Filter
Μεταπτυχιακό Επιστημών
Τύπος σπουδών: Όλα Βήμα: Όλα

Συγκρίνετε τα 79 MScs σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Ένα Master of Science, ή MSc, απονέμεται τυπικά σε άτομα που έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία μια σειρά από προχωρημένα μαθήματα που σχετίζονται με την επιστήμη. Η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού διπλώματος είναι συχνά προϋπόθεση για την είσοδο σε διδακτορικό πρόγραμμα.

Τι είναι το MSc στη δημοσιογραφία και τη μαζική επικοινωνία; Παρόλο που η ειδική εστίαση στο πρόγραμμα μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το ίδρυμα, τα προγράμματα αυτά αποσκοπούν συνήθως να προετοιμάσουν τους μαθητές για στρατηγικές ή επιχειρησιακές θέσεις στον τομέα της επικοινωνίας. Τα προγράμματα απαιτούν συχνά οι μαθητές να επιδείξουν τη μάθησή τους τόσο με τη θεωρητική όσο και με την πρακτική εφαρμογή των γνώσεών τους. Το μάθημα μπορεί να ασχοληθεί με θέματα όπως η διαχείριση έργων, οι κινητές επικοινωνίες, η διαφήμιση, η διοργάνωση εκδηλώσεων, η δημόσια ομιλία και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Τα περισσότερα προγράμματα ολοκληρώνονται με διατριβή ή ερευνητικό πρόγραμμα και μπορούν να ολοκληρωθούν σε λιγότερα από τρία χρόνια.

Οι απόφοιτοι αυτών των προγραμμάτων μπορούν να αποκτήσουν δεξιότητες που αποδεικνύονται πολύτιμες σε όλες τις πτυχές της ζωής τους. Οι αποτελεσματικές δεξιότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας, οι γνώσεις τεχνολογίας Ιστού και οι δεξιότητες παρουσίασης είναι χρήσιμες μέσα και έξω από το χώρο εργασίας.

Παράγοντες όπως η διάρκεια του προγράμματος, η θέση του ιδρύματος και η κατάσταση εγγραφής διαδραματίζουν ένα ρόλο στον καθορισμό των δαπανών που σχετίζονται με την απόκτηση ενός MSc. Οι υποψήφιοι φοιτητές πρέπει να επικοινωνούν απευθείας με έναν εκπρόσωπο σε ένα πανεπιστήμιο για να μάθουν λεπτομέρειες

Με ένα MSc στη δημοσιογραφία και τη μαζική επικοινωνία, πολλοί απόφοιτοι θεωρούν ότι έχουν γίνει πιο εμπορεύσιμοι στο χώρο εργασίας. Οι σημερινοί και υποψήφιοι εργοδότες μπορούν να αναζητήσουν άτομα με πτυχία πλοίαρχος για να καλύψουν θέσεις υψηλού επιπέδου στους οργανισμούς τους, όπως αναλυτής έρευνας αγοράς, διευθυντής δημοσίων σχέσεων, διαχειριστής διαφημίσεων, στρατηγικός κοινωνικών μέσων, διευθυντής επικοινωνιών μάρκετινγκ, αναλυτής ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και ανώτερος κειμενογράφος. Αυτές οι θέσεις συχνά απαιτούν από τον πτυχιούχο να χρησιμοποιεί τις διαπροσωπικές γνώσεις και τις δεξιότητές του για την παραγωγή υλικού ή την επίλυση προβλημάτων της εταιρείας.

MSc στα προγράμματα σπουδών δημοσιογραφίας και μαζικής επικοινωνίας συνήθως προσφέρονται σε ιδρύματα σε όλο τον κόσμο. Για να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα, αναζητήστε το πρόγραμμά σας παρακάτω και επικοινωνήστε απευθείας με το γραφείο εισόδου του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας τη φόρμα οδηγού.

