MSc στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Στρατηγική Πανκαναλικών
Montpellier Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Montpellier, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 16.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* MSc 1 έτους: 15.500 €, MSc 2 ετών: 24.000 €
Εισαγωγή
Οι προκλήσεις μάρκετινγκ του αύριο θα συνίστανται στην κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και της πολυκαναλικής προσέγγισης για τη λήψη των αποφάσεων που θα αποσπάσουν αξία από τους πελάτες σας και θα δημιουργήσουν αξία για την εταιρεία σας. Σε αυτήν την εξειδίκευση, θα μάθετε τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ από την πελατοκεντρική οπτική γωνία, καθώς και πώς να εφαρμόσετε μια στρατηγική παντός καναλιού για τη διαχείριση μιας αναπτυσσόμενης ψηφιακής κουλτούρας. Θα εστιάσετε στην ανάπτυξη και την εφαρμογή εργαλείων για τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών και την αύξηση των πωλήσεών σας. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, θα ασχοληθείτε με την εφαρμογή της δημιουργικότητας για την καινοτομία κατά τον καθορισμό ουσιαστικών και χρήσιμων μετρήσεων.
- Πρόσβαση: Πτυχίο πανεπιστημίου 3 ή 4 ετών
- Δίπλωμα: MSc
- Επίπεδο: Πτυχίο +5 (5ετές πτυχίο πανεπιστημίου)
- Ρυθμός: Πλήρης απασχόληση
- Πρόσληψη: Σεπτέμβριος 2022
- Γλώσσα: Αγγλικά
Στόχοι
- Κατανοήστε τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ και η στρατηγική όλων των καναλιών.
- Οδηγήστε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω μιας προσέγγισης με επίκεντρο τον πελάτη.
- Εφαρμόστε μια πολυκαναλική στρατηγική που επικεντρώνεται στο ταξίδι του πελάτη.
- Καθορίστε δημιουργικές και καινοτόμες ψηφιακές μετρήσεις για να μετρήσετε την εμπειρία του πελάτη στον οργανισμό σας.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
- Ειδικός Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Ειδικός CEM/CXM
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Ειδικός διαδικτυακής καμπάνιας
- Επιχειρηματικός Αναλυτής
- Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
- Σχεδιαστής Brand and Client Experience
- Διευθυντής Ηλεκτρονικού Εμπορίου