close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Προγράμματα MSc σε Καθιέρωση επωνυμίας 2021 στις Ηνωμένες Πολιτείες Μασσαλία στη Γαλλία

Μια Master of Science ή το MSc είναι ένα μεταπτυχιακό συνήθως στους τομείς των επιστημών και των κοινωνικών επιστημών. MSc μπορεί να είναι φυσικά με βάση, που βασίζονται στην έρευνα, ή ένα μίγμα των δύο. Business φοιτητές έχουν πολλές π… περαιτέρω

Μια Master of Science ή το MSc είναι ένα μεταπτυχιακό συνήθως στους τομείς των επιστημών και των κοινωνικών επιστημών. MSc μπορεί να είναι φυσικά με βάση, που βασίζονται στην έρευνα, ή ένα μίγμα των δύο.

Business φοιτητές έχουν πολλές περιοχές που μπορούν να ειδικεύονται σε, και branding είναι αυτή που εμπίπτει στην ευρύτερη πειθαρχία του μάρκετινγκ. Η περιοχή μελέτης χρησιμοποιεί τη διαφήμιση, το σχεδιασμό, την στρατηγική ανάπτυξη και άλλες ιδέες ώστε να δημιουργήσει ένα εμπορικό σήμα που γίνεται δεκτή θετικά από τους καταναλωτές.

Η Γαλλία είναι σήμερα μια από τις 20 χώρες με τις καλύτερες επιδόσεις από την άποψη της οικονομίας, λόγω της εξαιρετικά αποτελέσματα με γνώμονα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους εκπαίδευση. Τα περισσότερα από τα μαθήματα στα πανεπιστήμια προσφέρονται στη γαλλική γλώσσα. Η Γαλλία έχει 60 δημόσια και 100 ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Μασσαλία είναι η 2η μεγαλύτερη πόλη στη Γαλλία. Βρίσκεται στη νοτιοανατολική ακτή και η πρωτεύουσα της Provence-Alpes-Côte d 'περιοχή Ακτή. Η πόλη είναι το σπίτι σε 3 πανεπιστήμια που αποτελούν μέρος του Πανεπιστήμιο Aix-Marseille.

Ζητήστε Πληροφορίες MScs σε Καθιέρωση επωνυμίας στις Ηνωμένες Πολιτείες Μασσαλία στη Γαλλία 2021

Διαβάστε Λιγότερα
format_list_bulleted Φίλτρα
Kedge Business School
Μπορντό, Γαλλία +1 Περισσότερα

Οι δραστηριότητες μάρκετινγκ και οι δεξιότητες πρέπει να αλλάξουν σε συνάρτηση με τις βαθιές και συχνά αντιφατικές αλλαγές που διεξάγονται στο περιβάλλον μας, συμπεριλαμβανομέ ... +

Οι δραστηριότητες μάρκετινγκ και οι δεξιότητες πρέπει να αλλάξουν σε συνάρτηση με τις βαθιές και συχνά αντιφατικές αλλαγές που διεξάγονται στο περιβάλλον μας, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιακής τεχνολογίας και την ανάπτυξη μιας συμμετοχικής κουλτούρας που μετατρέπει τους καταναλωτές σε δεοντολογικούς καταναλωτές, την αίσθηση ότι ανήκουν σε πολλές κοινότητες μέσω συγγενών ή συναισθηματικών δεσμών, η εμφάνιση τάσης προς μια περισσότερο υπεύθυνη μορφή εμπορίας και νέων μορφών ανταγωνισμού που βασίζονται στη δημιουργία ανοικτών οικοσυστημάτων με τη συμμετοχή «επιχειρηματικών εταίρων». -
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ! Εάν εκπροσωπείτε κάποια σχολή και θέλετε να προσθέσετε τα προγράμματά σας στις καταχωρίσεις μας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