MSc στον Τουρισμό Marketing και Διοίκησης
University of Eastern Finland
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Joensuu, Φινλανδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 10.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2025
* ανά ακαδημαϊκό έτος. Προσφέρουμε γενναιόδωρες παραιτήσεις από τα δίδακτρα, οι οποίες ανέρχονται έως και στο 50% της ετήσιας αμοιβής
Εισαγωγή
Κάντε τον τουρισμό καλύτερο
Περίοδος εφαρμογής 1η Δεκεμβρίου 2020 - 20 Ιανουαρίου 2021. Ακολουθήστε το www.uef.fi/tmm για να ενημερώνεστε.
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση δεν αφορά μόνο τα χρήματα. στοχεύουμε να κάνουμε τον τουρισμό καλύτερο. Καλύτερα για τουριστικές επιχειρήσεις, καλύτερα για τουρίστες, καλύτερα για το περιβάλλον και καλύτερα για τοπικές κοινότητες. Αυτό διδάσκουμε στους μαθητές μας και αυτό μπορούν να κάνουν οι μαθητές όταν έχουν ολοκληρώσει το πτυχίο μας. Οι μαθητές μας είναι επιλυτές προβλημάτων που απολαμβάνουν προκλήσεις και θέλουν να δουν τα αποτελέσματα της δουλειάς τους. Είναι κριτικοί στοχαστές που μπορούν να εντοπίσουν και να αντιμετωπίσουν πολύπλοκα προβλήματα στον τομέα του τουρισμού. Είναι δημιουργικοί, προσανατολισμένοι στις υπηρεσίες, συνειδητοποιούν την ποιότητα και εργάζονται σκληρά. Παρέχουμε στους μαθητές ολοκληρωμένες γνώσεις σχετικά με το πώς να διαχειρίζονται και να εμπορεύονται τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς στο σύγχρονο, παγκόσμιο τουριστικό πεδίο. Το πρόγραμμά μας δεν είναι το πιο εύκολο, αλλά δεν υπάρχουν πολλά παρόμοια στον κόσμο. Επικεντρωνόμαστε στην κατανόηση του πελάτη, στη δημιουργία αξίας για όλους τους ανθρώπους και τους οργανισμούς που ασχολούνται με τον τουρισμό, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στην ευημερία των τουριστών, της φύσης, των επιχειρήσεων και των τοπικών ανθρώπων. Το κάνουμε αυτό με τις τελευταίες ακαδημαϊκές γνώσεις σε συνδυασμό με πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις.
Τι είναι αυτό για εσάς; Γιατί πρέπει να μελετήσετε μαζί μας;
Τα ταξίδια και ο τουρισμός είναι μια συνεχώς αναπτυσσόμενη, παγκόσμια και διεθνής επιχείρηση. Θα σας βάλουμε ακριβώς στη μέση αυτού και θα σας διδάξουμε τις δεξιότητες που απαιτούνται για να λειτουργήσετε στην αγορά σήμερα και αύριο. Θα σας δώσουμε την ευκαιρία να βελτιώσετε τον τουρισμό. Αυτό το MBA δεν είναι μόνο για μια καριέρα, αλλά σας επιτρέπει επίσης να βρείτε το πάθος σας και να το ζήσετε στον τομέα του τουρισμού. Η εκπαίδευσή σας στο πρόγραμμά μας θα σας δώσει τις γνώσεις και τα εργαλεία για να εργαστείτε σε διάφορες θέσεις στον τομέα. Μπορείτε να είστε επιχειρηματίας, έμπορος προορισμού, ειδικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διευθυντής επιχείρησης ή σύμβουλος, για να αναφέρετε μερικά παραδείγματα. Η εστίασή μας στην τεχνολογία, την ευημερία και τον υπεύθυνο τουρισμό θα σας δώσει μια εξαιρετική θέση να εργαστείτε στον τομέα του τουρισμού με δεξιότητες και γνώσεις σεβαστές και περιζήτητες από τους εργοδότες.
