Το Master Digital Marketing και το ηλεκτρονικό εμπόριο πρόσωπο με πρόσωπο στην Αλικάντε έχει σχεδιαστεί από πρακτική άποψη , το πρόγραμμα σπουδών μας είναι ένα από τα διαφορικά μας σημεία.

Η κατάρτιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική διαχείριση των πωλήσεων μέσω Διαδικτύου. Στο Ecommaster έχουμε τα κλειδιά για να γίνουμε αυθεντικοί διαχειριστές του ηλεκτρονικού εμπορίου και σας διδάξουμε όλες τις απαραίτητες στρατηγικές για να πετύχετε την Online . Το παρόν και το μέλλον των επιχειρήσεων βρίσκονται στο Διαδίκτυο. Εξειδίκευση!

Μελετώντας τις ανάγκες που είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε καθηγητές και επαγγελματίες καθημερινά. Την προσαρμόσαμε μετά από 8 εκδόσεις του μεταπτυχιακού τίτλου Ηλεκτρονικού εμπορίου στο Αλικάντε , 5 εκδόσεις πρόσωπο με πρόσωπο στη Μαδρίτη και 13 εκδόσεις σε ηλεκτρονική μορφή.

Από το 2011 έως το 2016 είμαστε υπεύθυνοι για τον δικό μας τίτλο «Μάστερ στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Miguel Hernández Elche» και ως αιτία αυτής της αποκατάστασης έχουμε «γίνει ανεξάρτητη» και έχουμε ανοίξει ένα φυσικό αρχηγείο στο Elche Parque Empresarial για να είναι πιο κοντά στις συνεργαζόμενες εταιρείες μας και ως Σχολή Ψηφιακών Επιχειρήσεων, διευκολύνοντας έτσι τον μαθητή να προσεγγίσει περισσότερο τις ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Ωστόσο, συνεχίζουμε να συμπεριλαμβάνουμε στη διδακτορία μας κάποιους καθηγητές από το Πανεπιστήμιο Miguel Hernández του Elche και συνεργάζομαι τόσο με αυτή την οντότητα όσο και με το Πανεπιστήμιο του Αλικάντε.

Ο Semipresencial Digital Master Marketing στο Αλικάντε διδάσκεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας "learning by doing" , όπου ο φοιτητής θα έχει πρόσβαση σε μια πλατφόρμα opensource για συνεργασία με το Magento, το Prestashop και / ή το WordPress WooCommerce, πλατφόρμες για τη δημιουργία καταστημάτων Online

Η ψηφιακή μας σχολή επιχειρήσεων

Διευρύνουμε τις ώρες SEO, Adwords, Web Analytics και Big Data στο πρόγραμμα σπουδών μας και επιπλέον διοργανώσαμε επισκέψεις σε διάφορες εταιρείες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο (Lolahome, Βαλεντίνα, Catral Garden, Sistel, εταιρείες logistics, dropshipping, κ.λπ.)

Έχουμε τρεις μηχανικούς (τηλεπικοινωνίες και πολυμέσα) στο προσωπικό μας Ecommaster, για να βοηθήσουμε τους σπουδαστές που δεν έχουν τεχνικό προφίλ να έχουν ορισμένες βασικές γνώσεις για να διαμορφώσουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Συμπληρώσαμε την εκπαίδευση του Master Digital Marketing Alicante με εβδομαδιαία live online μαθήματα, οπότε ο φοιτητής θα έχει πρόσβαση σε ολόκληρη την πλατφόρμα του Master μας στην ηλεκτρονική του έκδοση. Όλες οι ηλεκτρονικές συνεδρίες καταγράφονται και ο φοιτητής μπορεί να τις ελέγχει όσες φορές θέλει.

Έχουμε συμπεριλάβει το Masterclass σε μηνιαία βάση με τα σημαντικότερα στελέχη και τους αριθμούς του κλάδου. Αυτές οι τάξεις θα πραγματοποιηθούν στα κεντρικά γραφεία μας και οι μαθητές μπορούν να έχουν άμεση και προνομιούχο επαφή κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, εκτός από την παροχή μεγάλης αξίας για την εκπαίδευσή τους.

Στο Master, χρησιμοποιούμε επίσης αυτές τις επιπλέον μηνιαίες συνεδρίες για να αναλάβουμε δράση με πολύ πιο πρακτικά μαθήματα έτσι ώστε οι μαθητές να μπορούν να εργαστούν στο έργο τους.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

Γιατί να πάρετε ένα Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο στο Αλικάντε;

  • Πρώτο σχολείο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ.
  • Εγγυημένη ποιότητα
  • Περισσότεροι από 1.200 φοιτητές εκπαιδεύτηκαν.
  • Περισσότεροι από 190 καθηγητές εξειδικευμένοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Περισσότεροι από 9.400 ώρες εκπαίδευσης.
  • Περισσότερες από 725 ώρες βίντεο.
  • Είμαστε στο Αλικάντε της Μαδρίτης και στο Διαδίκτυο.

Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε να δικαιολογούμε γιατί πρέπει να εγγραφείτε στο μάστερ μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ στο Αλικάντε, αλλά προτιμάμε να ξέρετε γιατί δεν χρειάζεται να παρευρεθείτε σε αυτόν τον μάστορα Face-to-Face. Σας προτείνουμε να το διαβάσετε πριν δείτε το πρόγραμμα σπουδών και τη μεθοδολογία.

Προτείνουμε επίσης μια άσκηση εμπιστοσύνης, σας ενθαρρύνουμε να αναζητήσετε οποιονδήποτε φοιτητή που έχει ολοκληρώσει τα Masters μας στο LinkedIn και να ζητήσετε την ποιότητα της εκπαίδευσης.

desk, work, businessrawpixel / Pixabay

Πλεονεκτήματα Modality Πρόσωπο με πρόσωπο στην Αλικάντε

  • Προσαρμοσμένα σεμινάρια
  • Παρακολούθηση του έργου και διαβούλευση.
  • Webinars με τα πιο προηγμένα στον κόσμο του διαδικτύου.
  • Συμπληρωματικό υλικό σε μορφή PDF.
  • Διαισθητική Online Campus με ενημερωμένο υλικό κάθε έκδοση.
  • Ζωντανές ροές με εγγεγραμμένους εκπαιδευτικούς.
  • Πρόσβαση στην αποκλειστική ανταλλαγή εργασίας για τους φοιτητές .
  • Αποκλειστική πρόσβαση σε κοινότητες και φόρουμ για φοιτητές και εκπαιδευτικούς.
  • Πρακτικές τάξεις στα πιο δυνατά εργαλεία.

Στόχοι του Master Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Αλικάντε

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Ξεκινήστε τη δική σας ψηφιακή επιχειρηματική ιδέα.
  • Εργασία σε υπάρχουσα επιχείρηση ή ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Να είναι σε θέση να υποβάλει αίτηση για μια θέση εργασίας στον τομέα.
  • Συμβουλευτική με τους εκπαιδευτικούς.
  • Κοινότητα κοινότητας ecommaster.
  • Μάθετε με την άσκηση.
  • Βελτιώστε τις τεχνικές και διαχειριστικές σας ικανότητες.
  • Αποκλειστική πρόσβαση σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Επικυρώστε το έργο μέσω του δικαστηρίου του Ecommaster.

διδακτέα ύλη

00. Δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικών καταστημάτων

  1. Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  2. Στρατηγική Επιχειρήσεων και Διαδικτύου.
  3. Διαχείριση και διαδικασίες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
  4. Online μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

01. Web Technology

  1. Εισαγωγή στην HTML.
  2. Φιλοξενία και Ρυθμίσεις Τομέα.
  3. Πιστοποιητικά SSL.
  4. Διαχείριση FTP. Το εργαστήριο Filezilla.
  5. Κονσόλα αναζήτησης Google Παρακολουθήστε το ηλεκτρονικό μου κατάστημα.
  6. Φιλοξενία και σύννεφο υπολογιστών.

02. Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Διαδικτυακές Τεχνικές Πωλήσεων

  1. Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
  2. Online διοχέτευσης πωλήσεων και συνομιλίας.
  3. Γλωσσάρι ηλεκτρονικού εμπορίου

03. Επιχειρηματική Ανάλυση, Στρατηγική, Αγορές και Διεθνοποίηση

  1. Ηλεκτρονικό επιχειρησιακό σχέδιο.
  2. Λέξη-κλειδί έρευνα και ανάλυση του διαδικτυακού ανταγωνισμού και της έρευνας αγοράς.
  3. Ομαδοποίηση για τη δημιουργία μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης.
  4. Διεθνοποίηση των ψηφιακών επιχειρήσεων.
  5. Μεθοδολογία Lean StartUp. Ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα.
  6. Επιχειρηματικό μοντέλο καμβά.

04. Νομικές πτυχές στο Διαδίκτυο. Νομικό πλαίσιο ηλεκτρονικού εμπορίου

  1. Φορολογικές και νομικές πτυχές μιας ψηφιακής επιχείρησης.
  2. Νομικές προϋποθέσεις μιας ιστοσελίδας.
  3. Εσωτερικές και εξωτερικές συμβάσεις.
  4. Νομικές συστάσεις για πώληση στο Διαδίκτυο.

05. Επιλογή CMS για ηλεκτρονικό κατάστημα

  1. WordPress
    • WordPress ως μια ευέλικτη πλατφόρμα για τη δημιουργία ιστού: σελίδες, αναρτήσεις, ετικέτες και κατηγορία. Συνιστώμενα πρόσθετα
    • Θέματα και βασική προσαρμογή του WordPress.
    • Βελτιστοποίηση για SEO, ασφάλεια, περιεχόμενο και σύλληψη μολύβδου.
    • Woocommerce για καταστήματα φυσικών ή προς λήψη προϊόντων.
    • Επεκτάσεις για ηλεκτρονικό εμπόριο και μεθόδους πληρωμής.
  2. Prestashop
    • Backend του Prestashop: κατηγορίες, χαρακτηριστικά, προϊόντα και συνδυασμούς.
    • Βασική προσαρμογή του μενού: Γλώσσα, μενού, λογότυπα, εταιρική εικόνα.
    • Διαχείριση: αερομεταφορείς, κατάσταση παραγγελίας, προσφορές, μέθοδοι πληρωμής, φόροι.
    • Μαζική μεταφόρτωση καταλόγου.
    • Εισαγωγή στις εγκαταστάσεις πολλαπλών καταστημάτων.
  3. Magento
    • Τύποι σελίδων, σχεδίαση και πρότυπα.
    • Αρχική ρύθμιση: χρήστες, ρόλοι, μέθοδοι πληρωμής, μέθοδοι αποστολής.
    • Διαχείριση καταλόγων, τύπος προϊόντων και διαμόρφωση χαρακτηριστικών.
    • Magento Connect, επεκτάσεις.

06. Διαχείριση και διαχείριση ηλεκτρονικού εμπορίου

  1. Ο αριθμός του διαδικτυακού διαχειριστή σε ένα ηλεκτρονικό εμπόριο.
  2. Εξυπηρέτηση πελατών-ψηφιακός καταναλωτής. Εργαλεία: Online chat, Τηλέφωνα, πίνακες, Correos, CRM.
  3. Διαγραμματικό διάγραμμα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Καθημερινή λειτουργία
  4. Διαχείριση αποθεμάτων και αποθεμάτων.
  5. Μέθοδοι Πληρωμής Διαδικτύου
  6. Δημιουργήστε εμπιστοσύνη σε ένα ηλεκτρονικό εμπόριο
  7. Ιστορίες επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Ιατρικό ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων και ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας.
  8. Ηλεκτρονικό εμπόριο αυτοματοποίηση.

07. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

  1. Seo για το ηλεκτρονικό εμπόριο
    • Βασικά βασικά του SEO από την άποψη ενός blog.
    • Πώς λειτουργεί το Google
    • Πώς να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά.
    • Εργαλεία για την ανάλυση λέξεων-κλειδιών.
    • Ο τεχνικός έλεγχος SEO.
    • Πράγματα που πρέπει πάντα να κάνουμε.
    • Βελτιστοποίηση παρακολούθησης - γιατί είναι σημαντικό;
    • Διπλότυπο περιεχόμενο
  2. SEO στη σελίδα
    • Έρευνα λέξεων-κλειδιών Ανάλυση λέξεων-κλειδιών ενός ηλεκτρονικού εμπορίου.
    • Ευρετηρίαση: Κονσόλα αναζήτησης Google και τυπικά σφάλματα.
    • Εσωτερική σύνδεση
    • Πλούσια αποσπάσματα, ιεραρχία κεφαλίδων και βελτιστοποίηση εικόνας.
    • Ειδικές οδηγίες περιεχομένου: αποφύγετε το διπλό περιεχόμενο και το λεπτό περιεχόμενο.
    • SEO copywriting οδηγός στο ηλεκτρονικό εμπόριο και WordPress 2.
  3. SEO Off Page
    • Στρατηγικές Linkbuilding.
    • Στρατηγικές Linkbaiting.
    • Διαχείριση ποινών στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.
    • Αλγόριθμοι αναζήτησης: Penguin, Panda, Hummingbird.
    • Black Hat vs Λευκό Καπέλο.
  4. Έλεγχος SEO
    • Τι είναι Γιατί έχει γίνει. Πότε χρειάζεται;
    • Ανάλυση των εταιρικών στόχων. Λέξεις-κλειδιά, ανταγωνιστές και ευκαιρίες.
    • Οντολογική ανάλυση (Αρχιτεκτονική Web).
    • Ανάλυση ανιχνευσιμότητας και ευελιξίας.
    • Στην τεχνική ανάλυση της σελίδας: περιεχόμενα, δομημένα δεδομένα και wpo.
    • Τεχνική ανάλυση Off page: link profile, online visibility.
    • Ανάλυση ορατότητας στο διαδίκτυο.
    • Λήψη αποφάσεων.

08. Διαφήμιση μέσω Διαδικτύου

  1. Διαφήμιση στο Διαδίκτυο
    • Βασικές έννοιες και μοντέλα κόστους και μέτρησης: CPC, CPA, CPL κ.λπ.
    • Εισαγωγή στη προγραμματική διαφήμιση.
    • Bing διαφημίσεις και εναλλακτικές λύσεις στο Google Adwords.
  2. Google Adwords
    • Πλατφόρμες: Δίκτυο αναζήτησης και συνεργάτες αναζήτησης, Δίκτυο εμφάνισης, YouTuBE, Google Play Store.
    • Τύποι διαφημίσεων και KPI.
    • Κατάταξη, δημοπρασίες και επίπεδο ποιότητας.
    • Δομή καμπάνιας, αντιστοιχίσεις και επεκτάσεις.
    • Έρευνα λέξεων-κλειδιών για το Google Adwords.
    • Αγορές Google: βελτιστοποίηση λογαριασμού εμπόρου, διάρθρωση λογαριασμού επαναληπτικού μάρκετινγκ.
    • Εργαλεία και πόροι για διαφημίσεις Google και ψηφιακή διαφήμιση.

09. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ σε πωλήσεις και αποτελέσματα με γνώμονα το ηλεκτρονικό εμπόριο.

