MScs σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Συγκρίνετε τα 87 MScs σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Ένα Master of Science, ή MSc, απονέμεται τυπικά σε άτομα που έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία μια σειρά από προχωρημένα μαθήματα που σχετίζονται με την επιστήμη. Η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού διπλώματος είναι συχνά προϋπόθεση για την είσοδο σε διδακτορικό πρόγραμμα.

Τι είναι το MSc στη δημοσιογραφία και τη μαζική επικοινωνία; Παρόλο που η ειδική εστίαση στο πρόγραμμα μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το ίδρυμα, τα προγράμματα αυτά αποσκοπούν συνήθως να προετοιμάσουν τους μαθητές για στρατηγικές ή επιχειρησιακές θέσεις στον τομέα της επικοινωνίας. Τα προγράμματα απαιτούν συχνά οι μαθητές να επιδείξουν τη μάθησή τους τόσο με τη θεωρητική όσο και με την πρακτική εφαρμογή των γνώσεών τους. Το μάθημα μπορεί να ασχοληθεί με θέματα όπως η διαχείριση έργων, οι κινητές επικοινωνίες, η διαφήμιση, η διοργάνωση εκδηλώσεων, η δημόσια ομιλία και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Τα περισσότερα προγράμματα ολοκληρώνονται με διατριβή ή ερευνητικό πρόγραμμα και μπορούν να ολοκληρωθούν σε λιγότερα από τρία χρόνια.

Οι απόφοιτοι αυτών των προγραμμάτων μπορούν να αποκτήσουν δεξιότητες που αποδεικνύονται πολύτιμες σε όλες τις πτυχές της ζωής τους. Οι αποτελεσματικές δεξιότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας, οι γνώσεις τεχνολογίας Ιστού και οι δεξιότητες παρουσίασης είναι χρήσιμες μέσα και έξω από το χώρο εργασίας.

Παράγοντες όπως η διάρκεια του προγράμματος, η θέση του ιδρύματος και η κατάσταση εγγραφής διαδραματίζουν ένα ρόλο στον καθορισμό των δαπανών που σχετίζονται με την απόκτηση ενός MSc. Οι υποψήφιοι φοιτητές πρέπει να επικοινωνούν απευθείας με έναν εκπρόσωπο σε ένα πανεπιστήμιο για να μάθουν λεπτομέρειες

Με ένα MSc στη δημοσιογραφία και τη μαζική επικοινωνία, πολλοί απόφοιτοι θεωρούν ότι έχουν γίνει πιο εμπορεύσιμοι στο χώρο εργασίας. Οι σημερινοί και υποψήφιοι εργοδότες μπορούν να αναζητήσουν άτομα με πτυχία πλοίαρχος για να καλύψουν θέσεις υψηλού επιπέδου στους οργανισμούς τους, όπως αναλυτής έρευνας αγοράς, διευθυντής δημοσίων σχέσεων, διαχειριστής διαφημίσεων, στρατηγικός κοινωνικών μέσων, διευθυντής επικοινωνιών μάρκετινγκ, αναλυτής ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και ανώτερος κειμενογράφος. Αυτές οι θέσεις συχνά απαιτούν από τον πτυχιούχο να χρησιμοποιεί τις διαπροσωπικές γνώσεις και τις δεξιότητές του για την παραγωγή υλικού ή την επίλυση προβλημάτων της εταιρείας.

MSc στα προγράμματα σπουδών δημοσιογραφίας και μαζικής επικοινωνίας συνήθως προσφέρονται σε ιδρύματα σε όλο τον κόσμο. Για να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα, αναζητήστε το πρόγραμμά σας παρακάτω και επικοινωνήστε απευθείας με το γραφείο εισόδου του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας τη φόρμα οδηγού.

Διαβάστε Περισσότερα

Msc διαχείριση τηλεπικοινωνιών

Arden University
Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 18 - 60 μήνες April 2019 Ηνωμένο Βασίλειο Coventry +1 περισσότερα

Το πρόγραμμα σας προσφέρει την ευκαιρία να εξερευνήσετε τις αναδυόμενες τάσεις στις τηλεπικοινωνίες καθώς και την αξιολόγηση του τρέχοντος και του μελλοντικού περιβάλλοντος λειτουργίας. [+]

Το πρόγραμμα σας προσφέρει την ευκαιρία να εξερευνήσετε τις αναδυόμενες τάσεις στις τηλεπικοινωνίες καθώς και την αξιολόγηση του τρέχοντος και του μελλοντικού περιβάλλοντος λειτουργίας.

Απαιτήσεις μαθήματος

Ένα πτυχίο ή δίπλωμα πτυχίου ισοδύναμο με πτυχίο Βρετανίας που απονέμει διπλωματούχο τουλάχιστον σε δεύτερη θέση (2.2). Εάν δεν είστε αγγλικός μητρική ομιλητής, θα πρέπει να μας δώσετε μια απόδειξη αγγλικής γλώσσας ισοδύναμη με IELTS 6.5 ή παραπάνω... [-]


MS στη Διαχείριση Επικοινωνίας Μάρκετινγκ

Manhattanville College School of Business
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες February 2019 Ηνωμένες Πολιτείες New York

Το πρόγραμμα Master of Science in Marketing Communication στο Manhattanville College παρέχει ένα ισχυρό θεμέλιο στις αρχές και τις πρακτικές του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων και επικεντρώνεται σε τρέχοντα θέματα όπως τα κοινωνικά μέσα, η διαχείριση της φήμης, η καινοτομία και η ανάπτυξη της αγοράς. [+]

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Το πρόγραμμα Master of Science in Marketing Communication στο Manhattanville College παρέχει ένα ισχυρό θεμέλιο στις αρχές και τις πρακτικές του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων και επικεντρώνεται σε τρέχοντα θέματα όπως τα κοινωνικά μέσα, η διαχείριση της φήμης, η καινοτομία και η ανάπτυξη της αγοράς.

Το μάρκετινγκ είναι ο βασικός μοχλός κάθε κλάδου - είτε πρόκειται για μια μεγάλη εταιρία, για μια μικρή επιχείρηση, για μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή για έναν οργανισμό παροχής υπηρεσιών. Είναι επίσης ένα από τα πιο δυναμικά και συναρπαστικά πεδία των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας, οι προοπτικές απασχόλησης των διαχειριστών μάρκετινγκ και προώθησης μέσω του 2024 θα αυξηθούν γρηγορότερα από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα.... [-]


πρόγραμμα μάστερ στην ψηφιακή marketing και εταιρικής επικοινωνίας (DMCC)

Jyväskylä University School of Business and Economics
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2019 Φινλανδία Jyväskylä

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Digital Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας στο Jyväskylä University School of Business και Οικονομικών (JSBE) εκπαιδεύει τους επαγγελματίες του ψηφιακού marketing και εταιρικής επικοινωνίας για τις ανάγκες και των δύο μη κερδοσκοπικό τομέα και του ιδιωτικού τομέα. Συνδυάζουμε τις πιο σημαντικές πτυχές της ψηφιακής επιχειρήσεων, το μάρκετινγκ, και την εταιρική επικοινωνία με την τελευταία ακαδημαϊκή έρευνα που διεξάγεται στον τομέα αυτό. [+]

Σκοπός της μελέτης

Κάθε μάρκετινγκ και της επικοινωνίας των εμπειρογνωμόνων χρειάζεται σήμερα γνώσεις σχετικά με το ψηφιακό περιβάλλον και τα κανάλια που κάνουν πραγματικά αντίκτυπο στις επιλεγμένες ομάδες-στόχους. Αν σας ενδιαφέρει η ανάπτυξη των γνώσεων και των δεξιοτήτων σας λίγο περισσότερο, αυτό το πρόγραμμα είναι για εσάς. Ο μοναδικός συνδυασμός του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας κάνει αυτό πρόδρομος του προγράμματος στον τομέα της εκπαίδευσης τοπίο.... [-]


Master of Science στην παγκόσμια επικοινωνία

INSEEC London
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση August 2019 Ηνωμένο Βασίλειο London

Άνοιξε για τους ανθρώπους από διάφορα υπόβαθρα (π.χ. γλώσσες μάρκετινγκ, τη λογοτεχνία, οικονομία, δίκαιο, ...), Το Master στην παγκόσμια επικοινωνία προσφέρει τόσο μια ευρεία βάση εκπαίδευσης και της [+]

Master of Science στην παγκόσμια επικοινωνία

&nbsp

Άνοιξε για τους ανθρώπους από διάφορα υπόβαθρα (π.χ. μάρκετινγκ, τη λογοτεχνία, οικονομία, δίκαιο, γλώσσα ...), το Master στην παγκόσμια επικοινωνία προσφέρει τόσο μια ευρεία βάση εκπαίδευσης και τη δυνατότητα να ειδικευτούν στην ανακοίνωση. Τα μαθήματα και τα σχέδια, επίσης, δώσει στους μαθητές την ευκαιρία να βελτιώσει τα αγγλικά τους στην τάξη και στη ζωντανή πόλη του Λονδίνου, ξακουστός για το δυναμισμό και την καινοτομία της στον τομέα της επικοινωνίας. Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους μαθητές για πολλές στρατηγικές και επιχειρησιακές θέσεις σε οργανισμούς και εταιρείες. ... [-]


MSc in Digital Marketing και επικοινωνίας

Rennes School of Business
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 16 μήνες September 2019 Γαλλία Rennes-en-Grenouilles

Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να εξετάσει τις αρχές και τη διαδικασία της επικοινωνίας διαφήμιση, ψηφιακό μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ, με έμφαση στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση της διαφήμισης, μάρκετινγκ και επικοινωνίας ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα 16 μηνών 8 μηνών διδάσκονται μαθήματα + 4 μήνες πρακτικής άσκησης (ελάχιστο) + αποφοίτησή του έργου. [+]

MSc στην ανακοίνωση και Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Έμφαση θα δοθεί στα περιφερειακά και παγκόσμια δυναμική που επηρεάζουν τη στρατηγική και δημιουργική κατεύθυνση των διαφημιστικών εκστρατειών. Το πρόγραμμα θα συμμετάσχουν επίσης οι μαθητές να αμφισβητήσει τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών σε θέματα προώθησης και τα μέσα ενημέρωσης που σχετίζονται. Συνολικά οι μαθητές θα αποκτήσουν τις απαραίτητες στρατηγικές ικανότητες και δεξιότητες, προκειμένου να αξιολογηθούν και να αξιολογήσει τις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις που θέτουν υπό αμφισβήτηση τη θεωρία και τη λειτουργία των διεθνών επικοινωνιών και ψηφιακού μάρκετινγκ.... [-]


Master Crossmedia Management (M.Sc.)

Leipzig School of Media
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 4 εξάμηνα October 2019 Γερμανία Leipzig

Μελέτες μερικής απασχόλησης με επίκεντρο τις τεχνολογίες ιστού, την τεχνολογία των μέσων ενημέρωσης και το ηλεκτρονικό εμπόριο, γλώσσα μελέτης: Γερμανικά (απαιτείται ελάχιστο επίπεδο C1) [+]

Μελέτες μερικής απασχόλησης που επικεντρώνονται στις τεχνολογίες ιστού, την τεχνολογία των μέσων ενημέρωσης και το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δεν υπάρχει αμφιβολία, το μέλλον είναι ψηφιακό. Η ψηφιοποίηση έχει εδώ και πολύ καιρό καταλάβει όλους τους τομείς και τους τομείς της ζωής. Το ηλεκτρονικό επιχειρείν ή η αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας είναι ο σημαντικότερος παράγοντας ανάπτυξης και παράλληλα η μεγαλύτερη πρόκληση για πολλές επιχειρήσεις. Το ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται αναπόσπαστο στοιχείο όλων των αλυσίδων αξίας. Η εξέλιξη αυτή επηρεάζει τις διαδικασίες εργασίας, καθώς και την παραγωγή, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Τα σπίτια των μέσων ενημέρωσης, οι εκδότες και οι οργανισμοί επηρεάζονται ιδιαίτερα από αυτήν την εξέλιξη. Πρέπει να διαδώσουν το ψηφιακό τους περιεχόμενο (πιο σύγχρονο: περιεχόμενο) σε ένα πλήθος καναλιών και να προσαρμόζουν συνεχώς τις προσφορές τους σε νέες απαιτήσεις. Για την εξομάλυνση των αλλαγών, οι εταιρείες μέσων και τεχνολογίας όλων των ειδών χρειάζονται επειγόντως επαγγελματίες που μπορούν να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να εμπορευθούν ψηφιακά έργα. Οι ειδικοί αυτοί εκπαιδεύονται στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών Crossmedia Management της Leipzig School of Media της Leipzig School of Media (πρώην Crossmedia Publishing ή Content and Media Engineering).... [-]