Το University of Eastern Finland είναι ένα πολυεπιστημονικό ακαδημαϊκό πανεπιστήμιο που προσφέρει στους φοιτητές ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων σπουδών και δευτερεύοντα θέματα. Βρίσκεται στην όμορφη και ασφαλή Ανατολική Φινλανδία με τη φύση να μας περιβάλλει παντού. Το κόστος διαβίωσης είναι μικρότερο από ό, τι στις μεγάλες πανεπιστημιακές πόλεις και μητροπόλεις σε όλο τον κόσμο και οι φοιτητές εκτιμώνται και εκτιμώνται. Το University of Eastern Finland , UEF, έχει δεσμευτεί για ένα υψηλό επίπεδο έρευνας και εκπαίδευσης. Το UEF έχει περάσει έναν έλεγχο διασφάλισης ποιότητας που διενεργήθηκε από το Φινλανδικό Συμβούλιο Αξιολόγησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης και υιοθέτησε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας συμβατό με το πρότυπο ISO 9001: 2000. Επιπλέον, από την έναρξη της λειτουργίας του το 2010, το UEF εμφανίστηκε συχνά, μάλιστα ετησίως, σε διάφορες κατατάξεις που απαριθμούν τα κορυφαία πανεπιστήμια στον κόσμο. Το 2015, το UEF κατατάχθηκε μεταξύ των κορυφαίων 400 πανεπιστημίων στον κόσμο από την Times Higher Education, μεταξύ των κορυφαίων 350 πανεπιστημίων στον κόσμο από την QS World University Rankings και μεταξύ των κορυφαίων 401–500 πανεπιστημίων στον κόσμο από την Ακαδημαϊκή Κατάταξη των Παγκόσμιων Πανεπιστημίων .
Τι είναι το MDPTMM;
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση είναι ένα διετές πρόγραμμα που περιλαμβάνει διάφορες μελέτες συνολικά 120 μονάδες ECTS. Το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει μαθήματα σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών στον τουρισμό, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση τουριστικών εταιρειών και προορισμών, μεθόδων έρευνας και ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Όλα τα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών θα επικεντρωθούν σε τρία κεντρικά θέματα: τουρισμός ευημερίας, βιώσιμος τουρισμός και τουρισμός με βάση τη φύση.
Ποιος μπορεί να υποβάλει αίτηση και πώς;
Ψάχνουμε για μαθητές που είναι παθιασμένοι με την ανάπτυξη του τουρισμού τόσο ως μέσο διαβίωσης όσο και ως φαινόμενο που επηρεάζει ολόκληρο τον πλανήτη μας. Χαιρετίζουμε αιτήσεις από άτομα που κατέχουν πτυχίο Bachelor είτε σε επιχειρήσεις είτε σε τουρισμό ή που έχουν τουλάχιστον 60 μονάδες σπουδών ECTS στα προαναφερθέντα θέματα. Η περίοδος αίτησής μας είναι πάντα στο τέλος του έτους και οι μελέτες ξεκινούν τον Σεπτέμβριο.
Πόσο κοστίζει?
Για τους φοιτητές από την περιοχή ΕΕ / ΕΤΑ, το MDPTMM δεν χρεώνει δίδακτρα. Για τους καλύτερους υποψήφιους εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης / ΕΤΑ, διαθέτουμε ένα ελκυστικό πρόγραμμα υποτροφιών. Για τους καλούς αιτούντες, είναι δυνατό να λάβετε υποτροφίες που καλύπτουν το 50% των ετήσιων διδάκτρων.
Αυτό θα είναι να μελετήσουμε μαζί μας
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση είναι ένα διετές πρόγραμμα στο τέλος του οποίου θα απονεμηθεί μεταπτυχιακό δίπλωμα στις Επιχειρήσεις και τα Οικονομικά! Κατά τη διάρκεια των δύο ετών, θα ξοδεύετε μαζί μας, θα γνωρίσετε τα εξαιρετικά μέλη του προσωπικού μας και θα ξοδεύετε πολύ χρόνο στα υπερσύγχρονα εκπαιδευτικά μας περιβάλλοντα. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διαλέξεις, μαθήματα, έργα και ανεξάρτητη μελέτη. Κάντε κλικ στους συνδέσμους στα αριστερά για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών και τα μαθήματά μας και για να βρείτε το ηλεκτρονικό μας υλικό.
