MSc στο μάρκετινγκ μάρκας πολυτελείας
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 3 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 8.400 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* φοιτητές πλήρους απασχόλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο/ΕΕ
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ένα μοναδικό πρόγραμμα, σχεδιασμένο για να αντικατοπτρίζει την ξεχωριστή φύση του τομέα της μάρκας πολυτελείας. Το Masters in Luxury Brand Marketing σας παρέχει τις εξειδικευμένες δεξιότητες, τις γνώσεις και την τεχνογνωσία του κλάδου που είναι απαραίτητες για μια επιτυχημένη καριέρα σε μια εξειδικευμένη και καινοτόμο βιομηχανία.
Θα μελετήσετε μια σειρά θεμάτων, θα παράσχετε μια ευρεία γνώση και κατανόηση του μάρκετινγκ που σχετίζεται ειδικά με τις μάρκες πολυτελείας, με έμφαση στις κρίσιμες γνώσεις για τη συμπεριφορά των καταναλωτών πολυτελείας, την επωνυμία πολυτελείας και τις επικοινωνίες μάρκετινγκ και την εξέταση νομικών πτυχών της επωνυμίας μέσα σε μια πολυτέλεια συμφραζόμενα. Θα σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε τις πνευματικές σας ικανότητες μαζί με τις σύγχρονες δεξιότητες και πρακτικές που απαιτούνται για να διαπρέψετε στον κλάδο.
Υπάρχει επίσης η ευκαιρία να ολοκληρώσετε μια τοποθέτηση εργασίας, εθελοντική εργασία, συμβουλευτικές υπηρεσίες που βασίζονται στο γραφείο ή ακόμα και σπουδές στο εξωτερικό. Δίνεται επίσης η δυνατότητα στους μαθητές να συμμετάσχουν σε ανεξάρτητη έρευνα μέσω του ερευνητικού έργου.
Το πρόγραμμα στοχεύει να δώσει μια ευκαιρία στους απόφοιτους να σπουδάσουν μάρκετινγκ πολυτελείας σε παγκόσμιο πλαίσιο, ενώ παράλληλα γνωρίζουν τις ευρύτερες ευθύνες των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της υπεύθυνης ηγεσίας. Με την αποφοίτησή σας, θα είστε σε καλή θέση για να λειτουργήσετε ως διευθυντής σε μια όλο και πιο ανταγωνιστική και ψηφιακά προσανατολισμένη βιομηχανία με διεθνή εμβέλεια.
Το Πανεπιστήμιο έχει βασιστεί σε έναν πλούτο εμπειρογνωμοσύνης στον τομέα της πολυτέλειας από τους ακαδημαϊκούς και επίτιμους καθηγητές μας που προέρχονται και συνεχίζουν να εργάζονται ως ηγέτες στον κλάδο. Ο πρωταρχικός στόχος είναι να εξοπλίσουν οι μαθητές μια σύγχρονη κατανόηση του μάρκετινγκ μάρκας πολυτελείας, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες της βιομηχανίας μάρκας πολυτελείας. Προορίζεται ότι οι μελλοντικοί απόφοιτοι θα μπορούν να αποδίδουν ως επαγγελματίες εφαρμόζοντας τις γνώσεις, τις αναλυτικές και προσωπικές τους δεξιότητες και ικανότητες προκειμένου να επιτύχουν επιτυχώς θέσεις εργασίας στον τομέα της μάρκας πολυτελείας.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πληροφορίες ενότητας
Οι καθιερωμένοι δεσμοί μας με τη βιομηχανία μαζί με την τρέχουσα σκέψη και την έρευνα έχουν διαμορφώσει τη δομή του προγράμματος, το οποίο αποτελείται από 6 ενότητες, συν μια διατριβή.
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Ειδών Πολυτελείας
Διερευνά πώς τα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας πολυτελείας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία και την παροχή αξίας στους ενδιαφερόμενους, ιδιαίτερα στους πελάτες και στα ενδιαφερόμενα μέρη. Παρέχεται στους φοιτητές η ευκαιρία να αναπτύξουν μια διαχειριστική επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο το μάρκετινγκ αλληλεπιδρά με τους άλλους λειτουργικούς τομείς της πολυτελούς επιχείρησης.
Νομικές πτυχές της διαχείρισης επωνυμίας
Εστιάζει σε εξειδικευμένες πτυχές του δικαίου και προσαρμόζει τα συμφραζόμενα έτσι ώστε να είναι προσβάσιμο σε όσους δεν έχουν προηγούμενη νομική μελέτη του δικαίου ή των κανονισμών περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Παρέχει θεμέλια για κριτική, αναλυτική και νομικά δημιουργική σκέψη διερευνώντας παράλληλα νομικά ζητήματα που σχετίζονται με εμπορικά σήματα, ονόματα τομέα, μεταβίβαση, δικαιώματα σχεδίασης, δικαιώματα ευρεσιτεχνίας, πνευματικά δικαιώματα και ζητήματα που σχετίζονται με τα πρότυπα διαφήμισης.
Ανάπτυξη Προσωπικών και Επαγγελματικών Ικανοτήτων
Επιτρέπει στους μαθητές να αναγνωρίσουν, να κατανοήσουν, να αναπτύξουν και να διατυπώσουν τις βασικές προσωπικές τους ικανότητες στο πλαίσιο των μελλοντικών επαγγελματικών τους φιλοδοξιών. Οι σπουδαστές θα έχουν την ευκαιρία να αναλάβουν μια τοποθέτηση στον κλάδο, να γίνουν εθελοντές, να σπουδάσουν στο εξωτερικό ή να λάβουν μέρος σε συμβουλευτικές υπηρεσίες μέσω γραφείου προκειμένου να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή.
Βιώσιμο μάρκετινγκ καθοδηγούμενο από τους καταναλωτές
Σχεδιασμένο για να παρέχει μια εις βάθος και κριτική κατανόηση των πρακτικών βιώσιμου μάρκετινγκ που καθοδηγούνται από τους καταναλωτές. Οι μαθητές εισάγονται στην έννοια της γνώσης του πελάτη και του ρόλου της στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ. Η ενότητα αξιολογεί τις ψυχολογικές, κοινωνικές και οικονομικές ρίζες του κλάδου της συμπεριφοράς των καταναλωτών και τις συσχετίζει με τους σύγχρονους καταναλωτές.
Global Branding και Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
Παρέχει στους φοιτητές μια κριτική κατανόηση της θεωρίας επωνυμίας μέσω της εξέτασης βασικών θεωρητικών πλαισίων που σχετίζονται με την ταυτότητα, την προσωπικότητα, τις σχέσεις επωνυμίας και την κουλτούρα της επωνυμίας. Διερευνώνται διάφοροι τομείς, όπως η μόδα, η πολυτέλεια, τα ταξίδια και η ψυχαγωγία, παρέχοντας παράλληλα στους μαθητές την κατανόηση του μείγματος επικοινωνίας μάρκετινγκ.
Ερευνητικό Έργο: Σχεδιασμός και Μέθοδοι
Εισάγει τους μαθητές σε ερευνητικές προσεγγίσεις και δεξιότητες διαχείρισης χρόνου που είναι απαραίτητες για το ερευνητικό τους έργο. Η ενότητα παρέχει ουσιαστική γνώση του σχεδιασμού της έρευνας σε βασικούς τομείς και υιοθετεί μια κριτική προοπτική στη σύγκριση και την αντιπαράθεση εναλλακτικών μοντέλων έρευνας.
Διατριβή
Το τελικό στοιχείο του προγράμματος είναι η διατριβή, η οποία σας δίνει την ευκαιρία να σχεδιάσετε και να αναλάβετε μια πρωτότυπη έρευνα σε έναν επιλεκτικό τομέα του Luxury Brand Marketing
Αποτέλεσμα προγράμματος
Εκπαιδευτικοί Στόχοι του Προγράμματος
Ως απάντηση στη μοναδική πρόταση που παρουσιάζουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες πολυτελείας στην παγκόσμια αγορά μαζί με το αναδυόμενο σώμα ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος που έχει αναπτυχθεί σε αυτόν τον τομέα, το πρόγραμμα MSc Luxury Brand Marketing στοχεύει να προσφέρει την ευκαιρία στους πτυχιούχους να σπουδάσουν μάρκετινγκ πολυτελείας σε παγκόσμιο πλαίσιο, ενώ έχει επίσης επίγνωση των ευρύτερων ευθυνών των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της υπεύθυνης ηγεσίας.
