Master στη Διεύθυνση Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Έσοδα

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το Master στη Ψηφιακή Μάρκετινγκ και Διαχείριση Έσοδα για τουριστικές και καταλυτικές εταιρείες της Σχολής Τουρισμού και Ξενοδοχειακής Διαχείρισης Sant Ignasi είναι μεταπτυχιακό από το Πανεπιστήμιο Ramon Llull.

Ο κύριος στόχος του προγράμματος είναι να σας προσφέρει την πιο σύγχρονη εκπαίδευση για τη διευκόλυνση της λήψης στρατηγικών αποφάσεων στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς και τις πιο προηγμένες τεχνικές και εργαλεία που καθοδηγούν τις αποφάσεις διαχείρισης εσόδων που σχετίζονται με την τιμολόγηση και διαχείριση εσόδων .

Αυτός ο πλοίαρχος σας προσφέρει εξειδικευμένη κατάρτιση που θα σας επιτρέψει να βελτιστοποιήσετε τους πόρους και τα εισοδήματα σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τομέα. Περιλαμβάνει επίσης μια ενότητα θεσμικής, δημόσιας και διαπροσωπικής επικοινωνίας που συμπληρώνει την κατάρτιση ώστε να γίνει ένας από τους ηγέτες στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.

Το πρόγραμμα αποτελείται από 4 ενότητες που μπορούν να ληφθούν σε μια σειρά ή μεμονωμένα. Στην περίπτωση της μελέτης μόνο μιας από τις ενότητες, θα αποκτηθεί πτυχίο πανεπιστημιακού εμπειρογνώμονα σε αυτή την ειδικότητα. Η ολοκλήρωση των 4 ενοτήτων θα οδηγήσει στο μεταπτυχιακό δίπλωμα μέσω της διεύθυνσης URL.

  • Ενότητα 1: Ψηφιακό μάρκετινγκ για εταιρείες τουρισμού και καταλυμάτων
  • Ενότητα 2: Αποτελεσματική επικοινωνία για επαγγελματίες
  • Ενότητα 3: Διαχείριση εσόδων για εταιρείες τουρισμού και διαμονής
  • Ενότητα 3: Συνολική διαχείριση εσόδων


Περιεχόμενα

Το Master στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Διαχείρισης Εισοδήματος για εταιρείες τουρισμού και φιλοξενίας του HTSI στοχεύει να σας εκπαιδεύσει ως ειδικός, να κατακτήσει τις τελευταίες τάσεις στις περιοχές και να σας δώσει τη δυνατότητα να διαχειριστείτε τα τελευταία εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και διαχείρισης εσόδων που εφαρμόζονται στις τουριστικές επιχειρήσεις της στέγασης.

Αφού περάσετε το πρόγραμμα, θα είστε σε θέση:

  • Καθορίστε και αναπτύξτε τους στόχους, τις τακτικές και τις στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε κατάλληλες πολιτικές σύμφωνα με τους στόχους και τις στρατηγικές της τουριστικής και ξενοδοχειακής επιχείρησης.
  • Προσδιορίστε τις βασικές στιγμές της εμπειρίας του πελάτη για να καταγράψετε και να οικοδομήσουμε την πίστη των πελατών μέσω μιας ψηφιακής στρατηγικής.
  • Μάθετε τις τεχνικές SEO και SEM καθώς και την κοινή χρήση περιεχομένου σε ψηφιακά μέσα και κοινωνικά δίκτυα για να τοποθετήσετε το περιεχόμενο στο Διαδίκτυο.
  • Κατακερματισμός της αγοράς σύμφωνα με τα κανάλια διανομής για τον προσδιορισμό του προφίλ των καταναλωτών.
  • Καθορίστε στρατηγικές διαχείρισης εσόδων που ευθυγραμμίζονται με τους στόχους του οργανισμού.
  • Διαχειριστείτε και εκτελέστε τις τακτικές διαχείρισης εσόδων για να επιτύχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
  • Τιμές ανά τομέα σύμφωνα με τα κανάλια διανομής και το προφίλ των καταναλωτών για τον εντοπισμό τάσεων και συμπεριφορών.
  • Δημιουργία μηχανισμών για τον έλεγχο των τιμών και των αποθεμάτων για τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης της ξενοδοχειακής οργάνωσης.
  • Προβλέψτε τις τιμές για να ορίσετε στρατηγικές που βελτιώνουν τα οφέλη του λειτουργικού λογαριασμού.
  • Αξιολογεί τοπικά, παγκόσμια και διαπολιτισμικά θέματα για να κατανοήσουν και να συμπεριλάβουν εξωτερικές προοπτικές λαμβάνοντας υπόψη τη συλλογική ευημερία και τη βιώσιμη ανάπτυξη στη διαχείριση έργων και εταιρειών στον τομέα του τουρισμού και της στέγασης.

ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ

Ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση στο Master in Digital Marketing and Revenue Management;

1. Φοιτητές με πανεπιστημιακό πτυχίο

  • Όλοι όσοι κατέχουν επίσημο ισπανικό πανεπιστημιακό δίπλωμα ή άλλο από ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα που ανήκει σε άλλο κράτος μέλος του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης, το οποίο εξουσιοδοτεί την πρόσβαση σε πτυχία πλοίαρχου.
  • Οι απόφοιτοι των εκπαιδευτικών συστημάτων εκτός του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης, χωρίς να χρειάζεται να εγκρίνουν τα πτυχία τους. Προηγουμένως, θα επαληθευτεί ότι το αλλοδαπό πανεπιστήμιο που έχει εκδώσει το πτυχίο πιστοποιεί ένα επίπεδο εκπαίδευσης ισοδύναμο με τα αντίστοιχα επίσημα ισπανικά πτυχία και ότι στη χώρα σας το πτυχίο αυτό επιτρέπει πρόσβαση σε μεταπτυχιακές σπουδές. Η πρόσβαση μέσω αυτής της διαδρομής δεν συνεπάγεται, εν πάση περιπτώσει, την αναγνώριση αυτού του τίτλου ή την αναγνώρισή του για άλλους σκοπούς εκτός από την ανάληψη του πλοιάρχου.