περαιτέρω Διαβάστε Λιγότερα

79 Τα αποτελέσματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

University of Gothenburg, Department of applied IT

Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για τον άνθρωπο. Είναι καθοριστικής σημασίας για την αντιμετώπιση των προκλήσεων μιας κοινωνίας που γίνεται όλο και περισσότερο παγκοσμιοπο ... [+]

Μεταπτυχιακό στην επικοινωνία, 120 μονάδες

Ποια είναι τα τρέχοντα θέματα, τάσεις και προκλήσεις στον τομέα της επικοινωνίας; Ποιες θεωρητικές προσεγγίσεις και ερευνητικές μέθοδοι μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε και να τις εκφράσουμε κριτικά; Το πρόγραμμα Master στην επικοινωνία σας υποστηρίζει να αποκτήσετε προηγμένες γνώσεις και δεξιότητες σε τρεις τομείς εξειδίκευσης:

διαπολιτισμική επικοινωνίαοργανωτική επικοινωνίαψηφιακή επικοινωνία... [-]
Σουηδία Gothenburg
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
GISMA Business School

Η ψηφιοποίηση αλλάζει τα επιχειρηματικά μοντέλα, τις τεχνολογίες και την πρόταση αξίας των οργανισμών. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ανάγκη επαναπροσδιορισμού και αναδιάρθρωσ ... [+]

MSc στην ηγεσία για ψηφιακό μετασχηματισμό

Η ψηφιοποίηση αλλάζει τα επιχειρηματικά μοντέλα, τις τεχνολογίες και την πρόταση αξίας των οργανισμών. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ανάγκη επαναπροσδιορισμού και αναδιάρθρωσης της αποδοτικότητας και των προτάσεων για την αξία των πελατών. Η επιχειρηματική λογική της κλίμακας, του χρόνου και της προσαρμογής θα αλλάξει δραματικά. Το πρόγραμμα αυτό επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο θα οδηγήσει αυτή τη διαδικασία και θα καθοδηγήσει τον οργανισμό σας στο μέλλον από διεθνή άποψη.... [-]

Γερμανία Hanover
Απρίλιος 2020
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
Μερική παρακολούθηση
18 - 36 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Arden University

Το πρόγραμμα σας προσφέρει την ευκαιρία να εξερευνήσετε τις αναδυόμενες τάσεις στις τηλεπικοινωνίες καθώς και την αξιολόγηση του τρέχοντος και του μελλοντικού περιβάλλοντ ... [+]

Το πρόγραμμα σας προσφέρει την ευκαιρία να εξερευνήσετε τις αναδυόμενες τάσεις στις τηλεπικοινωνίες καθώς και την αξιολόγηση του τρέχοντος και του μελλοντικού περιβάλλοντος λειτουργίας.

Απαιτήσεις μαθήματος

Ένα πτυχίο ή δίπλωμα πτυχίου ισοδύναμο με πτυχίο Βρετανίας που απονέμει διπλωματούχο τουλάχιστον σε δεύτερη θέση (2.2). Εάν δεν είστε αγγλικός μητρική ομιλητής, θα πρέπει να μας δώσετε μια απόδειξη αγγλικής γλώσσας ισοδύναμη με IELTS 6.5 ή παραπάνω... [-]

Ηνωμένο Βασίλειο Coventry
Ιανουάριος 2020
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
Μερική παρακολούθηση
18 - 60 μήνες
Διαδικτυακό
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Manhattanville College School of Business

Το πρόγραμμα Master of Science in Marketing Communication στο Manhattanville College παρέχει ένα ισχυρό θεμέλιο στις αρχές και τις πρακτικές του μάρκετινγκ και των δημοσί ... [+]

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Το πρόγραμμα Master of Science in Marketing Communication στο Manhattanville College παρέχει ένα ισχυρό θεμέλιο στις αρχές και τις πρακτικές του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων και επικεντρώνεται σε τρέχοντα θέματα όπως τα κοινωνικά μέσα, η διαχείριση της φήμης, η καινοτομία και η ανάπτυξη της αγοράς.

Το μάρκετινγκ είναι ο βασικός μοχλός κάθε κλάδου - είτε πρόκειται για μια μεγάλη εταιρία, για μια μικρή επιχείρηση, για μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή για έναν οργανισμό παροχής υπηρεσιών. Είναι επίσης ένα από τα πιο δυναμικά και συναρπαστικά πεδία των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας, οι προοπτικές απασχόλησης των διαχειριστών μάρκετινγκ και προώθησης μέσω του 2024 θα αυξηθούν γρηγορότερα από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα.... [-]

Ηνωμένες Πολιτείες New York
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά
18 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Klaipeda University

Στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει ειδικούς με διεπιστημονικό εκπαιδευτικό υπόβαθρο - γλωσσολόγους, που είναι εξοικειωμένοι με την αγγλική και μια άλλη ξένη γλώ ... [+]