  1. Ψηφιακό Μίξη: Αξιοθέατα, Μετατροπές, Διατήρηση / Αφοσίωση, Μέτρηση / Ανάλυση.
  2. Ηλεκτρονική προώθηση Τεχνικές και εργαλεία για τη δημοσιοποίηση της σε απευθείας σύνδεση επιχείρησής σας σε πρώιμα στάδια.
  3. Παγκόσμια στρατηγική για την αύξηση των online πωλήσεων.
  4. Ανάπτυξη Hacking Τεχνικές και μεθοδολογία για την ανάπτυξη μιας online επιχείρησης εκθετικά.
  5. Διαχείριση σχολίων και αναφορών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Εργαλεία για τη συλλογή σχολίων.
  6. Πώς να ξεκινήσετε την πώληση μέσω του Amazon και άλλων αγορών, το σύστημα υπαγωγής του Amazon, τη διαχείριση καταλόγου ηλεκτρονικού εμπορίου στις αγορές
  7. Ανάλυση κερδοφορίας σε ένα online έργο (ROI).
  8. Φωτογραφία σε ένα ηλεκτρονικό εμπόριο.
  9. Εργαστήριο βίντεο μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Βελτιστοποίηση SEO στο YouTube.
  10. Email Marketing Προγραμματισμός και μετατροπή καμπάνιας, Δοκιμές A / B, Διοχετεύσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διοχετεύσεις μετατροπής.
  11. Μάρκετινγκ θυγατρικών

10. Ευχρηστία, Μεγάλα Δεδομένα και Web Analytics

  1. Analytics στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκθέσεις KPI και ανάλυση κυκλοφορίας.
  2. Εισαγωγή στο Google Analytics.
  3. Ευχρηστία και CRO. Μετρική ανάλυση για αύξηση της μετατροπής.
  4. Μεγάλα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Θεωρητικός ορισμός και εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου.

11. Κοινωνικό Εμπόριο. Πώληση στα κοινωνικά δίκτυα

  1. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν διαδικτυακά κανάλια πωλήσεων. Διαπραγματευτική φόρμουλα για το κοινωνικό εμπόριο.
  2. Facebook και Instagram Ads.
  3. Διαφημισμένες διαφημίσεις LinkedIn και LinkedIn για ηλεκτρονικό εμπόριο.
  4. Ορισμός της στρατηγικής στα κοινωνικά δίκτυα. Το ημερολόγιο κοινοτικού διαχειριστή.
  5. Επαναληπτικό μάρκετινγκ στο Web (Perfect Audience).
  6. Εργαλεία παρακολούθησης σε κοινωνικά δίκτυα.

12. Εισερχόμενο μάρκετινγκ

  1. Εισαγωγή και έννοιες.
  2. Πώς να εργαστείτε με την προσωπική σας μάρκα.
  3. Περιεχόμενο Marketing
  4. Επεξεργαστείτε το περιεχόμενό σας.
  5. Εισερχόμενο εργαστήριο εργαλείων μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Έλεγχος ηλεκτρονικού εμπορίου

  1. Έγγραφα για τη διενέργεια ελέγχων.
  2. Δήλωση εσόδων και ηλεκτρονικό εμπόριο κερδοφορίας.
  3. Δραστηριότητες σε πραγματικές περιπτώσεις.

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διατριβής

Τελική επιλογή του Master Project: δικό ή τρίτο μέρος, πραγματική ή πλασματική.

Εκπαιδευτικά σεμινάρια σχετικά με το Έργο Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την παράδοση, tango αν είναι πραγματικό ως πλασματικό

Υπεράσπιση του έργου Τελικού Μάστερ ενώπιον του Δικαστηρίου: (προαιρετικό).

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά
Τελευταία ενημέρωση Οκτώβριος 5, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Νοέμ. 9, 2019
Duration
6 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
4,900 EUR
Προθεσμία
Νοέμ. 15, 2019
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Νοέμ. 9, 2019
Ημερομηνία λήξης
Απρ. 2020
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Νοέμ. 15, 2019

Νοέμ. 9, 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Νοέμ. 15, 2019
Ημερομηνία λήξης
Απρ. 2020
Άλλη