Προοπτικές καριέρας
Ένα πρόγραμμα πτυχίων στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση σας παρέχει τις δεξιότητες και τις γνώσεις για διάφορες θέσεις στους τομείς των επιχειρήσεων και του τουρισμού. Το πρόγραμμα σας διδάσκει δεξιότητες χρήσιμες στην καθημερινή επιχείρηση, όπως κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και δημιουργία εμπειριών πελατών, καθώς και διαδικτυακό μάρκετινγκ, δημιουργία περιεχομένου και επιμέλεια στα κοινωνικά μέσα, και αναλυτική σκέψη. Η εξειδίκευση στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση του τουρισμού σας δίνει τη δυνατότητα να εργαστείτε για παράδειγμα ακολουθώντας θέσεις στον τομέα του τουρισμού:
- Διαχειριστής προορισμού
- Επιχειρηματίας
- Σύμβουλος και εμπειρογνώμονας
- Έμπορος προορισμού
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Κοινωνικός έμπορος μέσων μαζικής ενημέρωσης
Ωστόσο, πολλές από τις μελλοντικές θέσεις εργασίας δεν υπάρχουν ακόμα! Το TMM διδάσκει στους σπουδαστές τις δεξιότητες και τις γνώσεις για να προετοιμαστούν και να προσαρμοστούν στις αλλαγές που θα γίνουν και πώς μπορούν να βοηθήσουν την τουριστική βιομηχανία και την έρευνα να ενημερωθούν για τις τελευταίες οικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις.
Δίδακτρα και υποτροφίες - φοιτητές εκτός ΕΕ / ΕΟΧ
Περίοδος εφαρμογής
1 Δεκεμβρίου 2020 - 20 Ιανουαρίου 2021.
Δίδακτρα
Τα δίδακτρα είναι 8 000 € ανά ακαδημαϊκό έτος.
Τι περιλαμβάνει το δίδακμα;
Τα δίδακτρα περιλαμβάνουν τις σπουδές που περιλαμβάνονται στο πτυχίο (120 ECTS) και τη συμβουλευτική και την εποπτεία που σχετίζονται με τις σπουδές. Επιπλέον:
- Βοήθεια για την υποβολή αίτησης για φοιτητική στέγαση
- Ένα πρόγραμμα προσανατολισμού
- Ένας διορισμένος δάσκαλος φοιτητών
- Πρόσβαση σε υπηρεσίες πληροφορικής
- Ασύρματη πρόσβαση στο Internet στην πανεπιστημιούπολη, αίθουσες υπολογιστών διαθέσιμες 24 ώρες το 24ωρο
- Δωρεάν χρήση της Βιβλιοθήκης
- Φινλανδικά μαθήματα γλωσσών
Πώς να υποβάλετε αίτηση υποτροφίας;
Η υποτροφία υποβάλλεται αίτηση κατά την υποβολή αίτησης για εισαγωγή στο πανεπιστήμιο συμπληρώνοντας τη σχετική ενότητα του εντύπου αίτησης. Η απόφαση σχετικά με την υποτροφία λαμβάνεται σε σχέση με την είσοδο των μαθητών και ο μαθητής ενημερώνεται για το θέμα στην επιστολή αποδοχής. Η υποτροφία απονέμεται με βάση τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα του μαθητή που περιγράφονται στα κριτήρια εισαγωγής. Η υποτροφία είναι προσωπική και απονέμεται για δύο ακαδημαϊκά έτη. Δείτε τα κριτήρια στο http://www.uef.fi/tmm Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για την αποδοχή τους στο πανεπιστήμιο και την πιθανή υποτροφία. Οι φοιτητές στους οποίους έχει απονεμηθεί υποτροφία πρέπει να υπογράψουν και να επιστρέψουν μια φόρμα πληρωμής υποτροφίας στον συντονιστή του προγράμματος προτού ξεκινήσει η πληρωμή της υποτροφίας.
