$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Βρείτε Μερικής Παρακολούθησης Προγράμματα MSc σε Διεθνές Μάρκετινγκ στην Ιταλία 2022

Μια Master of Science ή πτυχίο Μάστερ στην Επιστήμη είναι ένα ακαδημαϊκό πτυχίο που παραδίδεται από τα Πανεπιστήμια σε πολλές χώρες. Μια Master of Science είναι μια δημοφιλής επιλογή μετά την ολοκλήρωση πτυχίο. Διεθνές μάρκετινγκ είν… περαιτέρω

Μια Master of Science ή πτυχίο Μάστερ στην Επιστήμη είναι ένα ακαδημαϊκό πτυχίο που παραδίδεται από τα Πανεπιστήμια σε πολλές χώρες. Μια Master of Science είναι μια δημοφιλής επιλογή μετά την ολοκλήρωση πτυχίο.

Διεθνές μάρκετινγκ είναι μια ακαδημαϊκή μελέτη περιοχή που ασχολείται με τη χρησιμοποίηση μεθόδων και τεχνικών μάρκετινγκ για την προώθηση των προϊόντων στο εξωτερικό. Οι φοιτητές που σπουδάζουν αυτό το πεδίο για να εξερευνήσετε θέματα όπως η αναγνώριση της αγοράς, παγκόσμια λήψη αποφάσεων, τιμολόγηση και στόχευση.

Επισήμως γνωστή ως η Ιταλική Δημοκρατία, η χώρα βρίσκεται στη νότια Ευρώπη. Η επίσημη γλώσσα είναι η ιταλική και η πολιτιστική πλούσιο κεφάλαιο είναι η Ρώμη. Πολλά από τα πανεπιστήμια του κόσμου 's παλαιότερα βρίσκονται στην Ιταλία, ιδίως το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια (ιδρύθηκε το 1088). Υπάρχουν τρεις Superior Ανωτάτη Σχολή με "καθεστώς πανεπιστημίου ", τρία ινστιτούτα με την ιδιότητα του Διδακτορικού κολέγια, τα οποία λειτουργούν σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Επικοινωνήστε με Πανεπιστήμια Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Μεταπτυχιακά Επιστημών σε Διεθνές Μάρκετινγκ στην Ιταλία 2022

Διαβάστε Λιγότερα
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις σπουδές στη στην Ιταλία
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
Università degli Studi di Udine
Udine, Ιταλία

Οι στόχοι μάθησης του προγράμματος Master of Science επιτρέπουν τη δημιουργία επαγγελματικών προφίλ ικανών να κατέχουν θέσεις ενδιάμεσου και ανώτερου επιπέδου σε διεθνείς, και ... +

Οι στόχοι μάθησης του προγράμματος Master of Science επιτρέπουν τη δημιουργία επαγγελματικών προφίλ ικανών να κατέχουν θέσεις ενδιάμεσου και ανώτερου επιπέδου σε διεθνείς, καινοτόμες και βιώσιμες εταιρείες, και σε διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες, όπως μάρκετινγκ, HRM, διαχείριση ποιότητας και ανάπτυξη αειφορίας . Τέτοιες θέσεις μπορεί να αναφέρονται είτε σε μεμονωμένες εταιρείες όσο και σε επιχειρηματικά δίκτυα, επιχειρηματικούς ομίλους, καθώς και σε επιχειρήσεις συμβούλων επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα Master έχει ως στόχο να παρέχει στους μαθητές δεξιότητες για να κατανοήσουν και να ερμηνεύσουν από διαχειριστική άποψη τα φαινόμενα που αφορούν τα πρότυπα εσωτερικοποίησης, καθώς και την τεχνολογική καινοτομία των επιχειρήσεων εντός των επιχειρήσεων. -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
2 έτη
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
The University of Manchester Worldwide China Centre
Μιλάνο, Ιταλία +4 Περισσότερα

Το μοναδικό μας μάθημα Master Online στο Διεθνές Μόδας Μάρκετινγκ βασίζεται στα εδραιωμένα πλεονεκτήματα των μακρόχρονων, διεθνώς αναγνωρισμένων προσόντων μας στη μόδα και τα ... +

Το μοναδικό μας μάθημα Master Online στο Διεθνές Μόδας Μάρκετινγκ βασίζεται στα εδραιωμένα πλεονεκτήματα των μακρόχρονων, διεθνώς αναγνωρισμένων προσόντων μας στη μόδα και τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα. Συνδυάζει την ακαδημαϊκή αριστεία με τις δεξιότητες ανάπτυξης που είναι απαραίτητες για μια καριέρα στην παγκόσμια βιομηχανία μόδας και θα σας επιτρέψει να εργάζεστε και να σπουδάζετε ταυτόχρονα. -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Μερικό ωράριο
2 έτη
Αγγλικά
Σεπτ. 2022
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό