MSc στο παγκόσμιο μάρκετινγκ
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 3 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 8.400 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* φοιτητές πλήρους απασχόλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο/ΕΕ
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Συνδυάζοντας την τρέχουσα ακαδημαϊκή σκέψη και τη βιομηχανική πρακτική για να αντικατοπτρίζει τη δυναμική και διεθνή φύση του παγκόσμιου μάρκετινγκ.
Κατά τον σχεδιασμό αυτού του προγράμματος, το Πανεπιστήμιο έχει βασιστεί σε δεκαετίες τόσο ακαδημαϊκής όσο και επαγγελματικής εμπειρίας στον τομέα του μάρκετινγκ, για να παράγει ένα πτυχίο που αντικατοπτρίζει την ολοένα και πιο παγκόσμια δυναμική των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Το MSc Global Marketing έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει ολοκληρωμένη γνώση των σύγχρονων θεωριών και πρακτικών που χρησιμοποιούνται στον κλάδο. Θα αποκτήσετε τα απαραίτητα εργαλεία και τεχνικές για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη καριέρα μάρκετινγκ μέσα στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Θα αναπτύξετε γνώσεις σε βασικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των καταναλωτών, του σχεδιασμού μάρκετινγκ, της επωνυμίας και της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών. Θα αποκτήσετε επίσης μια ολοκληρωμένη κατανόηση των διαπολιτισμικών προκλήσεων στις διεθνείς επιχειρήσεις και θα αναπτύξετε τη γνώση, την τεχνογνωσία μάρκετινγκ και τις προσωπικές δεξιότητες ζωτικής σημασίας για το παγκόσμιο μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα MSc Global Marketing στοχεύει να προσφέρει στους φοιτητές μια ολοκληρωμένη κατανόηση των αναδυόμενων θεμάτων και των σύγχρονων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι έμποροι που δραστηριοποιούνται σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον και τις στρατηγικές, τις πολιτικές και τις πρακτικές που είναι βασικές για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων.
Θα ενισχύσετε την απασχολησιμότητα των μαθητών σας μέσω της συμμετοχής σε ένα ευρύ φάσμα διδακτικών και μαθησιακών εμπειριών, συμπεριλαμβανομένων ολοκληρωμένων μελετών περιπτώσεων, ομαδικών έργων και παρουσιάσεων και ομιλητών του κλάδου.
Εκπαιδευτικοί στόχοι του προγράμματος
Το πρόγραμμα MSc Global Marketing στοχεύει να προσφέρει στους φοιτητές μια ολοκληρωμένη κατανόηση των αναδυόμενων θεμάτων και των σύγχρονων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι έμποροι που δραστηριοποιούνται σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον και τις στρατηγικές, τις πολιτικές και τις πρακτικές που είναι βασικές για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων. Κεντρικό στοιχείο του προγράμματος είναι η ανάπτυξη της προσωπικής και επαγγελματικής ικανότητας των μαθητών με έμφαση στην υπεύθυνη ηγεσία και τη βιώσιμη πρακτική μάρκετινγκ.
Οι δηλωμένες αξίες του MSc Global Marketing πρέπει να είναι πνευματικά απαιτητικές, επαγγελματικές και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των φοιτητών και της βιομηχανίας. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις αξίες, ο γενικός στόχος του προγράμματος είναι να παρέχει στους μαθητές μια πνευματικά απαιτητική και επαγγελματικά σχετική εκπαίδευση σε επίπεδο Masters στον τομέα του Παγκόσμιου Μάρκετινγκ που δεν είναι μόνο διεθνώς σχετική αλλά και πραγματικά παγκόσμια στην ολοκληρωμένη κάλυψή του από την επωνυμία έως την πολυεπίπεδη. επικοινωνίες καναλιών καθώς και στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ για την παροχή αξίας πελατών μέσω καινοτομίας προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το μεταπτυχιακό θα ενισχύσει την απασχολησιμότητα των φοιτητών μέσω συμμετοχής σε ένα ευρύ φάσμα διδακτικών και μαθησιακών εμπειριών, συμπεριλαμβανομένων ολοκληρωμένων μελετών περιπτώσεων, ομαδικών έργων και παρουσιάσεων και ομιλητών της βιομηχανίας.