Διπλώματα MSc σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑΤοποθεσία: Λιθουανία, ΚλαϊπένταΤύπος: Δάσκαλος, με πλήρες ωράριοΟνομαστική διάρκεια: 2 έτη (120 ECTS)Γλώσσα μελέτης: ΑγγλικάΒραβεία: MSc (Master of Sciences Ανθρωπιστικών Επιστημών)Δίδακτρα: € 2295Τέλος αίτησης: Τα τέλη αίτησης για προγράμματα σπουδών είναι για τους πολίτες των κρατών μελών της ΕΕ ή χωρών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ουκρανία, Μολδαβία, Γεωργία, Λευκορωσία, Αρμενία και Αζερμπαϊτζάν), καθώς και όσοι έχουν άδεια μόνιμης διαμονής στη Δημοκρατία της Λιθουανίας: € 55. Για τους άλλους φοιτητές: € 150. (Το τέλος αίτησης δεν επιστρέφεται).Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 30 Ιουνίου 2019Ξεκινούν οι μελέτες: 2 ΣεπτεμβρίουMaster Αγγλικά και μια άλλη ξένη γλώσσα (γερμανικά / γαλλικά) και Επιχειρηματική επικοινωνία... [-]
Λιθουανία Klaipėda
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Bellarmine University

Το Master of Science στα ψηφιακά μέσα εισάγει τα εργαλεία και τη θεωρία του πολύπλοκου και συνεχώς μεταβαλλόμενου κόσμου της ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτό το δυναμικό πρόγρ ... [+]

Το Master of Science στα ψηφιακά μέσα εισάγει τα εργαλεία και τη θεωρία του πολύπλοκου και συνεχώς μεταβαλλόμενου κόσμου της ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτό το δυναμικό πρόγραμμα διαθέτει hands-on μάθηση και μικρές ομάδες εργασίας σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον καθοδήγησης, που οδηγεί στην απόκτηση εργαλείων και την επαγγελματική ανάπτυξη για τους επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης. Οι σπουδαστές στο πρόγραμμα Master of Science in Digital Media θα δημιουργήσουν, θα αξιολογήσουν και θα αξιοποιήσουν σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και θα διερευνήσουν ψηφιακές καινοτομίες και πρωτοποριακές τεχνολογίες που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε.... [-]

Ηνωμένες Πολιτείες Louisville
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
Μερική παρακολούθηση
18 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Birmingham Business School, University of Birmingham

MSc μας έχει σχεδιαστεί για τους πτυχιούχους και τους διαχειριστές εξάσκηση ήδη εξοικειωμένοι με τις βασικές έννοιες μάρκετινγκ. Με βάση τις υπάρχουσες ικανότητές σας, θα ... [+]

Σύνθετη επαγγελματίες επικοινωνιών μπορεί να δώσει στις εταιρείες ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λαμβάνοντας το εμπορικό σήμα τους στις παγκόσμιες αγορές μέσω καλά εκτελούνται διαφημιστικές εκστρατείες, στοχευμένη επικοινωνία και σαφείς, βιώσιμες στρατηγικές. MSc μας έχει σχεδιαστεί για τους πτυχιούχους και τους διαχειριστές εξάσκηση ήδη εξοικειωμένοι με τις βασικές έννοιες μάρκετινγκ. Με βάση τις υπάρχουσες ικανότητές σας, θα αναπτύξει μια προηγμένη γνώση και κατανόηση των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ μέσα σε ένα στρατηγικό πλαίσιο μάρκετινγκ και διευθυντικές πλαίσιο. ... [-]

Ηνωμένο Βασίλειο Birmingham
Αύγουστος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
1 έτος
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Toulouse Business School

Το Master of Science στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση (C2M) θα εκπαιδεύσει αρμόδια στελέχη που καταλαβαίνουν τις προκλήσεις πίσω από τη διεθνοποίηση ενός ... [+]

Σύνοψη προγράμματος

Υπό το πρίσμα της ψηφιακής επανάστασης, οι μαθητές αναμένεται να κατακτήσουν δεξιότητες πέρα ​​από το αρχικό μάρκετινγκ ή την επικοινωνία. Οι μαθητές πρέπει να μπορούν να ζυγίζουν τις στρατηγικές προσεγγίσεις ελέγχοντας τα κανάλια επικοινωνίας και κατανοώντας τα τεχνικά εργαλεία που σχετίζονται με την ψηφιοποίηση και την εξόρυξη δεδομένων. Το Master of Science στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση (C2M) θα εκπαιδεύσει τα αρμόδια στελέχη που καταλαβαίνουν τις προκλήσεις πίσω από τη διεθνοποίηση ενός σήματος και την ψηφιοποίηση τόσο στην προσέγγιση μάρκετινγκ και την επικοινωνία.... [-]

Γαλλία Toulouse Paris
Οκτώβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
15 - 18 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Xi'an Jiaotong-Liverpool University

Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές μια βαθύτερη κατανόηση της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, ... [+]

Master of Media και ΕπικοινωνίαςΕπισκόπηση

Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές μια βαθύτερη κατανόηση της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, κατάλληλο για αποφοίτους των μέσων μαζικής ενημέρωσης, κοινωνικές επιστήμες, διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις, έχει εργαστεί στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και ελπίζει να μάθει περισσότερα για τον τομέα. Φοιτητές και φοιτητές που επιθυμούν να προωθήσουν και να επεκτείνουν τις θεωρίες και τις επαγγελματικές τους δεξιότητες. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα προετοιμάζεται επίσης για φοιτητές που σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν διδακτορικό δίπλωμα στον τομέα των μέσων ενημέρωσης.... [-]

Κίνα Suzhou
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
18 μήνες
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
LUT University

Το πρόγραμμα απευθύνεται στην εφαρμογή αρχών μηχανικής ανάπτυξης λογισμικού και συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων των μεθοδολογιών σχεδιασμού, των επιχειρηματικών διαδικασι ... [+]

Η ανάπτυξη λογισμικού και η ψηφιοποίηση αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης κοινωνίας, διαμορφώνοντας ουσιαστικά τα πάντα, από τα αντικείμενα γύρω μας μέχρι τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούμε.

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στον τομέα της Μηχανικής Λογισμικού και της Ψηφιακής Μετατροπής επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προηγμένων γνώσεων και εμπειρογνωμοσύνης για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη λογισμικού και ψηφιακών υπηρεσιών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρηματικών διαδικασιών.... [-]

Φινλανδία Lappeenranta
Αύγουστος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
École de Management de Normandie / Normandy Business School

Αυτό το πρόγραμμα διδάσκεται στα γαλλικά. ... [+]

Αυτό το πρόγραμμα διδάσκεται στα γαλλικά.

Διαβάστε την επίσημη γαλλική περιγραφή και εφαρμόστε εδώ: MS Marketing, Επικοινωνία και Ingénierie des Produits Agroalimentaires

[-]
Γαλλία Caen Rouen
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
γαλλική γλώσσα
Πλήρης παρακολούθηση
1 έτος
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
IESEG School of Management Lille - Paris

Συμμετοχή στο MSc μας στη Διεθνή Επιχειρηματική Διαπραγμάτευση: ένα ετήσιο πρόγραμμα που διδάσκεται πλήρως στα αγγλικά σε μία από τις κορυφαίες σχολές επιχειρήσεων στη Γα ... [+]

Το MSc της IÉSEG στη Διεθνή Επιχειρηματική Διαπραγμάτευση στοχεύει στην εκπαίδευση αποτελεσματικών, ευέλικτων και ηθικών διαχειριστών, με ισχυρές διαπραγματευτικές δεξιότητες για να εργαστούν σε ένα διεθνές πλαίσιο. Προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να κατανοήσουν όλα τα στοιχεία μιας διαδικασίας διαπραγμάτευσης και να συμμετάσχουν πλήρως σε διεπιστημονικές αναλύσεις της διαπραγμάτευσης σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον.... [-]

Γαλλία Paris
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
1 έτος
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
USI Università della Svizzera italiana

Ως εκ τούτου, συμβάλλει στη διαχείριση των κεφαλαίων της φήμης του οργανισμού, ένα βασικό παράγοντα που επηρεάζει την ικανότητα ενός οργανισμού να προσελκύσει στρατηγι ... [+]