Msc σε κυβερνοψυχολογίας

Nottingham Trent University School of Social Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια September 2019 Ηνωμένο Βασίλειο Nottingham +1 περισσότερα

Το πτυχίο μας MSc Cyberpsychology θα σας δώσει την ευκαιρία να αναπτύξετε τις σχετικές ακαδημαϊκές και επαγγελματικές δεξιότητες για να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στον τομέα της κυβερνοψυχολογίας, της ψυχολογικής μελέτης του Διαδικτύου και των ψηφιακών τεχνολογιών. Το μάθημα απευθύνεται τόσο σε αποφοίτους ψυχολογίας όσο και σε πτυχιούχους άλλων σχετικών κλάδων, όπως για παράδειγμα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή πληροφορικής. Ενδεχομένως να ενδιαφέρει αν επιδιώκετε να ακολουθήσετε μια καριέρα στην κυπερψυχολογία, είτε σε οποιαδήποτε οργάνωση που χρησιμοποιεί οποιαδήποτε μορφή κυπερψυχολογίας (δηλαδή έχει παρουσία στο διαδίκτυο) είτε στην έρευνα ή στον ακαδημαϊκό χώρο. [+]

Το πτυχίο μας MSc Cyberpsychology θα σας δώσει την ευκαιρία να αναπτύξετε τις σχετικές ακαδημαϊκές και επαγγελματικές δεξιότητες για να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη καριέρα στην κυπερψυχολογία, την ψυχολογική μελέτη του Διαδικτύου και των ψηφιακών τεχνολογιών. Εμπειρογνώμονες στους τομείς της cyberψυχολογίας, του Διαδικτύου και της τεχνολογίας θα φέρουν την πορεία.

Το μάθημα απευθύνεται τόσο σε αποφοίτους ψυχολογίας όσο και σε πτυχιούχους άλλων σχετικών κλάδων, όπως για παράδειγμα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή πληροφορικής. Ενδεχομένως να ενδιαφέρει αν επιδιώκετε να ακολουθήσετε μια καριέρα στην κυπερψυχολογία, είτε σε οποιαδήποτε οργάνωση που χρησιμοποιεί οποιαδήποτε μορφή κυπερψυχολογίας (δηλαδή έχει παρουσία στο διαδίκτυο) είτε στην έρευνα ή στον ακαδημαϊκό χώρο.... [-]


επικοινωνίες μάρκετινγκ msc

Birkbeck, University of London
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια October 2019 Ηνωμένο Βασίλειο London +1 περισσότερα

[+]

Βασισμένο στο School of Business, Οικονομικών και Πληροφορικής, Το Τμήμα Διαχείρισης είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο κέντρο αριστείας στη διδασκαλία, την έρευνα και την παροχή συμβουλών στον ευρύτερο τομέα της διαχείρισης. Ακαδημαϊκό προσωπικό μας είναι ενεργοί ερευνητές καθώς και τους ενθουσιώδεις καθηγητές, και δημοσιεύει τακτικά άρθρα αιχμής σε μεγάλες εφημερίδες του κόσμου.

Έχουμε συγκεκριμένη έρευνα δυνάμεις στις διεθνείς επιχειρήσεις και τη στρατηγική, η διαχείριση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, την εταιρική διακυβέρνηση, τη διαχείριση του αθλητισμού και της εμπορίας, καθώς και της οικονομικής διαχείρισης και της λογιστικής.... [-]


Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Μηχανική Λογισμικού και στην Ψηφιακή Μετατροπή

LUT University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2019 Φινλανδία Lappeenranta

Το πρόγραμμα απευθύνεται στην εφαρμογή αρχών μηχανικής ανάπτυξης λογισμικού και συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων των μεθοδολογιών σχεδιασμού, των επιχειρηματικών διαδικασιών και της μοντελοποίησης και αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών, των αρχών λειτουργίας και των προσεγγίσεων συντήρησης και διασφάλισης ποιότητας. [+]

Η ανάπτυξη λογισμικού και η ψηφιοποίηση αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης κοινωνίας, διαμορφώνοντας ουσιαστικά τα πάντα, από τα αντικείμενα γύρω μας μέχρι τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούμε.

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στον τομέα της Μηχανικής Λογισμικού και της Ψηφιακής Μετατροπής επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προηγμένων γνώσεων και εμπειρογνωμοσύνης για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη λογισμικού και ψηφιακών υπηρεσιών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρηματικών διαδικασιών.... [-]


επικοινωνίες μάρκετινγκ msc

Birmingham Business School, University of Birmingham
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος August 2019 Ηνωμένο Βασίλειο Birmingham

MSc μας έχει σχεδιαστεί για τους πτυχιούχους και τους διαχειριστές εξάσκηση ήδη εξοικειωμένοι με τις βασικές έννοιες μάρκετινγκ. Με βάση τις υπάρχουσες ικανότητές σας, θα αναπτύξει μια προηγμένη γνώση και κατανόηση των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ μέσα σε ένα στρατηγικό πλαίσιο μάρκετινγκ και διευθυντικές πλαίσιο. [+]

Σύνθετη επαγγελματίες επικοινωνιών μπορεί να δώσει στις εταιρείες ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λαμβάνοντας το εμπορικό σήμα τους στις παγκόσμιες αγορές μέσω καλά εκτελούνται διαφημιστικές εκστρατείες, στοχευμένη επικοινωνία και σαφείς, βιώσιμες στρατηγικές. MSc μας έχει σχεδιαστεί για τους πτυχιούχους και τους διαχειριστές εξάσκηση ήδη εξοικειωμένοι με τις βασικές έννοιες μάρκετινγκ. Με βάση τις υπάρχουσες ικανότητές σας, θα αναπτύξει μια προηγμένη γνώση και κατανόηση των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ μέσα σε ένα στρατηγικό πλαίσιο μάρκετινγκ και διευθυντικές πλαίσιο. ... [-]


MS στην επικοινωνία

Bay Path University
Διαδίκτυο Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια February 2019 Ηνωμένες Πολιτείες Longmeadow +2 περισσότερα

Τα κράτη μέλη στις επικοινωνίες [+]

Τεχνολογίες αιχμής για διαχείριση σε έναν κόσμο ταχείας αλλαγής

Τα κράτη μέλη στις επικοινωνίες

Οι σπουδαστές θα μάθουν:

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ, ΠΟΡΟΙ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝΓΙΝΕΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ / ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝΣχετικά με το πτυχίο... [-]

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στα Οικονομικά και Διαχείριση Τεχνών, Πολιτισμού, Μέσων και Διασκέδασης

University Bocconi
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια October 2019 Ιταλία Milan Ηνωμένες Πολιτείες Los Angeles +2 περισσότερα

Οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να ενσωματώσουν τη χρήση οικονομικών και διοικητικών τεχνικών και εργαλείων με την κατανόηση της συγκεκριμένης δυναμικής και της πολυπλοκότητας των δημιουργικών βιομηχανιών. [+]

Το πρόγραμμα αυτό βασίζεται σε τρία βασικά στοιχεία:

Η διεθνής φήμη του Bocconi για έρευνα και διδασκαλία στην οικονομία, τη διαχείριση και το δίκαιοΜιλάνο, με την οικονομική του ζωντάνια και ζωντανή δημιουργικότηταΙταλία, με την καλλιτεχνική και πολιτιστική της παράδοση.

Αυτά τα στοιχεία αντιπροσωπεύουν το ιδανικό περιβάλλον για την προετοιμασία των σπουδαστών να δημιουργήσουν μια διεθνή σταδιοδρομία ως διευθυντές ή επιχειρηματίες και επαγγελματίες σε τομείς που συνήθως αναφέρονται ως δημιουργικές βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των εικαστικών τεχνών, των τεχνών του θεάματος, του κινηματογράφου, των μέσων ενημέρωσης, των εκδόσεων, , το σχεδιασμό και την πολυτέλεια.... [-]


MBA Master CSB

Cracow School of Business at Cracow University of Economics
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 4 εξάμηνα October 2019 Πολωνία Kraków

Οι καινοτόμες MBA Master MBA σπουδές οργανώνονται από την CRAKOW School of Business CUE σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Clark του Worcester (ΗΠΑ). Αυτές οι μελέτες δημιουργούνται κυρίως για τους ανθρώπους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους στις επιχειρήσεις (κατώτερη διοίκηση). [+]

MBA Master CSB

Οι καινοτόμες MBA Master MBA σπουδές οργανώνονται από την CRAKOW School of Business CUE σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Clark του Worcester (ΗΠΑ).

Αυτές οι μελέτες δημιουργούνται κυρίως για τους ανθρώπους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους στις επιχειρήσεις (κατώτερη διοίκηση).

MBA CSB MASTER ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:Αριθμός ωρών: 2 160 ώρες (480 ώρες μαθημάτων και 1 680 ώρες ατομικής εργασίας)Οι MBA Master MBA σπουδών διαρκούν τέσσερα εξάμηνα, κατά τη διάρκεια των οποίων διεξάγονται τάξεις που χωρίζονται σε τομείς αρμοδιότηταςΕφαρμοσμένη γλώσσα: Αγγλικά 100%Τα μαθήματα Σαββατοκύριακου πραγματοποιούνται την Παρασκευή (από τις 3.00 μ.μ. έως τις 9.00 μ.μ.), το Σάββατο και την Κυριακή από τις 8.00 π.μ. έως τις 4.00 μ.μ. Οι συναντήσεις πραγματοποιούνται μία ή δύο φορές το μήνα.Κόστος του MBA Master Program: 6 900 EUR (δυνατότητα πληρωμής σε δόσεις), 200 EUR Μη επιστρεπτέες αμοιβές πρόσληψηςΣχολείο συνεργατών: Πανεπιστήμιο Clark του Worcester (ΗΠΑ)Στόχος του προγράμματος... [-]

Master of Media και Επικοινωνίας

Xi'an Jiaotong-Liverpool University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2019 Κίνα Suzhou

Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές μια βαθύτερη κατανόηση της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, κατάλληλο για αποφοίτους των μέσων μαζικής ενημέρωσης, κοινωνικές επιστήμες, διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις, έχει εργαστεί στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και ελπίζει να μάθει περισσότερα για τον τομέα. Φοιτητές και φοιτητές που επιθυμούν να προωθήσουν και να επεκτείνουν τις θεωρίες και τις επαγγελματικές τους δεξιότητες. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα προετοιμάζεται επίσης για φοιτητές που σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν διδακτορικό δίπλωμα στον τομέα των μέσων ενημέρωσης. [+]

Master of Media και ΕπικοινωνίαςΕπισκόπηση

Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές μια βαθύτερη κατανόηση της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, κατάλληλο για αποφοίτους των μέσων μαζικής ενημέρωσης, κοινωνικές επιστήμες, διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις, έχει εργαστεί στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και ελπίζει να μάθει περισσότερα για τον τομέα. Φοιτητές και φοιτητές που επιθυμούν να προωθήσουν και να επεκτείνουν τις θεωρίες και τις επαγγελματικές τους δεξιότητες. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα προετοιμάζεται επίσης για φοιτητές που σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν διδακτορικό δίπλωμα στον τομέα των μέσων ενημέρωσης.... [-]


Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Toulouse Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 15 - 18 μήνες October 2019 Γαλλία Toulouse Paris +1 περισσότερα

Το Master of Science στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση (C2M) θα εκπαιδεύσει αρμόδια στελέχη που καταλαβαίνουν τις προκλήσεις πίσω από τη διεθνοποίηση ενός σήματος και την ψηφιοποίηση τόσο στην προσέγγιση μάρκετινγκ και την επικοινωνία. [+]

Σύνοψη προγράμματος

Υπό το πρίσμα της ψηφιακής επανάστασης, οι μαθητές αναμένεται να κατακτήσουν δεξιότητες πέρα ​​από το αρχικό μάρκετινγκ ή την επικοινωνία. Οι μαθητές πρέπει να μπορούν να ζυγίζουν τις στρατηγικές προσεγγίσεις ελέγχοντας τα κανάλια επικοινωνίας και κατανοώντας τα τεχνικά εργαλεία που σχετίζονται με την ψηφιοποίηση και την εξόρυξη δεδομένων. Το Master of Science στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση (C2M) θα εκπαιδεύσει τα αρμόδια στελέχη που καταλαβαίνουν τις προκλήσεις πίσω από τη διεθνοποίηση ενός σήματος και την ψηφιοποίηση τόσο στην προσέγγιση μάρκετινγκ και την επικοινωνία.... [-]