Πληρωμή του δίδακκου
Θα χρεώνουμε τα δίδακτρα σε δύο ίσες δόσεις κάθε χρόνο. Η πρώτη δόση πρέπει να καταβληθεί το αργότερο τον Ιούνιο, πριν από την έναρξη των σπουδών σας.
Ένα άλλο υποχρεωτικό τέλος
Όλοι οι φοιτητές του πανεπιστημίου είναι μέλη της Ένωσης Φοιτητών. Η συνδρομή μέλους της Student Union είναι 126 € ανά ακαδημαϊκό έτος. Η αμοιβή μέλους της Ένωσης Φοιτητών δίνει το δικαίωμα στον μαθητή, για παράδειγμα:
- δωρεάν βασική υγειονομική περίθαλψη
- μειωμένες τιμές γεύματος σε καφετέριες φοιτητών
- εκπτώσεις σε τοπικά λεωφορεία και μεταφορές μεγάλων αποστάσεων
- εκπτώσεις σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου.
Πρόσωπο επικοινωνίας
Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τα δίδακτρα ή τις υποτροφίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με: [email protected] (Juho Pesonen)
Επιλεξιμότητα για μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο μάρκετινγκ και διαχείριση του τουρισμού
Επιλεξιμότητα: Οι υποψήφιοι με τα ακόλουθα πτυχία είναι επιλέξιμοι για τις σπουδές: Τουλάχιστον τριετές πτυχίο Bachelor από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο ή αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών / πολυτεχνικών. Απαιτούνται τουλάχιστον 60 ECTS σε μελέτες επιχειρήσεων, τουρισμού και φιλοξενίας ή επαρκώς αντίστοιχες μελέτες. Οι μελέτες γλώσσας, επικοινωνίας και μεθόδου έρευνας δεν περιλαμβάνονται στις προαναφερθείσες μελέτες. Ο βαθμός πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος της περιόδου αίτησης. Οι υποψήφιοι με πτυχίο Φινλανδίας ή αλλοδαπού ανώτερου πανεπιστημίου στη διοίκηση επιχειρήσεων [Master of Science (Economics and Business Administration)] δεν είναι επιλέξιμοι.
Ικανότητα στην αγγλική γλώσσα
Οι υποψήφιοι πρέπει να αποδείξουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες στα αγγλικά ως εξής:
1. Δοκιμή αγγλικής γλώσσας:
- TOEFL με βάση το χαρτί: Συνολική βαθμολογία 600 και Γραφή 4.0
- TOEFL με βάση το Διαδίκτυο: Συνολικό σκορ 100 και Γραφή 22
- IELTS (Ακαδημαϊκό): Συνολική Βαθμολογία 6.5 και Γραπτή 5.5
- PTE (Αγγλικά Pearson Test), min. 59 μονάδες
2. Ή, εάν ο αιτών πληροί τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις, δεν απαιτείται χωριστό γλωσσικό τεστ, αλλά ο αιτών πρέπει να αποδείξει την αγγλική του επάρκεια με το ισχύον πτυχίο και το αντίγραφο της ακαδημαϊκής του εγγραφής:
- Πτυχίο ή μεταπτυχιακό στην Αγγλική γλώσσα σε μια σκανδιναβική χώρα (Δανία, Φινλανδία, Ισλανδία, Νορβηγία και Σουηδία)
- Πτυχίο ή μεταπτυχιακό δίπλωμα στη αγγλική γλώσσα στην Αυστραλία, τον Καναδά, την Ιρλανδία, τη Νέα Ζηλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο ή τις Ηνωμένες Πολιτείες
- Πτυχίο ή μεταπτυχιακό δίπλωμα που διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα σε μια χώρα ΕΕ / ΕΟΧ
- Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα σε μια σκανδιναβική χώρα (Δανία, Φινλανδία, Ισλανδία, Νορβηγία και Σουηδία)
- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση που διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα στην Αυστραλία, τον Καναδά, την Ιρλανδία, τη Νέα Ζηλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο ή τις Ηνωμένες Πολιτείες
- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση που διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα σε μια χώρα ΕΕ / ΕΟΧ
- Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε σκανδιναβική χώρα (Δανία, Φινλανδία, Ισλανδία, Νορβηγία και Σουηδία)
- Αγγλικά ως γλώσσα A1 ως μέρος μιας διεθνούς εξέτασης απολυτηρίου (ελάχιστος βαθμός 2)
Εισαγωγές
Αποτέλεσμα προγράμματος
Αυτό θα είναι να μελετήσουμε μαζί μας
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση είναι ένα διετές πρόγραμμα στο τέλος του οποίου θα απονεμηθεί μεταπτυχιακό δίπλωμα στις Επιχειρήσεις και τα Οικονομικά! Κατά τη διάρκεια των δύο ετών, θα ξοδεύετε μαζί μας, θα γνωρίσετε τα εξαιρετικά μέλη του προσωπικού μας και θα ξοδεύετε πολύ χρόνο στα υπερσύγχρονα εκπαιδευτικά μας περιβάλλοντα. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διαλέξεις, μαθήματα, έργα και ανεξάρτητη μελέτη. Κάντε κλικ στους συνδέσμους στα αριστερά για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών και τα μαθήματά μας και για να βρείτε το ηλεκτρονικό μας υλικό.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Λάβετε υπόψη ότι οι λεπτομέρειες σχετικά με τα δίδακτρα, τις απαλλαγές από τα δίδακτρα και τις υποτροφίες για την πρόσληψη του 2025 θα οριστικοποιηθούν και θα κοινοποιηθούν το συντομότερο δυνατό.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Ποιος μπορεί να υποβάλει αίτηση και πώς;
Ψάχνουμε για μαθητές που είναι παθιασμένοι με την ανάπτυξη του τουρισμού τόσο ως μέσο διαβίωσης όσο και ως φαινόμενο που επηρεάζει ολόκληρο τον πλανήτη μας. Χαιρετίζουμε αιτήσεις από άτομα που κατέχουν πτυχίο Bachelor είτε σε επιχειρήσεις είτε σε τουρισμό ή που έχουν τουλάχιστον 60 μονάδες σπουδών ECTS στα προαναφερθέντα θέματα. Η περίοδος αίτησής μας είναι πάντα στο τέλος του έτους και οι μελέτες ξεκινούν τον Σεπτέμβριο.
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτικές καριέρας
Ένα πρόγραμμα πτυχίων στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση σας παρέχει τις δεξιότητες και τις γνώσεις για διάφορες θέσεις στους τομείς των επιχειρήσεων και του τουρισμού. Το πρόγραμμα σας διδάσκει δεξιότητες χρήσιμες στην καθημερινή επιχείρηση, όπως κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και δημιουργία εμπειριών πελατών, καθώς και διαδικτυακό μάρκετινγκ, δημιουργία περιεχομένου και επιμέλεια στα κοινωνικά μέσα, και αναλυτική σκέψη. Η εξειδίκευση στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση του τουρισμού σας δίνει τη δυνατότητα να εργαστείτε για παράδειγμα ακολουθώντας θέσεις στον τομέα του τουρισμού:
- Διαχειριστής προορισμού
- Επιχειρηματίας
- Σύμβουλος και εμπειρογνώμονας
- Έμπορος προορισμού
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Κοινωνικός έμπορος μέσων μαζικής ενημέρωσης
Ωστόσο, πολλές από τις μελλοντικές θέσεις εργασίας δεν υπάρχουν ακόμα! Το TMM διδάσκει στους σπουδαστές τις δεξιότητες και τις γνώσεις για να προετοιμαστούν και να προσαρμοστούν στις αλλαγές που θα γίνουν και πώς μπορούν να βοηθήσουν την τουριστική βιομηχανία και την έρευνα να ενημερωθούν για τις τελευταίες οικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις.