MSc στο μάρκετινγκ
ALBA Graduate Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Athens, Ελληνική Δημοκρατία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
14 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 12.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Δίδακτρα για το τρέχον έτος εισόδου. δόσεις και υποτροφίες *
Εισαγωγή
MSc στο μάρκετινγκ
Μέσω ενός συνδυασμού αναλύσεων και δημιουργικότητας, το MSc in Marketing θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ με εφαρμοσμένο και διαχειριστικό τρόπο, επιτρέποντάς σας να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως ισχυρό ανθρώπινο εμπορικό σήμα στην αγορά επαγγελματιών μάρκετινγκ, για τα πράγματα που έχουμε να μάθουμε πριν μπορέσουμε να τα κάνουμε, μαθαίνουμε κάνοντας αυτά (Αριστοτέλης, Ηθική Nichomachean, Βιβλίο ΙΙ).
Η διάρκεια του προγράμματος MSc στο μάρκετινγκ είναι 12 μήνες και τα μαθήματα γίνονται τις καθημερινές, κατά τη διάρκεια των βράδυ.
Κύρια σημεία του Προγράμματος
Μια εστίαση στην εφαρμοσμένη μάθηση: Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να παρέχει συνεχώς στους φοιτητές ευκαιρίες να δοκιμάσουν την πρακτική σημασία των διδακτικών θεμάτων που διδάσκονται. Μέσω των έργων, της ανάλυσης περιπτώσεων και των εφαρμογών λογισμικού, οι μαθητές ενθαρρύνονται να εφαρμόζουν τη θεωρία σε πραγματικά επιχειρηματικά δεδομένα.
Καινοτόμο πρόγραμμα σπουδών: Το πρόγραμμα προσφέρει τρία μοναδικά ολοκληρώματα μαθήματα που το διαφοροποιούν από οποιοδήποτε άλλο MSc στο βαθμό Marketing στην αγορά:
1) Το μάθημα Μηχανικών Μάρκετινγκ περιλαμβάνει ανάλυση και προγραμματισμό μάρκετινγκ που υποστηρίζεται από υπολογιστή. Οι σπουδαστές εργάζονται με δεδομένα και πληροφορίες μάρκετινγκ για να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την αποτελεσματικότητα των αποφάσεων μάρκετινγκ.
2) Το μάθημα "Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ" εισάγει τους σπουδαστές στη σημασία της λογοδοσίας στο μάρκετινγκ, περιγράφει λεπτομερώς το νόημα και την αναλυτική εργασία του βασικού μέτρου απόδοσης μάρκετινγκ και παρουσιάζει τους μαθητές με έναν χάρτη πορείας για την επιλογή των κατάλληλων μέτρων μάρκετινγκ, λαμβάνοντας συγκεκριμένες αποφάσεις σχετικές με το μάρκετινγκ.
3) Το Project Consultancy δεσμεύει τους σπουδαστές με ένα πραγματικό πρόγραμμα συμβουλευτικής μάρκετινγκ με μια οργάνωση πελατών, όπου οι μαθητές όχι μόνο αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες προκλήσεις μάρκετινγκ, αλλά και βυθίζονται στο πραγματικό περιβάλλον εργασίας.
Μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος, οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι σε θέση να:
- Επίδειξη γνώσεων σχετικά με το ρόλο του μάρκετινγκ σε ηγετικούς και διαχειριστικούς οργανισμούς
- Μεταφέρετε εύκολα τις πρακτικές δεξιότητες και τα εργαλεία μάρκετινγκ σε επαγγελματικές θέσεις μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε συναφή όργανα γνώσης μάρκετινγκ σε απλά και σύνθετα προβλήματα μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε την επιστημονική μέθοδο στην αντιμετώπιση των φαινομένων μάρκετινγκ.
- Συνδυάστε τη λήψη αποφάσεων βάσει γνώμης με τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων.
- Σκεφτείτε στρατηγικά τις αγορές, τις προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών
- Αναλύστε τους πελάτες, τους ανταγωνιστές και το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης με δημιουργικό και μετρημένο τρόπο.
- Σχεδιάστε, εφαρμόστε και αξιολογήστε αισθητά τα προγράμματα μάρκετινγκ.
Διαδικασία εισαγωγής
Δύο επιλογές:
1. Εφαρμογή στο διαδίκτυο (συμπληρώστε τη φόρμα αίτησης, σαρώστε και υποβάλετε τα έγγραφά σας, στη συνέχεια στείλτε τα πρωτότυπα αντίγραφα στην ALBA) Η αίτηση υποψηφιότητας της ALBA, συμπεριλαμβανομένων δύο πρόσφατων φωτογραφιών
2. Το έντυπο αίτησης σε έντυπη μορφή (διαθέσιμο για λήψη μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος αίτησης) στέλνεται στο γραφείο μαζί με τα πρωτότυπα αντίγραφα
Οι υποψήφιοι που πρέπει να εξεταστούν για το πρόγραμμα MSc in Marketing πρέπει να υποβάλουν τα ακόλουθα έγγραφα:
- Φόρμα αίτησης ALBA, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης φωτογραφίας σε μορφή jpeg (ή δύο φωτογραφιών σε έντυπη μορφή)
- Δύο συστατικές επιστολές που μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά ή χρησιμοποιώντας τα τυπωμένα έντυπα - (στα αγγλικά)
- Επίσημες μεταγραφές καθώς και πιστοποιημένα αντίγραφα πτυχίων από κάθε πτυχίο, απόφοιτο ή επαγγελματικό πτυχίο που κερδίσατε. Οι αιτούντες, οι οποίοι δεν μπορούν να λάβουν επίσημο αντίγραφο σε εύλογο χρονικό διάστημα, μπορούν να αποστείλουν φωτοαντίγραφο ανεπίσημων μεταγραφών ως προσωρινό υποκατάστατο προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία αξιολόγησης
- Απόδειξη ικανότητας στην αγγλική γλώσσα. Οι υποψήφιοι πρέπει είτε να κατέχουν το πτυχίο ή να λάβουν το TOEFL (ελάχιστη βαθμολογία 100 - κωδικός ALBA 0942) ή το IELTS (ελάχιστη βαθμολογία 7.0), εκτός αν το πτυχίο τους έχει απονεμηθεί από αγγλόφωνο ακαδημαϊκό ίδρυμα
- Τρεις Δοκίμια
- Παραλαβή της κατάθεσης [€ 60] της αμοιβής μη επιστρέψιμης αίτησης (λογαριασμός Alpha Bank αριθ. 101-00-2320-011893, IBAN: GR21 0140 1010 1010 0232 0011 893, SWIFT (BIC) ΚΩΔΙΚΟΣ: CRBAGRAAXXX) ή χρέωση πιστωτικής κάρτας (VISA ή MASTERCARD)
Οι εφαρμογές με ένα ή περισσότερα έγγραφα που λείπουν δεν θα υποβληθούν σε επεξεργασία έως ότου ληφθούν αυτά τα έγγραφα. Η είσοδος στο Πρόγραμμα αποφασίζεται από την Επιτροπή Εισδοχής με βάση τα προσόντα και την προσωπικότητα και δέσμευση του αιτούντος.
Δίδακτρα για το τρέχον έτος εισόδου: € 12.500 που καταβάλλονται σε δόσεις. Ειδικές υποτροφίες έως 40% για τα δίδακτρα και σταθερό επιτόκιο 400 € / μήνα (σε επιπλωμένο διαμέρισμα - όλα τα έξοδα συμπεριλαμβάνονται) για διαμονή για τους φοιτητές διεθνών σπουδών.
Προθεσμία για τον επόμενο γύρο εισαγωγών: Τέλος Μαΐου
Τελική Προθεσμία Εισαγωγής για Διεθνείς Φοιτητές που απαιτούν εκπαιδευτική κάρτα VISA: Τέλος Μαΐου
Το ALBA δέχεται αιτήσεις όλο το χρόνο
Υποτροφίες
Οι υποτροφίες είναι διαθέσιμες για τους διεθνείς φοιτητές. Αν θέλετε να δείτε αν είστε κατάλληλος, συμπληρώστε τον εν λόγω ιστότοπο φόρμας.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Καινοτόμο πρόγραμμα σπουδών: το πρόγραμμα προσφέρει μια σειρά από μοναδικά μαθήματα και εργαστήρια:
- Το Digital Marketing παρουσιάζει τα πιο πρόσφατα εργαλεία επικοινωνίας ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Το Marketing Metrics δείχνει βασικούς δείκτες απόδοσης μάρκετινγκ.
- Η Μηχανική Μάρκετινγκ περιλαμβάνει ανάλυση και σχεδιασμό μάρκετινγκ με τη βοήθεια υπολογιστή.
- Το Έργο Συμβουλευτικής Μάρκετινγκ σχετίζεται με ένα έργο για μια πραγματική εταιρεία
- Η Nielsen Retail Measurement παρουσιάζει τη Μεθοδολογία Nielsen για την ανάλυση δεδομένων λιανικής.
- Η SAS Marketing Analytics εφαρμόζει αναλυτικά στοιχεία μεγάλων δεδομένων στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ.
Κατάταξη
EDUNIVERSAL BEST MASTER RANKING 2021
Τον Απρίλιο του 2021, η Eduniversal δημοσίευσε τη νέα της κατάταξη για το 2021 για τα καλύτερα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και MBA . Η κατάταξη περιλαμβάνει 50 ειδικότητες, που καλύπτουν 136 διαφορετικές χώρες σε 9 γεωγραφικές ζώνες. Προτάθηκαν και αξιολογήθηκαν περισσότερα από 22.000 μεταπτυχιακά προγράμματα από 1800 πανεπιστήμια και σχολεία σε όλο τον κόσμο και κατατάχθηκαν 5.416 προγράμματα.
Πολλά από τα προγράμματα της Alba εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στην κατηγορία τους.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος, οι Συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι σε θέση:
- Επίδειξη γνώσεων σχετικά με το ρόλο του μάρκετινγκ στην ηγεσία και τη διαχείριση οργανισμών
- Μεταφέρετε εύκολα πρακτικές δεξιότητες και εργαλεία μάρκετινγκ σε επαγγελματικές θέσεις μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε σχετικούς φορείς γνώσεων μάρκετινγκ σε απλά και σύνθετα προβλήματα μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε την επιστημονική μέθοδο στην αντιμετώπιση φαινομένων μάρκετινγκ.
- Συνδυάστε τη λήψη αποφάσεων που βασίζεται σε απόψεις με τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων.
- Σκεφτείτε στρατηγικά τις αγορές, τις προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών
- Αναλύστε τους πελάτες, τους ανταγωνιστές και το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας με δημιουργικό και μετρημένο τρόπο.
- Σχεδιασμός, εφαρμογή και απτή αξιολόγηση προγραμμάτων μάρκετινγκ.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Υποτροφίες
Διατίθενται μερικές υποτροφίες για διεθνείς φοιτητές έως και 30% επί των διδάκτρων. Εάν θέλετε να δείτε εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις, συμπληρώστε αυτήν τη φόρμα .
Δίδακτρα προγράμματος
Εκθεσιακός χώρος
Διαπιστεύσεις
Ιδανικοί μαθητές
Το MSc in Marketing έχει σχεδιαστεί για:
- Πρόσφατοι απόφοιτοι πανεπιστημίου που θέλουν να ξεκινήσουν μια καριέρα στο μάρκετινγκ και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα.
- Εργαζόμενοι επαγγελματίες με ενδιαφέρον και δέσμευση για το μάρκετινγκ, με στόχο να προχωρήσουν τη σταδιοδρομία τους σε αυτόν τον τομέα.
- Άτομα που επιδιώκουν (α) να βελτιώσουν τις γνώσεις τους στα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ (β) να χρησιμοποιούν αναλύσεις μάρκετινγκ ή να αναπτύξουν δεξιότητες συμβουλευτικής μάρκετινγκ και (γ) να προωθήσουν την κριτική τους σκέψη γύρω από το μάρκετινγκ για να ενισχύσουν την υπευθυνότητα μάρκετινγκ στους οργανισμούς τους
Ευκαιρίες καριέρας
Κατά τη διάρκεια των σπουδών σας εδώ στο Alba, θα αντιμετωπίσετε πολλές ανταποδοτικές και συναρπαστικές προκλήσεις. Εκτός από τους ακαδημαϊκούς, η επιλογή της σωστής επαγγελματικής πορείας και η εύρεση της ιδανικής ευκαιρίας εργασίας είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό και δύσκολο έργο. Εμείς στο Γραφείο Καριέρας δεσμευόμαστε να σας υποστηρίξουμε στην αναζήτηση εργασίας και θα σας παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών ώστε να σας βοηθήσουμε στον προγραμματισμό και την εξέλιξη της σταδιοδρομίας σας.
- Καθοδήγηση σταδιοδρομίας
- Εργαστήρια καριέρας και Masterclasses
- Career Events με κορυφαίες εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό
- Το Φόρουμ Καριέρας της Άλμπα
- Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
- Ευκαιρίες τοποθέτησης εργασίας