Το πρόγραμμα στοχεύει να καλύψει τις ανάγκες των φοιτητών που επιθυμούν να ακολουθήσουν καριέρα στο μάρκετινγκ σε μια παγκόσμια αγορά. Οι μαθητές μπορεί να προέρχονται από φόντο που έχουν σπουδάσει ένα αντικείμενο που σχετίζεται με τις επιχειρήσεις, και επιθυμούν να αποκτήσουν μεγαλύτερη κατανόηση του Παγκόσμιου Μάρκετινγκ για να ενισχύσουν τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας τους. Ωστόσο, το πρόγραμμα θα είναι επίσης ελκυστικό για τους αιτούντες που έχουν σπουδάσει θέματα που δεν σχετίζονται με επιχειρήσεις (π.χ. μηχανική, κοινωνικές επιστήμες, ψυχολογία κλπ) σε προπτυχιακό επίπεδο. Το πρόγραμμα προσφέρεται σε πλήρη απασχόληση. Μελλοντική εξέταση μπορεί να δοθεί σε μια επιλογή μερικής φοίτησης. Η ομάδα του προγράμματος πιστεύει ότι το πρόγραμμα ή οι ενότητες του θα απευθύνονται σε υπάρχοντες επιχειρηματίες και εργαζόμενους διευθυντές και η ομάδα είναι πρόθυμη να υποβάλουν αίτηση από επαγγελματίες. Το πρόγραμμα καλωσορίζει τις εφαρμογές μέσω της διαδρομής Flexible Entry που περιλαμβάνει Credit Transfer και RPL.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πληροφορίες ενότητας
Οι διδασκόμενες ενότητες αξιολογούνται με συνδυασμό εργασιών μαθημάτων, πινάκων συζητήσεων και διαδικτυακών τεστ.
Παγκόσμια Στρατηγική Μάρκετινγκ
Λαμβάνει υπόψη τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί στη σύγχρονη παγκόσμια αγορά B2B και B2C και διερευνά στρατηγικές επιλογές που προκύπτουν από τον σχεδιασμό μάρκετινγκ. Υιοθετώντας μια προοπτική στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, αυτή η ενότητα θα εξοπλίσει τους μαθητές με τα απαραίτητα εργαλεία, δεξιότητες και γνώσεις για να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο, συνεκτικό και συνεπές στρατηγικό παγκόσμιο σχέδιο μάρκετινγκ.
Καινοτομία προϊόντων και υπηρεσιών και παγκόσμια Logistics
Εξετάζει τη διασύνδεση μιας επιχειρηματικής νοοτροπίας και τον ρόλο της στη διαδικασία καινοτομίας προϊόντων και υπηρεσιών σε ιδιωτικό, δημόσιο ή τρίτο τομέα. Οι μαθητές θα αξιολογήσουν κριτικά αποτελεσματικές και υπεύθυνες λύσεις μάρκετινγκ για την προμήθεια και την παγκόσμια logistics για την προώθηση των καινοτομιών στην αγορά.
Ανάπτυξη Προσωπικών και Επαγγελματικών Ικανοτήτων
Επιτρέπει στους μαθητές να αναγνωρίσουν, να κατανοήσουν, να αναπτύξουν και να διατυπώσουν τις βασικές προσωπικές τους ικανότητες στο πλαίσιο των μελλοντικών επαγγελματικών τους φιλοδοξιών. Οι σπουδαστές θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση, να εργαστούν εθελοντικά, να σπουδάσουν στο εξωτερικό ή να λάβουν μέρος σε συμβουλευτικές υπηρεσίες μέσω γραφείου. Οι μαθητές θα κληθούν να εφαρμόσουν τις έννοιες της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης σε αυτό που βιώνουν έξω από την τάξη, προκειμένου να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή.
Βιώσιμο μάρκετινγκ καθοδηγούμενο από τους καταναλωτές
Παρέχει μια κριτική, σε βάθος κατανόηση των πρακτικών βιώσιμου μάρκετινγκ που καθοδηγούνται από τους καταναλωτές. Οι μαθητές εισάγονται στην έννοια της γνώσης του πελάτη και του ρόλου της στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ. Η ενότητα αξιολογεί τις ψυχολογικές, κοινωνικές και οικονομικές ρίζες του κλάδου της συμπεριφοράς των καταναλωτών και τις συσχετίζει με τους σύγχρονους καταναλωτές.
Global Branding και Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
Παρέχει στους μαθητές μια κριτική κατανόηση του τρόπου με τον οποίο μια επωνυμία μπορεί να διατεθεί στην αγορά μέσω ψηφιακών επικοινωνιών και να τοποθετηθεί στην παγκόσμια αγορά. Διερευνώνται διάφοροι τομείς, όπως η μόδα, η πολυτέλεια, τα ταξίδια, η ψυχαγωγία και η τεχνολογία, παρέχοντας στους μαθητές μια εις βάθος κατανόηση της θεωρίας του branding.
Ερευνητικό Έργο: Σχεδιασμός και Μέθοδοι
Εισάγει τους φοιτητές σε ερευνητικές προσεγγίσεις, δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και έργου απαραίτητες για τη διατριβή τους και παρόμοια καθήκοντα στο μέλλον. Η ενότητα παρέχει ουσιαστική γνώση του σχεδιασμού της έρευνας σε βασικούς τομείς και υιοθετεί μια κριτική προοπτική στη σύγκριση και την αντιπαράθεση εναλλακτικών μοντέλων έρευνας.
Διατριβή
Το τελευταίο στοιχείο του προγράμματος είναι η διατριβή, η οποία σας δίνει την ευκαιρία να σχεδιάσετε και να αναλάβετε μια πρωτότυπη έρευνα σε έναν σχετικό τομέα του μάρκετινγκ που θα μπορούσε να γίνει το σημείο εκκίνησης της καριέρας σας στο παγκόσμιο μάρκετινγκ.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο πρωταρχικός στόχος αυτού του προγράμματος είναι να παρέχει μια ευρεία, αναλυτική και ολοκληρωμένη μελέτη του Παγκόσμιου Μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί στόχοι αναφέρονται ως εξής:
- Για την παροχή μιας διαφοροποιημένης μαθησιακής εμπειρίας επιπέδου Master που συνδυάζει κοινές και ειδικές ενότητες προγράμματος επιτρέποντας στους μαθητές να επωφεληθούν από την τεχνογνωσία του σχολείου στο μάρκετινγκ, την οργανωτική ηθική, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και τις εξειδικευμένες δυνάμεις του σε τομείς εφαρμοσμένων επιχειρήσεων και διαχείρισης καθώς και τον διεθνή προσανατολισμό του και την ερευνητική κουλτούρα.
- Να προσφέρει στους φοιτητές ευκαιρίες να αναπτύξουν ταυτόχρονα δεξιότητες κριτικής σκέψης, γνώση των σύγχρονων και βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ και τις προσωπικές και επιχειρηματικές ικανότητες που είναι απαραίτητες για την απόκτηση μεταπτυχιακής απασχόλησης σε εγχώριο ή διεθνές περιβάλλον.
- Να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα γνώσεων σχετικά με το μάρκετινγκ και να αναπτύξει στάσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να πετύχει ως υπεύθυνος, ανεξάρτητος και επαγγελματίας.
- Να αναπτύξει κρίσιμες ερευνητικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός σύνθετου και ανεξάρτητα σχεδιασμένου ερευνητικού έργου.
- Να αναπτύξει τους μαθητές σε βάθος, εφαρμοσμένη και ολοκληρωμένη γνώση της σύγχρονης διαχείρισης μάρκετινγκ σε εθνικό και παγκόσμιο πλαίσιο.
- Να διευκολύνει την ανάπτυξη πρακτικών και δημιουργικών δεξιοτήτων σε βασικούς τομείς του μάρκετινγκ με επίκεντρο τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, το branding, τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών καθώς και την καινοτομία προϊόντων και υπηρεσιών, την προμήθεια και την εφοδιαστική.
- Να προσφέρει εξειδικευμένες σε βάθος γνώσεις σχετικά με τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και τις στρατηγικές διεθνών οργανισμών που εκτείνονται σε ιδιωτικό, δημόσιο και τρίτο τομέα, καθώς και από επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις και από επιχειρήσεις σε καταναλωτές.
- Να παρέχει μια σειρά ευκαιριών για ανάλυση αγοράς και λήψη αποφάσεων στους τομείς της στρατηγικής μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.
- Να παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες για την ανάπτυξη και υλοποίηση μιας επωνυμίας σε περιβάλλον πολλαπλών καναλιών.
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- Brighton, Ηνωμένο Βασίλειο
MSc στην Επιχειρηματικότητα και το Παγκόσμιο Μάρκετινγκ (MScEGM)
- Kowloon Tong, Χονγκ Κονγκ
Master of Science στη Διοίκηση Παγκόσμιου Μάρκετινγκ
- Kuala Lumpur, Μαλαισία