Ως εκ τούτου, συμβάλλει στη διαχείριση των κεφαλαίων της φήμης του οργανισμού, ένα βασικό παράγοντα που επηρεάζει την ικανότητα ενός οργανισμού να προσελκύσει στρατηγικούς πόρους. Στο πλαίσιο αυτό, είναι στρατηγικός εταίρος της με άλλες εταιρικές λειτουργίες: για παράδειγμα, στη διαχείριση των σχέσεων με τους επενδυτές, αλληλεπιδρά με οικονομικοί διαχειριστές? στην αντιμετώπιση με τις δημόσιες αρχές και τις ρυθμιστικές αρχές, συνεργάζεται με τις νομικές υπηρεσίες? στην αντιμετώπιση των ζητημάτων της ταυτότητας και την εταιρική κουλτούρα, που συνεργάζεται με τους ανθρώπινους πόρους? στην επικοινωνία με τους πελάτες, συνεργάζεται με τους εμπόρους, κ.λπ. Ως εκ τούτου, οι ειδικοί εταιρικής επικοινωνίας πρέπει να αποκτήσουν στέρεες γενικές δεξιότητες διαχείρισης, προκειμένου να εκτελέσουν τους ρόλους τους αποτελεσματικά.... [-]

Ελβετία Lugano
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
4 εξάμηνα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
University of Padova

Πτυχιούχος Μηχανικών Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, με επίκεντρο συσκευές, δίκτυα, σήματα, καθώς και διεπιστημονικά θέματα (μεγάλα δεδομένα, φωτονική, βιοεπισ ... [+]

Περιγραφή Μαθήματος

Το μεταπτυχιακό δίπλωμα στο «ΤΠΕ για το Διαδίκτυο και τα Πολυμέσα», που προσφέρεται από το University of Padova , συλλαμβάνει την εξέλιξη των επαγγελματικών τεχνικών στοιχείων και αντιπροσωπεύει μια σύγχρονη προσφορά διδασκαλίας που συνδυάζει τόσο σταθερή θεμελιώδη γνώση όσο και προηγμένες τεχνολογικές δεξιότητες. Για το λόγο αυτό, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τόσο ισχυρά θεωρητικά μαθήματα όσο και εφαρμοσμένη διδακτική έρευνα για την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών για τη μελλοντική κοινωνία. Ο μεταπτυχιακός φοιτητής στις ΤΠΕ για το Διαδίκτυο και τα Πολυμέσα είναι σε θέση να χειριστεί πολύπλοκα συστήματα, να διαχειριστεί δεδομένα, να σχεδιάσει στρατηγικές και να εκτελέσει καινοτόμες δραστηριότητες στον ευρύτερο τομέα των ΤΠΕ, με ιδιαίτερη έμφαση στα δίκτυα επικοινωνιών και την επεξεργασία σημάτων. τη φυσική πραγματικότητα που επιτρέπει σε αυτά τα συστήματα να λειτουργούν και να επικοινωνούν.... [-]

Ιταλία Padua
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
University of Southern Denmark

Η περιοχή εστίασης του προφίλ είναι μάρκετινγκ διαδικασία επικοινωνίας από την εταιρική επίπεδο των σημάτων με τη χρήση προηγμένων, κοινωνικο-πολιτιστική θεωρητικές ... ... [+]

Μάστερ στα Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων - Διοίκηση Μάρκα και Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (MSc) η περιοχή εστίασης του προφίλ είναι μάρκετινγκ διαδικασία επικοινωνίας από την εταιρική επίπεδο των σημάτων με τη χρήση προηγμένων, κοινωνικο-πολιτιστική θεωρητικές προσεγγίσεις στις καταναλωτικές αγορές. Οι μαθητές σε αυτό το προφίλ θα έχουν μεγαλύτερη γνώση στο πλαίσιο των θεμάτων που έχουν σχέση με αυτό και τις ικανότητες για να αναλύσει τις θεμελιώδεις κοινωνικές και πολιτιστικές αρχές και τις λογικές που διέπουν τις σύγχρονες προκλήσεις ανακοινώσεις και τα σήματα, με τη χρήση προηγμένων εθνογραφικές μεθόδους. Ο φοιτητής θα αποκτήσουν ικανότητες στην εκτέλεση Διαχείρισης Brand τόσο σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο.Τέλος, ο φοιτητής θα αποκτήσουν ικανότητες στην ανάλυση των σύγχρονων σχέσεων μεταξύ των επικοινωνιών μάρκετινγκ και branding, την εταιρεία και τις αγορές των καταναλωτών, καθώς και εφαρμόζοντας σύγχρονες αρχές της πολιτιστικής διαχείρισης σήματος και εθνογραφικές μεθόδους έρευνας αγοράς.... [-]

Δανία Odense
Σεπτέμβριος 2019
Αγγλικά
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά