Master στη γραφική και ψηφιακή σχεδίαση

Γενικά

2 διαθέσιμες θέσεις

Περιγραφή προγράμματος

Μεταπτυχιακό έτος 4

Το τέταρτο έτος είναι αυτό που οδηγεί στην επαγγελματική αυτονομία με τη συνάντηση με το εμπορικό σήμα.

Μια πραγματική δοκιμασία των επιτευγμάτων του κύκλου Bachelor πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των τεσσάρων μηνών του πρώτου εξαμήνου, είτε κατά τη διάρκεια μιας πρακτικής άσκησης σε έναν οργανισμό είτε σε έναν διαφημιζόμενο ή κατά τη διάρκεια μιας διεθνούς ανταλλαγής.

Στο δεύτερο εξάμηνο, τα μαθήματα παρέχουν ένα όραμα για την οικονομική πραγματικότητα (αγορά, ανταγωνισμό) και το επαγγελματικό πλαίσιο (σχέση πελατών, προμηθευτής, κατασκευή). Ο σπουδαστής μαθαίνει να λαμβάνει το ύψος της άποψης και να προσαρμόζει τη δημιουργική του προσέγγιση σε αυτή τη νέα απαίτηση.

Η μάρκα γίνεται η καρδιά του έργου του μαθητή. Του επιτρέπει να αναπτύξει το βιβλίο του συνδυάζοντας έργα που το διακρίνουν από την ψηφιακή τους προσέγγιση, και άλλα που καθορίζουν τις γραφικές του ιδιότητες.

Σε αυτή τη βάση ο σπουδαστής θα διαφοροποιήσει το βιβλίο του και θα διεκδικήσει να πάρει το συμβόλαιο εναλλαγής στο 5ο έτος.computer, laptop, technology Δωρεάν-Φωτογραφίες / Pixabay

στόχοι

  • Ζήστε μια μακρά επαγγελματική εμπειρία (τουλάχιστον 16 εβδομάδες πρακτικής άσκησης) ή μια εξαιρετική πολιτιστική εμπειρία (ανταλλαγή στο εξωτερικό).
  • Αντιμετωπίστε και εφαρμόστε τη δημιουργική προσέγγιση, από την ιδέα στην υλοποίηση, σε φιλόδοξα σχέδια.
  • Κατανοήστε και προσαρμόστε τις δημιουργικές τους απαντήσεις στα στρατηγικά ζητήματα των εμπορικών σημάτων.
  • Master καινοτόμες λύσεις για την ποικιλία των μέσων επικοινωνίας, για κάθε θέμα.
  • Επωφεληθείτε από μια επιχειρηματική προσέγγιση προσανατολισμένη στο βιώσιμο σχεδιασμό, τον σχεδιασμό ψυχαγωγίας, τον αστικό σχεδιασμό ή τον πολυτελή σχεδιασμό.
  • Αναπτύξτε τη δημιουργική πρόθεση που εφαρμόζεται σε ένα προσωπικό έργο γύρω από το εμπορικό σήμα: το Μεγάλο Έργο.
  • Προετοιμάστε μια επαγγελματική εισαγωγή χάρη σε ένα καλά προσαρμοσμένο βιβλίο.
  • Μάθετε πώς να παρουσιάζετε και να υπερασπίζεστε την εργασία σας ενώπιον κριτικής επιτροπής ή διευθυντή εταιρείας.

Στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού

Αναπτύξτε ένα μοναδικό προφίλ μέσω μιας επιλογής εξειδίκευσης

123619_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_gwaol_large.png

Στο Πανεπιστήμιο του Aix-en-Provence

Αναπτύξτε έργα 360 ° έργων τέχνης

123620_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_vyimg_large.png

5ο εξάμηνο σπουδών

εναλλακτικά

Κατά τη διάρκεια του έτους του Master 2, ο κατώτερος καταλαβαίνει τον μηχανισμό της μετάβασης από τη λεπτομέρεια στο συνολικό εγγενές στην εργασία του Καλλιτεχνικού Διευθυντή. Η συνέχεια του ατομικού κύκλου σπουδών εξασφαλίζεται από το BDP (Design Design Project), ένα προσωπικό έργο για την επανεξέταση μιας επωνυμίας που εμβαθύνει και ολοκληρώνει αυτό το έτος εργασίας και την εξατομικευμένη παρακολούθηση του επαγγελματικού έργου στην εταιρεία. Η οργάνωση σε σεμινάρια ενισχύει τις ιδιαιτερότητες της εξειδίκευσης.

Αρκετά σεμινάρια είναι αφιερωμένα σε μελετημένες μελέτες περιπτώσεων, η αποκατάσταση των οποίων θα γίνει με προτεραιότητα στην αφηρημένη γραφιστική και ψηφιακή επικοινωνία. Λόγω προβλημάτων που αφορούν μεγάλες επιχειρήσεις, κάθε σεμινάριο κινείται και θεματοποιείται από έναν διαφορετικό ομιλητή, ο οποίος φέρνει μια συμπληρωματική κατανόηση των επιχειρήσεων: οπτική ταυτότητα, τύπος, εμφάνιση, μεγάλα δεδομένα, AI, συνδεδεμένα αντικείμενα κ.λπ. Ο φοιτητής ενισχύει τις γνώσεις του μέσω συμβολών στην κοινωνιολογία, το μάρκετινγκ ή τη σημειολογία που προσαρμόζονται στα θέματα των σεμιναρίων. Ορισμένα σεμινάρια είναι αφιερωμένα στη βελτιστοποίηση των εργασιών που αφιερώνονται στο σχέδιο αποφοίτησης.

Όλα τα σεμινάρια επιτρέπουν στον μαθητή να εξοικειωθεί με τη στρατηγική μάρκας. Ανάλογα με το προφίλ του, μπορεί να υποβάλει αίτηση στο MBA.

στόχοι

  • Συμμετοχή σε μια μοναδική επαγγελματική εμπειρία (εργασία-μελέτη)
  • Μάθετε την προσέγγιση Branding.
  • Οδηγεί όλα τα στάδια ενός έργου: έρευνα, ανάλυση, σχεδιασμό, υλοποίηση και παρουσίαση.
  • Μάθετε πώς να εργάζεστε σε μια ομάδα, σε λειτουργία έργου.
  • Αναπτύξτε μια κριτική και δημιουργική στάση.
  • Βελτιώστε τις αναλυτικές και συνθετικές δεξιότητές σας.
  • Μάθετε τον ψηφιακό περιορισμό στο πρόβλημα της μάρκας.
  • Αναπτύξτε την ατομική ευθύνη για το σχέδιο σχεδιασμού μάρκας.

Στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού

Αναπτύξτε ένα μοναδικό προφίλ μέσω μιας επιλογής εξειδίκευσης

3 Ισχυροί χρόνοι

  1. Επαγγελματική εμπειρία: Συμβόλαιο επαγγελματοποίησης σε εταιρεία / πρακτορείο
  2. Σεμινάρια: Ομαδική εργασία
  3. Διπλωματικό Πρόγραμμα (BDP): Ατομική Εργασία, Προπόνηση, Επαγγελματική Μεγάλη Κριτική Επιτροπή

διδακτέα ύλη

Ειδικοποίηση γραφικού σχεδιασμού

  • Branding / Brand
  • Δημιουργική Κατεύθυνση
  • Ψηφιακό DA
  • Στρατηγικές και συμβουλές (επεξεργασία
  • Διαχείριση ρολογιών / ειδήσεων
  • σημειωτική
  • Μάρκετινγκ / Κοινωνιολογία
  • Δημόσια ομιλία
  • Μαλακές δεξιότητες (διαχείριση στρες)
  • BDP - Σχέδιο σχεδιασμού μάρκας (μνήμη)
  • BDP διδασκαλία

Ειδίκευση ψηφιακού σχεδιασμού

  • Branding / Brand
  • Δημιουργική Κατεύθυνση
  • Ψηφιακό DA
  • Στρατηγικές και συμβουλές (επεξεργασία
  • Διαχείριση ψηφιακών έργων
  • Διαχείριση ρολογιών / ειδήσεων
  • IA και συλλογή δεδομένων
  • σημειωτική
  • Μάρκετινγκ / Κοινωνιολογία
  • Σοβαρό παιχνίδι
  • IoT
  • Δημόσια ομιλία
  • Μαλακές δεξιότητες (διαχείριση στρες)
  • BDP - Σχέδιο σχεδιασμού μάρκας (μνήμη)
  • BDP διδασκαλία

Στο Πανεπιστήμιο του Aix-en-Provence

Αναπτύξτε έργα 360 ° έργων τέχνης

3 Ισχυροί χρόνοι

  1. Επαγγελματική εμπειρία: Συμβόλαιο επαγγελματοποίησης σε εταιρεία / πρακτορείο
  2. Σεμινάρια: Ομαδική εργασία
  3. Διπλωματικό πρόγραμμα (BDP): Ατομική εργασία, προγύμναση, επαγγελματική κριτική επιτροπή

διδακτέα ύλη

  • Branding / Brand
  • Δημιουργική Κατεύθυνση
  • Ψηφιακό DA
  • Στρατηγικές και συμβουλές (επεξεργασία
  • Διαχείριση ψηφιακών έργων
  • Διαχείριση ρολογιών / ειδήσεων
  • σημειωτική
  • εμπορία
  • IA και συλλογή δεδομένων
  • IoT
  • Δημόσια ομιλία
  • Μαλακές δεξιότητες (διαχείριση στρες)
  • BDP - Σχέδιο σχεδιασμού μάρκας (μνήμη)
  • BDP διδασκαλία

Απονομή βραβείου

Το δίπλωμα καλλιτεχνικού διευθυντή οπτικής επικοινωνίας και ψηφιακού σχεδιασμού που εκδίδεται από το σχολείο intuit.lab είναι τίτλος πιστοποιημένος από το κρατικό επίπεδο I, εγγεγραμμένο στον εθνικό κατάλογο επαγγελματικών πιστοποιητικών, του οποίου η δημοσίευση στην Επίσημη Εφημερίδα έχει ημερομηνία 07 Αυγούστου 2018.

ομολογίες

Απαιτούμενο επίπεδο

  • Επίπεδο που απαιτείται για την εισαγωγή του έτους 4 Bac 3 στις εφαρμοσμένες τέχνες.
  • Επίπεδο που απαιτείται για την εισαγωγή του έτους 5 Bac 4 στις εφαρμοσμένες τέχνες.

Διαδικασία εισαγωγής

  1. Ηλεκτρονικό έντυπο αίτησης.
  2. Συνέντευξη με την παρουσίαση ενός αρχείου εργασίας για αξιολόγηση
  • Τέλος εγγραφής: 450 € / εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης: 540 €
  • Δίδακτρα Παρίσι: € 8.900
  • Δίδακτρα Aix-en-Provence: 8 700 €
Τελευταία ενημέρωση Ιαν. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of ... περαιτέρω

Ecole intuit.lab, Mumbai is a French educational institute of graphic design and visual communication. It was co-founded in 2011 by Patrick Felices, Clément Derock and Frederick Lalande. The vision of these industry veterans is to build a culture, not just a school. A culture where creative minds get the freedom to innovate, create and become part of a design revolution. Διαβάστε Λιγότερα
Παρίσι , Aix-en-Provence , Βομβάη + 2 Περισσότερα Λιγότερα

FAQ

Άλλη