο και πιο προσιτή αγορά.
* McKinsey και η επιχείρηση της μόδας, η κατάσταση της μόδας 2017
Η καριέρα σου
Θα γίνετε μέλος μιας εξειδικευμένης αλλά ποικίλης φοιτητικής κοινότητας, θα βιώσετε ένα πραγματικά διεθνές εργασιακό περιβάλλον, θα μάθετε από τους συνομηλίκους και το διδακτικό σας προσωπικό από όλο τον κόσμο, θα αποκτήσετε πραγματική εικόνα για τις μεγάλες ομοιότητες και διαφορές στις προσεγγίσεις του μάρκετινγκ μόδας και των καταναλωτών παγκοσμίως.
Θα αναπτύξετε:
- μια βαθύτερη κατανόηση των πραγματικών ζητημάτων που επηρεάζουν τη βιομηχανία της μόδας από μια βρετανική και παγκόσμια προοπτική
- την υπεύθυνη λήψη αποφάσεων και τις ηθικά καθοδηγούμενες συμπεριφορές
- δημιουργικές δεξιότητες σε βασικούς τομείς μάρκετινγκ μόδας, όπως branding, επικοινωνίες, καταναλωτικές γνώσεις μέσω οπτικών παρουσιάσεων, βίντεο και εργαστηρίων
- άριστη πρακτική γνώση εφαρμογών, η οποία βασίζεται στην εργασιακή εμπειρία της βιομηχανίας
Η εμπειρία των δασκάλων σας ενισχύεται από εργαστήρια και προσκεκλημένους ομιλητές. Θα εξερευνήσετε την αγορά μόδας στο Μιλάνο που επισκέπτεστε μια συναρμολόγηση μόδας που φιλοξενεί φοιτητές μόδας, ακαδημαϊκούς και μάρκες από όλο τον κόσμο. Μια βιομηχανική τοποθέτηση παρέχει τις απαραίτητες ευκαιρίες δικτύωσης και την ευκαιρία να διατηρήσετε τις πρακτικές σας ικανότητες αιχμηρές κατά τη διάρκεια της μεταπτυχιακής σας μελέτης.
Τι θα μελετήσετε
Σύγχρονα Θέματα στο Διεθνές Μάρκετινγκ Μόδας
Θα αναπτύξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να εξετάσετε με κριτικό πνεύμα τα σύγχρονα διεθνή θέματα στο πλαίσιο της δυναμικής και γρήγορης επιχειρηματικής δραστηριότητας της μόδας, ενώ παράλληλα θα κατανοήσετε τις βιώσιμες και ηθικές πρακτικές στην αγορά. Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας θα συμμετάσχετε σε ένα ταξίδι που σας επιτρέπει να εξερευνήσετε την αγορά μόδας σε ένα πραγματικό περιβάλλον.
Δημιουργία μάρκας μόδας
Θα μάθετε τις έννοιες του branding και της διαχείρισης της μάρκας και θα διερευνήσετε σε βάθος τα στοιχεία της ταυτότητας της μάρκας. Η σειρά επαγγελματικών εργαστηρίων περιλαμβάνει ψηφιακά εργαλεία που θα προκαλέσουν και θα ενισχύσουν τις κρίσιμες και δημιουργικές σας ικανότητες. Ο τελικός στόχος αυτής της ενότητας είναι να σας επιτρέψει να παρουσιάσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας στους μελλοντικούς εργοδότες μέσω της παραγωγής μιας νέας έννοιας της μάρκας μόδας.
Omnichannel Fashion Communication
Η πολυπλοκότητα των σύγχρονων επικοινωνιών μάρκετινγκ διερευνάται καθώς υπογραμμίζουμε τη σημασία που έχει για τα εμπορικά σήματα μόδας η μετάδοση μιας σχετικής και συνεπούς εικόνας και μηνύματος μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας μάρκετινγκ. Σας ενθαρρύνουμε να μιμηθούμε τη δραστηριότητα των επαγγελματιών μέσω των τυποποιημένων τεχνικών προδιαγραφών που έχουν σχεδιαστεί για να είναι τόσο δημιουργικά όσο και εμπορικά προκλητικά.
Συμπεριφορά των καταναλωτών στη μόδα
Κεντρικό στοιχείο της ιδέας της εμπορίας είναι η ανάγκη οι εταιρείες να κατανοήσουν τα ζητήματα που επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη συμπεριφορά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και περιβάλλοντα. Θα μάθετε να ενσωματώνετε στη μόδα τοπικές, ευρωπαϊκές και παγκόσμιες πτυχές της Συμπεριφοράς των Καταναλωτών και να αναλύετε τη σημασία της κατανόησης των καταναλωτών κατά τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ σε μια ψηφιακή αγορά.
Αγορές μόδας, εμπόριο και εφοδιαστική
Αυτή η ενότητα παρέχει μια επισκόπηση της διαδικασίας αγοράς, εμπορευματοποίησης και υλικοτεχνικής λειτουργίας σε μια οργάνωση μόδας συζητώντας κάθε βήμα από την ιδέα του προϊόντος έως την παράδοση μιας πρότασης πελάτη στο κατάστημα. Περιλαμβάνουμε ένα έργο με μια εδραιωμένη εταιρεία μόδας, όπου είστε υπεύθυνοι για δραστηριότητες αγορών και εμπορευμάτων, δίνοντάς σας εμπειρία σε ένα πραγματικό περιβάλλον.
Διεθνής Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Μόδας και Στρατηγική
Αυτή η ενότητα χρησιμοποιεί την τεχνική της ενεργού μάθησης για να προετοιμάσει και να σας δώσει τη δυνατότητα να εργάζεστε με αυτοπεποίθηση σε ένα περιβάλλον μάρκετινγκ, καθώς οι δεξιότητες και οι γνώσεις σας δοκιμάζονται μέσω της συμμετοχής. Θα είστε σε θέση να αναλύσετε και να αξιολογήσετε κριτικά τις ευκαιρίες της αγοράς σε ένα διεθνές πλαίσιο, προετοιμασία για μια καριέρα σε μια θέση ανώτερου μάρκετινγκ.
Ηθική, διακυβέρνηση και υπεύθυνη ηγεσία
Με την εξέταση των τομέων των ιδιωτικών, δημόσιων και κοινωνικών επιχειρήσεων, θα έχετε εξοπλιστεί με ένα σύνολο αναλυτικών εργαλείων και εννοιών που θα καθοδηγούν την υπεύθυνη λήψη αποφάσεων, επισημαίνοντας ταυτόχρονα τη διαφορά μεταξύ της συμμόρφωσης και των ηθικά καθοδηγούμενων συμπεριφορών. Θα αποκτήσετε μια θεωρητική και πρακτική κατανόηση των πραγματικών θεμάτων του κόσμου, από τη βρετανική και παγκόσμια προοπτική, και θα μάθετε από τις αρχές που σχετίζονται με PRME και τα κοινά αγαθά χαρακτηριστικά που είναι κεντρικά για αυτή την ενότητα.
Εφαρμοσμένη Επαγγελματική Πρακτική
Μετά από τις γνώσεις που αποκτήσατε στην Ηθική, τη Διακυβέρνηση και την Υπεύθυνη Ηγεσία και με έμφαση στην αυτο-αντανάκλαση, σε αυτήν την ενότητα θα αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες με την ανάληψη μιας επαγγελματικής δραστηριότητας αφοσίωσης. Η σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο βασικών ενοτήτων ενισχύει τη σημασία της ηθικής και υπεύθυνης λήψης αποφάσεων και της ηγεσίας στην μελλοντική καριέρα σας.
Ερευνητικό Έργο Μάστερ
Το τελικό στοιχείο του προγράμματος είναι το ερευνητικό πρόγραμμα Masters, το οποίο σας δίνει την ευκαιρία να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε ένα κομμάτι αρχικής έρευνας. Θα εφαρμόσετε μεθόδους και θεωρίες που χρησιμοποιούνται συνήθως στο Διεθνές Μόδας Μάρκετινγκ και με την υποστήριξη διεθνώς δημοσιευμένης βιβλιογραφίας αποδεικνύουν την καλύτερη πρακτική στον τομέα αυτό.
Προυποθέσεις εισόδου
Όλες οι απαιτήσεις εισόδου που αναφέρονται εδώ θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ως οδηγός και να αντιπροσωπεύουν το ελάχιστο απαιτούμενο για να ληφθεί υπόψη η είσοδος. Οι υποψήφιοι που γίνονται υπό όρους προσφοράς ενός χώρου μπορούν να κληθούν να επιτύχουν κάτι περισσότερο από αυτό που δηλώνεται.
Τυπικές απαιτήσεις εισόδου
UK Βαθμός 2: 2 ή ισοδύναμο
Αγγλική γλώσσα
Ακαδημαϊκό βαθμό IELTS 6,0 (ή ισοδύναμο) χωρίς στοιχείο κάτω από 5,5.
Επιπλέον πληροφορίες
Άλλα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά προσόντα
Κάθε αίτηση σε GCU εξετάζεται σε ατομική βάση. Εάν δεν διαθέτετε τα τυπικά προσόντα για ακαδημαϊκή είσοδο, αλλά μπορείτε να επιδείξετε σχετική εργασιακή εμπειρία και / ή πιστώσεις από αναγνωρισμένους επαγγελματικούς οργανισμούς, ενδέχεται να δικαιούστε να εισέλθετε σε αυτό το μάθημα μέσω του προγράμματος Αναγνώρισης Προηγούμενης Μάθησης του Πανεπιστημίου.
Διεθνείς Pathways
Εάν δεν πληροίτε τις απαιτήσεις της αγγλικής γλώσσας, ενδέχεται να δικαιούστε το πρόγραμμα English for University Study.
Τέλη και χρηματοδότηση
Τα δίδακτρα που πληρώνετε καθορίζονται κατά κύριο λόγο από την αμοιβή σας. Ποια είναι η κατάσταση των μαθημάτων μου;
Δίδακτρα 2018/19
- Αρχική: £ 5500
- RUK: £ 5500
- ΕΕ: £ 5500
- Διεθνές: £ 12600
Εάν αρχίσετε τις σπουδές σας τον Σεπτέμβριο του 2018 ή τον Ιανουάριο του 2019, πρόκειται για ετήσια ή λειτουργικά έξοδα που ισχύουν για τη διάρκεια της πορείας σας. Ωστόσο, τα τέλη υπόκεινται σε αλλαγές. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αλλάξουν οι αμοιβές, διαβάστε τις αμοιβές μας και την πολιτική επιστροφών.
Πρόσθετα έξοδα
Εκτός από τα δίδακτρα διδάκτρων, μπορεί να αντιμετωπίσετε επιπλέον έξοδα κατά τη διάρκεια του χρόνου σας στο Πανεπιστήμιο.
Υποτροφίες
Παρέχουμε εκπαίδευση υψηλής ποιότητας για μια δίκαιη τιμή. ως Πανεπιστήμιο για το Κοινό Αγαθό, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε προσιτή τριτοβάθμια εκπαίδευση για ταλαντούχους φοιτητές, διατηρώντας τα δίδακτρα χαμηλά και παρέχοντας ένα γενναιόδωρο πακέτο υποτροφιών ύψους άνω των 2,5 εκατομμυρίων λιρών στερλινών ετησίως.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ερωτήσεις σχετικά με τις υποτροφίες που είναι διαθέσιμες για το 2018/19, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα των ερωτηθέντων των φοιτητών.
Διεθνείς Ημερομηνίες Έναρξης Φοιτητών
Για νέους διεθνείς φοιτητές, εκδηλώσεις προσανατολισμού αρχίζουν στις 14 Σεπτεμβρίου 2018 . Αυτός ο επιπλέον χρόνος έχει σχεδιαστεί ειδικά για να βοηθήσει νέους διεθνείς φοιτητές να εγκατασταθούν στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην GCU πριν από την έναρξη της γενικής εισαγωγής και διδασκαλίας των σπουδαστών.
Θα πραγματοποιηθεί μια σειρά από διασκεδαστικές και ενημερωτικές δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, συμπεριλαμβανομένων πανεπιστημιουπόλεων και περιηγήσεων στην πόλη, καθώς και εκδηλώσεις καλωσορίσματος όπου μπορείτε να συναντήσετε άλλους διεθνείς φοιτητές.
Η EPAS διαπιστεύθηκε
Το MSc International Marketing Μάρκετινγκ είναι διαπιστευμένο από το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για το Πρόγραμμα Διαχείρισης Διαχείρισης του Προγράμματος Ανάπτυξης (EPAS). Η GCU είναι ένα από τα μόλις 77 ιδρύματα σε 36 χώρες για να επιτύχει τη διαπίστευση EPAS.
Αυτή η έγκριση παρέχει τη διαβεβαίωση ότι ο βαθμός έχει σχεδιαστεί και παραδοθεί με τρόπο που είναι τόσο ακαδημαϊκά αυστηρός και έχει πρακτική σημασία για τους μαθητές στο σημερινό παγκόσμιο περιβάλλον.
CIM Accredited
Το Chartered Institute of Marketing (CIM) είναι ο κορυφαίος επαγγελματικός φορέας για τους εμπόρους παγκοσμίως και υπάρχει για να αναπτύξει το επάγγελμα του μάρκετινγκ, να διατηρήσει επαγγελματικά πρότυπα και να βελτιώσει τις δεξιότητες των επαγγελματιών μάρκετινγκ.
Η GCU έχει ενώσει τις δυνάμεις της με το CIM για να δώσει στους φοιτητές την ευκαιρία να αποκτήσουν επαγγελματικά προσόντα μέσω της CIM Graduate Gateway. Τα προσόντα CIM αναζητούνται ιδιαίτερα από τους εργοδότες και χαρτογραφούν παράλληλα με τα δικά μας πτυχία, γεγονός που διασφαλίζει ότι εξοπλίζουμε τους σπουδαστές με τις καλύτερες ευκαιρίες για μια επιτυχημένη καριέρα μάρκετινγκ.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Τι θα σπουδάσεις
Σύγχρονα Θέματα στο Διεθνές Μάρκετινγκ Μόδας
Θα αναπτύξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να εξετάσετε κριτικά τα σύγχρονα διεθνή θέματα στο πλαίσιο της δυναμικής και γρήγορης επιχείρησης της μόδας, ενώ θα αποκτήσετε κατανόηση των βιώσιμων και ηθικών πρακτικών στην αγορά. Ως μέρος αυτής της ενότητας θα συμμετάσχετε σε ένα ταξίδι που σας επιτρέπει να εξερευνήσετε την αγορά της μόδας σε πραγματικό κόσμο.
Δημιουργία επωνυμίας μόδας
Θα μάθετε τις έννοιες του branding και του brand management και θα αναλάβετε μια εις βάθος εξερεύνηση στα στοιχεία της ταυτότητας της επωνυμίας. Η σειρά επαγγελματικών εργαστηρίων μας περιλαμβάνει ψηφιακά εργαλεία που θα αμφισβητήσουν και θα ενισχύσουν τις κριτικές και δημιουργικές σας ικανότητες. Ο απώτερος στόχος αυτής της ενότητας είναι να σας δώσει τη δυνατότητα να επιδείξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας στους μελλοντικούς εργοδότες μέσω της παραγωγής μιας νέας ιδέας επωνυμίας μόδας.
Πανκαναλική επικοινωνία μόδας
Η πολυπλοκότητα των σύγχρονων επικοινωνιών μάρκετινγκ διερευνάται καθώς υπογραμμίζουμε τη σημασία για τις μάρκες μόδας να μεταδίδουν μια σχετική, συνεπή εικόνα και μήνυμα μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας μάρκετινγκ. Σας ενθαρρύνουμε να μιμηθείτε τη δραστηριότητα των επαγγελματιών μέσω των τυπικών συνοπτικών εργασιών του κλάδου που έχουν σχεδιαστεί για να είναι τόσο δημιουργικά όσο και εμπορικά προκλητικές.
Συμπεριφορά Καταναλωτή στη Μόδα
Κεντρικό στοιχείο της ιδέας του μάρκετινγκ είναι η ανάγκη για τις εταιρείες να αποκτήσουν κατανόηση των θεμάτων που επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη συμπεριφορά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και περιβάλλοντα. Θα μάθετε να ενσωματώνετε τοπικές, ευρωπαϊκές και παγκόσμιες πτυχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών στη μόδα και θα αναλύετε τη σημασία της κατανόησης των καταναλωτών κατά τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ σε μια ψηφιακή αγορά.
Αγορά μόδας, Merchandising και Logistics
Αυτή η ενότητα παρέχει μια επισκόπηση της διαδικασίας αγοράς, εμπορίας και υλικοτεχνικών λειτουργιών σε έναν οργανισμό μόδας, συζητώντας κάθε βήμα από την ιδέα του προϊόντος έως την παράδοση μιας πρότασης πελάτη στο κατάστημα. Περιλαμβάνουμε ένα έργο με μια καθιερωμένη εταιρεία μόδας, όπου είστε υπεύθυνοι για τις δραστηριότητες αγοράς και εμπορίας, δίνοντάς σας εμπειρία σε ένα πραγματικό περιβάλλον.
Διεθνής σχεδιασμός και στρατηγική μάρκετινγκ μόδας
Αυτή η ενότητα χρησιμοποιεί την τεχνική της ενεργητικής μάθησης για να προετοιμαστεί και να σας δώσει τη δυνατότητα να εργαστείτε με σιγουριά σε ένα περιβάλλον μάρκετινγκ, καθώς οι δεξιότητες και οι γνώσεις σας δοκιμάζονται μέσω της συμμετοχής. Θα είστε σε θέση να αναλύετε κριτικά και να αξιολογείτε τις ευκαιρίες της αγοράς σε διεθνές πλαίσιο, ως προετοιμασία για μια καριέρα σε μια ανώτερη θέση μάρκετινγκ.
Ηθική, Διακυβέρνηση και Υπεύθυνη Ηγεσία
Εξετάζοντας τον ιδιωτικό, δημόσιο και κοινωνικό τομέα των επιχειρήσεων, θα εξοπλιστείτε με ένα σύνολο αναλυτικών εργαλείων και εννοιών για την υπεύθυνη λήψη αποφάσεων, ενώ θα τονίσετε τη διαφορά μεταξύ της συμμόρφωσης και των ηθικά καθοδηγούμενων συμπεριφορών. Θα αποκτήσετε μια θεωρητική και πρακτική κατανόηση των ζητημάτων του πραγματικού κόσμου, από την προοπτική του Ηνωμένου Βασιλείου και της παγκόσμιας σκοπιάς, και θα μάθετε από τις αρχές που σχετίζονται με το PRME και τα χαρακτηριστικά του Κοινού Καλού που είναι κεντρικά σε αυτήν την ενότητα.
Εφαρμοσμένη Επαγγελματική Πρακτική
Ακολουθώντας τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει σε θέματα Ηθικής, Διακυβέρνησης και Υπεύθυνης Ηγεσίας και με έμφαση στον αυτοστοχασμό, σε αυτή την ενότητα θα αναπτύξετε την επαγγελματική σας ικανότητα αναλαμβάνοντας μια δραστηριότητα επαγγελματικής δέσμευσης. Η σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο βασικών ενοτήτων ενισχύει τη σημασία της ηθικής και υπεύθυνης λήψης αποφάσεων και ηγεσίας στη μελλοντική σας καριέρα.
Μεταπτυχιακό Ερευνητικό Πρόγραμμα
Το τελευταίο στοιχείο του προγράμματος είναι το Masters Research Project που σας παρέχει την ευκαιρία να σχεδιάσετε και να αναλάβετε ένα κομμάτι πρωτότυπης έρευνας. Θα εφαρμόσετε μεθόδους και θεωρίες που χρησιμοποιούνται συνήθως στο International Fashion Marketing και με την υποστήριξη διεθνώς δημοσιευμένης βιβλιογραφίας επιδεικνύουν βέλτιστες πρακτικές σε αυτόν τον τομέα.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Ευκαιρίες καριέρας
Η καριέρα σου
Θα γίνετε μέρος μιας εξειδικευμένης αλλά ποικιλόμορφης φοιτητικής κοινότητας, βιώνοντας ένα πραγματικά διεθνές εργασιακό περιβάλλον, μαθαίνοντας από συνομηλίκους και διδακτικό προσωπικό από όλο τον κόσμο, αποκτώντας πραγματική εικόνα για τις κύριες ομοιότητες και διαφορές στις προσεγγίσεις στο μάρκετινγκ μόδας και στους καταναλωτές παγκοσμίως.
Θα αναπτύξετε:
- μια βαθύτερη κατανόηση των ζητημάτων του πραγματικού κόσμου που επηρεάζουν τη βιομηχανία της μόδας από την προοπτική του Ηνωμένου Βασιλείου και του κόσμου
- υπεύθυνη λήψη αποφάσεων και ηθικά καθοδηγούμενες συμπεριφορές
- δημιουργικές δεξιότητες σε βασικούς τομείς μάρκετινγκ μόδας, όπως το branding, οι επικοινωνίες, οι γνώσεις των καταναλωτών μέσω οπτικών παρουσιάσεων, βίντεο και εργαστηρίων
- άριστη γνώση πρακτικής εφαρμογής με καθοδήγηση από εργασιακή εμπειρία στον κλάδο
Η εμπειρία σας στο master ενισχύεται από εργαστήρια και προσκεκλημένους ομιλητές. Θα εξερευνήσετε την αγορά μόδας στο Μιλάνο επισκεπτόμενοι μια συνέλευση μόδας που φιλοξενεί φοιτητές μόδας, ακαδημαϊκούς και επωνυμίες από όλο τον κόσμο. Μια βιομηχανική τοποθέτηση παρέχει τις απαραίτητες ευκαιρίες δικτύωσης και την ευκαιρία να διατηρήσετε τις πρακτικές σας δεξιότητες αιχμηρές κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σας σπουδών.
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MA Creative Direction για Fashion Media
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
MA Fashion Marketing and Global Cultures
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
MA Fashion Marketing and Sustainability
- London, Ηνωμένο Βασίλειο