MSc στο Διεθνές Μάρκετινγκ και Διοίκηση
ISM University of Management and Economics
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Vilnius County, Λιθουανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 - 2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.925 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* ανά εξάμηνο.
Εισαγωγή
Διεθνές Μάρκετινγκ και Διοίκηση
Σύμφωνα με τον Peter Drucker, "επειδή ο σκοπός μιας επιχείρησης είναι να δημιουργήσει έναν πελάτη, η επιχείρηση έχει μόνο δύο βασικές λειτουργίες: το μάρκετινγκ και τις καινοτομίες". Σύμφωνα με αυτό, το μάρκετινγκ είναι μία από τις πιο βασικές λειτουργίες του οργανισμού. Εν ολίγοις, ο στόχος του μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσει αξία, να επικοινωνήσει αξία, να συλλέξει αξία από τους πελάτες της επιχείρησης αυξάνοντας έτσι τη συνολική αξία του οργανισμού. Το μάρκετινγκ είναι η σημαντικότερη πηγή γνώσης του οργανισμού σχετικά με τις αγορές, ενώ παράλληλα είναι το πρόσωπο του οργανισμού που βλέπουν οι περισσότεροι πελάτες και ενδιαφερόμενοι. Σκοπός του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει ηγέτες με προσανατολισμό στην αγορά, οι οποίοι μέσω της πρωτοποριακής κατάρτισης που βασίζεται στην έρευνα θα εργαστούν για τις καλύτερες εταιρείες του κόσμου.
ΕΜΦΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ο γενικός στόχος του προγράμματος είναι να παρέχει στους φοιτητές γνώσεις, δεξιότητες, αξίες και στάσεις που σχετίζονται με τη διεθνή διαχείριση μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα εστιάζει ιδιαίτερα στην ολοκληρωμένη εξέταση όλων των κύριων συνιστωσών των στρατηγικών διαχείρισης μάρκετινγκ και της ολοκλήρωσής τους. Το πρόγραμμα είναι δομημένο σε τρεις βασικούς πυλώνες: μάρκετινγκ, οικονομικές επιπτώσεις των επενδύσεων στο μάρκετινγκ και έρευνα. Η συνολική προσέγγιση της διαχείρισης μάρκετινγκ στο πρόγραμμα είναι πολύ αναλυτική και δίνει έμφαση στις δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται για να επηρεαστεί το επίπεδο, ο χρόνος και η σύνθεση της ζήτησης για ένα προϊόν, μια υπηρεσία, έναν οργανισμό, έναν τόπο, ένα πρόσωπο, μια ιδέα ή κάποια μορφή πληροφορίας. Το πτυχίο είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των στελεχών που δραστηριοποιούνται σε ιδιαίτερα ταραχώδη διεθνή και τοπικά περιβάλλοντα.
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (MSc) στο Διεθνές Μάρκετινγκ και Διοίκηση είναι ένα αυστηρό και μοναδικό ακαδημαϊκό πρόγραμμα που εκθέτει τους φοιτητές σε διεθνή επιχειρηματικά και ακαδημαϊκά περιβάλλοντα, προετοιμάζοντάς τους έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για μια καριέρα στις διεθνείς επιχειρήσεις.
ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΉΣ
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές μπορούν να περάσουν ένα εξάμηνο ανταλλαγής σε ένα από τα 20 συνεργαζόμενα πανεπιστήμια σε 13 χώρες της Ευρώπης και της Ασίας.
ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΔΙΠΛΟΎ ΠΤΥΧΊΟΥ
Το διπλό πτυχίο απονέμεται αποκλειστικά στους φοιτητές που περνούν το δεύτερο έτος του διετούς προγράμματός τους στο επιλεγμένο πανεπιστήμιο-εταίρο διπλού πτυχίου:
- BI Norwegian Business School
- Tias School for Business and Society
- INSEEC Μπορντό
- Kedge Business School
- Πανεπιστήμιο Tilburg