Οι σπουδαστές στο πρόγραμμα θα έχουν την ευκαιρία να μελετήσουν τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ μέσω μιας ποικιλίας εξειδικευμένων θεμάτων, όπως η συμπεριφορά των καταναλωτών πολυτελείας, η πολυτελής επωνυμία και οι επικοινωνίες μάρκετινγκ και η εξέταση των νομικών πτυχών του branding σε ένα πλαίσιο πολυτελείας. Επιπλέον, είτε αναλάβετε θέση εργασίας, σπουδές στο εξωτερικό, εθελοντική εργασία ή παροχή συμβουλών σε γραφείο. Οι φοιτητές έχουν επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ανεξάρτητη έρευνα μέσω του ερευνητικού έργου.
Το πρόγραμμα είναι πιο κατάλληλο για φοιτητές που έχουν προηγουμένως σπουδάσει επιχειρήσεις σε προπτυχιακό επίπεδο και που επιθυμούν να αναπτύξουν μια βαθύτερη κατανόηση των εργαλείων και τεχνικών που είναι διαθέσιμα στους διευθυντές και να τα εφαρμόσουν σε ένα πλαίσιο μάρκετινγκ πολυτελείας. Το πρόγραμμα μπορεί επίσης να απευθύνεται σε φοιτητές που δεν προέρχονται από επιχειρηματικό υπόβαθρο, αλλά έχουν δεσμευτεί να αναπτύξουν μια καριέρα μάρκετινγκ στο πολυτελές branding. Το πρόγραμμα προσφέρεται τόσο πλήρους όσο και μερικής απασχόλησης. Οι επαγγελματίες είναι πολύ ευπρόσδεκτοι να υποβάλουν αίτηση, επομένως το πρόγραμμα καλωσορίζει τις αιτήσεις μέσω της διαδρομής Ευέλικτης Εισόδου που περιλαμβάνει Μεταφορά Πιστώσεων και RPL.
Αναμένεται ότι οι μελλοντικοί απόφοιτοι του προγράμματος θα είναι σε θέση να λειτουργήσουν ως επαγγελματίες εφαρμόζοντας τις γνώσεις τους, τις πραγματικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και τις ικανότητές τους προκειμένου να επιτύχουν με επιτυχία θέσεις εργασίας στον τομέα του μάρκετινγκ πολυτελών σημάτων. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί στόχοι του προγράμματος είναι:
- Παρέχετε στους φοιτητές μια σειρά από ευκαιρίες για μελέτη θεωρίας και πρακτικής που σχετίζονται με το μάρκετινγκ πολυτελών σημάτων.
- Να προετοιμάσει και να εξοπλίσει τους μαθητές με τις κατάλληλες ακαδημαϊκές γνώσεις για να μπορέσουν οι μαθητές να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά σε θέματα που σχετίζονται με το μάρκετινγκ πολυτελών σημάτων.
- Προσφέρετε στους μαθητές την ευκαιρία να συμμετάσχουν στην επίλυση προβλημάτων σε πραγματικό κόσμο μέσω, για παράδειγμα, μιας ευκαιρίας τοποθέτησης στην εργασία ή μιας παροχής συμβουλών σε γραφείο.
- Δώστε στους μαθητές ευκαιρίες για προσωπική ανάπτυξη αναλαμβάνοντας ένα ατομικό ερευνητικό έργο. Ειδικότερα, η ενθάρρυνση των μαθητών να είναι ανεξάρτητοι μαθητές, άτομα με υψηλά κίνητρα και αυτοπεποίθηση.
- Προετοιμάστε τους φοιτητές για σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ πολυτελών σημάτων, ειδικότερα, για την ανάπτυξη μιας σειράς δεξιοτήτων και ιδιοτήτων για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των φοιτητών ως πιθανών επαγγελματιών μάρκετινγκ στον τομέα της πολυτελείας.
- Παρέχετε όχι μόνο δεξιότητες γνώσεων που σχετίζονται με το αντικείμενο αλλά και ερευνητικές, σπουδές και προσωπικές δεξιότητες. Να διευκολυνθεί η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, των αναλυτικών δεξιοτήτων και των ερευνητικών πρακτικών για να μπορέσουν οι μαθητές να κατανοήσουν και να επιλέξουν κατάλληλες μεθοδολογίες και τεχνικές έρευνας για ανεξάρτητη έρευνα.
Εκθεσιακός χώρος
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Branding and Packaging Design
- Barcelona, Ισπανία
Master in Branding
- Barcelona, Ισπανία
Master Beyond Branding
- Barcelona, Ισπανία