2. Φοιτητές χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο

Οι σπουδαστές χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο που πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις μπορούν να λάβουν το πρόγραμμα και μετά την αξιολόγηση και αποδοχή της υποψηφιότητας από την Επιτροπή Εισαγωγής μέσω του βιογραφικού τους σημειώματος:

  • Υποψήφιοι ηλικίας τουλάχιστον 23 ετών
  • Πρόσβαση στο πανεπιστήμιο είτε μέσω του PAU είτε έχοντας ολοκληρώσει έναν κύκλο διαμόρφωσης υψηλότερου βαθμού
  • Ελάχιστη τριετής αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης στον τομέα του τουρισμού και του ξενοδοχείου. Η Επιτροπή Εισδοχής διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αναφορές για την εν λόγω εργασιακή εμπειρία και να έχει συνέντευξη με τον υποψήφιο, εάν κρίνεται απαραίτητο.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί για να επισημοποιήσει την εγγραφή του Master in Digital Marketing and Revenue Management;

Μόλις ο υποψήφιος λάβει την ευνοϊκή λύση της υποψηφιότητάς του από την Επιτροπή Εισόδου, πρέπει να επισημοποιήσει την εγγραφή παρουσιάζοντας τα ακόλουθα πρωτότυπα τεκμηρίωσης στην Ακαδημαϊκή Γραμματεία της Σχολής Τουρισμού και Ξενοδοχειακής Διαχείρισης Sant Ignasi:

1. Απόφοιτοι Ισπανών πανεπιστημίων

  • Φωτοτυπία της έγκυρης ταυτότητας ή διαβατηρίου κατά τη στιγμή της εγγραφής
  • Πρωτότυπο και φωτοαντίγραφο του τίτλου ή του τίτλου των πανεπιστημιακών σπουδών
  • Επίσημη ακαδημαϊκή πιστοποίηση (κατάλογος θεμάτων που λαμβάνονται με τα προσόντα τους και τον αριθμό των πιστώσεων)
  • Έγγραφο άμεσης χρέωσης

2. Απόφοιτοι εκπαιδευτικών συστημάτων εκτός του ισπανικού πανεπιστημιακού συστήματος

  • Μια φωτογραφία
  • Φωτοτυπία του ισχύοντος διαβατηρίου τη στιγμή της εγγραφής
  • Πρωτότυπο και φωτοαντίγραφο του τίτλου ή του τίτλου των πανεπιστημιακών σπουδών
  • Επίσημη ακαδημαϊκή πιστοποίηση (κατάλογος θεμάτων που λαμβάνονται με τα προσόντα τους και τον αριθμό των πιστώσεων)
  • Ορκωτή μετάφραση του πτυχίου και του ακαδημαϊκού αρχείου, σε περίπτωση που το πρωτότυπο δεν είναι στα ισπανικά ή στα αγγλικά.
  • SET (Ευρωπαϊκό συμπλήρωμα του πτυχίου) ή ελλείψει πιστοποιητικού από το πανεπιστήμιο του υποψηφίου που αποδεικνύει ότι οι πανεπιστημιακές του σπουδές του επιτρέπουν να λάβει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην πατρίδα του.

3. Φοιτητές χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο:

  • Φωτοτυπία της έγκυρης ταυτότητας ή διαβατηρίου κατά τη στιγμή της εγγραφής
  • Φωτοτυπία του πτυχίου ολοκληρώθηκε
  • Βιογραφικό σημείωμα με την αποδεδειγμένη και πιστοποιημένη εργασιακή εμπειρία της εταιρείας που προσδιορίζει την εν λόγω εργασιακή εμπειρία.

Κατά τη στιγμή της εγγραφής, η Ακαδημαϊκή Γραμματεία της Σχολής Τουρισμού και Ξενοδοχειακής Διαχείρισης Sant Ignasi θα απαιτήσει από τον φοιτητή να παράσχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα προκειμένου να καταστήσει υποχρεωτική τη σχετική.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Πρότυπο: 7.560 EUR

  • Εγγραφή (πληρώστε πριν από 15 ημέρες από την εισαγωγή) = 2.900 EUR
  • Ξεκουραστείτε (πριν ξεκινήσετε την πλοήγηση) = 4.660 EUR

Ενιαία πληρωμή: 6,804 ευρώ (5% έκπτωση)

  • Εγγραφή (πληρώστε πριν από 15 ημέρες από την εισαγωγή) = 2.900 EUR
  • Σύνολο (πριν από τις 12/01/2019) = 3,904 EUR

Μηνιαία πληρωμή (2%): 7.711,20 ευρώ

  • Εγγραφή (πληρώστε πριν από 15 ημέρες από την εισαγωγή) = 2.900 EUR
  • Μηνιαία = 801,87 EUR x 7 μηνιαίες πληρωμές (από Φεβρουάριο έως Ιούλιο)
Τελευταία ενημέρωση Δεκέμβριος 2019

Σχετικά με τη Σχολή

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation.

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη