MSc στο Μάρκετινγκ και τα Ψηφιακά Μέσα
ESCP Business School
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
15 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 23.900 / per course
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το MSc in Marketing and Digital Media επικεντρώνεται κυρίως στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ για να παρέχει στους φοιτητές μια ολοκληρωμένη άποψη των διαφόρων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και του τρόπου με τον οποίο μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση μιας μάρκας. Δίνει επίσης έμφαση στον τρόπο εφαρμογής των τεχνικών μάρκετινγκ και των βασικών στρατηγικών πτυχών του μάρκετινγκ σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό και παγκοσμιοποιημένο κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο, κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας, εφοδιάζει τους σπουδαστές με τις δεξιότητες και τις γνώσεις για να επιτύχουν σε μια διεθνή, πρωτοποριακή καριέρα στο μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα υιοθετεί μια ποικιλία μεθόδων διδασκαλίας, όπως η μικτή μάθηση, καθώς και η διδασκαλία με βάση περιπτώσεις και έργα, για την προώθηση της πρακτικής μάθησης που επιτρέπει στους φοιτητές να εφαρμόζουν τις θεωρητικές έννοιες στην πράξη.
Οι σπουδαστές ξεκινούν τις σπουδές τους στη ζωντανή πόλη της Μαδρίτης, όπου μένουν για τα δύο πρώτα εξάμηνα. Στη συνέχεια, οι φοιτητές θα παρακολουθήσουν μαθήματα εξειδίκευσης είτε στο Λονδίνο είτε στο Βερολίνο και θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και πάλι στη Μαδρίτη, όπου θα συμμετάσχουν σε έργα συμβουλευτικής. Εκτός από όλες αυτές τις εμπειρίες, οι φοιτητές θα αλληλεπιδράσουν με κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Σεμιναρίου Σπουδών, παρέχοντας έτσι στους φοιτητές μια επικαιροποιημένη και παγκόσμια βάση γνώσεων που βασίζεται στις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην ψηφιακή αγορά.
Κορυφαία σημεία:
- 15 μήνες ΠΜΣ πλήρους φοίτησης (120 ECTS)
- Πολυπολιτισμική κατεύθυνση σπουδών σε μία Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Ένα διεθνές σεμινάριο
- Κατευθύνσεις εξειδίκευσης στην αγορά στο Λονδίνο (Μόδα, πολυτέλεια και καινοτομία) ή Βερολίνο (Μεγάλα δεδομένα & Analytics)
- Διδάσκεται στα Αγγλικά
- Οι σπουδαστές θα αποκτήσουν ένα πτυχίο, το γαλλικό μεταπτυχιακό δίπλωμα (DEAMIE), και ένα δίπλωμα ESCP, το MSc in Marketing & Digital Media.
- Ένα μάθημα εμβάπτισης στα ισπανικά
- Πρακτική άσκηση διάρκειας τουλάχιστον 4 μηνών
- Βελτιώστε το προφίλ σας με ισχυρές διοικητικές δεξιότητες και δικτύωση
- Προσθέστε αξία στο βιογραφικό σας σημείωμα αξιοποιώντας μια σχολή επιχειρήσεων υψηλής κατάταξης όπως το ESCP
- Κατάταξη #1 Best Digital Marketing Master στην Ισπανία από το EL MUNDO
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ενότητες μαθήματος
9 μήνες θεωρητικών μαθημάτων, μελέτη τεχνογνωσίας και πρακτικές περιπτώσεις
Τα μαθήματα αφορούν τόσο τη θεωρία όσο και τις εφαρμογές της πραγματικής ζωής. Διδάσκονται από τα τέλη Σεπτεμβρίου έως τον Ιούνιο από τη Σχολή ESCP και από επιτυχημένους επαγγελματίες. Περιλαμβάνονται επίσης πολυάριθμες συναντήσεις και σεμινάρια με επαγγελματίες του κλάδου.
Όρος 1
Ιούλιος - Σεπτέμβριος
30ECTS - Διαδικτυακά
Μόνο οι φοιτητές των οποίων το πτυχίο είχε 180 ECTS πριν ξεκινήσουν το MSc πρέπει να ολοκληρώσουν το Τρίμηνο 1, το οποίο συνεπάγεται επιπλέον 30 ECTS. Η συμπλήρωση αυτών των επιπλέον 30 ECTS είναι απαραίτητη για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς διαπίστευσης.
- Οικονομικά
- Εμπορία
- Στρατηγική
- Λογιστική και Χρηματοοικονομία
- Στατιστικά για τη Διοίκηση
- Ηγεσία
Όρος 2
Σεπτέμβριος - Δεκέμβριος - Μαδρίτη
- Δεδομένα και αναλύσεις για τη λήψη αποφάσεων
- Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Κτίριο μάρκας
- Στρατηγικές Αποφάσεις Μάρκετινγκ: Επιχειρηματικό παιχνίδι
- Εμπειρία Πελατών
- Οικονομικά για Μάρκετινγκ *
- Digital Project Management για εμπόρους *
- Digital Analytics 1: Έργο σχεδίασης και κωδικοποίησης ιστοσελίδων I
- Digital Analytics 2: Google analytics
- Ψηφιακές συνομιλίες
- Αποδοτική επικοινωνία
- Σεμινάριο Μεταπτυχιακών Διατριβών
Μαδρίτη- Ζωντανή μελέτη περίπτωσης: L'ORÉAL
* Μαθήματα Επιλογής
Όρος 3
Ιανουάριος - Απρίλιος - Μαδρίτη
- Επικοινωνία 360
- Διαφήμιση στην Ψηφιακή Εποχή
- Σχεδιασμός μέσων ενημέρωσης και διαπραγμάτευση αγοράς *
- Robots and AI in Business *
- Επώνυμο περιεχόμενο
- Δημιουργικότητα στη Διαφήμιση
- Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Στρατηγική για κινητά
- Τιμολόγηση & Αξία Πελατών
- Μέθοδοι Έρευνας για Marketers
- Digital Analytics 1: Έργο σχεδίασης και κωδικοποίησης ιστοσελίδων II
- Digital Analytics 3: SEM & SEO
- Digital Analytics 4: Google Adwords
Μαδρίτη- Ζωντανή μελέτη περίπτωσης: HAVAS & WAVEMAKER
* Μαθήματα Επιλογής
Όρος 4
Διαδρομές εξειδίκευσης μετάβασης στην αγορά
Απρίλιος - Ιούνιος - Λονδίνο ή Βερολίνο & Μαδρίτη
- Διεθνές Σεμινάριο Σπουδών
Λονδίνο
- Διαδρομή Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Επιχειρηματικότητας
- Ψηφιακό κομμάτι μόδας και πολυτέλειας
Βερολίνο
- Παρακολούθηση Big Data & Analytics
Μαδρίτη
- Στρατηγικός Σχεδιασμός Συμβουλευτικών Έργων
- International Consulting Project και Κλείσιμο Σεμιναρίου
Όρος 5
Επαγγελματισμός
Ιούλιος - Δεκέμβριος
- Πρακτική
- Επαγγελματική Διατριβή
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ανοιχτό πνεύμα και ποικιλομορφία
Η αλληλεπίδραση με εκπαιδευτικούς από περισσότερες από 20 εθνικότητες εγγυάται μεγαλύτερο βάθος στην πολυπολιτισμική μάθηση. Οι φοιτητές του MSc Μάρκετινγκ και Digitalηφιακών Μέσων προέρχονται από διάφορες χώρες και έχουν διαφορετικό υπόβαθρο: μηχανικοί, γιατροί, φαρμακοποιοί, φοιτητές λογοτεχνίας και νομικής κλπ. Αποτελούν μια ομάδα πολυπολιτισμικών συμμετεχόντων, γεγονός που καθιστά την ανταλλαγή και την εργασία σε ομάδες ακόμη περισσότερο εμπλουτισμός.
Έχοντας επίγνωση ότι έχετε όλοι τη δική σας ταυτότητα και προσωπικότητα, το πρόγραμμα έχει ως στόχο να σας κάνει περίεργους και ευέλικτους να σας βοηθήσουν να πετύχετε στη μελλοντική επαγγελματική σας ζωή.
Αυτό το Master έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 600 συμμετέχοντες. Τώρα κατέχουν στρατηγικές και επιχειρησιακές θέσεις μάρκετινγκ και επικοινωνία σε διάφορες εταιρείες παγκοσμίως.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
- Global Trade Marketing Manager
- Global Product Manager
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ ανάπτυξης και περιεχομένου
- Περιφερειακός διαχειριστής κλειδιού λογαριασμού
- Υπεύθυνος Ψηφιακού Περιεχομένου και Social Media
- Στρατηγός Ψηφιακών Μέσων
- Ειδικός Ψηφιακής Ποιότητας
- Διευθυντής Marketing & Operations
- Σχεδιαστής Brand and Client Experience
- Επιχειρηματικός Αναλυτής
- Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
- Digital Campaign Manager
- Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος ηλεκτρονικού εμπορίου
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος προϊόντων
- Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Διαπιστεύσεις
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.